Gå til innhold

Hva synes du om denne leiligheten?!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

http://www.zett.no/47/property/buy_res?pId=108433

Hva synes du om denne? Synes den var veldig fin og billig!

Er den verdt prisen tror dere? Huset er jo ikke akkurat nyoppusset utvendig.. Ser ut til å være liten uteplass.

Vil gjerne gøre deres mening.

Lurer på hvordan det er med første og andre etasje, synes det hørtes så rart ut at det er begge deler på kun 61m2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den så veldig lys og lett ut, skikkelig fin leilighet. Huset så da ikke så ille ut utenifra heller?

Leiligheten er oppført med 61 kvadratmeter boligareale og 70 km bruttoareale, og soverommene er ikke regnet som godkjente soverom. Det forklarer kanskje noe av målene? Kanskje soverommene er på en hemslignende sak, eller de er på loftsrom med skråtak som derfor redusere boligarealet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var fin og lys. Jeg synes kjøkkenet var for lite og jeg kan ikke fordra åpne kjøkkenløsninger, så personlig hadde jeg ikke tatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes leilighetn så fin og lys ut. Hva den er verdt er jo vanskelig for meg å vurdere - hva er den verdt for deg? Du må uansett dra selv og se på den.

Tenk gjennom følgende:

Er det riktig størrelse, er det riktig antall soverom i forhold til den livssituasjonen du er i, skal du bo her lenge, hva har du råd til å bruke på bolig, hvordan er prisen i forhold til tilsvarende i Halden, er det riktig for deg å eie en selveier, hvor mange leiligheter er det i huset, når ble taket sist skiftet (dette må du stå for selv når det er selveier), ligger det der du kunne tenke deg å bo? Osv osv osv osv...Stemmer alt dette - lykke til!

Jeg skjønner ikke at det er to etasjer, jeg toker annonsen som om det er kanskje fire leiligheter i huset og at denne ligger i 2. etasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Septiktanken må utsjaltes og tilkobles det offentlige nettet, sjekk ut hva dette vil koste før du legger inn bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for svar og meninger alle sammen! Lurer veldig på hvorfor soverommene ikke er godkjent som soverom da men.. Skal nok ta kontakt med megler en av dagene og forhøre oss litt.

Synes den er så fin! :P

Vil gjerne høre flere meninger også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

Lys og trivelig bolig. Men vil du være fornøyd med å ikke ha uteplass og kose deg på? Og er det bra solforhold? Personlig hadde jeg ikke orket å bo en plass med dårlig solforhold og uten uteplass, men vi er forskjellige da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også være at det er for lavt under taket på soverommene, og at de derfor ikke er godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var et veldig snaut prospekt! :o

F.eks inneholder det ikke fellesutgifter eller evnt fellesgjeld/-formue.

Å koble seg på offentlig kloakknett er DYRT (litt avhengig av kommune og hvor langt rør må legges), og dessuten må altså septiktanken graves opp og fraktes vekk. Vil tippe vi snakker om et par hundre tusen tilsammen. I tillegg kan det bli endel støy/bråk i graveperioden (kanskje må bakgård/hage opparbeides igjen også).

Jeg ville tatt meg en prat med styreleder for sameiet før jeg la inn bud på denne eiendommen for å finne ut om de har fått fastslått kostnadene. I tillegg ville jeg forhørt meg om vedlikeholdsbehovet osv.

Ellers synes jeg leiligheten var pen, men det er som sagt mye jeg måtte fått rede på før jeg evnt la inn bud. Har heller ingen kjennskap til boligmarkedet i Halden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg synes den var fin og lys. Jeg synes kjøkkenet var for lite og jeg kan ikke fordra åpne kjøkkenløsninger' date= så personlig hadde jeg ikke tatt den.

Helt enig.

Og det med septikktanken virker også som et minus. Jeg ville definitivt tatt en prat med megler.

Men det var et kjempekoselig hus og en lys og fin leilighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst og lekkert! men etter min mening, for lite oppbevaringsplass på kjøkkenet, og at soverommene ikke er godkjente (uten vindu eller rømningsvei sikkert) hadde nok gjort at jeg var litt skeptisk! En altan eller balkong hadde også vært greit om en ikke disponerer hage da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...