Hoppetaujenta Skrevet 20. april 2017 #13821 Skrevet 20. april 2017 7 timer siden, QQbaby skrev: Hei, har du vært lenge på KG @Hoppetaujenta? Hmm...ja, må nok innrømme det. Et trivelig sted. p.s. jeg er ikke veldig nysgjerrig, så jeg spør ikke om noe i denne tråden.
Kruset Skrevet 20. april 2017 #13822 Skrevet 20. april 2017 6 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Så du klippet? Ja har sett på det siden det startet og jeg var 7 år så har sett på det nesten hele livet Blir rart når det er over /: Heldigvis har jeg Home and Away så jeg fortsatt har en såpeserie jeg kan følge med på @QQbaby Liker du Home and Away? Nei @Loki Laufeyson Var dette din første bruker? Nr 5 Digger når de kjører rundt med en safe hengendes fast Men blir aldri det samme å se de nå som Paul Walker er død @Dr. A. Kula Ble du også ganske lei deg når han døde? Du virker jo til å være i god nok form til det Du ligner faktisk litt på gamle læreren Har ingen favoritt, er ikke noe dyre person Men liker Mammuter, dumt de er utryddet :/ Istedenfor fikk vi noen store mammut wannabe dyr som er livredd for små mus @Cyrus Liker du Miley Cyrus? Nå ble jeg nysgjerrig Nei @Bootyhunter Du da? Og er det pewdiepie? Bare aktiv her Blir for mye med flere forumer samtidlig @Kruset Har du vært i Polen før? Lol sliter med å komme på spørsmål nå Ja, det har jeg Må ha vært i 2011, tror jeg. @Winza/Jacklost Har du reist utenfor Europa noen gang? I tilfelle hvor?
Gjest Cyrus Skrevet 20. april 2017 #13823 Skrevet 20. april 2017 9 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Skal vi si en blanding mellom fetter Anton og politimester Fiks? Så får du selv fundere hvilke deler fra hvem! @Cyrus hvilken Andeby figur liker du best? Jeg liker onkel skrue. McDuck be keepin it real. @Dr. A. Kula Abonnerer du på noen blader/aviser?
Gjest Cyrus Skrevet 20. april 2017 #13824 Skrevet 20. april 2017 6 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Har ingen favoritt, er ikke noe dyre person Men liker Mammuter, dumt de er utryddet :/ Istedenfor fikk vi noen store mammut wannabe dyr som er livredd for små mus @Cyrus Liker du Miley Cyrus? Jeg har absolutt ingen som helst mening om Miley Cyrus. Jeg har dog danset mye til Achy breaky som faren hennes laget 😊 @Winza/Jacklost Visste du at det finnes en studieretning på videregående som heter "Hest"?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13825 Skrevet 20. april 2017 11 timer siden, Cyrus skrev: @applestories Synes du jeg ser best ut med eller uten skjegg?? UTEN! Anonymkode: 324f6...f2f
Gjest Cyrus Skrevet 20. april 2017 #13826 Skrevet 20. april 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: UTEN! Anonymkode: 324f6...f2f Det visste jeg jo at du synes da 😊 Ab324f6...f2f: Hvem er dine topp 3 og bånn 3 brukere på kg?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13827 Skrevet 20. april 2017 1 minutt siden, Cyrus skrev: Det visste jeg jo at du synes da 😊 Ab324f6...f2f: Hvem er dine topp 3 og bånn 3 brukere på kg? Nå er du crazy! Det kan jeg ikke skrive, for da røper jeg meg selv og så risikerer jeg brukerdebatt Men du var en favoritt med din gamle bruker, og også som svinepelsen. Kommer ikke over at du lurte meg så lenge Anonymkode: 324f6...f2f
Gjest Cyrus Skrevet 20. april 2017 #13828 Skrevet 20. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er du crazy! Det kan jeg ikke skrive, for da røper jeg meg selv og så risikerer jeg brukerdebatt Men du var en favoritt med din gamle bruker, og også som svinepelsen. Kommer ikke over at du lurte meg så lenge Anonymkode: 324f6...f2f Ja det er egentlig ganske rart. Det var flere andre brukere som avslørte meg ganske tidlig. Men sånn er der å være blond, det er ikke alltid så lett for oss 😜 Men du skal få et spørsmål: Har du noengang... eller la meg omformulere.. Hvor mange sextapes har du laget?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13829 Skrevet 20. april 2017 11 minutter siden, Cyrus skrev: Ja det er egentlig ganske rart. Det var flere andre brukere som avslørte meg ganske tidlig. Men sånn er der å være blond, det er ikke alltid så lett for oss 😜 Men du skal få et spørsmål: Har du noengang... eller la meg omformulere.. Hvor mange sextapes har du laget? Hahaha, blond og dum som et brød Sitter du og googler etter mine sexvideoer nå eller? Jeg har deltatt på en som jeg vet om, håper ikke det finnes flere @Cyrus hvor mange (sex)videoer har du i omløp nå for tiden? Anonymkode: 324f6...f2f
Gjest Cyrus Skrevet 20. april 2017 #13830 Skrevet 20. april 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, blond og dum som et brød Sitter du og googler etter mine sexvideoer nå eller? Jeg har deltatt på en som jeg vet om, håper ikke det finnes flere @Cyrus hvor mange (sex)videoer har du i omløp nå for tiden? Anonymkode: 324f6...f2f Såvidt jeg vet er ingen av mine sexvideoer i omløp noe sted 😅 Jeg har en på vhs og 3 digitalt, hvorav en av dem er av en slik sort at jeg tror jeg faktisk kunne tjent gode penger på den 😜 Har du truffet noen fra Kg før ab?
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. april 2017 #13831 Skrevet 20. april 2017 8 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Så du klippet? Ja har sett på det siden det startet og jeg var 7 år så har sett på det nesten hele livet Blir rart når det er over /: Heldigvis har jeg Home and Away så jeg fortsatt har en såpeserie jeg kan følge med på @QQbaby Liker du Home and Away? Nei @Loki Laufeyson Var dette din første bruker? Nr 5 Digger når de kjører rundt med en safe hengendes fast Men blir aldri det samme å se de nå som Paul Walker er død @Dr. A. Kula Ble du også ganske lei deg når han døde? Du virker jo til å være i god nok form til det Du ligner faktisk litt på gamle læreren Har ingen favoritt, er ikke noe dyre person Men liker Mammuter, dumt de er utryddet :/ Istedenfor fikk vi noen store mammut wannabe dyr som er livredd for små mus @Cyrus Liker du Miley Cyrus? Nå ble jeg nysgjerrig Nei @Bootyhunter Du da? Og er det pewdiepie? Bare aktiv her Blir for mye med flere forumer samtidlig @Kruset Har du vært i Polen før? Lol sliter med å komme på spørsmål nå Har hatt en bruker tidligere. @Winza/Jacklost Klarer du å gjette hvilken ?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13833 Skrevet 20. april 2017 7 minutter siden, Cyrus skrev: Såvidt jeg vet er ingen av mine sexvideoer i omløp noe sted 😅 Jeg har en på vhs og 3 digitalt, hvorav en av dem er av en slik sort at jeg tror jeg faktisk kunne tjent gode penger på den 😜 Har du truffet noen fra Kg før ab? Haha, om du blir blakk kan du jo legge den ut. Hvem vet, kanskje du blir berømt Kardashian-style? Nei, jeg har ikke med viten og vilje møtt noen fra KG. Men jeg kjenner sikkert noen som her er, det tror jeg vi alle gjør. @Cyrus Fikk du og din (kjekke) bromance tak i hverandre på facebook når dere slettet dere samme dagen? Er han kanskje tilbake her også? Anonymkode: 324f6...f2f
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. april 2017 #13834 Skrevet 20. april 2017 10 timer siden, QQbaby skrev: I syden Gran Canaria øy Hva er den værste ferien du har hatt? @Loki Laufeyson Det må være den gangen jeg ble matforgiftet i Danmark. Hva er din verste ferie da @QQbaby ?
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. april 2017 #13835 Skrevet 20. april 2017 14 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Komedier med overdrivelser (sjekk Zucker brødrene), action (Fast an Furious, James Bond, Missing impossible, Matrix) eventyr/fantasi (Harry Potter, Ringenes Herre, Stat Wars, Underworld) og animasjon (Istid, Disney, Pilar) og selvsagt Vampyrfilmer. Men kan godt se romantiske, filmer, historiske eller dokumentar eller fra virkeligheten. @Loki Laufeyson sist sette kinofilm? Kong: Skull Island. Hvilken vampyrfilm er favoritten din? @Dr. A. Kula
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #13836 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Kruset skrev: Ja, det har jeg Må ha vært i 2011, tror jeg. @Winza/Jacklost Har du reist utenfor Europa noen gang? I tilfelle hvor? Hm, faktisk ikke. Skal til Polen med familien i morgen i forbindelse med farmor sin 70 års dag, er så nervøs 😬 @Kruset Hvor gammel er du? 1 time siden, Cyrus skrev: Jeg har absolutt ingen som helst mening om Miley Cyrus. Jeg har dog danset mye til Achy breaky som faren hennes laget 😊 @Winza/Jacklost Visste du at det finnes en studieretning på videregående som heter "Hest"? Nei Hva går det ut på? @Cyrus Er du født i 1986? Prøver å teste om hukommelsen min er god Synes å huske du nevnte du var 30 nå i høst 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Har hatt en bruker tidligere. @Winza/Jacklost Klarer du å gjette hvilken ? Nei, nå ble jeg veldig nysgjerrig @Loki Laufeyson Har vi hatt med hverandre å gjøre med gamle brukeren din?
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. april 2017 #13837 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hm, faktisk ikke. Skal til Polen med familien i morgen i forbindelse med farmor sin 70 års dag, er så nervøs 😬 @Kruset Hvor gammel er du? Nei Hva går det ut på? @Cyrus Er du født i 1986? Prøver å teste om hukommelsen min er god Synes å huske du nevnte du var 30 nå i høst Nei, nå ble jeg veldig nysgjerrig @Loki Laufeyson Har vi hatt med hverandre å gjøre med gamle brukeren din? Ikke som jeg kan huske. Det var Tom/Loki, men hadde den ikke så lenge. @Winza/Jacklost Hvordan liker du nye Prison Break, i forhold til den gamle ?
Kruset Skrevet 20. april 2017 #13838 Skrevet 20. april 2017 4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Hm, faktisk ikke. Skal til Polen med familien i morgen i forbindelse med farmor sin 70 års dag, er så nervøs 😬 @Kruset Hvor gammel er du? Nei Hva går det ut på? @Cyrus Er du født i 1986? Prøver å teste om hukommelsen min er god Synes å huske du nevnte du var 30 nå i høst Nei, nå ble jeg veldig nysgjerrig @Loki Laufeyson Har vi hatt med hverandre å gjøre med gamle brukeren din? Jeg er 21 år gammel Jeg hadde en flott tur til Polen, men da jeg var der skulle vi være med å arrangere leir for ganske fattige barn, blant annet. Det var altså ikke en typisk feriereise. Er det lov å spørre hva du er nervøs for? @Winza/Jacklost Hvor i Polen går turen til?
Gjest Cyrus Skrevet 20. april 2017 #13839 Skrevet 20. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, om du blir blakk kan du jo legge den ut. Hvem vet, kanskje du blir berømt Kardashian-style? Nei, jeg har ikke med viten og vilje møtt noen fra KG. Men jeg kjenner sikkert noen som her er, det tror jeg vi alle gjør. @Cyrus Fikk du og din (kjekke) bromance tak i hverandre på facebook når dere slettet dere samme dagen? Er han kanskje tilbake her også? Anonymkode: 324f6...f2f Jeg gikk inn i en periode på den tida der, så da var lysten til å bli kjent med nye folk fullstendig fraværende. Men jeg husker fortsatt hva han heter, så kanskje jeg burde ta kontakt?? 🙄
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #13840 Skrevet 20. april 2017 2 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg gikk inn i en periode på den tida der, så da var lysten til å bli kjent med nye folk fullstendig fraværende. Men jeg husker fortsatt hva han heter, så kanskje jeg burde ta kontakt?? 🙄 Du, det syns jeg du skal gjøre. Han er jo en morsom og hyggelig fyr. Dere hadde en fin bromance på gang Anonymkode: 324f6...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå