Gå til innhold

Hvorfor er mange feite folk så arrogante?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg lagt merke til. Hvorfor? Det har de ingen grunn til. De er jo ikke akkurat kremen av et menneske som kan velge fra øverste hylle. Forrige sjefen min var sånn. en gjennomført Harry type som så ned på alle, spesielt unge jenter som jobbet på gælvet i bedriften hans. Ikke var det en veldig suksessfull bedrift heller.

Ser det fortsatt. Naboer, butikkansatte og medstudenter. Jo større og mindre pen jo mer arrogant og besserwisser. Sånn var det ikke før. Hva skjer? Skal de hevde seg ved å liksom være smartere nå?

Anonymkode: 95ade...4f4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg lagt merke til. Hvorfor? Det har de ingen grunn til. De er jo ikke akkurat kremen av et menneske som kan velge fra øverste hylle. Forrige sjefen min var sånn. en gjennomført Harry type som så ned på alle, spesielt unge jenter som jobbet på gælvet i bedriften hans. Ikke var det en veldig suksessfull bedrift heller.

Ser det fortsatt. Naboer, butikkansatte og medstudenter. Jo større og mindre pen jo mer arrogant og besserwisser. Sånn var det ikke før. Hva skjer? Skal de hevde seg ved å liksom være smartere nå?

Hvis det virkelig er sånn, så vil jeg tippe du er ca 30-40 kg overvektig. 

:fnise:

Anonymkode: 2d011...505

• Liker 9
Skrevet

:essen2:

Anonymkode: 8d09d...867

Skrevet

Skinkeplaneter tror jo at jorden spinner rundt dem selv, og de føler seg jo entitled tli alt mulig. Det må de jo for å bli så feit.

Skrevet

Hvis det virkelig er sånn, så vil jeg tippe du er ca 30-40 kg overvektig. 

:fnise:

jeg sier ikke at slanke mennesker ikke kan være arrogante, langt ifra. Men det er overraskende mange tykke(ikke lubne, tykke) arrogante mennesker i forhold til antallet da.

Skrevet

jeg sier ikke at slanke mennesker ikke kan være arrogante, langt ifra. Men det er overraskende mange tykke(ikke lubne, tykke) arrogante mennesker i forhold til antallet da.

Man ser det man vil se. 

• Liker 5
Gjest 2Bhonest
Skrevet

Hvorfor et tynne så fryktelig selvsentrerte?

Skrevet

Kanskje dette er en eller annen form for litt merkelig "forsvarsmekanisme" ?

De er sikkert sliten og lei ove at tynnere mennesker ser veldig ned på dem, nettopp på grunn av for mye vekt?

0g dermed oppfører de seg på denne måten, for å distansere seg fra alt sammen ?    :P

Anonymkode: 88927...35e

• Liker 3
Skrevet

Jepp, der har du det! Jeg våknet en morgen og tenkte fandenivoldsk at "nå skal jeg pinadø gå ut i verden med en arrogant mine og vise hvor smart jeg liksom er!"
For det skal jeg altså si deg, at IQ'en min er i det minste større enn livvidden min! Så det såh!

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Og dette konkluderer du med med bakgrunn i din omfattende undersøkelse på området?

Skrevet

Vi feitinger er arrogante fordi vi har brukt tid og penger på å ete oss feit. Det kalles dedikasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...