AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Hvordan spørre daten om "hva vi er"?Er imellomfasen og synes det er på tide å spørre, men veit ikke hvordan. Er det ikke litt småkleint å si "du, hva er vi?"😂 Anonymkode: 10c73...2e4
peppermyntete Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Du må jo bare spørre rett ut? Mye mindre kleint med "hvordan der du på forholdet vårt?" enn å pakke det inn og lure og lirke.
tussi680 Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Dere er vel i grunn "venner" siden ingen av dere har spurt den andre part. Kjør på og spør du så vet du hvor dere befinner dere i vennskaps/ kjærlighetsforholdet.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Hvor lenge hr dere datetog hva slags ting pleier dere å gjøre?Det er ingenting å veien for å spørre rett ut når man føler at tiden er inne for det.eks "Er det sånn at vi er ekslusive nå , eller treffer du fortsatt andre?"eks "Jeg lurer på en ting, hva vil du si vi er nå og hva tror du vi kan bli? Vil vite hvor vi står. "eks "Kunne du tenke deg å bli kjæresten min? " Anonymkode: 880f7...42c
Gjest Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Hvordan spørre daten om "hva vi er"?Er imellomfasen og synes det er på tide å spørre, men veit ikke hvordan. Er det ikke litt småkleint å si "du, hva er vi?"😂 Anonymkode: 10c73...2e4Du spør bare rett ut. Det er ikke kleint hvis du har bestemt deg for at det ikke skal være det og står for det du spør om.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Hvor lenge hr dere datetog hva slags ting pleier dere å gjøre?Det er ingenting å veien for å spørre rett ut når man føler at tiden er inne for det.eks "Er det sånn at vi er ekslusive nå , eller treffer du fortsatt andre?"eks "Jeg lurer på en ting, hva vil du si vi er nå og hva tror du vi kan bli? Vil vite hvor vi står. "eks "Kunne du tenke deg å bli kjæresten min? "Anonymkode: 880f7...42cVi har datet i snart 2 mnd. Vi gjør litt forskjellig; går turer, drikker kaffe/spiser, ser film o.l, men vi har det alltid veldig koselig.Alt føles veldig naturlig, og stemningen er god. Det skal jeg prøve på, takk Anonymkode: 10c73...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå