Perelandra Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 (endret) Vis meg din nisse! Hva slags nisser har du i huset, og har de noen spesiell historie?Denne karen ble kjøpt for fem år siden av kjæresten. På den tida hadde jeg brukket ankelen, og måtte bruke rullestol hvis jeg skulle ut av huset. Kjæresten var opptatt av at jeg skulle ha det koselig selv om jeg var midlertidig redusert. Han hadde lagt merke til nissen i en butikk rett ved der jeg bodde, og mente den kunne passe hos meg. Sammen dro vi får å kjøpe nissen mens han trillet meg i rullestolen ut av leiligheten og inn i butikken. Egentlig hadde jeg det ganske greit den tida jeg var sykmeldt på grunn av beinbruddet. Med god samvittighet kunne jeg ta livet med ro, og hadde en frisk kjæreste til å hjelpe meg.Bildet ble tatt for to år siden. Jeg har ikke begynt med pyntinga for i år. Endret 26. november 2015 av Perelandra Skrivefeil 3
Perelandra Skrevet 8. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2015 Jeg prøver igjen. Muligens starta jeg tråden for tidlig? Denne nissen har jeg fått av et av tantebarna mine. Jeg synes alltid det er koselig å få hjemmelagde gaver. De blir tatt godt vare på, og jeg pleier merker dem med navn og årstall slik at jeg holder rede på fra hvem og fra hvilket år gaven er fra. 5
Lalunaa Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 (endret) Feilpost Endret 8. desember 2015 av Lalunaa
Gjest Stringfellow1 Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 jeg har fremdeles ikke satt frem noen av julenissene mine enda...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #5 Skrevet 8. desember 2015 Åh ja, bare gi meg et par små dager, så skal jeg vise frem alle mine herlige og spesielle nisser. Hver med sin historie. Men de hviler fremdeles trygt nedpakket i kartonger. Tar ikke frem julepynten og nissene før neste uke! (Note to self: Husk denne tråden) Anonymkode: 67107...058 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Min nisse:) Eneste julepynten jeg har:P Anonymkode: 9ad53...67d 4
melatonin Skrevet 10. desember 2015 #7 Skrevet 10. desember 2015 Vis meg din nisse! Hva slags nisser har du i huset, og har de noen spesiell historie?Denne karen ble kjøpt for fem år siden av kjæresten. På den tida hadde jeg brukket ankelen, og måtte bruke rullestol hvis jeg skulle ut av huset. Kjæresten var opptatt av at jeg skulle ha det koselig selv om jeg var midlertidig redusert. Han hadde lagt merke til nissen i en butikk rett ved der jeg bodde, og mente den kunne passe hos meg. Sammen dro vi får å kjøpe nissen mens han trillet meg i rullestolen ut av leiligheten og inn i butikken. Egentlig hadde jeg det ganske greit den tida jeg var sykmeldt på grunn av beinbruddet. Med god samvittighet kunne jeg ta livet med ro, og hadde en frisk kjæreste til å hjelpe meg.Bildet ble tatt for to år siden. Jeg har ikke begynt med pyntinga for i år.For en koselig historie perelandra@! Skal ta bilde når mine nisser begynner å våkne til jul. Har en stor hvit nisse som heter Nils som dere kan få hilse på! 1
Hattivatti Skrevet 10. desember 2015 #8 Skrevet 10. desember 2015 (endret) Dette er en av mine 1000 nisser. Laget for noen år siden av en av barna i familien. Arti liten kar Endret 10. desember 2015 av The Silence 5
Perelandra Skrevet 10. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2015 Dette er en av mine 1000 nisser. Laget for noen år siden av en av barna i familien. Arti liten kar Dorullnisse!
Gjest hells bells Skrevet 11. desember 2015 #10 Skrevet 11. desember 2015 Disse her er jeg veldig glad i. De har bestemor strikket
Gjest hells bells Skrevet 11. desember 2015 #11 Skrevet 11. desember 2015 (endret) . Endret 11. desember 2015 av hells bells
Hattivatti Skrevet 11. desember 2015 #12 Skrevet 11. desember 2015 Dorullnisse! Oh yes, tradisjonen er ikke død
Perelandra Skrevet 11. desember 2015 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2015 Oh yes, tradisjonen er ikke død En klassiker som aldri går av moten.
Perelandra Skrevet 8. desember 2017 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2017 Jeg tar meg friheten til å dra opp igjen denne tråden som jeg startet for to år siden.Hvordan ser årets nisser ut? Er det dorullnisser og andre gode gamle klassikere, eller er det nymoderne varianter?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #15 Skrevet 9. desember 2017 Klarer dessverre ikke sånne julenisser pynt, synes de er helt forferdelige, liker å ha det pent hjemme. Anonymkode: a4c94...710
Thyra Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 Her er mine. Alle unntatt nr to fra høyre er nye av året. 2
Thyra Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Klarer dessverre ikke sånne julenisser pynt, synes de er helt forferdelige, liker å ha det pent hjemme. Anonymkode: a4c94...710 Det finnes da mange søte nisser også ... 1
Perelandra Skrevet 9. desember 2017 Forfatter #19 Skrevet 9. desember 2017 Koselige nisser @Thyra og @Calandria! Mine tantebarn har sørget for julepynt til meg i mange år. Disse to søte nissene i papp fikk jeg for noen år siden. 1
Wonders Skrevet 9. desember 2017 #20 Skrevet 9. desember 2017 (endret) Altså, denne tråen er fra 2015. Synes det var lite futt i tråen den gang. Klarer vi å jekke opp flere søte nissebilder enn den gang? Endret 9. desember 2017 av Wonders 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå