Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Monstrum skrev:

Høh, så sært. Jeg fikk varsel om at du hadde tagget meg i dette, men ser ingen tag? Er det KG som tuller? :)

Glemte å tagge :P Det er Harry Potter og mysteriekammeret :) @Monstrum Liker du Harry Potter?

55 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Det er helt greit, går helst for å finne gamle bøker.

@Winza/Jacklost Hvilken skuespillerinne syns du er penest?

Vanskelig å velge men om jeg skal velge en må det blir Jennifer Lawrence, for en utrolig vakker person :hjerte: @Loki Laufeyson Du da? Hvilken mannlig skuespiller synes du er penest?

2 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg ville antakelig jobbet som lærer, som jeg er i ferd med å utdanne meg til. Jeg trives veldig godt i et klasserom og med elever. 

@Dark Angelina Ville du si du er mest introvert eller ekstrovert?

Jeg har aldri prøvd faktisk, synes de bøkene er i dyreste laget :P Studenttilværelse, altså. Vil tro jeg kunne like det, men er ikke sikker på om jeg helt ville hatt tålmodighet med det. Jeg vet ikke, akkurat nå er det strikking som får fokuset :)

@Monstrum Har du noen hobbyer du bruker mye tid på?

Sånne som du heller vann og en krydderpose på? Joda, jeg liker vel det, men har ikke spist det på årevis. Bruker av og til fullkornsnudler i wok etc., det er godt :)

@Winza/Jacklost Hvis du skulle lage og servere en treretters middag, hva ville stått på menyen?

Vet ikke hva som regnes som en treretters engang 😂

@Kruset Du skal dø og ditt siste måltid blir?

Skrevet
4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Glemte å tagge :P Det er Harry Potter og mysteriekammeret :) @Monstrum Liker du Harry Potter?

Vanskelig å velge men om jeg skal velge en må det blir Jennifer Lawrence, for en utrolig vakker person :hjerte: @Loki Laufeyson Du da? Hvilken mannlig skuespiller synes du er penest?

Vet ikke hva som regnes som en treretters engang 😂

@Kruset Du skal dø og ditt siste måltid blir?

Pinnekjøtt, kanskje? Bare fordi i øyeblikket frister det veldig. Med kålrabistappe, så klart.

@Winza/Jacklost Ok, vi prøver igjen. Måltidet skal ha en forrett, en hovedrett og en dessert. Du står helt fritt til å velge det du vil. Hva serverer du?

5 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Ekstrovert :)

@Kruset hvilket fag ønsker du å undervise i? 

Jeg har så langt valgt fagene matematikk og KRLE. Må velge 1-2 fag til, men det er vanskelig. Kunne tenke meg noe språkfag, samfunnsfag, mat og helse, eller et eller annet sånt. Kunne også tenkt meg norsk, men to så store fag er ikke helt aktuelt. Det blir uansett en avveining av hva som er spennende og hva som sikrer jobb :) Langt svar på et enkelt spørsmål :ler:

@Dark Angelina Hva er din drømmejobb?

Skrevet
41 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg har aldri prøvd faktisk, synes de bøkene er i dyreste laget :P Studenttilværelse, altså. Vil tro jeg kunne like det, men er ikke sikker på om jeg helt ville hatt tålmodighet med det. Jeg vet ikke, akkurat nå er det strikking som får fokuset :)

@Monstrum Har du noen hobbyer du bruker mye tid på?

Jeg strikker litt innimellom, ellers er det vel skriving og scrapbooking jeg bruker mest tid på :) Blitt altfor lite hobbytid i det siste desverre, har vært veldig travelt og har hatt mye å gjøre. Så når jeg først har vært hjemme og hatt fri har jeg stort sett sovet :)

@Kruset Har du "normal" døgnrytme?

34 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

05183432133048376401665ac2f45e1fd52f7-wm

;)

@Winza/Jacklost Hva skulle du ønske du kunne gjort akkurat nå?

Skrevet
46 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg har så langt valgt fagene matematikk og KRLE. Må velge 1-2 fag til, men det er vanskelig. Kunne tenke meg noe språkfag, samfunnsfag, mat og helse, eller et eller annet sånt. Kunne også tenkt meg norsk, men to så store fag er ikke helt aktuelt. Det blir uansett en avveining av hva som er spennende og hva som sikrer jobb :) Langt svar på et enkelt spørsmål :ler:

Tror drømmejobben barne- og ungdomspsykolog. Har et stort ønske om å kunne hjelpe barn og unge som har behov for det :)

@Kruset hva interesserer deg mest, mat eller interiør?

Skrevet
52 minutter siden, Kruset skrev:

Pinnekjøtt, kanskje? Bare fordi i øyeblikket frister det veldig. Med kålrabistappe, så klart.

@Winza/Jacklost Ok, vi prøver igjen. Måltidet skal ha en forrett, en hovedrett og en dessert. Du står helt fritt til å velge det du vil. Hva serverer du?

Focaccia, Pizza og brownies med iskrem :)

@Kruset Har du tatt krus før?

18 minutter siden, Monstrum skrev:

Jeg strikker litt innimellom, ellers er det vel skriving og scrapbooking jeg bruker mest tid på :) Blitt altfor lite hobbytid i det siste desverre, har vært veldig travelt og har hatt mye å gjøre. Så når jeg først har vært hjemme og hatt fri har jeg stort sett sovet :)

;)

Harry Potter for the win:biggrin:

Spille det nye Super Mario Oddesy spillet :P

@Monstrum Liker du Mario?

Skrevet
45 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Spørsmålet var, da du..? :P

Skrevet
23 minutter siden, Kruset skrev:

Heh?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kruset skrev:

Tror han mente cruise. 

Anonymkode: 03d65...ab6

Skrevet (endret)
3 timer siden, Dark Angelina skrev:

Tror drømmejobben barne- og ungdomspsykolog. Har et stort ønske om å kunne hjelpe barn og unge som har behov for det :)

@Kruset hva interesserer deg mest, mat eller interiør?

Utvilsomt mat! Jeg virkelig elsker mat :biggrin:

@Dark Angelina Har du noen hobbyer?

3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror han mente cruise. 

Anonymkode: 03d65...ab6

Aah, takk! Mulig jeg er litt treig i dag :P Med utgangspunkt i at ab har rett: Nei, jeg har aldri vært på cruise. Om spørsmålet egentlig var noe helt annet, så får du rette meg :)

@Winza/Jacklost Hvordan lenge har du hatt bruker på kg?

4 timer siden, Monstrum skrev:

;)

Haha, uff, ikke greit å spørre om i eksamenstid :P Nei, døgnrytmen min er jevnt over ganske på bærtur!

Forresten: digger bildet!

@Monstrum Hva et drømmejobben?

Endret av Kruset
Skrevet
2 minutter siden, Kruset skrev:

Bullet journal og fotografering, men skulle ønske jeg satt av mer tid til å holde på med det. Er en lang stund siden jeg fotograferte sist, men savner det skikkelig :)

@Kruset hva er ditt favoritt godteri? 

Skrevet
20 minutter siden, Kruset skrev:

Aah, takk! Mulig jeg er litt treig i dag :P Med utgangspunkt i at ab har rett: Nei, jeg har aldri vært på cruise. Om spørsmålet egentlig var noe helt annet, så får du rette meg :)

@Winza/Jacklost Hvordan lenge har du hatt bruker på kg?

Haha, uff, ikke greit å spørre om i eksamenstid :P Nei, døgnrytmen min er jevnt over ganske på bærtur!

3 år

@Kruset Du da?

Skrevet
På 21. april 2017 den 13.29, Loki Laufeyson skrev:

Det var en konsert med Drake.

Har du vært på konsert med Pink Floyd eller REM @Salka ?

Iiiik, har glemt denne tråden. Jeg har vært på flere konserter med R.E.M., men dessverre ingen med Pink Floyd  

@Loki Laufeyson hva er ditt favorittgodis? 

På 25. april 2017 den 9.29, Winza/Jacklost skrev:

Kult brukernavn :)

De er begge fra min tid i Second Life :)

@Raven.WritingDesk Har du vært i Polen før?

Siden 2012 :)

@Loki Laufeyson Tror du jeg ville blitt likt av de andre deltakerne?

Er ikke så lett å alltid ha en favoritt :P

Brownies med iskrem :sikle:

@Kruset Din da?

Nå har de pakket vekk studioet og begynt å selge tingene så virker som det er over for godt :(

Vanskelig å bare velge en helt ærlig :P

@Salka Har du vært i Polen før?

Kunne men ville vært kjedelig /:

@QQbaby Hvis du kunne vært med i Home and Away, hva ville du kalt deg selv i serien?

Paradise Hotel :P

Highlander :) Flott film :) 

@Dr. A. Kula Hvem er din favoritt James Bond?

:klem1:

Ikke mye, kom hjem i går kveld etter å ha vært i gdansk i Polen noen dager med familien :) 

@Bootyhunter Har du vært i Polen før?

Flott svar, jeg synes du skriver lange og gode reflekterte svar på kg, håper jeg blir like god som deg på å skrive lengre innlegg en gang :)

Vi slutta å date men vi er fortsatt venner :)

@Rainstorm Dater du noen eller har du kjæreste, eventuelt ektefelle?

Nei, har aldri vært i Polen. 

@Winza/Jacklost hadde du det fint i Polen og hvilke steder/byer besøkte du? 

Skrevet
35 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

3 år

@Kruset Du da?

Trodde nesten det var lenger jeg altså, at du var medlem den gangen jeg registrerte meg her? Uansett, jeg opprettet bruker her for første gang i 2013 :)

@Winza/Jacklost Kunne du tenke deg å smake snegler?

53 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Bullet journal og fotografering, men skulle ønske jeg satt av mer tid til å holde på med det. Er en lang stund siden jeg fotograferte sist, men savner det skikkelig :)

@Kruset hva er ditt favoritt godteri? 

Sjokolade :)

@Dark Angelina Hva spiser du helst til frokost?

AnonymBruker
Skrevet

@Ferny Gikk du tur med en liten hund i sentrum i dag? Vet det er litt merkelig spørsmål for vet egentlig ikke hvordan du ser ut eller om du har hund, men så en og tenkte "sånn ser jeg for meg ferny". 

Anonymkode: 9565e...c29

Skrevet
6 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Joda, helt ok. Morsomt å spille i blant, men ikke noe kjempeforhold til det :)

@Winza/Jacklost Ser du ofte animasjonsfilmer/tegnefilmer, eller foretrekker du "voksenfilmer"?

2 timer siden, Kruset skrev:

Jeg vil være forfatter! Drømmejobben siden jeg var 8 eller noe :P

@Kruset Har du trent/skal du trene i dag?

Gjest Axl Rose
Skrevet
11 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Vanskelig spørsmål, aner faktisk ikke.

@Bootyhunter Hva slags bøker bøker liker du best å lese?

Leser ikke så mye, men blir krim når jeg først leser.

@Loki Laufeyson har du tatovering? I så fall hvor og hva?

Skrevet
3 timer siden, Monstrum skrev:

Joda, helt ok. Morsomt å spille i blant, men ikke noe kjempeforhold til det :)

@Winza/Jacklost Ser du ofte animasjonsfilmer/tegnefilmer, eller foretrekker du "voksenfilmer"?

Jeg vil være forfatter! Drømmejobben siden jeg var 8 eller noe :P

@Kruset Har du trent/skal du trene i dag?

Jeg har vasket hus og pakket, teller det? :biggrin: Ellers er jeg litt sløv når det gjelder å trene, altså.

@Monstrum Hva setter du mest pris på ved samboeren?

Skrevet
11 timer siden, Monstrum skrev:

Jepp, du svarer på spørsmål, stiller spørsmål i retur til den som spurte deg, og gjerne til en annen bruker samtidig :)

Jeg liker ikke å klatre i trær nei. Jeg har ikke høydeskrekk, men har en form for fobi for at det som holder meg oppe skal knekke/kollapse. Feks en gren :) Har skrevet mer om det i dagboka mi tidligere, for eksempel hater jeg å kjøre oven bro :fnise:

@GratefulOctopus Hva har gort deg glad denne uka? 

Jeg har akkurat kjøpt meg en diger lego technic traktor, som jeg så smått har begynt å bygge på. :)  Mitt første legokjøp i voksen alder, men neppe det siste! Kjempegøy! :biggrin:

Hva har gjort deg glad denne uka da, @Monstrum

På 26.4.2017 den 17.23, Dr. A. Kula skrev:

dere får standard velkomstspørsmålet mitt:

Har dere spilt/spiller dere fotball, og i tilfelle på hvor høyt nivå har dere spilt?

Spiller/deltar dere i FPL?

Jeg har aldri spilt, spiller ikke og kommer antageligvis aldri til å spille fotball. Hva er FPL?

Er fotball din favorittsport, @Dr. A. Kula? ;) 

Skrevet
På 20.4.2017 den 18.26, Winza/Jacklost skrev:

@NonJuan Hvem liker du best i Hotel Cæsar?

Nei, det vet jeg ikke, ser/så ikke på dette jeg. 

Men vet at Janne Formoe har vært med en gang og hun liker jeg :)

@Winza/Jacklost Om du skulle velge en karakter fra DISNEY som du føler er lik deg, hvilken Figur/Skapning ville det blitt?

@Jessica! Hva er det beste du vet når vi er sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...