Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet
9 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Har ikke noe imot de.

@Bootyhunter Er du lett skremt?

Som oftest ikke, men blir skremt når jeg ser edderkopper faktisk:fnise: 

@Loki Laufeyson hva er det mest skremmende du har opplevd?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
16 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Som oftest ikke, men blir skremt når jeg ser edderkopper faktisk:fnise: 

@Loki Laufeyson hva er det mest skremmende du har opplevd?

Det at jeg ble mishandlet av min "far" som barn.

@Bootyhunter Har du vært på konsert med Lothepus ?

Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Det at jeg ble mishandlet av min "far" som barn.

@Bootyhunter Har du vært på konsert med Lothepus ?

Vondt å høre :( 

Å ja! Skal også på konserten hans i Bergen i sommer. Blir aldri lei konsertene hans. 

@Loki Laufeyson skal du på noen konserter eller festivaler i sommer?

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Kun FPL (Fantasy Premier League). Slenger inn en Lotto kupong med ujevne mellomrom, det skjer jo gjerne på nettt i våre dager. Men holder meg ellers borte fra pengespill på nett. Ellers er vel noen PS spill mulig å spille over nett, men gjør det i svært liten grad (er forresten lenge siden jeg spilte på PS nå).

@NonJuan spiller du selv online, og i så fall på PC eller konsoll?

(Nå er det ikke sikkert jeg bare refererte til hår på hodet :nigo: , ikke alle som fjerner utveksten under armene :fnis: ) 

Sist jeg reiste (med fly) var til hovedstaden, men det var på et kurs/konferanse på et hotell i utkanten slik at det ikke ble noen anledning til å sjekke ut bylivet.

@Kruset når besøkte du foreldrene dine sist?

:jolie: (men vil du virkelig kutte ned på rødvinen?)

Har vært forferdelig dårlig på sommer-/ferieplanlegging i år, så ikke noe spesifikt foreløpig.

@Raven.WritingDesk har treningen gitt ønskede resultater, over eller under forventning?

Nå i påsken :) Som regel tar jeg en tur hjem til dem når jeg har litt ferie.

@Dr. A. Kula Har du jevnlig kontakt med dine foreldre?

39 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Av alle som har vært med så er det definitivt Svein, kongen av Drammen :biggrin:

@Cyrus Hvorfor så du på når du hatet det? :P

Litt av en globetrotter du :)

Australia :) Og se området hvor de spiller inn Home and Away :)

@Kruset Ser du på det?

Heldig dame :) Hvem er det nå?

Nei :) Er det veldig sjeldent :P

@Bootyhunter gruer du deg til du fyller 30?

Ingen da jeg liker damer, ikke menn :fnise: Synes Kath er den deiligste der nå :)

Hvem?

Morfar sin :(

@Dr. A. Kula Deg da?

Han som får deg er veldig heldig :)

Nei :)

@Loki Laufeyson Blir du rasende når du hører om dyr som blir mishandlet?

@NonJuan Hvem liker du best i Hotel Cæsar?

Jeg liker å reise :) Har et mål om å besøke alle verdensdelene i løpet av livet. 

Jeg ser ikke nå lenger, men gjorde mye da jeg var yngre.

@Winza/Jacklost Synger du i dusjen?:icon_lol:

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
11 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Vondt å høre :( 

Å ja! Skal også på konserten hans i Bergen i sommer. Blir aldri lei konsertene hans. 

@Loki Laufeyson skal du på noen konserter eller festivaler i sommer?

Har ingen planer om det.

Men når er det han skal spille i Bergen @Bootyhunter ? Den konserten har jeg også lyst å gå på :)

Skrevet
1 time siden, Bootyhunter skrev:

Ja 1 barn.

@Loki Laufeyson liker du de her 432.jpg? :P 

Takk. Mest av alt er jeg heldig som har ei så god og vakker dame. Hvem er hva? Dama eller pb'et? 

Gruer meg ikke. 30 åra er herlig tid det sier folk. Håper og tror det blir mye bedre enn starten på 20 åra som jeg kastet bort.

@Winza/Jacklost Hva med deg? Gruer du deg?

Litt

Hvem på profilbildet?

@Bootyhunter Kastet bort hvordan?

1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Ja.

Har du meldt deg på neste farmen @Winza/Jacklost ?

Ja :)

@Loki Laufeyson har du?

42 minutter siden, Kruset skrev:

Jeg liker å reise :) Har et mål om å besøke alle verdensdelene i løpet av livet. 

Nei :P

@Kruset Er du god til å synge?

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Har ingen planer om det.

Men når er det han skal spille i Bergen @Bootyhunter ? Den konserten har jeg også lyst å gå på :)

3 Juni. Bergenshus festning. 

@Loki Laufeyson har du vert på konsert med han tidligere? 

1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Litt

Hvem på profilbildet?

Teddy Flood (James Marsden), fra en tvserie som heter WestWorld. 

Kastet bort de årene med rus og faenskap. Sleit veldig psykisk også.

@Winza/Jacklost noe i fortiden du ville hatt endret på hvis du kunne?

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 20.4.2017 den 14.04):

Endret av annebanane
Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Er glad i dyr, men har ikke noen behov for å ha egne husdyr. Vokste opp på gård, så er jo egentlig vane med dyr. Kan klare meg uten edderkopper da. Straks de er større enn de du finner i veggen så sliter jeg litt :bond: 

@Byjenta! Holder du en tarantell uten å nøle?

Okeey :)

Huff, gosh! Nei!!! Jeg hadde aldri tatt i en tarantella. Jeg har ekstremt edderkoppskrekk. Jeg takler ikke engang de som er negl størrelse... Huff......... 

@Moonwalker : Har du planer for 17.mai, eller pleier du ikke feire det noe særlig? 

Skrevet (endret)
Byjenta! skrev (På 20.4.2017 den 22.07):

Endret av annebanane
Skrevet
3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Litt

Hvem på profilbildet?

Ja :)

@Loki Laufeyson har du?

Nei :P

@Kruset Er du god til å synge?

God er jeg ikke, men jeg synger jevnt over ganske rent. Ingen spesielt pen stemme.

@Winza/Jacklost Hva slags musikk foretrekker du?

Skrevet
5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Dr. A. Kula 1.) JA. 2.)  Hadde jo vært digg å påstå at jeg nå var en stram størrelse 36, med sixpack og enorme biceps, men det er da ikke tilfellet. Har dog gått ned endel kilo, blitt sterkere og strammere, men viktigst av alt; har mer energi, lært masse ulike ting jeg finner spennende vedrørende trening, er mer livsglad og positiv, takler ulike utfordringer i livet bedre, har mer struktur og rutiner. Alt i alt: mer glad i både megselv og livet enn tidligere.. (og fått bedre helse underveis..) så ja; treningen har absolutt gitt ønskede resultater :) - @Dr. A. Kula Hva er din favoritt årstid ? 

:tommelopp: Hva er stram størrelse 36? :klo: (du skriver til en mann her) Betyr det at et vanlig plagg i 36 står stramt på eller er det at kroppen er strammere(tynnere?) enn å passe klær i str 36?

Er nok sommeren  som er favoritttiden, ja.

@Raven.WritingDesk er ikke 36 ganske lite?

5 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Den var veldig bra. Nei kan ikke huske at du har stilt meg fotball spørsmålet.

@Dr. A. Kula Hva er din favoritt mattrett?

Det avhenger av så mangt, deriblant hvilken anledning maten inntas i. Til hverdags er en hjemmelaget spaghetti bolognes  "en høydare".

@Loki Laufeyson da får du få fotballspørsmålet da:

Har du spilt eller spiller du fotball og i tilfelle på hvilket nivå var det høyeste? Og spiller du FPL?

5 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

<...>

Morfar sin :(

@Dr. A. Kula Deg da?

<...>

Det var han du skrev om på sørgesidene (som du fjernet), ikke sant?

Jeg har mistet veldig nære familiemedlemmer, og det er det absolutt verste.

@Winza/Jacklost har du begynt å skrive ned storylinen din for spill? Det bør du jo om det er det du vil!

4 timer siden, Kruset skrev:

Nei og ja. Ingen av mine foreldre er i live lenger, men de er ofte i tankene mine.

@Kruset hva er din favoritt kaffe/te? Merke/type/tilberedning)

1 time siden, Moonwalker skrev:

Er glad i dyr, men har ikke noen behov for å ha egne husdyr. Vokste opp på gård, så er jo egentlig vane med dyr. Kan klare meg uten edderkopper da. Straks de er større enn de du finner i veggen så sliter jeg litt :bond: 

@Byjenta! Holder du en tarantell uten å nøle?

Jeg kjører en håndfull av ulike biler. Alt frå sportsbil til skikkelig familiebil til en egen for jobb. Sånn går det når du låner  bil hos andre. 

Har ikke et spesifikt merke eller en modell jeg vil ha, men det skulle vært en som både så bra ut, kommer seg over fjellet hjem når jeg vil dit, kan stappes med flyttelasset mitt, men også er litt sportsbilaktig. Har du noen forslag? :ninja:  

Ingen +1  betyr vel at jeg ikke har fast følge. Singel. Alene. Fri og frank. Alle mulige beskrivelser :ler: 

@Dr. A. Kula Hvilke type bilder liker du å ha på veggen?

Hva med en Hummer H1?

Det avhenger litt av rommet. I stua er det greit med familiebilder og kanskje noen malerier. Har ikke tenkt så mye på det. I ungdomstiden var det artist plakater og t-skjorter.

@Moonwalker er du på flyttefot (igjen)?

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Dr. A. Kula som i "stram slank kropp", ja 36 er en av de minste størrelsene. @Dr. A. Kula Hva er planen for helga ? 

På lørdag er det dugnad i velforeningen, så stiller der. Og muligens er det en annen dugnad på søndag (aktivitet til minsten). Som foreldre er man ikke arbeidsledig :nigo:

@Raven.WritingDesk er 36 målet, eller har du "alltid" vært der?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

På lørdag er det dugnad i velforeningen, så stiller der. Og muligens er det en annen dugnad på søndag (aktivitet til minsten). Som foreldre er man ikke arbeidsledig :nigo:

@Raven.WritingDesk er 36 målet, eller har du "alltid" vært der?

Jeg er ikke en 36, du misforsto innlegget mitt, jeg skrev vel at "jeg skulle likt å skrive at jeg var en stram størrelse 36, men bla-bla-bla". Nei, 36 har jeg aldri vært og har egentlig ingen mål om å bli (det var et forsøk på en spøk) @Dr. A. Kula synes du dugnad er gøy? (Jeg gjør alt for å unngå det..) 

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 20.4.2017 den 23.57):

Endret av annebanane
Skrevet
34 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

:tommelopp: Hva er stram størrelse 36? :klo: (du skriver til en mann her) Betyr det at et vanlig plagg i 36 står stramt på eller er det at kroppen er strammere(tynnere?) enn å passe klær i str 36?

Er nok sommeren  som er favoritttiden, ja.

@Raven.WritingDesk er ikke 36 ganske lite?

Det avhenger av så mangt, deriblant hvilken anledning maten inntas i. Til hverdags er en hjemmelaget spaghetti bolognes  "en høydare".

@Loki Laufeyson da får du få fotballspørsmålet da:

Har du spilt eller spiller du fotball og i tilfelle på hvilket nivå var det høyeste? Og spiller du FPL?

Det var han du skrev om på sørgesidene (som du fjernet), ikke sant?

Jeg har mistet veldig nære familiemedlemmer, og det er det absolutt verste.

@Winza/Jacklost har du begynt å skrive ned storylinen din for spill? Det bør du jo om det er det du vil!

Nei og ja. Ingen av mine foreldre er i live lenger, men de er ofte i tankene mine.

@Kruset hva er din favoritt kaffe/te? Merke/type/tilberedning)

Hva med en Hummer H1?

Det avhenger litt av rommet. I stua er det greit med familiebilder og kanskje noen malerier. Har ikke tenkt så mye på det. I ungdomstiden var det artist plakater og t-skjorter.

@Moonwalker er du på flyttefot (igjen)?

:klem: 

Kaffespørsmålet har jeg fått før, og tror ikke svarene ble like. Er det lov å si at variasjon er å foretrekke? Akkurat nå tror jeg at jeg har Coop frokostkaffe i boksen, ellers kjøpes gjerne det som måtte være på tilbud. Farmers er en foretrukken variant. Ellers er jeg glad i for eksempel smakssatte typer som variasjon. Jeg har julekaffe fortsatt tror jeg, og det står også et par poser colombiansk kaffe i huset. Stort sett drikker jeg traktekaffe, og jeg foretrekker den sort. Som litt ekstra kos er presskannekaffe veldig godt.

Dette ble et langt svar på et veldig enkelt spørsmål :ler: Til gjengjeld drikker jeg ikke så mye te, så der er det vanskelig å oppgi noen favoritter.

@Dr. A. Kula Hva er det beste du kan få til frokost? (Har jeg spurt om det før? Håper ikke det.)

Skrevet
14 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg er ikke en 36, du misforsto innlegget mitt, jeg skrev vel at "jeg skulle likt å skrive at jeg var en stram størrelse 36, men bla-bla-bla". Nei, 36 har jeg aldri vært og har egentlig ingen mål om å bli (det var et forsøk på en spøk) @Dr. A. Kula synes du dugnad er gøy? (Jeg gjør alt for å unngå det..) 

Dugnad er så gøy som du gjør det til og hvor trivelige menneskene som er med er, og innstillingen hos de og deg selv. Er man mange er det gøy, er det bare noen få som stiller blir det fort et ork. :regler: 

@Raven.WritingDesk er du ikke selv med å bidra til usunt kroppspress når du underdriver og antar "idealet" er "stram 36", når du selv egentlig vet det er urealistisk? Hvorfor er det oss menn som vanligvis får skylden for dette? 

13 minutter siden, Moonwalker skrev:

Hhahaha! Joda. En Hummer H1 hadde ihvertfall tatt meg fremover :ler: 

Føler jeg stadig er på flyttefot, jeg. Akkurat nå lever jeg ut av en bag, men tar nok med meg hele lasset mot sommeren igjen. Om det blir noen meter eller tusen kilometer er uvisst :vetikke: 

@Dr. A. Kula Kunne du tenkt deg å bli i din nåværende jobb ut arbeidslivet ditt?

Ja og nei. Har vært i den lenge og er trygg på jobben, men tanker om fornying dukker jo opp med ujevne mellomrom?

@Moonwalker hvor lenge er det lengste du har vært i samme jobb?

1 minutt siden, Kruset skrev:

:klem: 

Kaffespørsmålet har jeg fått før, og tror ikke svarene ble like. Er det lov å si at variasjon er å foretrekke? Akkurat nå tror jeg at jeg har Coop frokostkaffe i boksen, ellers kjøpes gjerne det som måtte være på tilbud. Farmers er en foretrukken variant. Ellers er jeg glad i for eksempel smakssatte typer som variasjon. Jeg har julekaffe fortsatt tror jeg, og det står også et par poser colombiansk kaffe i huset. Stort sett drikker jeg traktekaffe, og jeg foretrekker den sort. Som litt ekstra kos er presskannekaffe veldig godt.

Dette ble et langt svar på et veldig enkelt spørsmål :ler: Til gjengjeld drikker jeg ikke så mye te, så der er det vanskelig å oppgi noen favoritter.

@Dr. A. Kula Hva er det beste du kan få til frokost? (Har jeg spurt om det før? Håper ikke det.)

Takk,

Da blir det mer enn en kopp om gangen, tenker jeg (fylles på termos?).

Er usikker om jeg har fått det før. Blir lite frokostgreier i hverdagen, men i helgen er egg og bacon inkludert i en drømmefrokost. (Og det skjer ikke ofte).

@Kruset hva er den dyreste drikken du har hatt i kruset ditt?

Skrevet (endret)
Dr. A. Kula skrev (På 21.4.2017 den 1.00):

Endret av annebanane
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Dr. A. Kula jeg foesøkte vel å være morsom, og refererte mer til hva jeg anser som en ganske generell samfunnsnorm, at slank og stram er idealet, selv om jeg personlig såklart synes de aller fleste kropper i ulike størrelser er fine, og det reelle idealet er god helse og velvære. (Det kom jo også frem i første svaret, at dette var viktigere enn kroppens utseendet og størrelse..) når det er sagt har jeg aldri hevdet værtfall at  menn alene er årsaken til kroppspress.. @Dr. A. Kula fra hvilket hold eller på hvilken måte mener du menn "får skylda" for kvinners kroppspress? Kan du gi eksempler på hva du mener ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...