AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Når man kliner?Selv syns jeg det er ubehagelig å få en tunge inn i halsen så jeg stikker min egen tunge minimalt ut, kanskje en halv centimeter utenfor leppene mine når jeg kliner, så det blir kanskje mer kyssing? :s Redd for at jeg kliner for dårlig ? Anonymkode: 90bf3...08c 1
Maus Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Når man kliner?Selv syns jeg det er ubehagelig å få en tunge inn i halsen så jeg stikker min egen tunge minimalt ut, kanskje en halv centimeter utenfor leppene mine når jeg kliner, så det blir kanskje mer kyssing? :s Redd for at jeg kliner for dårlig ?Anonymkode: 90bf3...08cSynes selv det er best når man gjør det som er naturlig for seg. Lite tunge = ertende, mye tunge = intenst. Det første leder ofte til det andre da. Det kan muligens tolkes som underdanighet at du stikker den så lite ut og som en invitasjon til at motparten skal ta kontroll. Tviler på at du kliner for dårlig.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Er det greit å ikke stikke tunga inn i den andre i det hele tatt? Min tunge er for liten til dette, hadde aldri klart å gjort noe som helst med den tunga! Er avhengig av at fyren styrer løpet.. Anonymkode: fc871...fe4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Jeg har alltid syntes de fleste bruker for mye tunge. Leppekyssing er mye koseligere, så kan man "si hei" med tungen innimellom, men primært bør det være leppene som jobber. Anonymkode: b213e...ed5 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Bruker ikke tunge, eventuelt så er det for å kile leppene Anonymkode: 32fc4...95e
annebanane Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 (endret) . Endret 21. mai av annebanane 1
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Når man kliner?Selv syns jeg det er ubehagelig å få en tunge inn i halsen så jeg stikker min egen tunge minimalt ut, kanskje en halv centimeter utenfor leppene mine når jeg kliner, så det blir kanskje mer kyssing? :s Redd for at jeg kliner for dårlig ?Anonymkode: 90bf3...08cKommer an på hvem som gjør det, enkelte bare kan det og andre vil aldri lære det...
Kamikatze Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Når tunger og drøvler floker seg til ei feit rosa rastaflette, er tungebruken bittelitt overdreven.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå