Gjest annonym Skrevet 2. oktober 2004 #1 Del Skrevet 2. oktober 2004 etter at jeg har fått to barn misliker jeg åssen jeg ser ut nedentil..synes det er så forandra..og lurer på om samboeren min syns det og,men han sier at det er pent uansett...veit ikke hva jeg skal tro. tenker på operasjon for å forminske litt...vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #2 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg har intervjuet en gynekolog om dette. Han fortalte at situasjonen der nede går tilbake tilnærmet normalen etter 6 måneder. På noen kvinner kan han ikke se at de har født vaginalt uten å sjekke livmoren. Han fortalte også at kvinner stresser mer over dette enn mennen bryr seg om det. Han sa også noe fint som vi kvinner ikke tenker over: menn, så sant de er oppegående, modnes med kvinnen. Han mener at menn lærer seg å se kvinnekroppen som har født og gitt næring til ungene som vakker og en inspirasjon fordi den har blitt brukt til den skal brukes til. Og at menn er så glad for å få slippe til, enten det er gjennom samleie eller oralsex, at de ikke tenker over eller bryr seg om det skulle se litt annerledes enn før (fx pga revning og sying). Så jeg vil si, hør på mannen din og tro ham. Og lær å elske din nye kropp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 5. oktober 2004 #3 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tråden er ryddet for usakligheter og sitering av sådanne. Druscilla - Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå