Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, QQbaby skrev:

Hei, har du vært lenge på KG @Hoppetaujenta?

Hmm...ja, må nok innrømme det. :)  Et trivelig sted. 
p.s. jeg er ikke veldig nysgjerrig, så jeg spør ikke om noe i denne tråden. 

Skrevet
6 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Så du klippet? Ja har sett på det siden det startet og jeg var 7 år så har sett på det nesten hele livet :P Blir rart når det er over /: Heldigvis har jeg Home and Away så jeg fortsatt har en såpeserie jeg kan følge med på :)

@QQbaby Liker du Home and Away?

Nei :P

@Loki Laufeyson Var dette din første bruker?

Nr 5 :) Digger når de kjører rundt med en safe hengendes fast :P Men blir aldri det samme å se de nå som Paul Walker er død :(

@Dr. A. Kula Ble du også ganske lei deg når han døde?

Du virker jo til å være i god nok form til det :) Du ligner faktisk litt på gamle læreren :fnise:

Har ingen favoritt, er ikke noe dyre person :) Men liker Mammuter, dumt de er utryddet :/ Istedenfor fikk vi noen store mammut wannabe dyr som er livredd for små mus :dry:

@Cyrus Liker du Miley Cyrus?

Nå ble jeg nysgjerrig :lur:

Nei :)

@Bootyhunter Du da? Og er det pewdiepie?

Bare aktiv her :) Blir for mye med flere forumer samtidlig :P

@Kruset Har du vært i Polen før? Lol sliter med å komme på spørsmål nå :P

Ja, det har jeg :) Må ha vært i 2011, tror jeg.

@Winza/Jacklost Har du reist utenfor Europa noen gang? I tilfelle hvor?

Skrevet
9 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Skal vi si en blanding mellom fetter Anton og politimester Fiks? Så får du selv fundere hvilke deler fra hvem!

@Cyrus hvilken Andeby figur liker du best?

Jeg liker onkel skrue. McDuck be keepin it real.

@Dr. A. Kula Abonnerer du på noen blader/aviser?

Skrevet
6 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Har ingen favoritt, er ikke noe dyre person :) Men liker Mammuter, dumt de er utryddet :/ Istedenfor fikk vi noen store mammut wannabe dyr som er livredd for små mus :dry:

Jeg har absolutt ingen som helst mening om Miley Cyrus. Jeg har dog danset mye til Achy breaky som faren hennes laget 😊

@Winza/Jacklost Visste du at det finnes en studieretning på videregående som heter "Hest"?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Cyrus skrev:

@applestories Synes du jeg ser best ut med eller uten skjegg??

UTEN! :laugh:

Anonymkode: 324f6...f2f

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

UTEN! :laugh:

Det visste jeg jo at du synes da 😊

Ab324f6...f2f: Hvem er dine topp 3 og bånn 3 brukere på kg?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cyrus skrev:

Det visste jeg jo at du synes da 😊

Ab324f6...f2f: Hvem er dine topp 3 og bånn 3 brukere på kg?

Nå er du crazy! Det kan jeg ikke skrive, for da røper jeg meg selv og så risikerer jeg brukerdebatt :fnise:

Men du var en favoritt med din gamle bruker, og også som svinepelsen. Kommer ikke over at du lurte meg så lenge :P 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du crazy! Det kan jeg ikke skrive, for da røper jeg meg selv og så risikerer jeg brukerdebatt :fnise:

Men du var en favoritt med din gamle bruker, og også som svinepelsen. Kommer ikke over at du lurte meg så lenge :P 

Ja det er egentlig ganske rart. Det var flere andre brukere som avslørte meg ganske tidlig. Men sånn er der å være blond, det er ikke alltid så lett for oss 😜 

Men du skal få et spørsmål: Har du noengang... eller la meg omformulere.. Hvor mange sextapes har du laget?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Cyrus skrev:

Ja det er egentlig ganske rart. Det var flere andre brukere som avslørte meg ganske tidlig. Men sånn er der å være blond, det er ikke alltid så lett for oss 😜 

Men du skal få et spørsmål: Har du noengang... eller la meg omformulere.. Hvor mange sextapes har du laget?

Hahaha, blond og dum som et brød ;) 

Sitter du og googler etter mine sexvideoer nå eller? :laugh: Jeg har deltatt på en som jeg vet om, håper ikke det finnes flere :sjokkert:

@Cyrus hvor mange (sex)videoer har du i omløp nå for tiden? 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, blond og dum som et brød ;) 

Sitter du og googler etter mine sexvideoer nå eller? :laugh: Jeg har deltatt på en som jeg vet om, håper ikke det finnes flere :sjokkert:

@Cyrus hvor mange (sex)videoer har du i omløp nå for tiden? 

Såvidt jeg vet er ingen av mine sexvideoer i omløp noe sted 😅 Jeg har en på vhs og 3 digitalt, hvorav en av dem er av en slik sort at jeg tror jeg faktisk kunne tjent gode penger på den 😜

Har du truffet noen fra Kg før ab?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
8 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Så du klippet? Ja har sett på det siden det startet og jeg var 7 år så har sett på det nesten hele livet :P Blir rart når det er over /: Heldigvis har jeg Home and Away så jeg fortsatt har en såpeserie jeg kan følge med på :)

@QQbaby Liker du Home and Away?

Nei :P

@Loki Laufeyson Var dette din første bruker?

Nr 5 :) Digger når de kjører rundt med en safe hengendes fast :P Men blir aldri det samme å se de nå som Paul Walker er død :(

@Dr. A. Kula Ble du også ganske lei deg når han døde?

Du virker jo til å være i god nok form til det :) Du ligner faktisk litt på gamle læreren :fnise:

Nå ble jeg nysgjerrig :lur:

Nei :)

@Bootyhunter Du da? Og er det pewdiepie?

Bare aktiv her :) Blir for mye med flere forumer samtidlig :P

@Kruset Har du vært i Polen før? Lol sliter med å komme på spørsmål nå :P

Har hatt en bruker tidligere.

@Winza/Jacklost  Klarer du å gjette hvilken ? :P

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Cyrus skrev:

Såvidt jeg vet er ingen av mine sexvideoer i omløp noe sted 😅 Jeg har en på vhs og 3 digitalt, hvorav en av dem er av en slik sort at jeg tror jeg faktisk kunne tjent gode penger på den 😜

Har du truffet noen fra Kg før ab?

Haha, om du blir blakk kan du jo legge den ut. Hvem vet, kanskje du blir berømt Kardashian-style? :P 

Nei, jeg har ikke med viten og vilje møtt noen fra KG. Men jeg kjenner sikkert noen som her er, det tror jeg vi alle gjør. 

@Cyrus Fikk du og din (kjekke) bromance tak i hverandre på facebook når dere slettet dere samme dagen? Er han kanskje tilbake her også? 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
10 timer siden, QQbaby skrev:

I syden Gran Canaria øy :yvonne:

Hva er den værste ferien du har hatt? @Loki Laufeyson

Det må være den gangen jeg ble matforgiftet  i Danmark.

Hva er din verste ferie da @QQbaby ?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
14 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Komedier med overdrivelser (sjekk Zucker brødrene), action (Fast an Furious, James Bond, Missing impossible, Matrix) eventyr/fantasi (Harry Potter, Ringenes Herre, Stat Wars, Underworld) og animasjon (Istid, Disney, Pilar) og selvsagt Vampyrfilmer. Men kan godt se romantiske, filmer, historiske eller dokumentar eller fra virkeligheten.

@Loki Laufeyson sist sette kinofilm?

Kong: Skull Island.

Hvilken vampyrfilm er favoritten din? @Dr. A. Kula

Skrevet
1 time siden, Kruset skrev:

Ja, det har jeg :) Må ha vært i 2011, tror jeg.

@Winza/Jacklost Har du reist utenfor Europa noen gang? I tilfelle hvor?

Hm, faktisk ikke. Skal til Polen med familien i morgen i forbindelse med farmor sin 70 års dag, er så nervøs 😬

@Kruset Hvor gammel er du?

1 time siden, Cyrus skrev:

Jeg har absolutt ingen som helst mening om Miley Cyrus. Jeg har dog danset mye til Achy breaky som faren hennes laget 😊

@Winza/Jacklost Visste du at det finnes en studieretning på videregående som heter "Hest"?

Nei :fnise: Hva går det ut på?

@Cyrus Er du født i 1986? Prøver å teste om hukommelsen min er god :P Synes å huske du nevnte du var 30 nå i høst

3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Har hatt en bruker tidligere.

@Winza/Jacklost  Klarer du å gjette hvilken ? :P

Nei, nå ble jeg veldig nysgjerrig :P

@Loki Laufeyson Har vi hatt med hverandre å gjøre med gamle brukeren din?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Hm, faktisk ikke. Skal til Polen med familien i morgen i forbindelse med farmor sin 70 års dag, er så nervøs 😬

@Cyrus Er du født i 1986? Prøver å teste om hukommelsen min er god :P Synes å huske du nevnte du var 30 nå i høst

Ikke som jeg kan huske. Det var Tom/Loki, men hadde den ikke så lenge.

@Winza/Jacklost Hvordan liker du nye Prison Break, i forhold til den gamle ?

Skrevet
4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg er 21 år gammel :)

Jeg hadde en flott tur til Polen, men da jeg var der skulle vi være med å arrangere leir for ganske fattige barn, blant annet. Det var altså ikke en typisk feriereise. Er det lov å spørre hva du er nervøs for?

@Winza/Jacklost Hvor i Polen går turen til?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, om du blir blakk kan du jo legge den ut. Hvem vet, kanskje du blir berømt Kardashian-style? :P 

Nei, jeg har ikke med viten og vilje møtt noen fra KG. Men jeg kjenner sikkert noen som her er, det tror jeg vi alle gjør. 

@Cyrus Fikk du og din (kjekke) bromance tak i hverandre på facebook når dere slettet dere samme dagen? Er han kanskje tilbake her også? 

Jeg gikk inn i en periode på den tida der, så da var lysten til å bli kjent med nye folk fullstendig fraværende. Men jeg husker fortsatt hva han heter, så kanskje jeg burde ta kontakt?? 🙄

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg gikk inn i en periode på den tida der, så da var lysten til å bli kjent med nye folk fullstendig fraværende. Men jeg husker fortsatt hva han heter, så kanskje jeg burde ta kontakt?? 🙄

Du, det syns jeg du skal gjøre. Han er jo en morsom og hyggelig fyr. Dere hadde en fin bromance på gang :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...