Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 timer siden, Byjenta! skrev:

Aaah =) Jeg går inn om jeg fryser ja. Gidder ikke sitte ute og fryse... :)

@applestories : Er du glad i å synge? :)

Nei, jeg tror ingen er glad i at jeg synger :fnise:

@Byjenta! Opplever du at mange butikker har begynt å spørre om du vil bli med i medlemsklubbene deres når du kjøper noe, og hva svarer du om de spør?

8 timer siden, Cyrus skrev:

Det var som faen og du følger med æ 😂 Men denne uka jobber jeg formiddag.

Og for å fatte meg så kort og konkret som mulig på ditt forrige spørsmål så synes jeg damefotball er morsomt.

@Dr. A. Kula Er du avhengig av noe?

@QQbaby Er du avhengig av noe?

@BlandaDrops Er du avhengig av noe?

@applestories Er du avhengig av noe?

@Loki Laufeyson Liker du vaniljecola?

Ja, det er mye rart jeg kan leve uten. Og mye rart jeg ikke vil leve uten.

@Cyrus Skjegg eller ikke nå for tiden?

Skrevet
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Spørs hva du jobber med :P

@Cyrus Hva jobber du med? Var det bodyguard på en nattklubb?

Nei jeg tror ikke nattklubber vil ansette en sånn spjæling som meg gitt 😂 så jeh får nøye meg med sveising.

@Winza/Jacklost Hva er favorittdyret ditt?

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Luft, vann og mat for å nevne noe. Verken røyker eller bruker narkotika eller medisiner. Drikker gjerne alkohol, men kan gå flere helger etter hverandre uten.

@Cyrus når var du sist på ei skikkelig fyllekule?

Det var på bursdagsfeiring for en kompis i Januar. Festen endte med at jeg dro på meg en småalvorlig øyeskade som jeg fremdeles sliter litt med.

@Dr. A. Kula Hvilken disneyfigur kan du sammenligne deg med basert på utseende?

Skrevet
24 minutter siden, applestories skrev:

Nei, jeg tror ingen er glad i at jeg synger :fnise:

@Byjenta! Opplever du at mange butikker har begynt å spørre om du vil bli med i medlemsklubbene deres når du kjøper noe, og hva svarer du om de spør?

Ja, det er mye rart jeg kan leve uten. Og mye rart jeg ikke vil leve uten.

@Cyrus Skjegg eller ikke nå for tiden?

Jeg hadde en skikkelig manke på gang for en uke siden, men så ble jeg lei og gikk tilbake til 3-dagersen.

@applestories Synes du jeg ser best ut med eller uten skjegg??

Skrevet

Dessverre kan vi ikke røpe klassifisert info om meget viktige anliggender i privaten, acc. :nigo: 
Hadde du spurt med nick, så hadde jeg svart. Jaja...en kan ikke få alt her i verden. lol

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg hadde en skikkelig manke på gang for en uke siden, men så ble jeg lei og gikk tilbake til 3-dagersen.

@applestories Synes du jeg ser best ut med eller uten skjegg??

Jeg synes de fleste ser best ut med en mellomting. Noen ser best ut med skjegg, men disse moteskjeggene er virkelig ikke min greie.. Om det var et sånt du hadde så tipper jeg at du ser bedre ut uten.

Skrevet
2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Spørs hva du jobber med :P

@Cyrus Hva jobber du med? Var det bodyguard på en nattklubb?

Fast and Furious 8 :) @Dr. A. Kula Har du sett fast and Furious før?

Kjøttdeig :) Det eneste jeg ikke blir lei av :P

@Kruset Du da?

Spørsmålet er vel mer hvem er ikke irritendes? :fnise: Må bli Jenny da selv om hun ikke er med lenger :P

@Salka Kommer du til å savne Hotel Cæsar?

Til og med Bambi og løvenes konge?

Har aldri sett filmen :P Men har sett Fifty Shades of Tubby :fnise:

Trodde helt ærlig at jeg skulle dø av latter når jeg så denne 😬

@QQbaby Så ser du på Hotel Cæsar?

@Loki Laufeyson Ble du lei av å stille meg spørsmål? :fnise:

Pannekaker, tror jeg. Det hadde kanskje gått lengst tid før jeg hadde blitt lei.

@Winza/Jacklost Er du aktiv på noen andre diskusjonsforum, og i tilfelle hvor?

2 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Luft, vann og mat for å nevne noe. Verken røyker eller bruker narkotika eller medisiner. Drikker gjerne alkohol, men kan gå flere helger etter hverandre uten.

Jean Michelle Jarre! Har du hørt Electronic 1 og 2 eller Oxygene 3, @Loki Laufeyson?

Ja det kunne jeg, er ganske sosialt anlagt og kommer derfor lett i kontakt med fremmede, men som familiemann er det begrenset mulighet for det?

@BlandaDrops kommer du lett i prat med ukjente?

Tenker jeg måtte begynt med å endre meg selv først for å takle en slik rolle!

@Kruset har du noen politiske ambisjoner?

Flott med litt faktaopplysninger. Har du smakt Stellinger Divum, og hva synes du i såkalt om det ølet, AB?

Tror ikke jeg ser forskjell på om en mann går kommando eller ei, så det bryr jeg meg lite om. Dessuten har jeg til gode å like en mann som noe annet en en kamerat.

@QQbaby hvilket undertøy skal mannen ha da, helsetjenesten :fnise: ?

Har selvsagt sett Fast and Furious, men har ikke sett alle enda. Har selvsagt samleboks på Blu-Ray. 

Hvilken av F&F filmene synes du er best, @Winza/Jacklost?

Godt poeng! Nei, i grunn ikke. Mitt politiske engasjement strekker seg stort sett ikke lenger enn at jeg stemmer ved stortingsvalg. Det sagt, det er nok ting jeg kunne tenke meg å endre.

@Dr. A. Kula Er du politisk engasjert?

Skrevet
1 time siden, Cyrus skrev:

Det var på bursdagsfeiring for en kompis i Januar. Festen endte med at jeg dro på meg en småalvorlig øyeskade som jeg fremdeles sliter litt med.

@Dr. A. Kula Hvilken disneyfigur kan du sammenligne deg med basert på utseende?

Skal vi si en blanding mellom fetter Anton og politimester Fiks? Så får du selv fundere hvilke deler fra hvem!

@Cyrus hvilken Andeby figur liker du best?

39 minutter siden, Kruset skrev:

Pannekaker, tror jeg. Det hadde kanskje gått lengst tid før jeg hadde blitt lei.

Godt poeng! Nei, i grunn ikke. Mitt politiske engasjement strekker seg stort sett ikke lenger enn at jeg stemmer ved stortingsvalg. Det sagt, det er nok ting jeg kunne tenke meg å endre.

Nei, kan ikke si det. Som deg, stemmer ved valg men er ikke i nærheten av å tilhøre noe parti. Dog har jeg engasjert meg en del tidligere i lokalsamfunnet gjennom FAU, KFU, idrettslag, driftsstyret,  mm. Men da er det mer enkelt saker enn politikk.

@Kruset har du ambisjoner om å delta i fagforening, utvalg, tillitsverv etc når du kommer deg i jobb etterhvert?

Skrevet
4 timer siden, BlandaDrops skrev:

Dom eller Sub i senga :P ?? @QQbaby

Spiser bare usunt, men spiser sykt lite.

Digger kebab og burger, nam...

Dom selvfølgelig :nori:

Hva har du gjort i dag @BlandaDrops ?

Skrevet
3 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Liker andre type mannfolk.

Hvor var du sist på ferie i utlandet @QQbaby ?

I syden Gran Canaria øy :yvonne:

Hva er den værste ferien du har hatt? @Loki Laufeyson

Skrevet
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Tror ikke jeg ser forskjell på om en mann går kommando eller ei, så det bryr jeg meg lite om. Dessuten har jeg til gode å like en mann som noe annet en en kamerat.

Det er kun å se nedenfor beltestedet så ser man om mannen går kommando ;) 

Du bør begynne å se på menn som mer enn bare en kamerat, livet blir gøyere med det ;)

Mannen bør helst ha stramt undertøy som får frem formen på utstyret :alice:

Hvordan undertøy synes du menn blir deiligst i? @Dr. A. Kula

Skrevet
17 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Skal vi si en blanding mellom fetter Anton og politimester Fiks? Så får du selv fundere hvilke deler fra hvem!

@Cyrus hvilken Andeby figur liker du best?

Nei, kan ikke si det. Som deg, stemmer ved valg men er ikke i nærheten av å tilhøre noe parti. Dog har jeg engasjert meg en del tidligere i lokalsamfunnet gjennom FAU, KFU, idrettslag, driftsstyret,  mm. Men da er det mer enkelt saker enn politikk.

@Kruset har du ambisjoner om å delta i fagforening, utvalg, tillitsverv etc når du kommer deg i jobb etterhvert?

Ikke noe jeg har tenkt på, men det er ikke utenkelig at jeg deltar. Ikke de første årene dog, det er visst mer enn nok å gjøre.

@Dr. A. Kula Hva er ditt første minne?

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dessverre kan vi ikke røpe klassifisert info om meget viktige anliggender i privaten, acc. :nigo: 
Hadde du spurt med nick, så hadde jeg svart. Jaja...en kan ikke få alt her i verden. lol

Hei, har du vært lenge på KG @Hoppetaujenta?

Gjest BlandaDrops
Skrevet
27 minutter siden, QQbaby skrev:

Dom selvfølgelig :nori:

Hva har du gjort i dag @BlandaDrops ?

Lest.

Hva er det beste du har opplevd? @QQbaby

Skrevet
4 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Lest.

Hva er det beste du har opplevd? @QQbaby

Vanskelig å si, men det beste jeg opplevde i dag var at det gikk reprise av Friends på kanal FEM i dag.

Hvordan bok leste du @BlandaDrops

Gjest BlandaDrops
Skrevet
15 minutter siden, QQbaby skrev:

Vanskelig å si, men det beste jeg opplevde i dag var at det gikk reprise av Friends på kanal FEM i dag.

Hvordan bok leste du @BlandaDrops

Pensum, yuk!

Vg eller Aftenposten? @QQbaby

Skrevet (endret)
2 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Pensum, yuk!

Vg eller Aftenposten? @QQbaby

Alle aviser er søppel, men må jeg velge så blir det vel VG fordi de skriver så mye hinsides dumt :fnise:

Hvilke TV-serie liker du best @BlandaDrops?

Endret av QQbaby
Skrevet (endret)
7 timer siden, QQbaby skrev:

Ja, kjenner det venger seg inni meg når barna skal se på det søppelet :kvalm:

Men tubby ødelegger mesterstykket :cry3:

Men så klart jeg ser på Hotel Cæsar, hvem gjør ikke det!

Du ser også på Hotel Cæsar @Winza/Jacklost?

Subway er usunt og gir mennesker stygge og feite kropper. Dominos pizza har vi ikke i Norge, men dette er også ekstremt usunt. Så er verken dom eller sub. 

Hva liker du å spise? @BlandaDrops

Så du klippet? Ja har sett på det siden det startet og jeg var 7 år så har sett på det nesten hele livet :P Blir rart når det er over /: Heldigvis har jeg Home and Away så jeg fortsatt har en såpeserie jeg kan følge med på :)

@QQbaby Liker du Home and Away?

6 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

He he, har nok det ja :fnise:

Har du en hemmelig crush @Winza/Jacklost ?

Nei :P

@Loki Laufeyson Var dette din første bruker?

6 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Jean Michelle Jarre! Har du hørt Electronic 1 og 2 eller Oxygene 3, @Loki Laufeyson?

Ja det kunne jeg, er ganske sosialt anlagt og kommer derfor lett i kontakt med fremmede, men som familiemann er det begrenset mulighet for det?

@BlandaDrops kommer du lett i prat med ukjente?

Tenker jeg måtte begynt med å endre meg selv først for å takle en slik rolle!

@Kruset har du noen politiske ambisjoner?

Flott med litt faktaopplysninger. Har du smakt Stellinger Divum, og hva synes du i såkalt om det ølet, AB?

Har selvsagt sett Fast and Furious, men har ikke sett alle enda. Har selvsagt samleboks på Blu-Ray. 

Hvilken av F&F filmene synes du er best, @Winza/Jacklost?

Nr 5 :) Digger når de kjører rundt med en safe hengendes fast :P Men blir aldri det samme å se de nå som Paul Walker er død :(

@Dr. A. Kula Ble du også ganske lei deg når han døde?

5 timer siden, Cyrus skrev:

Nei jeg tror ikke nattklubber vil ansette en sånn spjæling som meg gitt 😂 så jeh får nøye meg med sveising.

@Winza/Jacklost Hva er favorittdyret ditt?

Du virker jo til å være i god nok form til det :) Du ligner faktisk litt på gamle læreren :fnise:

Har ingen favoritt, er ikke noe dyre person :) Men liker Mammuter, dumt de er utryddet :/ Istedenfor fikk vi noen store mammut wannabe dyr som er livredd for små mus :dry:

@Cyrus Liker du Miley Cyrus?

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig :lur:

4 timer siden, Bootyhunter skrev:

@Winza/Jacklost noen du dater/er sammen med for tiden?

Nei :)

@Bootyhunter Du da? Og er det pewdiepie?

4 timer siden, Kruset skrev:

Bare aktiv her :) Blir for mye med flere forumer samtidlig :P

@Kruset Har du vært i Polen før? Lol sliter med å komme på spørsmål nå :P

Endret av Winza

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...