Gå til innhold

forandring i oppførsel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Katten min er 12 år gammel. Hun har aldri vært spesielt kjælen av seg. For et par dager siden forandret hun helt plutselig oppførsel. Hun liker nå overhodet ikke å bli klappet rundt hoftene og halen, og hun hyler mord om jeg prøver å løfte henne opp.

Har kjent på henne, og jeg finner ikke noen sår eller hevelser. Bortsett fra dette er alt som normalt. Hun spiser, sover og er ute som vanlig. Hun bruker ikke p-piller eller annen medisin.(kastrert)

Skal ringe dyrlegen på mandag om det ikke blir bedre, men er det noen som har ide om hva som kan ha skjedd? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det ikke er til mye hjelp, så er min første tanke ang. oppførselen hennes smerter. Kan hende hun har hatt et uhell ute, som ikke lar seg vise utvendig på kroppen.

Håper veterinæren finner ut av det, og at du får din gamle gode pus tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er en god ide å ta henne med til veterinær. som saeria sier så kan det skyldes smerter som ikke synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være gikt eller andre aldersplager som gjør at det plutselig gjør vondt å bli kost på bakparten. Ta henne med til dyrlegen, så kan de finne ut om det er noe alvorlig, eller om du bare må behandle henne litt mer forsiktig på sine eldre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tok pusen med til dyrlegen. Heldigvis ikke noe brukket eller noen sår, bare ømhet.(pusen er heldigvis også blitt i bedre humør nå og oppfører seg normalt). Dyrlegen gjettet på at det kanskje var noen som hadde sparket til henne i den ene hofta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...