Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nonstop og gelétopper :) Selvsagt hvit melisglasur også, eventuelt noen sølvkuler i tillegg.

• Liker 1
Skrevet

nonstop og gelétopper :) Selvsagt hvit melisglasur også, eventuelt noen sølvkuler i tillegg.

Har sølvkulene blitt mykere eller er mine gamle? Før følte jeg det var fare for å knekke tenner når jeg tygde dem, nå er de bare krunchy men lett å tygge.

• Liker 1
Skrevet

Har sølvkulene blitt mykere eller er mine gamle? Før følte jeg det var fare for å knekke tenner når jeg tygde dem, nå er de bare krunchy men lett å tygge.

Jeg ysnes det varierer! Du får kjøpt de med sjokoladekjerne. De er trygge, ellers er det jo risikosport med tennene...

Skrevet

Det vet jeg ikke. Sparer som regel pepperkakene som har sølvkuler på helt til januar og da er sølvkulene myke uansett.

Skrevet

Jeg ysnes det varierer! Du får kjøpt de med sjokoladekjerne. De er trygge, ellers er det jo risikosport med tennene...

Har aldri smakt med sjokoladekjerne, det må jeg prøve. Er litt redd for at det blir feil smak da.

• Liker 2
Skrevet

Kjempeflink!

Jeg hadde kanskje klart å lage runde prikker.....(Sånn til sammenligning :fnise: )

Hadde kanskje klart å lage prikker, menikke like fine som hennes :P Hadde vel blitt ovale istedet :laugh:

Skrevet

Hun er er superflink til å pynte!! 

https://www.instagram.com/borrowmyeyes/

Wow! Imponerende! 

Jeg hadde bare fått noe sånn klæsj på mine :P  Hun må jeg følger. Sånn at jeg kan føle meg skikkelig underlegen og amatør :ler:  

• Liker 1
Skrevet

Hadde kanskje klart å lage prikker, menikke like fine som hennes :P Hadde vel blitt ovale istedet :laugh:

"Kanskje" er et viktig ord i den setningen der! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...