AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 Jeg var på date/tur et par dager siden med en fra Tinder. Han var ikke den kjekkeste jeg hadde sett, men virket kul på Tinder samtalene. På turen fikk bli litt bedre kjent med han, men det var veldig 50/50 om han var min type eller ikke. Han var veldig lik seg selv utseende-messig, men overfladiske meg likte ikke klesstilen. Så jeg sitter og er litt usikker, på en måte tror jeg det hadde vært kjekt å bli bedre kjent med han, så kanskje jeg liker han bedre og overser dårlig stil og sånn... Usikker! Han har spurt om vi skal gjøre noe til uka, så jeg må jo bestemme meg etterhvert.Pleier dere å treffe noen igjen, selv om det ikke var gnister ved første møte? Anonymkode: 13c09...428
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Ja du bør gi han en sjanse til.jeg følte det samme for min mann da jeg møtte han første gang. Men tok sjansen og møtte han en gang til.. Det er ti år siden, og vi er fortsatt sammen. Møttes via en kontaktside på nett, ikke tinder. Anonymkode: 7c47d...685 4
kaleidoskop Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 En sjanse til synes jeg er greit Jeg tror veldig på at man finner ut om man liker noen noe mer første gang eller ikke. Men er det en kul fyr så hvorfor ikke... 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Ville ikke gjort det. Lytt til instinktene dine. Anonymkode: 46cab...b6f 1
Okapi Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Det spørs jo helt på deg. Hvis dette er en trend, og du er evig singel fordi de aldri er helt bra nok, bør du kanskje vurdere hva problemet er. Hvis dette bare er én fyr du tilfeldigvis følte for å møte blir det jo en annen sak. 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 Ja du bør gi han en sjanse til.jeg følte det samme for min mann da jeg møtte han første gang. Men tok sjansen og møtte han en gang til.. Det er ti år siden, og vi er fortsatt sammen. Møttes via en kontaktside på nett, ikke tinder. Anonymkode: 7c47d...685Siden du møtte din mann for ti år siden, hvorfor kjente du et behov for å påpeke at dere ikke oppnådde kontakt via Tinder, som først ble lansert i 2013? Anonymkode: 31f56...185
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Det spørs jo helt på deg. Hvis dette er en trend, og du er evig singel fordi de aldri er helt bra nok, bør du kanskje vurdere hva problemet er. Hvis dette bare er én fyr du tilfeldigvis følte for å møte blir det jo en annen sak.Har som regel har jeg ganske "sikre" følelser etter en date om det var noe eller ikke. Så ble litt i tvil nå når ting veier både for og imot. Anonymkode: 13c09...428
Carrot Skrevet 26. november 2015 #8 Skrevet 26. november 2015 Siden du møtte din mann for ti år siden, hvorfor kjente du et behov for å påpeke at dere ikke oppnådde kontakt via Tinder, som først ble lansert i 2013?Anonymkode: 31f56...185Det r da også noe å henge seg opp i Jeg tenker at om du kjenner deg selv så godt at "stilen hans" var det som festet seg mest så kan det være han er fornøyd med seg delv slik han er og dette vil irritere deg - så mitt råd er å gå videre og fortsett det du beskriver som "ditt overfladiske jeg" og spar han for det som evt kommer... Folk flest bør være flinkere å se mennesket ikke tøyet syns jeg.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #9 Skrevet 26. november 2015 Har som regel har jeg ganske "sikre" følelser etter en date om det var noe eller ikke. Så ble litt i tvil nå når ting veier både for og imot. Anonymkode: 13c09...428Sikker følelse av nei = NEIUsikre følelser = NEISikre følelser av ja = JAAngående usikre følelser; Noen mennesker har man jo absolutt ingen kjemi med, andre er en kjempebra match! Men med mange passer man kanskje bare litt sammen, eller det er noen trekk man liker, andre man ikke liker. Det betyr at du alltid vil være litt sånn halvfornøyd, og det gjør det ikke til drømmefyren for min del... Men kommer an på hva du er villig til å godta da..og hvem du er selv. Anonymkode: 46cab...b6f
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #10 Skrevet 26. november 2015 Det er vanskelig å si noe etter ett møte. Gi ham en sjanse til Anonymkode: 1f5a5...2af
Sandie Skrevet 26. november 2015 #11 Skrevet 26. november 2015 Jeg gir det ofte en sjanse til,eller to hvis jeg er tvil,men ser gode egenskaper hos han.Men konklusjonen blir ofte at når gnisten uteblir fra starten av skjer det ingenting senere heller.Slik er jeg skrudd sammen,men for andre kan det jo være annerledes.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #12 Skrevet 27. november 2015 Ja absolutt, gnisten er ikke noe man nødvendigvis får med en gang. Om jeg liker personligheten og kjemien er grei så gir jeg det en 3-4-5-6 treff for å se om forelskelsen kan komme eller ikke, for jeg evn. dumper han. Anonymkode: 7b7ba...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå