Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først av alt: hvorfor sier folk dette?! Om jeg spør hva de ønsker seg, er det fordi jeg ønsker å gi dem noe. Ikke fordi jeg føler jeg . :-x

Alltid har det vært noen som har sagt dette, og jeg har vridd hodet rundt og rundt for å forsøke å komme på noe likevel. Dette er stort sett folk som har "alt" eller ikke er i den nærmeste familien. Men det har da alltid gått på et vis. Gavene har blitt brukt og satt pris på. :tunge1:

Men i år gjelder dette også min kjære! :roll: Han ønsker seg ingenting, samler ikke på noe, osv. Er fristet til å gi noe jeg ønsker meg :sjarmor: som vi kan spleise på f.eks, men det føles litt feil å ikke gi noe personlig. Han liker å fiske, liker sport, musikk osv. Har allerede brukt opp R.E.M.-billetter som bursdagsgave, så det blir ikke noe veldig dyrt heller. (Student jeg, har sprengt budsjettet alt. :ler:) Han har "alt" av musikk, billetter til fotball og hockey ut sesongen, kjøper seg det han ønsker seg av fiskeutstyr selv...

Hva gir man kjærester som ikke vet hva de ønsker seg da? Jeg synes jenter er enklere å gi gave til, de ønsker seg alltid noe fra gullsmeder. :wink:

Jeg har vel alltid i bakhodet å notere ting folk nevner i forbifarten, ting de ønsker seg eller drømmer om. Har jeg ikke råd, spleiser jeg med noen. Men min kjære har ikke nevnt n-o-e til nå.

Gaveforslag til menn rundt 30? :sjenert: :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

sorund-anlegg? DVD-filmer? Ja det er irriterende når de sier at de ikke vil ha noe.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Noen ganger ønsker jeg meg noe, mens andre ganger er det rett og slett ikke noe jeg trenger. De gangene jeg har sagt at jeg ikke ønsker meg noe, så har jeg foreslått en gave til f.eks Frelsesarmeen istedet. Det hadde jeg faktisk satt pris på, og poenget er vel å glede mottakeren? :-)

Skrevet

Han har både surround og masse dvd'er, men det kan jo være det slippes noen han ønsker seg før jul. Det er notert! :Nikke:

Jeg trenger f.eks julepynt, så jeg har foreslått at venner kan lage noe pynt til meg. Jeg fikk noe i fjor, det var så mye fint!

Å gi bort gave/penger til f.eks frelsesarmeen om noen heller ønsker det, er jo en veldig ok måte å gjøre det på. Men da bør de helst foreslå det selv. :ler:

Skrevet

Jeg har alltid nok av ting å gi samboeren min, om det skulle være slik at han ikke hadde spesielle ønsker. Han er (som meg) en lesehest, og det finnes alltid en masse bøker jeg kan kjøpe til ham. Spill til X-box eller PC samt diverse utstyr til PC'en er alltid populært. DVD'er er også bra.

• 1 måned senere...
Skrevet

.. kjøp noe du ønsker dere til huset el.. - eller kanskje litt masasjeolje .. og litt sexy undertøy (til deg...) ... med løfte om en spesiell kveld..

Skrevet

Kjøp en stor ramme og lim inn masse flaxlodd, lottokuponger, V6 og tippelapper. Skriv et hint om hvor du kunne tenke deg at bare tere to dro på ferie dersom det ble gevinst. Skal han være vanskelig så får han være vanskelig. :wink:

Skrevet

Hvis du skal følge Tex' råd, sørg for å vite på forhånd at det er noe han vil like. Jeg har selv mottatt lotto-kupong, og det var nok den mest skuffende gaven jeg noen sinne kunne ha fått. Jeg spiller ikke slike spill... Da hadde jeg faktisk blitt gladere for et pent kort med et fint dikt, eller noe.

Jeg vil heller foreslå at du gir hasm en opplevelsesgave, som f. eks. middag på restaurant for dere to, kinobilletter, teaterbilletter, operabilletter, konsertbilletter, ferietur, helgetur til Stockholm, eller liknende. Mulighetene er mange. :)

Skrevet

Personlige gavekort.

Frokost på senga

Vask av bilen

sex

god middag

Velg selv.

Skrevet

Spør ham ut i smug om hvilke som har vært hans favorittfilmer i oppveksten/filmer som har betydd mye for ham.

Se om du kan få tak i dem på dvd.

Etter å ha hørt om "Piknic med døden" til jeg omtrent ble lei av det (film fra midten av 70-tallet), fant jeg den på dvd.no til 128kr.

De aller fleste har slike filmer fra ungdomstiden som de har gode minner om!

Gjest Anonymous
Skrevet

Gaveforslag til menn rundt 30? :sjenert: :klø:

Et bilde av deg selv i nettoen, med et rødt silkebånd rundt magen. Bør kanskje ikke pakkes opp når dere er sammen med mange andre :sjarmor:

Alternativt samme variant IRL istedenfor bilde. Samme forholdsregel som over gjelder i større grad her :kul:

Dette er antagelig en gave som både passer budsjettet ditt og ønskene hans.....

Skrevet

Jeg er en av "de" som ikke ønsker seg noe. Ikke trenger jeg noe heller. Jeg ga beskjed til familien at jeg ville at pengene skulle gå til de sultrammede i Dafur. En idè?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...