Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 sitter oppe nå på natten og får virkelig ikke sove! skal snart reise fra min mann og dette er noe vi begge gruer oss til! jeg vet at jeg kan klare savnet men jeg er redd for at noe skal skje underveis,at han skal miste følelsene sine for meg! deterdet som plager meg! jeg har sittet å gråtet nå og tårene triller fortsatt, trenger noen gode ord som kan hjelpe! jeg gruer meg så inderlig masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klips. Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 Uff så leit da. Vet ikke hva jeg skal si for å trøste, men kanskje det hjelper å tenke på at når dere møtes igjen og alt har gått bra, vil dere stole enda mer på hverandre og ha et sterkere forhold enn noensinne fordi dere har denne erfaringen? Min mann var borte fra meg i tre måneder vinteren 2000/2001 og huffameg så leit det var (kjærestepar overalt!), men ingen av oss ble fristet til noe som helst. Vi var kjærester da, men nå er vi gift og lykkeligere enn noensinne. Du skal se det går bra med deg, vennen. Trøsteklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #3 Del Skrevet 12. juli 2002 nei jeg gruer meg noe sinnsykt masse ord kan ikke en gang forklare hvor vondt det vil være å dra fra han!!! men jeg gleder meg masse til jeg kommer tilbake, men allikavell jeg klarer ikke tenke på at jeg skal leve et liv uten han så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå