AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hva er forskjellen på disse feltene? Har skrevet ganske mye om meg selv i "Jobb og interesser" så vet ikke hva jegskal skrive i "Om seg selv". Anonymkode: 19189...28c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Du kan jo dele det opp og flytte over det som handler om jobb til "Jobb og interesser" og resten til "Om meg selv". Eller du kan skrive mer om din personlighet, hva du ler av, om du er rolig eller temperamentsfull, hva du ønsker i en partner osv. Anonymkode: 7c5cf...e6c
Gjest Mythic Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Den 11/26/2015 at 15.22, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på disse feltene? Har skrevet ganske mye om meg selv i "Jobb og interesser" så vet ikke hva jegskal skrive i "Om seg selv". Anonymkode: 19189...28c Du er vel ikke jobben og interessene dine, så "om deg selv" bør vel si noe om personligheten din, hva du ønsker deg i et forhold, og hva du kan gi en partner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå