Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke kvinner generelt, nei. Men personer en (tror en) kjenner lynnet til kan være kandidater for litt små-terging. Men så tar jeg også imot tilsvarende. Kommer jo an på humør på både seg selv og "offeret", eller i hvertfall det en tror er humøret. Har tatt feil der før. Men vil ikke si det skjer ofte. Eller?

@Raven.WritingDesk har du planer om å fornye garderoben som del av et bedre og sunnere liv prosjektet?

Nei, har ikke ønske om å faktisk være Vampyr (unntatt på karneval). Vil ikke leve evig.

@Winza/Jacklost om du skulle leve evig, ville det vært som vampyr eller Highlander (fra filmen The Highlander)?

Skulle ønske det ble mer gjennom jobben, men deltar også på kurs i privat sammenheng der jeg er engasjert i ulike foreninger.

@Moonwalker hva er det kjekkeste kurs/seminar du har vært på og hvorfor?

Strengt tatt, ja, men som jeg har skrevet tidligere så betyr ikke lag-rivaliseringen så mye lenger. Er ikke viktig lenger.

@Loki Laufeyson har du vært på stadion som tilskuer på mesterskaps kamper (EM/VM)?

"Cult of Operator" av "Folamour" i fra Release Radar på Spotify. Ikke helt igjennom enda, hører resten på bussen hjem.

@Kruset har du Spotify?

Må være Smokingen det. (Hugo Boss siden du synes å være litt merkebevisst)

@QQbaby hva legger du i sexy og spennende?

Vel, drakk vodka og Cola (eller juice) i ungdommen, men har sluttet med det. Ikke nødvendigvis for at det ikke er godt, men er ikke lenger komfortabel med å drikke sprit.

@Monstrum har du prøvd hjemmebrent?

Bruker gratisversjonen :) Fungerer godt på PC, på mobil tar jeg meg av og til i å ønske meg premium.

@Dr. A. Kula Hva synes du om bunad til menn? Kunne du tenke deg en selv?

Skrevet
Akkurat nå, Kruset skrev:

Bruker gratisversjonen :) Fungerer godt på PC, på mobil tar jeg meg av og til i å ønske meg premium.

@Dr. A. Kula Hva synes du om bunad til menn? Kunne du tenke deg en selv?

Synes det er stilig, så kunne absolutt tenke meg en selv. 

@Kruset synes du det ser rart ut når bare mannen bruker bunad?

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Synes det er stilig, så kunne absolutt tenke meg en selv. 

@Kruset synes du det ser rart ut når bare mannen bruker bunad?

Det er vel ikke akkurat noe jeg tenker så mye over. Tror kanskje ikke jeg har sett noen tilfeller av det, forresten? Ikke noe rarere det enn når bare kvinnen bruker bunad, og det er jo ganske vanlig.

@Dr. A. Kula Har du kjæledyr?

Gjest Axl Rose
Skrevet
9 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Ville ikke ha vært så usunn at jeg ble feit

@Bootyhunter Du da?

Hjulpet og vert der mer for en venn av meg så han ikke tok livet sitt. Føler skyldfølelse for at jeg ikke så noe før det var for sent. Var bare opptatt av meg selv, festing, dritt og lort. 

@Winza/Jacklost hva har du gjort på i dag?

8 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Nei, har ikke det. Så denne må jeg få med meg.

@Bootyhunter Er du opptatt av miljøet?

Ja litt. 

@Loki Laufeyson hva med deg?

Skrevet
18 timer siden, Moonwalker skrev:

I år har jeg ingen andre foreløbige planer. Håper på å være med vennene mine, men må se det litt an. Hva med deg, @Byjenta!?

Koselig! Vi er alltid oppe tidlig, rett inn i bunaden og ned til byen før klokka 9. Venter på barnetoget som begynner 10-halv 11 tida. Så ser vi på det, drar hjem og hviler litt, hopper inn i klærna igjen for å dra ned til borgertoget. :) så skal vi hjem og grille med familien :)

@Moonwalker Har du gått i tog før? ( eventuelt da utenom barneskolen )

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 21.4.2017 den 16.57):

Endret av annebanane
Gjest supernova_87
Skrevet
På 18.4.2017 den 19.06, Raven.WritingDesk skrev:

@Rainstorm hvordan har påska di vært? 

Nemmen, takk som spør! Finnes det anti-sentimentalitets-piller som man kan ta når man får overdose med sentimentalitet fra ingensteds fra? :P 

Påska mi har vært (overraskende?) bra! Det var jo til og med fint vær noen dager og jeg skal generelt ikke klage! Hva med deg? 

På 19.4.2017 den 11.05, Winza/Jacklost skrev:

@Rainstorm Er det greit om jeg stiller deg spørsmål eller vil du helst ikke være aktiv i spørsmålstråder? :)

Vel, hva skal jeg si, det er jo lov å prøve, men historien har vist at jeg ikke er så veldig flink til å følge det opp over tid. Jeg er med på leken litt, og så glemmer jeg av det, men jeg har ingen aversjon mot spørsmålstråder i seg selv! Tvert om så synes jeg de er veldig hyggelig, men jeg føler både at de betyr at jeg ikke kan ha noen "ekte venner" siden jeg gjør sånt, og samtidig kan de få meg til å føle meg mindre ensom. Og jada, jeg innser at dette spørsmålet veldig lett kunne blitt svart på men ja eller nei. :sjenert: 

Dater du fremdeles? 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Ikke kvinner generelt, nei. Men personer en (tror en) kjenner lynnet til kan være kandidater for litt små-terging. Men så tar jeg også imot tilsvarende. Kommer jo an på humør på både seg selv og "offeret", eller i hvertfall det en tror er humøret. Har tatt feil der før. Men vil ikke si det skjer ofte. Eller?

@Raven.WritingDesk har du planer om å fornye garderoben som del av et bedre og sunnere liv prosjektet?

Nei, har ikke ønske om å faktisk være Vampyr (unntatt på karneval). Vil ikke leve evig.

@Winza/Jacklost om du skulle leve evig, ville det vært som vampyr eller Highlander (fra filmen The Highlander)?

Skulle ønske det ble mer gjennom jobben, men deltar også på kurs i privat sammenheng der jeg er engasjert i ulike foreninger.

@Moonwalker hva er det kjekkeste kurs/seminar du har vært på og hvorfor?

Strengt tatt, ja, men som jeg har skrevet tidligere så betyr ikke lag-rivaliseringen så mye lenger. Er ikke viktig lenger.

@Loki Laufeyson har du vært på stadion som tilskuer på mesterskaps kamper (EM/VM)?

"Cult of Operator" av "Folamour" i fra Release Radar på Spotify. Ikke helt igjennom enda, hører resten på bussen hjem.

@Kruset har du Spotify?

Må være Smokingen det. (Hugo Boss siden du synes å være litt merkebevisst)

@QQbaby hva legger du i sexy og spennende?

Vel, drakk vodka og Cola (eller juice) i ungdommen, men har sluttet med det. Ikke nødvendigvis for at det ikke er godt, men er ikke lenger komfortabel med å drikke sprit.

@Monstrum har du prøvd hjemmebrent?

Nei. 

Går du ofte på kamp @Dr. A. Kula ?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Bootyhunter skrev:

Hjulpet og vert der mer for en venn av meg så han ikke tok livet sitt. Føler skyldfølelse for at jeg ikke så noe før det var for sent. Var bare opptatt av meg selv, festing, dritt og lort. 

@Winza/Jacklost hva har du gjort på i dag?

Ja litt. 

Litt.

Hvilke små hverdags gleder, gleder deg mest @Bootyhunter ?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Dr. A. Kula jeg skal ned/på veg ned til- en størrelse jeg har vært før, post to fødsler, masterstudier, masse jobbstress osv. Så jeg trenger ikke kjøpe så mye nytt, da jeg har endel liggende i skapet. Dessuten er jeg fan av klær som kjoler, strømpebukser og tunika, om man går opp eller ned 10-15kg i den type antrekk, har lite å si.. @Dr. A. Kula har du noen gang slitt med vekta eller følger du nøye med på hva du spiser og når? @Rainstorm påska mi har vært innholdsrik. For å si det mildt. Men nå når den er over tyder mye på at mange ting jeg bekymret meg over vil gå i orden, så i skrivende stund er jeg faktisk veldig så tilfreds med livet. @Dr. A. Kula og @Rainstorm : gjør dere noe ekstra idag/unner dere selv noe godt, siden det er fredag og helg ? Isåfall; hva da? 

Skrevet
På 20.4.2017 den 10.50, Byjenta! skrev:

Hehe! 

Ja, gjør det. Og sier for det meste ja, spørs litt hva det er. H&M, cubus, nille, kitch'n osv er jeg med på =) 

@applestories er du gift? 

Nei, er helt alene.

@Byjenta! I hvilken by ville du helst tilbragt 12 timer, og når på døgnet ville de 12 timene vært?

5 timer siden, Monstrum skrev:

Jess, jeg endte hvertfall med  å blokekre, så får jeg ha såpass tro på andre KGere at de rapporterer om nødvnedig :)
Jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente her, kan det være det falt ut et ord eller noe i spørsmålet?

@applestories Har du en idiotsikker oppskrift i bakhånd, som du vet du alltid får skryt av og imponerer med? 

Oisann.. det med asteroiden - prøvde å spørre om du trodde vi kom til å se den som passerte på onsdag. Men jeg glemte det helt selv og jeg regner ikke helt med at slike ting er noe de fleste bryr seg om :P

Jeg har ingen idiotsikre oppskrifter.. opplever at det meste blir forskjellig fra gang til gang.

@Monstrum (du ble ikke blå) - er du fornøyd med kjøkkenet ditt, eller er der ting du ville forandret på?

Skrevet
På 17.4.2017 den 15.19, Monstrum skrev:

@GratefulOctopus :goodbye: Vil du være med her? :blomst:

Takk for invitasjonen, @Monstrum:) 

Jeg kan vel alltids det! Ihvertfall når jeg har blitt invitert og greier. ;)  Hva går det ut på, sånn kort fortalt? Skal jeg bare spørre en eller flere brukere om noe? Hva som helst? Som f.eks.

@Monstrum liker du å klatre i trær?

Gjest Axl Rose
Skrevet
18 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Litt.

Hvilke små hverdags gleder, gleder deg mest @Bootyhunter ?

Musikk, trening, sex og kos, vennene mine, dama, positive mennesker. Det er vel de viktigste.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 timer siden, Bootyhunter skrev:

Musikk, trening, sex og kos, vennene mine, dama, positive mennesker. Det er vel de viktigste.

Musikk, tur i skogen, terreng sykling, se en god film/tv-serie, fotball, bøker, det var det jeg kom på.

@Bootyhunter Liker du deg best i by eller bygd?

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Musikk, tur i skogen, terreng sykling, se en god film/tv-serie, fotball, bøker, det var det jeg kom på.

@Bootyhunter Liker du deg best i by eller bygd?

Litt både og. Har sine positive og negative sider begge deler. 

@Loki Laufeyson hvilket land har du vert i?

Skrevet

@fiole Hva er det morsomste du vet om å gjøre? Din favorittaktivitet, altså? Og da mener jeg morsomt, ikke hyggelig eller koselig e.l. (med mindre det morsomste du vet om, er å gjøre noe koselig da, selvfølgelig) :) 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, Bootyhunter skrev:

Litt både og. Har sine positive og negative sider begge deler. 

@Loki Laufeyson hvilket land har du vert i?

Spania, Italia, England, Frankrike, Danmark og Tyskland. 

Hva med deg @Bootyhunter ?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

@Loki Laufeyson Når hadde du sex første gang?

Anonymkode: 1aac0...321

Skriv med brukernavn så får du svar.

Gjest Axl Rose
Skrevet
10 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Spania, Italia, England, Frankrike, Danmark og Tyskland. 

Hva med deg @Bootyhunter ?

Sverige, Danmark, Spania, Portugal, Brasil, England, Frankrike, Tyskland, og USA.

@Loki Laufeyson verste du noen gang har spist/smakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...