Kruset Skrevet 20. april 2017 #13901 Skrevet 20. april 2017 (endret) 9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Dugnad er så gøy som du gjør det til og hvor trivelige menneskene som er med er, og innstillingen hos de og deg selv. Er man mange er det gøy, er det bare noen få som stiller blir det fort et ork. @Raven.WritingDesk er du ikke selv med å bidra til usunt kroppspress når du underdriver og antar "idealet" er "stram 36", når du selv egentlig vet det er urealistisk? Hvorfor er det oss menn som vanligvis får skylden for dette? Ja og nei. Har vært i den lenge og er trygg på jobben, men tanker om fornying dukker jo opp med ujevne mellomrom? @Moonwalker hvor lenge er det lengste du har vært i samme jobb? Takk, Da blir det mer enn en kopp om gangen, tenker jeg (fylles på termos?). Er usikker om jeg har fått det før. Blir lite frokostgreier i hverdagen, men i helgen er egg og bacon inkludert i en drømmefrokost. (Og det skjer ikke ofte). @Kruset hva er den dyreste drikken du har hatt i kruset ditt? Tar med termokoppen innimellom, ellers trakter jeg kanskje et par kopper i slengen. Jeg drikker ikke egentlig ekstreme mengder, i dag for eksempel har det blitt to kopper. Sånn om det var det den bemerkningen dreide seg om. Ikke godt å si, men det er nok ikke spesielt dyrt. Sikkert en kaffe av litt fancy type. @Dr. A. Kula Har du noen luksusvaner når det gjelder mat og drikke? Endret 20. april 2017 av Kruset
Dr. A. Kula Skrevet 20. april 2017 #13902 Skrevet 20. april 2017 5 minutter siden, Moonwalker skrev: 4 år. Men så har jo jeg ikke så mye mer enn det dobbelte av det i offisiell arbeidserfaring da. @Dr. A. Kula Hva er det korteste du har vært i samme jobb? Må være da jeg var ferdig med militærtjenesten og før jeg kom i ordentlig jobb, så tok jeg et oppdrag der jeg ryddet loft/arbeidslokaler hos en bedrift på flyttefot. Varte 1-2 uker tror jeg @Moonwalker er det et sunnhetstegn eller motsatt å være lenge hos samme arbeidsgiver? 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Dr. A. Kula jeg foesøkte vel å være morsom, og refererte mer til hva jeg anser som en ganske generell samfunnsnorm, at slank og stram er idealet, selv om jeg personlig såklart synes de aller fleste kropper i ulike størrelser er fine, og det reelle idealet er god helse og velvære. (Det kom jo også frem i første svaret, at dette var viktigere enn kroppens utseendet og størrelse..) når det er sagt har jeg aldri hevdet værtfall at menn alene er årsaken til kroppspress.. @Dr. A. Kula fra hvilket hold eller på hvilken måte mener du menn "får skylda" for kvinners kroppspress? Kan du gi eksempler på hva du mener ? Jeg er klar over at du forsøkte å være festlig, og jeg forsøker vel å være litt festlig tilbake med en alvorlig undertone. For det er jo uskyldige, ubetenksomme kommentarer (som din egen) som ofte trekkes frem som eksempler på det presset ulike grupper opplever. Har ikke konkrete eksempler på at menn "får skylda" for kroppspress, men det er en generell oppfatning jeg selv har fra blant annet KG. Men kan være jeg blander med hets og sjikane. Jeg leste nylig et leserinnlegg i en avis der den kvinnelige skribenten tok et oppgjør med en kirurg for kosmetiske operasjoner. Hun påpekte hans lite reflekterte kommentarer og skjulte reklamerende utsagn. (Ikke påpeke generell risiko/fare ved kirurgi, snakke om enkle inngrep, klinikken får mange hendvendelser om dette inngrepet mm). Men hun unnlater også å fortelle at mange av de inngrepene som gjøres ikke oppstår som press fordi at klinikker tilbyr (og får mange henvendelser), men for at (kvinnelige) kjendiser selv utfører og sprer press om slike inngrep (Bloggere, Kardasians, etc). Denne tråden er kanskje ikke for denne type spørsmål, så beklager om jeg terget deg. @Raven.WritingDesk nå når du er i treningsmodus og på diett, er du forhindret fra å skrive om dette på KG på grunn av regelverket om sunt matinntak? (Kjepphesten til AR) 2 minutter siden, Kruset skrev: Tar med termokoppen innimellom, ellers trakter jeg kanskje et par kopper i slengen. Jeg drikker ikke egentlig ekstreme mengder, i dag for eksempel har det blitt to kopper. Sånn om det var det den bemerkningen dreide seg om. Ikke godt å si, men det er nok ikke spesielt dyrt. Sikkert en kaffe av litt fancy type. @Dr. A. Kula Har du noen luksusvaner når det gjelder mat og drikke? Ikke mat, men kjøper heller skikkelig øl på polet enn billig på butikken. Da hender det jeg kan bruke litt mye på en flaske. Til gjengjeld drikker jeg da bare en flaske, mens med butikkøl blir det fort hele sekspakken. @Kruset liker du typiske kaffe-likører (som enten har kaffesmak eller drikkes til kaffen), eks Tia Maria, Baileys, Kahlua mm?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 20. april 2017 #13903 Skrevet 20. april 2017 @Dr. A. Kula jeg er nok ikke på noen "diett", det kommer aldri til å skje, jeg forsøker dog å spise sunnere. Så nei, ingenting som bryter med forumreglene. @Dr. A. Kula Synes du det er gøy å terge på deg kvinner, er det noe du gjør ofte?
Gjest Winza Skrevet 21. april 2017 #13904 Skrevet 21. april 2017 9 timer siden, Bootyhunter skrev: 3 Juni. Bergenshus festning. @Loki Laufeyson har du vert på konsert med han tidligere? Teddy Flood (James Marsden), fra en tvserie som heter WestWorld. Kastet bort de årene med rus og faenskap. Sleit veldig psykisk også. @Winza/Jacklost noe i fortiden du ville hatt endret på hvis du kunne? Ville ikke ha vært så usunn at jeg ble feit @Bootyhunter Du da? 8 timer siden, Kruset skrev: God er jeg ikke, men jeg synger jevnt over ganske rent. Ingen spesielt pen stemme. @Winza/Jacklost Hva slags musikk foretrekker du? Pop @Kruset Hvem er favoritt artisten din? 7 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Hva er stram størrelse 36? (du skriver til en mann her) Betyr det at et vanlig plagg i 36 står stramt på eller er det at kroppen er strammere(tynnere?) enn å passe klær i str 36? Er nok sommeren som er favoritttiden, ja. @Raven.WritingDesk er ikke 36 ganske lite? Det avhenger av så mangt, deriblant hvilken anledning maten inntas i. Til hverdags er en hjemmelaget spaghetti bolognes "en høydare". @Loki Laufeyson da får du få fotballspørsmålet da: Har du spilt eller spiller du fotball og i tilfelle på hvilket nivå var det høyeste? Og spiller du FPL? Det var han du skrev om på sørgesidene (som du fjernet), ikke sant? Jeg har mistet veldig nære familiemedlemmer, og det er det absolutt verste. @Winza/Jacklost har du begynt å skrive ned storylinen din for spill? Det bør du jo om det er det du vil! Nei og ja. Ingen av mine foreldre er i live lenger, men de er ofte i tankene mine. @Kruset hva er din favoritt kaffe/te? Merke/type/tilberedning) Hva med en Hummer H1? Det avhenger litt av rommet. I stua er det greit med familiebilder og kanskje noen malerier. Har ikke tenkt så mye på det. I ungdomstiden var det artist plakater og t-skjorter. @Moonwalker er du på flyttefot (igjen)? Ja Nei @Dr. A. Kula Skulle du ønske at du var vampyr? Hvis du hadde fått muligheten til det @Raven.WritingDesk Hvordan kom du på brukernavnet ditt?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 21. april 2017 #13905 Skrevet 21. april 2017 13 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: @Raven.WritingDesk Hvordan kom du på brukernavnet ditt? Det er fra Alice i Eventyrland, den gale hattemaker kommer med en gåte; "Why is a Raven like å writingdesk"? hva med deg?
annebanane Skrevet 21. april 2017 #13906 Skrevet 21. april 2017 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Må være da jeg var ferdig med militærtjenesten og før jeg kom i ordentlig jobb, så tok jeg et oppdrag der jeg ryddet loft/arbeidslokaler hos en bedrift på flyttefot. Varte 1-2 uker tror jeg @Moonwalker er det et sunnhetstegn eller motsatt å være lenge hos samme arbeidsgiver? Det er begge deler. Å være lenge i samme jobb viser din forpliktelse og seriøsitet. For å hoppe fra jobb til jobb etter f.eks bare et år i de ulike kan tyde på at du vil fortsette slik hos den neste arbeidsgiveren. Samtidig kan det at du har hatt en del arbeidsgivere og potensielt ulike stillinger gi en bredere erfarining som kan komme til nytte i den neste jobben. Viser også at du er åpen for endring og ikke "gror fast" i samme spor. @Dr. A. Kula er du jevnlig på kurs og lignende for å få påfyll av kunnskap titil arbeidet ditt?
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2017 #13907 Skrevet 21. april 2017 12 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Litt Hvem på profilbildet? @Bootyhunter Kastet bort hvordan? Ja @Loki Laufeyson har du? Nei @Kruset Er du god til å synge? Nei. Har du søkt på farmen hver sesong @Winza/Jacklost ?
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2017 #13908 Skrevet 21. april 2017 11 timer siden, Bootyhunter skrev: 3 Juni. Bergenshus festning. @Loki Laufeyson har du vert på konsert med han tidligere? Teddy Flood (James Marsden), fra en tvserie som heter WestWorld. Kastet bort de årene med rus og faenskap. Sleit veldig psykisk også. @Winza/Jacklost noe i fortiden du ville hatt endret på hvis du kunne? Nei, har ikke det. Så denne må jeg få med meg. @Bootyhunter Er du opptatt av miljøet?
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2017 #13909 Skrevet 21. april 2017 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Hva er stram størrelse 36? (du skriver til en mann her) Betyr det at et vanlig plagg i 36 står stramt på eller er det at kroppen er strammere(tynnere?) enn å passe klær i str 36? Er nok sommeren som er favoritttiden, ja. @Raven.WritingDesk er ikke 36 ganske lite? Det avhenger av så mangt, deriblant hvilken anledning maten inntas i. Til hverdags er en hjemmelaget spaghetti bolognes "en høydare". @Loki Laufeyson da får du få fotballspørsmålet da: Har du spilt eller spiller du fotball og i tilfelle på hvilket nivå var det høyeste? Og spiller du FPL? Det var han du skrev om på sørgesidene (som du fjernet), ikke sant? Jeg har mistet veldig nære familiemedlemmer, og det er det absolutt verste. @Winza/Jacklost har du begynt å skrive ned storylinen din for spill? Det bør du jo om det er det du vil! Nei og ja. Ingen av mine foreldre er i live lenger, men de er ofte i tankene mine. @Kruset hva er din favoritt kaffe/te? Merke/type/tilberedning) Hva med en Hummer H1? Det avhenger litt av rommet. I stua er det greit med familiebilder og kanskje noen malerier. Har ikke tenkt så mye på det. I ungdomstiden var det artist plakater og t-skjorter. @Moonwalker er du på flyttefot (igjen)? Spilte kun løkkefotball som barn. FPL spiller jeg ikke, her går det i FIFA. @Dr. A. Kula Har du et favoritt lag?
Kruset Skrevet 21. april 2017 #13910 Skrevet 21. april 2017 8 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Må være da jeg var ferdig med militærtjenesten og før jeg kom i ordentlig jobb, så tok jeg et oppdrag der jeg ryddet loft/arbeidslokaler hos en bedrift på flyttefot. Varte 1-2 uker tror jeg @Moonwalker er det et sunnhetstegn eller motsatt å være lenge hos samme arbeidsgiver? Jeg er klar over at du forsøkte å være festlig, og jeg forsøker vel å være litt festlig tilbake med en alvorlig undertone. For det er jo uskyldige, ubetenksomme kommentarer (som din egen) som ofte trekkes frem som eksempler på det presset ulike grupper opplever. Har ikke konkrete eksempler på at menn "får skylda" for kroppspress, men det er en generell oppfatning jeg selv har fra blant annet KG. Men kan være jeg blander med hets og sjikane. Jeg leste nylig et leserinnlegg i en avis der den kvinnelige skribenten tok et oppgjør med en kirurg for kosmetiske operasjoner. Hun påpekte hans lite reflekterte kommentarer og skjulte reklamerende utsagn. (Ikke påpeke generell risiko/fare ved kirurgi, snakke om enkle inngrep, klinikken får mange hendvendelser om dette inngrepet mm). Men hun unnlater også å fortelle at mange av de inngrepene som gjøres ikke oppstår som press fordi at klinikker tilbyr (og får mange henvendelser), men for at (kvinnelige) kjendiser selv utfører og sprer press om slike inngrep (Bloggere, Kardasians, etc). Denne tråden er kanskje ikke for denne type spørsmål, så beklager om jeg terget deg. @Raven.WritingDesk nå når du er i treningsmodus og på diett, er du forhindret fra å skrive om dette på KG på grunn av regelverket om sunt matinntak? (Kjepphesten til AR) Ikke mat, men kjøper heller skikkelig øl på polet enn billig på butikken. Da hender det jeg kan bruke litt mye på en flaske. Til gjengjeld drikker jeg da bare en flaske, mens med butikkøl blir det fort hele sekspakken. @Kruset liker du typiske kaffe-likører (som enten har kaffesmak eller drikkes til kaffen), eks Tia Maria, Baileys, Kahlua mm? Jeg vet faktisk ikke, har ikke smakt. @Dr. A. Kula Hva var den siste sangen du hørte? 3 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ville ikke ha vært så usunn at jeg ble feit @Bootyhunter Du da? Pop @Kruset Hvem er favoritt artisten din? Ja Nei @Dr. A. Kula Skulle du ønske at du var vampyr? Hvis du hadde fått muligheten til det @Raven.WritingDesk Hvordan kom du på brukernavnet ditt? Kan jeg være så kjedelig at jeg sier at jeg ikke har noen? @Winza/Jacklost Hva er din favorittdessert/-kake?
Salka Skrevet 21. april 2017 #13911 Skrevet 21. april 2017 På 19. april 2017 den 18.11, Loki Laufeyson skrev: Har en chinchilla Hadde også en katt, men den ble påkjørt @Salka Har du lest noen bra bøker i det siste? Huff, så trist med pusen. Det har jeg. Bla 23-salen av Ingvar Ambjørnsen. @Loki Laufeyson siste konsert du var på? På 19. april 2017 den 18.22, Winza/Jacklost skrev: Spørs hva du jobber med @Cyrus Hva jobber du med? Var det bodyguard på en nattklubb? Fast and Furious 8 @Dr. A. Kula Har du sett fast and Furious før? Kjøttdeig Det eneste jeg ikke blir lei av @Kruset Du da? Spørsmålet er vel mer hvem er ikke irritendes? Må bli Jenny da selv om hun ikke er med lenger @Salka Kommer du til å savne Hotel Cæsar? Til og med Bambi og løvenes konge? Har aldri sett filmen Men har sett Fifty Shades of Tubby Trodde helt ærlig at jeg skulle dø av latter når jeg så denne 😬 @QQbaby Så ser du på Hotel Cæsar? @Loki Laufeyson Ble du lei av å stille meg spørsmål? Ja, det gjør jeg. Serien har jo fulgt meg over halve livet. Men gir ikke opp håpet på at en annen kanal kjøper den opp. @Winza/Jacklost hva er ditt favorittgodis?
QQbaby Skrevet 21. april 2017 #13912 Skrevet 21. april 2017 22 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Kanskje jeg bare ikke har funnet en mann jeg liker til slikt? Tettsittende boxer (vet ikke om det har eget navn). @QQbaby hvordan vil du beskrive undertøyet du tar på deg selv (om noe) når du skal kle deg for intimaktiviteter? Sexy og spennende. Hva er det dyreste klesplagget du eier? @Dr. A. Kula 18 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Heldigvis er han rik, så livet mitt er ikke helt håpløst... Hvilket land ville du flyttet til om du skulle ha flyttet @Loki Laufeyson 18 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ingen da jeg liker damer, ikke menn Synes Kath er den deiligste der nå Jeg synes Kat er litt kjedelig, liker aller best Phoebe jeg, hun er så skjønn Kunne du levd uten Home and Away @Winza/Jacklost
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2017 #13913 Skrevet 21. april 2017 17 minutter siden, QQbaby skrev: Sexy og spennende. Hva er det dyreste klesplagget du eier? @Dr. A. Kula Heldigvis er han rik, så livet mitt er ikke helt håpløst... Hvilket land ville du flyttet til om du skulle ha flyttet @Loki Laufeyson Jeg synes Kat er litt kjedelig, liker aller best Phoebe jeg, hun er så skjønn Kunne du levd uten Home and Away @Winza/Jacklost Spania, nærmere bestemt Barcelona. Hva med deg da @QQbaby ?
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2017 #13914 Skrevet 21. april 2017 2 timer siden, Salka skrev: Huff, så trist med pusen. Det har jeg. Bla 23-salen av Ingvar Ambjørnsen. @Loki Laufeyson siste konsert du var på? Ja, det gjør jeg. Serien har jo fulgt meg over halve livet. Men gir ikke opp håpet på at en annen kanal kjøper den opp. @Winza/Jacklost hva er ditt favorittgodis? Det var en konsert med Drake. Har du vært på konsert med Pink Floyd eller REM @Salka ?
QQbaby Skrevet 21. april 2017 #13915 Skrevet 21. april 2017 4 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Spania, nærmere bestemt Barcelona. Hva med deg da @QQbaby ? Måtte nok blitt Paris, fordi de selger så masse fine væsker der Hvilke væskemerke er din favoritt @Loki Laufeyson?
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. april 2017 #13916 Skrevet 21. april 2017 7 minutter siden, QQbaby skrev: Måtte nok blitt Paris, fordi de selger så masse fine væsker der Hvilke væskemerke er din favoritt @Loki Laufeyson? Ingen, er ikke så opptatt av vesker. Er du opptatt av siste mote @QQbaby ?
Monstrum Skrevet 21. april 2017 #13917 Skrevet 21. april 2017 På 18.4.2017 den 10.44, Winza/Jacklost skrev: For det meste Nintendo spill og nå for tiden Zelda spill @Monstrum Liker du Farmen? Jeg gjorde det før, når vi fikk se mer av gårdslivet i gamle dager. De siste sesongene føler jeg har vært mer og mer lagt opp til krangling og intriger for å lage "bra TV", og det synes jeg ganske enkelt ikke er noe underholdende. @Winza/Jacklost Har du et bestemt TV-program du overhodet ikke liker? På 18.4.2017 den 17.27, Dr. A. Kula skrev: @Monstrum når var du sist så full at du ikke husker alt? Oi, et halvårs tid siden kanskje? MAnge nye folk jeg ikke hadde møtt før den kvelden = drakk en anelse for fort for å roe nervene.... @Dr. A. Kula Drakk du for mye av noe da du var yngre, slik at du overhodet ikke liker det i dag? På 18.4.2017 den 20.42, applestories skrev: Uff, sprer det seg til andre tråder... Jaja, nå er det forhåpentligvis over På papir bare lokalavisen. På nett andre lokalaviser, VG, Dagbladet, NRK, Nettavisen.. det er de jeg er innom flere ganger daglig. Ikke det helt spennende utvalget @Monstrum Tror du vi går asteroiden som passerer Jorden i morgen? Jess, jeg endte hvertfall med å blokekre, så får jeg ha såpass tro på andre KGere at de rapporterer om nødvnedig Jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente her, kan det være det falt ut et ord eller noe i spørsmålet? @applestories Har du en idiotsikker oppskrift i bakhånd, som du vet du alltid får skryt av og imponerer med? På 19.4.2017 den 15.19, Kruset skrev: Jeg ringer mormor mer eller mindre jevnlig, men ellers er jeg dårlig på det altså. Ringer som regel til foreldrene mine om jeg trenger råd til hva det skulle være, og da blir det gjerne en god prat med det samme. Mamma ringer meg til gjengjeld ofte, så henne snakker jeg mye med. @Monstrum Hvem i familien din har du mest kontakt med? Det er nok mamma tror jeg, vi ringes en gang i mnd eller noe. Også har jeg en storesøster som jeg er litt for dålig til å ringe, men når vi ses prater vi nok til å ta de tigjen @Kruset Har du en favorittfilm? 1
QQbaby Skrevet 21. april 2017 #13918 Skrevet 21. april 2017 9 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ingen, er ikke så opptatt av vesker. Er du opptatt av siste mote @QQbaby ? Ja, har tross alt ikke lyst til å se ut som et middelmådig takras Hva er det meste du kunne betalt for en væske @Loki Laufeyson?
Kruset Skrevet 21. april 2017 #13919 Skrevet 21. april 2017 42 minutter siden, Monstrum skrev: Jeg gjorde det før, når vi fikk se mer av gårdslivet i gamle dager. De siste sesongene føler jeg har vært mer og mer lagt opp til krangling og intriger for å lage "bra TV", og det synes jeg ganske enkelt ikke er noe underholdende. @Winza/Jacklost Har du et bestemt TV-program du overhodet ikke liker? Oi, et halvårs tid siden kanskje? MAnge nye folk jeg ikke hadde møtt før den kvelden = drakk en anelse for fort for å roe nervene.... @Dr. A. Kula Drakk du for mye av noe da du var yngre, slik at du overhodet ikke liker det i dag? Jess, jeg endte hvertfall med å blokekre, så får jeg ha såpass tro på andre KGere at de rapporterer om nødvnedig Jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente her, kan det være det falt ut et ord eller noe i spørsmålet? @applestories Har du en idiotsikker oppskrift i bakhånd, som du vet du alltid får skryt av og imponerer med? Det er nok mamma tror jeg, vi ringes en gang i mnd eller noe. Også har jeg en storesøster som jeg er litt for dålig til å ringe, men når vi ses prater vi nok til å ta de tigjen @Kruset Har du en favorittfilm? Vanskelig spørsmål! Jeg har sett mange gode filmer, og det er flere som har gjort sterkt inntrykk. En av dem er "12 Years a Slave". @Monstrum Foretrekker du å se film eller lese bøker?
Dr. A. Kula Skrevet 21. april 2017 #13920 Skrevet 21. april 2017 13 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: @Dr. A. Kula jeg er nok ikke på noen "diett", det kommer aldri til å skje, jeg forsøker dog å spise sunnere. Så nei, ingenting som bryter med forumreglene. @Dr. A. Kula Synes du det er gøy å terge på deg kvinner, er det noe du gjør ofte? Ikke kvinner generelt, nei. Men personer en (tror en) kjenner lynnet til kan være kandidater for litt små-terging. Men så tar jeg også imot tilsvarende. Kommer jo an på humør på både seg selv og "offeret", eller i hvertfall det en tror er humøret. Har tatt feil der før. Men vil ikke si det skjer ofte. Eller? @Raven.WritingDesk har du planer om å fornye garderoben som del av et bedre og sunnere liv prosjektet? 7 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ville ikke ha vært så usunn at jeg ble feit @Bootyhunter Du da? Pop @Kruset Hvem er favoritt artisten din? Ja Nei @Dr. A. Kula Skulle du ønske at du var vampyr? Hvis du hadde fått muligheten til det @Raven.WritingDesk Hvordan kom du på brukernavnet ditt? Nei, har ikke ønske om å faktisk være Vampyr (unntatt på karneval). Vil ikke leve evig. @Winza/Jacklost om du skulle leve evig, ville det vært som vampyr eller Highlander (fra filmen The Highlander)? 6 timer siden, Moonwalker skrev: Det er begge deler. Å være lenge i samme jobb viser din forpliktelse og seriøsitet. For å hoppe fra jobb til jobb etter f.eks bare et år i de ulike kan tyde på at du vil fortsette slik hos den neste arbeidsgiveren. Samtidig kan det at du har hatt en del arbeidsgivere og potensielt ulike stillinger gi en bredere erfarining som kan komme til nytte i den neste jobben. Viser også at du er åpen for endring og ikke "gror fast" i samme spor. @Dr. A. Kula er du jevnlig på kurs og lignende for å få påfyll av kunnskap titil arbeidet ditt? Skulle ønske det ble mer gjennom jobben, men deltar også på kurs i privat sammenheng der jeg er engasjert i ulike foreninger. @Moonwalker hva er det kjekkeste kurs/seminar du har vært på og hvorfor? 5 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Spilte kun løkkefotball som barn. FPL spiller jeg ikke, her går det i FIFA. @Dr. A. Kula Har du et favoritt lag? Strengt tatt, ja, men som jeg har skrevet tidligere så betyr ikke lag-rivaliseringen så mye lenger. Er ikke viktig lenger. @Loki Laufeyson har du vært på stadion som tilskuer på mesterskaps kamper (EM/VM)? 4 timer siden, Kruset skrev: Jeg vet faktisk ikke, har ikke smakt. @Dr. A. Kula Hva var den siste sangen du hørte? Kan jeg være så kjedelig at jeg sier at jeg ikke har noen? @Winza/Jacklost Hva er din favorittdessert/-kake? "Cult of Operator" av "Folamour" i fra Release Radar på Spotify. Ikke helt igjennom enda, hører resten på bussen hjem. @Kruset har du Spotify? 1 time siden, QQbaby skrev: Sexy og spennende. Hva er det dyreste klesplagget du eier? @Dr. A. Kula Heldigvis er han rik, så livet mitt er ikke helt håpløst... Hvilket land ville du flyttet til om du skulle ha flyttet @Loki Laufeyson Jeg synes Kat er litt kjedelig, liker aller best Phoebe jeg, hun er så skjønn Kunne du levd uten Home and Away @Winza/Jacklost Må være Smokingen det. (Hugo Boss siden du synes å være litt merkebevisst) @QQbaby hva legger du i sexy og spennende? 1 time siden, Monstrum skrev: Jeg gjorde det før, når vi fikk se mer av gårdslivet i gamle dager. De siste sesongene føler jeg har vært mer og mer lagt opp til krangling og intriger for å lage "bra TV", og det synes jeg ganske enkelt ikke er noe underholdende. @Winza/Jacklost Har du et bestemt TV-program du overhodet ikke liker? Oi, et halvårs tid siden kanskje? MAnge nye folk jeg ikke hadde møtt før den kvelden = drakk en anelse for fort for å roe nervene.... @Dr. A. Kula Drakk du for mye av noe da du var yngre, slik at du overhodet ikke liker det i dag? Jess, jeg endte hvertfall med å blokekre, så får jeg ha såpass tro på andre KGere at de rapporterer om nødvnedig Jeg vet ikke helt om jeg forsto hva du mente her, kan det være det falt ut et ord eller noe i spørsmålet? @applestories Har du en idiotsikker oppskrift i bakhånd, som du vet du alltid får skryt av og imponerer med? Det er nok mamma tror jeg, vi ringes en gang i mnd eller noe. Også har jeg en storesøster som jeg er litt for dålig til å ringe, men når vi ses prater vi nok til å ta de tigjen @Kruset Har du en favorittfilm? Vel, drakk vodka og Cola (eller juice) i ungdommen, men har sluttet med det. Ikke nødvendigvis for at det ikke er godt, men er ikke lenger komfortabel med å drikke sprit. @Monstrum har du prøvd hjemmebrent?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå