Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet
29 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Sverige, Danmark, Spania, Portugal, Brasil, England, Frankrike, Tyskland, og USA.

@Loki Laufeyson verste du noen gang har spist/smakt?

Det må være Lever.

@Bootyhunter Hvem er ditt største idol ?

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Det må være Lever.

@Bootyhunter Hvem er ditt største idol ?

Huff vanskelig valg. Er så mange. Deriblant bestefaren min :P Skulle ønske han levde. 

@Loki Laufeyson du da?

Skrevet
På 21.4.2017 den 19.37, applestories skrev:

Nei, er helt alene.

@Byjenta! I hvilken by ville du helst tilbragt 12 timer, og når på døgnet ville de 12 timene vært?

Hmmm... det var vanskelig å svare på. Hva med deg? @applestories hvilke frukt er din favoritt? 

På 21.4.2017 den 17.47, Moonwalker skrev:

Går i tog når jeg feirer hjemme, også var det når jeg var russ.

@Byjenta! har du vært fanebærer i 17.mai-tog?

Nei, har ikke det =) De fleste gangene jeg har gått i tog har jeg gått i korps og spilt og marsjert ;)

@Moonwalker Har du sett på noen av disse seriene? Prison break, grey's anatomy, glee, pretty little liars, home and away, once upon a time, stitched at birth? og i såfall hva er din mening om de? 

Skrevet (endret)
15 timer siden, Byjenta! skrev:

Hmmm... det var vanskelig å svare på. Hva med deg? @applestories hvilke frukt er din favoritt? 

12 timer er så lite at det måtte vært en liten by eller et sted der det var noe konkret jeg ville se.

Har egentlig veldig få favoritter av noe slag, heller ikke frukt. Prøver å spise litt av hvert, nå har jeg mangoer og to avokadoer liggende som jeg må huske å bruke til noe.

Forresten, mandarin/klementin må være min favorittfrukt - det er ikke mye som slår den.

Tror du det kommer til å slutte å snø på Vestlandet snart, eller bør jeg bare flytte?:sno:  @Byjenta! 

Endret av applestories
Skrevet
På ‎22‎.‎04‎.‎2017 den 18.17, GratefulOctopus skrev:

@fiole Hva er det morsomste du vet om å gjøre? Din favorittaktivitet, altså? Og da mener jeg morsomt, ikke hyggelig eller koselig e.l. (med mindre det morsomste du vet om, er å gjøre noe koselig da, selvfølgelig) :) 

Denne tråden her er jeg ikke særlig keen/hypp på å være med i :) da det er så vanskelig å finne på nye spørsmål hele tiden.....

@Loki Laufeyson

Skrevet
7 timer siden, applestories skrev:

12 timer er så lite at det måtte vært en liten by eller et sted der det var noe konkret jeg ville se.

Har egentlig veldig få favoritter av noe slag, heller ikke frukt. Prøver å spise litt av hvert, nå har jeg mangoer og to avokadoer liggende som jeg må huske å bruke til noe.

Forresten, mandarin/klementin må være min favorittfrukt - det er ikke mye som slår den.

Tror du det kommer til å slutte å snø på Vestlandet snart, eller bør jeg bare flytte?:sno:  @Byjenta! 

Haha, aner ikke...... Er snø der jeg bodde også. :) Nå bor jo vi på østlandet igjen og her er det vår og varmt, bare litt vind. :)

@applestories Favoritt type filmsjanger? 

Skrevet

@fiole hvorfor er du ikke så keen/hypp på å være med i denne tråden? Hvorfor syns du det er vanskelig å finne på nye spørsmål? Og er det noen spesiell grunn til at du bruker hippe/ungdommelige uttrykk som keen og hypp? Liker du klistremerker? Hvorfor kaller du deg fiole? Når var forrige gang du hadde feber? Liker du asparges? Sover du på venstre eller høyre side? Har du noengang spikket en trefigur?

Håper du skjønte at jeg bare tøysa nå, forresten. :) 

Og det var ikke meningen å prøve og dra deg med inn i en tråd du ikke har lyst til å delta i. Beklager det, altså! 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, GratefulOctopus skrev:

@fiole hvorfor er du ikke så keen/hypp på å være med i denne tråden? Hvorfor syns du det er vanskelig å finne på nye spørsmål? Og er det noen spesiell grunn til at du bruker hippe/ungdommelige uttrykk som keen og hypp? Liker du klistremerker? Hvorfor kaller du deg fiole? Når var forrige gang du hadde feber? Liker du asparges? Sover du på venstre eller høyre side? Har du noengang spikket en trefigur?

Håper du skjønte at jeg bare tøysa nå, forresten. :) 

Og det var ikke meningen å prøve og dra deg med inn i en tråd du ikke har lyst til å delta i. Beklager det, altså! 

Takk ;) 

Skrevet
På 21.4.2017 den 7.48, Raven.WritingDesk skrev:

Det er fra Alice i Eventyrland, den gale hattemaker kommer med en gåte; "Why is a Raven like å writingdesk"? :) hva med deg? 

Kult brukernavn :)

De er begge fra min tid i Second Life :)

@Raven.WritingDesk Har du vært i Polen før?

På 21.4.2017 den 8.49, Loki Laufeyson skrev:

Nei.

Har du søkt på farmen hver sesong @Winza/Jacklost ?

Siden 2012 :)

@Loki Laufeyson Tror du jeg ville blitt likt av de andre deltakerne?

På 21.4.2017 den 10.38, Kruset skrev:

Jeg vet faktisk ikke, har ikke smakt.

@Dr. A. Kula Hva var den siste sangen du hørte?

Kan jeg være så kjedelig at jeg sier at jeg ikke har noen?

@Winza/Jacklost Hva er din favorittdessert/-kake?

Er ikke så lett å alltid ha en favoritt :P

Brownies med iskrem :sikle:

@Kruset Din da?

På 21.4.2017 den 11.24, Salka skrev:

Huff, så trist med pusen. :klemmer:

Det har jeg. Bla 23-salen av Ingvar Ambjørnsen. 

@Loki Laufeyson siste konsert du var på? 

Ja, det gjør jeg. Serien har jo fulgt meg over halve livet. Men gir ikke opp håpet på at en annen kanal kjøper den opp.

@Winza/Jacklost hva er ditt favorittgodis? 

Nå har de pakket vekk studioet og begynt å selge tingene så virker som det er over for godt :(

Vanskelig å bare velge en helt ærlig :P

@Salka Har du vært i Polen før?

På 21.4.2017 den 13.06, QQbaby skrev:

Sexy og spennende.

Hva er det dyreste klesplagget du eier? @Dr. A. Kula

Heldigvis er han rik, så livet mitt er ikke helt håpløst...

Hvilket land ville du flyttet til om du skulle ha flyttet @Loki Laufeyson

Jeg synes Kat er litt kjedelig, liker aller best Phoebe jeg, hun er så skjønn :rodmer:

Kunne du levd uten Home and Away @Winza/Jacklost

Kunne men ville vært kjedelig /:

@QQbaby Hvis du kunne vært med i Home and Away, hva ville du kalt deg selv i serien?

På 21.4.2017 den 13.50, Monstrum skrev:

Jeg gjorde det før, når vi fikk se mer av gårdslivet i gamle dager. De siste sesongene føler jeg har vært mer og mer lagt opp til krangling og intriger for å lage "bra TV", og det synes jeg ganske enkelt ikke er noe underholdende.

@Winza/Jacklost Har du et bestemt TV-program du overhodet ikke liker?

Oi, et halvårs tid siden kanskje? :PMAnge nye folk jeg ikke hadde møtt før den kvelden = drakk en anelse for fort for å roe nervene.... 

@Dr. A. Kula Drakk du for mye av noe da du var yngre, slik at du overhodet ikke liker det i dag?

Jess, jeg endte hvertfall med  å blokekre, så får jeg ha såpass tro på andre KGere at de rapporterer om nødvnedig :)
Jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente her, kan det være det falt ut et ord eller noe i spørsmålet?

@applestories Har du en idiotsikker oppskrift i bakhånd, som du vet du alltid får skryt av og imponerer med? 

Det er nok mamma tror jeg, vi ringes en gang i mnd eller noe. Også har jeg en storesøster som jeg er litt for dålig til å ringe, men når vi ses prater vi nok til å ta de tigjen :P

@Kruset Har du en favorittfilm?

Paradise Hotel :P

På 21.4.2017 den 15.29, Dr. A. Kula skrev:

Ikke kvinner generelt, nei. Men personer en (tror en) kjenner lynnet til kan være kandidater for litt små-terging. Men så tar jeg også imot tilsvarende. Kommer jo an på humør på både seg selv og "offeret", eller i hvertfall det en tror er humøret. Har tatt feil der før. Men vil ikke si det skjer ofte. Eller?

@Raven.WritingDesk har du planer om å fornye garderoben som del av et bedre og sunnere liv prosjektet?

Nei, har ikke ønske om å faktisk være Vampyr (unntatt på karneval). Vil ikke leve evig.

@Winza/Jacklost om du skulle leve evig, ville det vært som vampyr eller Highlander (fra filmen The Highlander)?

Skulle ønske det ble mer gjennom jobben, men deltar også på kurs i privat sammenheng der jeg er engasjert i ulike foreninger.

@Moonwalker hva er det kjekkeste kurs/seminar du har vært på og hvorfor?

Strengt tatt, ja, men som jeg har skrevet tidligere så betyr ikke lag-rivaliseringen så mye lenger. Er ikke viktig lenger.

@Loki Laufeyson har du vært på stadion som tilskuer på mesterskaps kamper (EM/VM)?

"Cult of Operator" av "Folamour" i fra Release Radar på Spotify. Ikke helt igjennom enda, hører resten på bussen hjem.

@Kruset har du Spotify?

Må være Smokingen det. (Hugo Boss siden du synes å være litt merkebevisst)

@QQbaby hva legger du i sexy og spennende?

Vel, drakk vodka og Cola (eller juice) i ungdommen, men har sluttet med det. Ikke nødvendigvis for at det ikke er godt, men er ikke lenger komfortabel med å drikke sprit.

@Monstrum har du prøvd hjemmebrent?

Highlander :) Flott film :) 

@Dr. A. Kula Hvem er din favoritt James Bond?

På 21.4.2017 den 16.56, Bootyhunter skrev:

Hjulpet og vert der mer for en venn av meg så han ikke tok livet sitt. Føler skyldfølelse for at jeg ikke så noe før det var for sent. Var bare opptatt av meg selv, festing, dritt og lort. 

@Winza/Jacklost hva har du gjort på i dag?

Ja litt. 

@Loki Laufeyson hva med deg?

:klem1:

Ikke mye, kom hjem i går kveld etter å ha vært i gdansk i Polen noen dager med familien :) 

@Bootyhunter Har du vært i Polen før?

På 21.4.2017 den 18.05, Rainstorm skrev:

Nemmen, takk som spør! Finnes det anti-sentimentalitets-piller som man kan ta når man får overdose med sentimentalitet fra ingensteds fra? :P 

Påska mi har vært (overraskende?) bra! Det var jo til og med fint vær noen dager og jeg skal generelt ikke klage! Hva med deg? 

Vel, hva skal jeg si, det er jo lov å prøve, men historien har vist at jeg ikke er så veldig flink til å følge det opp over tid. Jeg er med på leken litt, og så glemmer jeg av det, men jeg har ingen aversjon mot spørsmålstråder i seg selv! Tvert om så synes jeg de er veldig hyggelig, men jeg føler både at de betyr at jeg ikke kan ha noen "ekte venner" siden jeg gjør sånt, og samtidig kan de få meg til å føle meg mindre ensom. Og jada, jeg innser at dette spørsmålet veldig lett kunne blitt svart på men ja eller nei. :sjenert: 

Dater du fremdeles? 

Flott svar, jeg synes du skriver lange og gode reflekterte svar på kg, håper jeg blir like god som deg på å skrive lengre innlegg en gang :)

Vi slutta å date men vi er fortsatt venner :)

@Rainstorm Dater du noen eller har du kjæreste, eventuelt ektefelle?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

@Kruset Din da?

Nå har de pakket vekk studioet og begynt å selge tingene så virker som det er over for godt :(

@QQbaby Hvis du kunne vært med i Home and Away, hva ville du kalt deg selv i serien?

Ikke mye, kom hjem i går kveld etter å ha vært i gdansk i Polen noen dager med familien :) 

Flott svar, jeg synes du skriver lange og gode reflekterte svar på kg, håper jeg blir like god som deg på å skrive lengre innlegg en gang :)

Ja, jeg tror du vil bli godt likt :)

Hva syns du om Shakira @Winza/Jacklost ?

Skrevet
1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Ja, jeg tror du vil bli godt likt :)

Hva syns du om Shakira @Winza/Jacklost ?

Hun er god :)

@Loki Laufeyson Er hun favoritt artisten din?

@Hanako Hva er favoritt spillet ditt? (går greit at jeg stiller deg spørsmål? :))

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Hun er god :)

@Loki Laufeyson Er hun favoritt artisten din?

@Hanako Hva er favoritt spillet ditt? (går greit at jeg stiller deg spørsmål? :))

Hun er en av dem :)

Har du en favoritt artist @Winza/Jacklost ?

Skrevet
4 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Det er nok Skyrim. Du da, @Winza/Jacklost ? :)

Skrevet
5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Paper Mario The Thousand Year Door :) @Hanako Har du spilt Paper Mario?

Ah, nei, har dessverre ikke satt mine ben i en N64 :)

Skrevet
14 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

@Kruset Din da?

Jeg angrer bestandig når jeg stiller vanskelige spørsmål som kommer i retur :ler: Oreokake, kanskje? Og pavlova, og en skikkelig god, saftig sjokoladekake. Ellers er tiramisu heller ikke feil.

@Winza/Jacklost Hvordan var turen til Polen? :)

Skrevet

Sniker meg inn og deltar jeg.. :fnise:

@Kruset hvorfor valgte du dette brukernavnet? 

@Loki Laufeyson hva var ditt høydepunkt med gårsdagen? 

Skrevet
3 timer siden, Dark Angelina skrev:

Velkommen skal du være :vinke: Brukernavnet er litt tilfeldig, egentlig: Det sto et kaffekrus ved siden av da jeg registrerte meg, og så samler jeg litt på fine krus. Og så byttet jeg bruker på et tidspunkt, og gikk fra Kaffekrus til det litt enklere Kruset :)

@Dark Angelina Hvilke deler av forumet er du mest aktiv/trives best?

Skrevet
15 timer siden, Kruset skrev:

Jeg angrer bestandig når jeg stiller vanskelige spørsmål som kommer i retur :ler: Oreokake, kanskje? Og pavlova, og en skikkelig god, saftig sjokoladekake. Ellers er tiramisu heller ikke feil.

@Winza/Jacklost Hvordan var turen til Polen? :)

Den var hyggelig :)

@Kruset Skal du på ferie i sommer?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 timer siden, Dark Angelina skrev:

I går var det egentlig en stille og rolig dag, så kan ikke komme på noe spesielt :)

@Dark Angelina Hva er din favoritt aktivitet ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...