AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Var på treningssenteret i går. Var en mann i nærheten som glodde noe helt sinnsykt, konstant hele tiden, var skikkelig ubehagelig... Etter en stund kommer en kompis av han bort også, og de begynner å snakke om meg mens de ler og stirrer... Så hører jeg han første si: "hun der var jævlig digg", så svarer han andre: "ja, men hun har alt for små pupper, så nei...", nr 1 sier igjen: "sant...". Så forsetter de å stirre og le.Prøvde å late som ingeting, men var veldig ubehagelig, altså ubehagelig nok med stirringen, men når de i tillegg helt klart står å snakker om meg mens de ler og fniser, aner jo ikke hva de sa, utenom det lille jeg hørte, men følte meg skikkelig ekkel og stygg. Hvorfor tror noen det er greit å holde på sånn?Før noen garantert spør, så ja, jeg hadde på meg tights, men ikke gjennomsiktige, og en treningstopp med armer. Vet det ikke burde handle om puppene mine heller, men jeg ble veldig såret av det. Har alltid hatet puppene mine, helt siden jeg var liten ønsket jeg meg store pupper, men de kom aldri, og i treningsbh blir de jo helt flate. Anonymkode: 32768...d62 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Hadde sagt ifra til ledelsen om oppførselen til disse "herre"mennene. Anonymkode: b80ca...6cd 13
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Takk for svar. Vet ikke helt om jeg tør det, aner jo ikke hvem de er heller. Så ut som de kanskje var i slutten av tyve årene omtrent. Føler det blir litt dramatisk å gå til ledelsen med det, spesielt når jeg ikke kan si mer enn to menn, husker ikke hvordan de så ut en gang, utenom at de var trente, han ene hadde helt kort mørkt hår og den andre relativt kort.Får bare håpe jeg ikke møter dem igjen, men har egentlig ikke lyst til å dra tilbake til det senteret igjen nå i det hele tatt. Var jo masse folk rundt, men ingen brydde seg, har aldri følt meg så liten før! Anonymkode: 32768...d62
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Du må lære deg å sette dem på plass. Si strengt: Vær snill no gutta!
King in the North Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Var på treningssenteret i går. Var en mann i nærheten som glodde noe helt sinnsykt, konstant hele tiden, var skikkelig ubehagelig... Etter en stund kommer en kompis av han bort også, og de begynner å snakke om meg mens de ler og stirrer... Så hører jeg han første si: "hun der var jævlig digg", så svarer han andre: "ja, men hun har alt for små pupper, så nei...", nr 1 sier igjen: "sant...". Så forsetter de å stirre og le.Prøvde å late som ingeting, men var veldig ubehagelig, altså ubehagelig nok med stirringen, men når de i tillegg helt klart står å snakker om meg mens de ler og fniser, aner jo ikke hva de sa, utenom det lille jeg hørte, men følte meg skikkelig ekkel og stygg. Hvorfor tror noen det er greit å holde på sånn?Før noen garantert spør, så ja, jeg hadde på meg tights, men ikke gjennomsiktige, og en treningstopp med armer. Vet det ikke burde handle om puppene mine heller, men jeg ble veldig såret av det. Har alltid hatet puppene mine, helt siden jeg var liten ønsket jeg meg store pupper, men de kom aldri, og i treningsbh blir de jo helt flate.Anonymkode: 32768...d62Hvis det er ubehagelig så må du gjøre noe med det. Si ifra til ledelsen, sett guttene på plass selv, mulighetene er mange.Har forøvrig ingen anelse om hvorfor noen tror det er greit å holde på slik, det er jo helt sykt 2
helt_vanlig_mann Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 du skulle gått bort å "kjennt etter", så sagt "nææ for smått" 11
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Burde nok sagt i fra eller noe slik ja, men jeg er veldig sjenert og liker ikke snakke med fremmede folk, eller lage noen sak ut av det, hadde aldri turt å si noe direkte til dem! Burde vel bli litt tøffere, men har alltid vært veldig stille og sjenert. (Rundt mennesker jeg ikke kjenner) Likte forslaget til Helt_Vanlig_Mann da Anonymkode: 32768...d62
King in the North Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 du skulle gått bort å "kjennt etter", så sagt "nææ for smått"heheheheheheh! Dagens
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 husker ikke hvordan de så ut en gang, utenom at de var trente, han ene hadde helt kort mørkt hår og den andre relativt kort.Anonymkode: 32768...d62Han andre var vel ikke lyshåret, vel? Anonymkode: 94a9c...592
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Vær tøff og snakk med ledelsen så de blir kasta ut. Du kan ikke akseptere at folk holder på sånn mot deg. Hadde det vært på mitt treningssenter og jeg så det her så hadde jeg gått bort og kjefta dem opp skikkelig. Ikke greit! , Anonymkode: 6301f...e4e
Arca Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Du må lære deg å sette dem på plass. Si strengt: Vær snill no gutta!Dette!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #12 Skrevet 26. november 2015 Herregud så respektløse og kvalme enkelte menn kan være! Seksuell trakassering og upssende seksuelt fokus er deesverre noe som forekommer for ofte på treningssentere. Det beste å gjøre er å konfrontere slike menn HØYT der og da. Ta opp i plenum så alle rundt hører, at "Unnskyld meg står dere der å faktisk snakker om kroppen til andre?! Nå har dere stått å gitt hverandre seksuelle kommentarer om meg få dere et jævla liv, griser! " sånn at de blir ydmyket foran alle. Menn snakker nemlig sånn seg i mellom for å få egoboost, og når de blir hengt ut sånn så får de ego knekk og kanskje ikke tør å gjøre det igjen! Og selvfølgelig gått rett til ledelsen med det i tillegg ! Jenter dere har ingenting å skamme dere over eller la slike menn få krenke dere, SETT DE PÅ PLASS!!!!! Anonymkode: e9a7c...480 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #13 Skrevet 26. november 2015 Blir nesten litt rørt over svarene deres Trodde jeg skulle få masse sånne: "Skjerp deg ts, du overreagerer skikkelig" osv. Jeg kommer nok aldri til å tørre å si noe direkte til dem, jeg er dessverre ikke tøff nok til det, men om det skjer igjen, eller jeg ser dem igjen og kjenner dem igjen, så skal jeg snakke med noen av de på senteret. Kjenner en av de som jobber der, så kanskje jeg kan snakke med han om det, ikke akkurat ledelsen, men jeg regner med at han kan ta det videre, også blir det ikke så skummelt for min del Til deg som lurte på om han ene var blond, begge var mørkhåret, og uansett hadde det vært ekstremt tilfeldig om du hadde visst hvem de var da. Anonymkode: 32768...d62 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #14 Skrevet 26. november 2015 Gutter liker pupper. Menn liker rumper.... Ferdig snakka... Anonymkode: 9d438...ecc 2
OPIgirl Skrevet 27. november 2015 #15 Skrevet 27. november 2015 Gutter liker pupper. Menn liker rumper.... Ferdig snakka...Anonymkode: 9d438...eccJo, men hold de ekle kommentarene og den ekle stirringen for dere selv. Hva er det som gjør at dere menn tror dere kan oppføre seg slik. Ingen liker uønsket seksuell trakassering. 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #17 Skrevet 30. november 2015 Wow, liten verden!Hva mener du med det? Uansett. Har vært på treningssenteret igjen, men var med samboeren min begge gangene, første gangen var ingen av dem der, andre gangen kom de akkurat i det vi skulle dra, så samboer tok tak i en av kompisene sine som jobber der og sa i fra om hvem og hva. Så regner med at de kanskje blir snakket til. De kjente jo ikke meg igjen da så klart. :) Anonymkode: 32768...d62 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #18 Skrevet 30. november 2015 grow a pair Anonymkode: 2b072...a98
Gjest lipgloss Skrevet 30. november 2015 #19 Skrevet 30. november 2015 Huff sjønner deg godt jeg,prøv å legg det bak deg og skjer det igjen så ta det direkte opp med dem og gi beskjed til ledelsen,ingen ønsker å ha slikt tåpelig tull på et senter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå