Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Liker veldig dårlig menn som oppfører seg som dama i forholdet.

Liker menn med øye for romantikk, en som behandler meg som den prinsessen jeg vet jeg er.

Jeg er også veldig glad i menn som gjør alt jeg ber dem om :)

er du trøtt i kveld? @BlandaDrops

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
8 minutter siden, Sphere skrev:

Det var egentlig det førstnevnte jeg tenkte på. Skulle av og til ønske jeg var litt mer drømmende, som deg, og ikke så sabla realist til tider.... :fnise: Jeg liker best de fine folkene her inne som gir meg ny innsikt og åpner horisonten min. Det jeg liker minst er trollene som går inn for å skape konflikter. 

@Raven.WritingDesk Hvor går drømmeferien?

Inkaenes tapte by i Peru, eller pyramidene i Egypt.. men som småbarnsmor tar jeg gladelig til takke med ei uke i GranCan hos Lollo og Bernie på et Sunwing hotell, med slapp chartermat og norske merkevarer i lokalbutikken... Viktig at drømmene er relativt realistiske også 😜 Hvor er den mest minneverdige plassen du har reist til, @Sphere

Gjest BlandaDrops
Skrevet
12 minutter siden, QQbaby skrev:

Jeg er også veldig glad i menn som gjør alt jeg ber dem om :)

er du trøtt i kveld? @BlandaDrops

Nei, men burde legge meg snart. Sliter nok som det er med stygge mørke partier under øynene :(

Skrevet
6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Inkaenes tapte by i Peru, eller pyramidene i Egypt.. men som småbarnsmor tar jeg gladelig til takke med ei uke i GranCan hos Lollo og Bernie på et Sunwing hotell, med slapp chartermat og norske merkevarer i lokalbutikken... Viktig at drømmene er relativt realistiske også 😜 Hvor er den mest minneverdige plassen du har reist til, @Sphere

Hah... Lollo og Bernie. 😂 Men jeg ser den. Feriemål blir ofte litt annerledes med barn inne i bildet. Jeg har bodd en uke på vingård utenfor Firenze. Helt utrolig opplevelse.

@Raven.WritingDesk Du skriver du er småbarnsmor. Hvor mange og hvor gamle? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, Sphere skrev:

Hah... Lollo og Bernie. 😂 Men jeg ser den. Feriemål blir ofte litt annerledes med barn inne i bildet. Jeg har bodd en uke på vingård utenfor Firenze. Helt utrolig opplevelse.

@Raven.WritingDesk Du skriver du er småbarnsmor. Hvor mange og hvor gamle? 

To barn, litt redd for å oppgi alder av frykt for å bli gjenkjent, men den ene er under tre og den andre er mellom seks og ti ☺️ Skal ikke ha flere og veldig glad for å begynne å komme ut av småbarnsbobla. @Sphere du har en? Ønsker du flere? 

Skrevet
6 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Nei, men burde legge meg snart. Sliter nok som det er med stygge mørke partier under øynene :(

5 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Har du noen tatoveringer? @QQbaby

Eyeliner er aldri stygt ;) men nei har ingen sprittusj tegninger på kroppen nei. 

Har du? @BlandaDrops

Skrevet
6 timer siden, BlandaDrops skrev:

Foretrekker vel fotball om jeg må velge :)

@Dr. A. Kula Damehåndball på tv eller herrelandslaget?

Så herrehåndball og damelandslaget i fotball er utelukket? Jeg liker aller slags sport og ser like gjerne damefotball som herrefotball - damene gjør det jo tross alt bedre internasjonalt. (om du ser litt tilbake i tråden her så diskuterte jeg mye damefotball med EpleDrue, som nå har slettet seg)

Om det går samtidig så prioriteres det etter viktighet i forhold til mesterskap og viktighet av kampen, eventuelt veksler jeg mellom de to.

Herre- og Damehåndball er nesten som to forskjellige idretter å regne, slik er det ikke i fotball (lenger) ettersom nivået på de kvinnelige målvakten nå har ganske bra nivå.

@BlandaDrops hvilket nivå spilte du på (høyest/mest) i fotball og håndball?

6 timer siden, QQbaby skrev:

Deilig det å se at ikke alle her er like lite inkluderende som visse andre her. 

Men damer trenger ikke spille fotball, er ingen vits for oss å dra damer, det blir litt lesbisk om du skjønner. 

Selv er jeg heterofil så følger derfor ikke med på pyseball med damer.

mener du at jenter kan spille fotball @Dr. A. Kula ?

Jepp, damefotball er også gøy å se på ettersom nivået etterhvert er blitt ganske bra?

@QQbaby kjole, skjørt eller bukse til hverdags?

5 timer siden, Cyrus skrev:

En måneds tid gikk det vel.

@Dr. A. Kula Ditt favoritt fotballag i England?

Tror jeg har sagt det før at det ikke lenger er viktig. Det ligger det en helt personlig erfaring bak som jeg ikke går nærmere inn på i en åpen tråd.

@Cyrus har du selv en favoritt på fotballøya? 

4 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Takk! 💕 @Dr. A. Kula Har du hatt ei fin påske ? @Svinpäls hva er treningsregimet for våren? @Sphere har du mange barn, og kan jeg spørre hvor gammel de er ? @Rainstorm hvordan har påska di vært? 

Som jeg har svart @Winza/Jacklost, så nei, hatt en nitrist påske i år.

@Raven.WritingDesk tror du virkelig selv at du kan kutte ut (ned på) rødvinen?

3 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Liker Harold and Kumar go to white castle veldig godt :P Er også veldig glad i Harry Potter filmene?

@QQbaby Kult profilbilde, er det snehvit som sniffer? :fnise:

Veldig gode :) Synes dog den forrige ikke var så veldig god som den kunne vært men fortsatt en grei film :)

@Loki Laufeyson Liker du de andre superhelt filmene?

Pelle :) @Salka deg da? Det er et fint navn btw :) Og trist med dyrene dine :hug: De er heldige som hadde deg til å ta vare på dem :hjerte:

Digger navnet Cyrus men likte også Svinpäls veldig godt :P Mon tro om man kunne blandet de

Svincyrus, Cyruspäls? Jeg er ikke på min kreative side i dag :fnise:

@Cyrus Var Cyrus (Eller din forrige bruker) den første?

Husker ikke :fnise: @Dr. A. Kula Har du noen gang vurdert å slette deg fra kg?

PC som i de store hvite? Første gangen jeg holdt på med en var når jeg var liten og satt på fanget til pappa sin kompis og spilte der første Sonic spillet :) Første gangen vi fikk en hjemme var i 2001 men jeg brukte det så og si aldri, det var ikke før i 2007 når jeg var 16 at jeg fikk en bærbar PC og begynte å bruke nett mye :)

@applestories savner du noen ganger tiden før Internett ble så stort og vanlig? 

Nei, det er ikke vurdert.

@Winza/Jacklost har du noen gang angret på at du har slettet brukeren din (tidligere).?

@Sphere du får også velkomst spørsmålet.

Har du spilt/spiller du fotball og i tilfelle ja på hvilket nivå var det høyeste. Bonusspørsmål, spiller du FPL?

Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Jepp, damefotball er også gøy å se på ettersom nivået etterhvert er blitt ganske bra?

Vel skjørt, men kjole er også fint for pynt. Bukse derimot blir litt som med damefotball, litt for mannete for meg.

Hva er favoritt plagget ditt?

Gjest BlandaDrops
Skrevet
5 minutter siden, QQbaby skrev:

Eyeliner er aldri stygt ;) men nei har ingen sprittusj tegninger på kroppen nei. 

Har du? @BlandaDrops

Har noen ja, tok en på fylla da jeg var på Mallorca da jeg var tjue.

Rose i korsryggen liksom, har angret en del på trampstampet for å si det sånn.

Ellers har jeg en latinsk frase i nakken.

Liker du å fiske? @QQbaby

Skrevet
Akkurat nå, BlandaDrops skrev:

Har noen ja, tok en på fylla da jeg var på Mallorca da jeg var tjue.

Rose i korsryggen liksom, har angret en del på trampstampet for å si det sånn.

Ellers har jeg en latinsk frase i nakken.

Liker du å fiske? @QQbaby

Fisking er så utrolig kjedelig og bakvendt. Blir litt enfoldig å fiske når man kan kjøpe det ferdig filetert på butikken. 

Liker du å være ute i naturen? @BlandaDrops

Gjest BlandaDrops
Skrevet
5 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Så herrehåndball og damelandslaget i fotball er utelukket? Jeg liker aller slags sport og ser like gjerne damefotball som herrefotball - damene gjør det jo tross alt bedre internasjonalt. (om du ser litt tilbake i tråden her så diskuterte jeg mye damefotball med EpleDrue, som nå har slettet seg)

Om det går samtidig så prioriteres det etter viktighet i forhold til mesterskap og viktighet av kampen, eventuelt veksler jeg mellom de to.

Herre- og Damehåndball er nesten som to forskjellige idretter å regne, slik er det ikke i fotball (lenger) ettersom nivået på de kvinnelige målvakten nå har ganske bra nivå.

@BlandaDrops hvilket nivå spilte du på (høyest/mest) i fotball og håndball?

Tror jeg har sagt det før at det ikke lenger er viktig. Det ligger det en helt personlig erfaring bak som jeg ikke går nærmere inn på i en åpen tråd.

@Cyrus har du selv en favoritt på fotballøya? 

Som jeg har svart @Winza/Jacklost, så nei, hatt en nitrist påske i år.

@Raven.WritingDesk tror du virkelig selv at du kan kutte ut (ned på) rødvinen?

Nei, det er ikke vurdert.

@Winza/Jacklost har du noen gang angret på at du har slettet brukeren din (tidligere).?

@Sphere du får også velkomst spørsmålet.

Har du spilt/spiller du fotball og i tilfelle ja på hvilket nivå var det høyeste. Bonusspørsmål, spiller du FPL?

Jeg spilte på andrelaget til Stabæk. Det verste er at dersom jeg ikke hadde vært så feit, men heller vært som jeg er nå kunne jeg kanskje ha spilt i toppserien.

Hadde visst talent ifølge lærern min på NTG.

Gjest BlandaDrops
Skrevet
2 minutter siden, QQbaby skrev:

Fisking er så utrolig kjedelig og bakvendt. Blir litt enfoldig å fiske når man kan kjøpe det ferdig filetert på butikken. 

Liker du å være ute i naturen? @BlandaDrops

Elsker naturen, å gå lange skogturer så dypt inn i skogen at jeg kun hører fuglesang.

Skrevet
1 minutt siden, BlandaDrops skrev:

Elsker naturen, å gå lange skogturer så dypt inn i skogen at jeg kun hører fuglesang.

Akkurat nå, BlandaDrops skrev:

Du da ? @QQbaby

Jeg har alltid hatet naturen, og tenk at vi hadde hatt det bedre uten den :) 

Hvilke butikk liker du best? @BlandaDrops

Skrevet
4 minutter siden, QQbaby skrev:

Vel skjørt, men kjole er også fint for pynt. Bukse derimot blir litt som med damefotball, litt for mannete for meg.

Hva er favoritt plagget ditt?

Selvknyttet sløyfe, men det er desverre ikke noe som passer til hverdags.

@QQbaby hva synes du er det beste plagget/antrekket en mann kan iføre seg?

Ble du lei av spørsmålene mine @BlandaDrops?

Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Undertøy :alice:

Hvordan kom du på nicket ditt? @Dr. A. Kula

Gjest BlandaDrops
Skrevet
4 minutter siden, QQbaby skrev:

Jeg har alltid hatet naturen, og tenk at vi hadde hatt det bedre uten den :) 

Hvilke butikk liker du best? @BlandaDrops

Kommer ikke som noen bombe at jeg liker Gina Tricot ;)

Har du dildo liggende i nattbordet? @QQbaby

Gjest BlandaDrops
Skrevet
7 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Å nei, var bare litt sløv :P

Pils eller Bayer? @Dr. A. Kula

Skrevet
1 minutt siden, BlandaDrops skrev:

Kommer ikke som noen bombe at jeg liker Gina Tricot ;)

Har du dildo liggende i nattbordet? @QQbaby

Selv handler jeg mest på nettet eller i London :)

Vel jeg har en mann :fnise:

Hva er din største drøm? @BlandaDrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...