Gå til innhold

Hva gir man en 10 år gammel jente i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt tantebarn er 10 år gammel (11 i januar) og har kommet i en veslevoksen alder. Hun leker ikke så mye lengre, men henger en del på shoppingssentre og med venner. Jeg er helt i villede på hva man gir en ung jente? Da jeg selv var i den alderen var Barbie og The Sims på ønskelista, men nå vet jeg ikke. Det virker som om de blir voksne veldig fort. Er redd for å gi henne noe "barnslig", nå som hormonene løper løpsk.

Anonymkode: 67913...363

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bøker? Kosmetikk (type hårspray, lotion etc)?Min niese (fyller snart ti) får superundertøy og en bok

Skrevet

Bøker? Kosmetikk (type hårspray, lotion etc)?Min niese (fyller snart ti) får superundertøy og en bok

God idé! Hun sitter for det meste på nettbrett, så vet ikke helt angående bøker. Kan jo hende det faller i smak. Moren er litt streng når det gjelder kosmetikk. Hun får ikke bruke sminke (enn så lenge), men det går vel bra med lotion o.l

Anonymkode: 67913...363

Skrevet

Mange tiåringer liker fremdeles lego friends. Hva med kinobillett til henne og en venninne? Med eller uten popcorn. I stedet for sminke, en dusjsåpe med litt søt duft, fra Bodyshop for eksempel. Et plagg fra wow. Min jente pleide å ønske seg fuskepelsputer til rommet sitt da hun var i den alderen. Andre pynteting til rommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...