AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #1 Skrevet 26. november 2015 http://sponset.vg.no/familieliv/rema1000/140-de-beste-kalendergavene-for-barna Anonymkode: 315dd...c55 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Her er også tips:http://www.adressa.no/familieogoppvekst/article643228.snd Anonymkode: 315dd...c55
dreia Skrevet 26. november 2015 #3 Skrevet 26. november 2015 Her blir det adventskalender med ein julepynt-ting kvar dag, som barna kan henga opp. Eg håper det kan bidra til å skapa julestemning. I tillegg får dei kvar sin 10-kroners sjokoladekalender. Me hadde pakkekalender i fjor, med nokså dårlige erfaringar. Det får heller eventuelt prøvast igjen når dei blir eldre. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #5 Skrevet 26. november 2015 Vi har alltid hatt aktivitetskalender da vi vokste opp. Mamma var veldig opptatt av at julegaver skulle være klare til 1.des, slik at det ikke var fokus på handling i julen, men det å være sammen. Så hver enste dag trakk vi en aktivitet hele familien måtte være med på, i tillegg til at julekalenderen på tv ble sett sammen. Når jeg selv får barn håper jeg å kunne gjøre det på samme måte. Anonymkode: bda5b...14a
metempsychosis Skrevet 27. november 2015 #6 Skrevet 27. november 2015 Her lager vi pakke-kalender, fylt med henholdsvis: god sjokolade, fargelegging-ark og klistremerker (de sistnevnte kommer fra en typisk jule-aktivitets bok, som har blitt partert).Synes selv at det blir en god blanding mellom kreativitet og godter (uten at det blir skamdyrt heller), men noterer helt klart ideen til Dreia. Julepynt til å henge opp hver dag er nok noe mine barn ville likt!
Fredsmegleren Skrevet 27. november 2015 #7 Skrevet 27. november 2015 Hadde en slik adventskalender da jeg var liten. Synes i dag at det er den beste julekalenderen jeg noen gang har hatt på grunn av de gode minnene Vi tegnet tegninger til en julekonkurranse, bakte pepperkaker og pepperkakehus, hentet tre, dro og så på juletreet og pepperkakeutstillingen i byen, gikk på skøyter, osv. Hadde også en venninne i klassen som hadde samme kalender som meg, så foreldrene våre laget ofte aktiviteter som både hennes og min familie gjorde i sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå