Gå til innhold

Hvor mye tunge er vanlig å bruke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når man kliner?

Selv syns jeg det er ubehagelig å få en tunge inn i halsen så jeg stikker min egen tunge minimalt ut, kanskje en halv centimeter utenfor leppene mine når jeg kliner, så det blir kanskje mer kyssing? :s Redd for at jeg kliner for dårlig ?

Anonymkode: 90bf3...08c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man kliner?

Selv syns jeg det er ubehagelig å få en tunge inn i halsen så jeg stikker min egen tunge minimalt ut, kanskje en halv centimeter utenfor leppene mine når jeg kliner, så det blir kanskje mer kyssing? :s Redd for at jeg kliner for dårlig ?

Synes selv det er best når man gjør det som er naturlig for seg. Lite tunge = ertende, mye tunge = intenst. Det første leder ofte til det andre da. 

Det kan muligens tolkes som underdanighet at du stikker den så lite ut og som en invitasjon til at motparten skal ta kontroll. Tviler på at du kliner for dårlig.

Skrevet

Er det greit å ikke stikke tunga inn i den andre i det hele tatt? Min tunge er for liten til dette, hadde aldri klart å gjort noe som helst med den tunga! Er avhengig av at fyren styrer løpet..

Anonymkode: fc871...fe4

Skrevet

Jeg har alltid syntes de fleste bruker for mye tunge. Leppekyssing er mye koseligere, så kan man "si hei" med tungen innimellom, men primært bør det være leppene som jobber.

Anonymkode: b213e...ed5

• Liker 3
Skrevet

Bruker ikke tunge, eventuelt så er det for å kile leppene

Anonymkode: 32fc4...95e

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Når man kliner?

Kommer an på hvem som gjør det, enkelte bare kan det og andre vil aldri lære det...

Skrevet

Når tunger og drøvler floker seg til ei feit rosa rastaflette, er tungebruken bittelitt overdreven. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...