AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 skal treffe daten min på kafé etterpå, for å avslutte datingforholdet vårt. Jeg føler det ikke er riktig å fortsette videre, og har bestemt meg for å avslutte. Jeg syns det er dritvanskelig!! Hater å såre, men nå må jeg bare ta tak i det selv.. Mulig det ikke er så smart å møtes ute blandt folk på den måten, men jeg vil helst slippe å gjøre det hjemme, er Redd for hvordan han reagerer da han er veldig betatt av meg :-( Noen tips for å gjøre det mest mulig skånsomt? Anonymkode: 2fc6f...315
Rammfrø Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Dårlig lokasjon å dumpe noen der mange andre kan gjerne høre dette og det kan bli ydmykende ovenfor daten din. Tenk hvis daten begynner å gråte? Jeg ville valgt en bedre lokasjon med mindre/ingen folk.Fortell din side av saken med en rolig forklaring. Det er ikke så mye man kan gjøre, det kommer til å bli sårende uansett. Det positive er at du gjør det ansikt-til-ansikt og ikke fader/ghoster/over sms! 1
Sandie Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 (endret) Trenger du treffe ham da? Om dere kun har datet en kort periode kan det være best å si det over telefon eller på melding. Men om du helst vil si det ansikt til ansikt er det nok best for din egen del å være ute i offentligheten,og ikke hjemme. Særlig om du er redd for reaksjonen hans.Og når du har bestemt deg,er det bare til hans egen fordel at han får vite det så fort som mulig.Når man dater er desverre sannsynligheten for å bli dumpet en del av risikoen man må ta med. Endret 26. november 2015 av Sandie 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Trenger du treffe ham da? Om dere kun har datet en kort periode kan det være best å si det over telefon eller på melding. Men om du helst vil si det ansikt til ansikt er det nok best for din egen del å være ute i offentligheten,og ikke hjemme. Særlig om du er redd for reaksjonen hans.Og når du har bestemt deg,er det bare til hans egen fordel at han får vite det så fort som mulig.Når man dater er desverre sannsynligheten for å bli dumpet en del av risikoen man må ta med.Tusen takk for svar , har vurdert det dit at det blir ute blandt folk. Men har lurt på å ta det med han ute før vi kommer til kafeen, slik at vi evnt kan droppe kafebesøket.. Jeg føler jeg må møte han face2face da han virkelig er betatt av meg, og jeg har latt meg rive med (litt for lenge) før jeg har funnet ut at dette ikke er noe jeg kan satse på.. er det dumt å "advare" på forhånd at vi trenger en snakk? Anonymkode: 2fc6f...315
Belbus Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Jeg ville egentlig bare tatt det over chat hvis dere pleier å snakke der. Dere er jo ikke kjærester så du har jo ikke sånn kjempestort ansvar her. Men hvis du har bestemt deg for å dumpe han, så ville jeg kanskje tatt han med på en gåtur ute og gått steder hvor det ikke er sånn kjempemange folk og dere kan snakke ferdig og når det er sagt og han har fått spurt ferdig kan dere dra hjem uten hverandre. 1
Sandie Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Tusen takk for svar , har vurdert det dit at det blir ute blandt folk. Men har lurt på å ta det med han ute før vi kommer til kafeen, slik at vi evnt kan droppe kafebesøket.. Jeg føler jeg må møte han face2face da han virkelig er betatt av meg, og jeg har latt meg rive med (litt for lenge) før jeg har funnet ut at dette ikke er noe jeg kan satse på.. er det dumt å "advare" på forhånd at vi trenger en snakk?Anonymkode: 2fc6f...315Kanskje du allerede har møtt ham nå,( i så fall: Hvordan gikk det?) men det kan nok være greit å forberede han litt.Uansett om han er betatt av deg,så må du ikke føle deg moralsk forpliktet til å møte han.Det går fint an å gi beskjed via melding eller telefon hvis dere bare var i en datingfase.Det ender jo opp med at han blir dumpet uansett om dere møtes eller tar det via telefon/mld.Så lenge du sier det på mest mulig skånsom måte har du gjort alt du kan.Tenk bare på alle som dater folk i flere uker og kanskje måneder, for så å bare forsvinner uten ett ord.Det er virkelig dårlig gjort.Du er ikke sånn,så ikke ha dårlig samvittighet. 1
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 skal treffe daten min på kafé etterpå, for å avslutte datingforholdet vårt. Jeg føler det ikke er riktig å fortsette videre, og har bestemt meg for å avslutte. Jeg syns det er dritvanskelig!! Hater å såre, men nå må jeg bare ta tak i det selv.. Mulig det ikke er så smart å møtes ute blandt folk på den måten, men jeg vil helst slippe å gjøre det hjemme, er Redd for hvordan han reagerer da han er veldig betatt av meg :-( Noen tips for å gjøre det mest mulig skånsomt? Anonymkode: 2fc6f...315Er jo bare å si det som det er.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Kanskje du allerede har møtt ham nå,( i så fall: Hvordan gikk det?) men det kan nok være greit å forberede han litt.Uansett om han er betatt av deg,så må du ikke føle deg moralsk forpliktet til å møte han.Det går fint an å gi beskjed via melding eller telefon hvis dere bare var i en datingfase.Det ender jo opp med at han blir dumpet uansett om dere møtes eller tar det via telefon/mld.Så lenge du sier det på mest mulig skånsom måte har du gjort alt du kan.Tenk bare på alle som dater folk i flere uker og kanskje måneder, for så å bare forsvinner uten ett ord.Det er virkelig dårlig gjort.Du er ikke sånn,så ikke ha dårlig samvittighet.Har møtt han nå ja, og han ble selvfølgelig lei seg.. Men det gikk veldig bra egentlig (om man kan si det sånn....). Jeg "forberedte" han ikke, men han har nok tenkt/merket det komme han og... Vi fikk snakket litt, og fikk tatt et verdig adjø for denne gang. Vi er nødt til å forholde oss til hverandre innimellom, så jeg syns det var greit å ta det face2face. Jeg var også litt usikker på hvordan han har definert oss, på en måte, og da er det bedre å ta praten enn å bomme totalt.. Og ghosting er det værste som finnes, det kunne ikke falt meg inn å gjøre (selv om jeg nok ikke alltid har vært et englebarn opp gjennom livet jeg heller og vært tydelig i beskjeden om at det ikke blir mer 🙈)Tusen takk for fine ord, sandie- jeg føler meg faktisk litt nede akkurat nå :-( men, innimellom må man bare ta noen kjipe valg- og jeg tror at dette blir mest riktig for fremtiden til oss begge.. Anonymkode: 2fc6f...315 1
Sandie Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 Har møtt han nå ja, og han ble selvfølgelig lei seg.. Men det gikk veldig bra egentlig (om man kan si det sånn....). Jeg "forberedte" han ikke, men han har nok tenkt/merket det komme han og... Vi fikk snakket litt, og fikk tatt et verdig adjø for denne gang. Vi er nødt til å forholde oss til hverandre innimellom, så jeg syns det var greit å ta det face2face. Jeg var også litt usikker på hvordan han har definert oss, på en måte, og da er det bedre å ta praten enn å bomme totalt.. Og ghosting er det værste som finnes, det kunne ikke falt meg inn å gjøre (selv om jeg nok ikke alltid har vært et englebarn opp gjennom livet jeg heller og vært tydelig i beskjeden om at det ikke blir mer 🙈)Tusen takk for fine ord, sandie- jeg føler meg faktisk litt nede akkurat nå :-( men, innimellom må man bare ta noen kjipe valg- og jeg tror at dette blir mest riktig for fremtiden til oss begge.. Anonymkode: 2fc6f...315Så bra at det ordnet seg greit.Kjenner den følelsen etterpå,med å være litt nede..sikkert fordi jeg aldri blir helt komfortabel med å avvise bra menn som har vært snille mot meg.Men samtidig hjelper det litt å tenke som du skriver,at det er et riktig valg for begge,med tanke på fremtiden
Gjest MadameDeRosa Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Jeg ville ikke ha gjort det på en cafe. Stakkars fyr. Ta det heller utendørs, på en strand eller noe. Rolig sted, men alltid med noen mennesker i nærheten... Men ikke med fremmede folk tett pakket innpå som kan høre samtalen og alt.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #11 Skrevet 27. november 2015 Jeg ville ikke ha gjort det på en cafe. Stakkars fyr. Ta det heller utendørs, på en strand eller noe. Rolig sted, men alltid med noen mennesker i nærheten... Men ikke med fremmede folk tett pakket innpå som kan høre samtalen og alt.jeg tok meg i det jeg også, etter å ha skrevet her 🙈 Tenkte litt uklart, og er selvfølgelig helt enig. Tok det ikke ute blandt folk, og det gikk greit.. Ikke hørt et ord fra han, men det er vel normalt ;-) Anonymkode: 2fc6f...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå