Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Da har jeg sett ferdig serien The man in the high castle, og er storfornøyd. Anbefales hvis du er sci-fi fan. Blir Marvels Jessica Jones i helgen, det skal bli bra ja.
Hattivatti Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Er den på Netflix i ett eller annet land? På jakt etter ny serie å se, men er alt for lat til at jeg gidder å laste ned
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Er den på Netflix i ett eller annet land? På jakt etter ny serie å se, men er alt for lat til at jeg gidder å laste ned Amazon Prime, jeg såg den gjennom PT.
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Vi vil kanskje vurdere å ta en titt på denne. Mannen min er kjempeinteressert i alt som har med andre verdenskrig å gjøre, og jeg har da også blitt mer interessert i dette etter at jeg møtte på han. Interessant vri på tv serien. Takk for tips.
Fantastica Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Jeg skal definitivt sjekke ut denne!
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Vi vil kanskje vurdere å ta en titt på denne. Mannen min er kjempeinteressert i alt som har med andre verdenskrig å gjøre, og jeg har da også blitt mer interessert i dette etter at jeg møtte på han. Interessant vri på tv serien. Takk for tips. Jeg skal definitivt sjekke ut denne!Kjekt ja, damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå