Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Finnes det tabeletter en kan spise for å få brunfarge? eg hørte noe om det hin dagen.. stemmer det? hva heter de isåfall??
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Ja, det finnes noen slike tabeletter, men hva de heter eller om de er å få tak i i Norge aner jeg ikke. Jeg husker bare å ha lest om det i en artikkel for noen år siden, da en mann tok pillene for å kunne passere for farget for å opplevde hvordan det var i forhold til å være hvit.
Orthia Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg fikk et prøvetilbud på slike for en tid siden; gratis bruk i en måned. De ga overhodet ingen effekt. Husker ikke hva de het, men virkestoffet er nok betakaroten, så kanskje du finner noe om du søker på dèt.
CheapChampagne Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 er det ikke noe med at gulrøtter og skal hjelpe? men en må sikkert spise store mengder..
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #5 Skrevet 2. oktober 2004 er det ikke noe med at gulrøtter og skal hjelpe? men en må sikkert spise store mengder.. Tja, gulrøtter gir deg en 'lekker' gultone, men det spørs jo hvilken look du er på jakt etter: solbrun eller gulsott?
CheapChampagne Skrevet 2. oktober 2004 #6 Skrevet 2. oktober 2004 Tja, gulrøtter gir deg en 'lekker' gultone, men det spørs jo hvilken look du er på jakt etter: solbrun eller gulsott? Tror jeg skal holde meg unna store mengder gulrøtter jah..
Orthia Skrevet 2. oktober 2004 #7 Skrevet 2. oktober 2004 Betakaroten finnes også i gulrøtter. Kan nok hende man får en viss farge om man spiser en kilo om dagen..
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #8 Skrevet 3. oktober 2004 hvis man spiser et par-tre gulrøtter til dagen - hver dag - i en periode, så blir man gul rundt munnen hvertfall.. ganske lekkert... men hvorfor styre med å spise piller for å bli brun, hvorfor ikke heller ta sol eller prøve den nye selvbruningsmoussen eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå