Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13701 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: Digger navnet Cyrus men likte også Svinpäls veldig godt Mon tro om man kunne blandet de Svincyrus, Cyruspäls? Jeg er ikke på min kreative side i dag @Cyrus Var Cyrus (Eller din forrige bruker) den første? Jeg tror det 🤔 @Winza/Jacklost Har du drevet med noen form for idrett?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13702 Skrevet 18. april 2017 31 minutter siden, QQbaby skrev: For en kødd, håper han brenner Nei, er nok ikke for meg Hvordan mannfolk liker du? @BlandaDrops Ja vi hadde en kjip tur på fjellet. Fanget med familien i en hel uka, trodde det skulle gå rundt for meg Hvordan har du tilbringt din ferie? @Loki Laufeyson Hei @Cyrus har du hatt en fin ferie? Om du tenker på påskeferie så har jeg ikke hatt noen, da jeg jobbet hele påsken.. Fikk du påskeegg @QQbaby?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13703 Skrevet 18. april 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus Er du den ekte Cyrus/Ajax? Han fra Halden? Anonymkode: 6dcb8...005 Det er bare én måte å finne ut av det på da. Spør med nick så jeg vet hvem jeg svarer.
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13704 Skrevet 18. april 2017 10 minutter siden, BlandaDrops skrev: Eksen min er en skikkelig kødd ja, du skjønner sikkert hvorfor jeg hater utroskap så jævlig nå? Liker egentlig både kvinner og menn jeg, men er mer fritenkende hetero enn lesbisk eller bi når alt kommer til alt. Blant menn så må jeg si at jeg lett blir kåt på de naturlig pene og slanke gutta. Liker ikke de som ser latterlig trente ut og som napper bryna osv. Er noe annet når menn gjør det synes no jeg. Ligger litt i naturen til kvinner enig i at det å være slank er et must. Hva liker du minst ved menn da? @BlandaDrops
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13705 Skrevet 18. april 2017 10 minutter siden, Cyrus skrev: Om du tenker på påskeferie så har jeg ikke hatt noen, da jeg jobbet hele påsken.. Fikk du påskeegg @QQbaby? Nei, men jeg tok fra barna sine påskeegg så det gikk fint Er du fan av Miley Cyrus siden du heter Cyrus @Cyrus
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13706 Skrevet 18. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Pent stykke mannfolk det Anonymkode: 324f6...f2f Og hvordan i huleste skal du kunne vite det?? 😂
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13707 Skrevet 18. april 2017 44 minutter siden, BlandaDrops skrev: Jeg liker afterski, men ellers må jeg vel innrømme at det er langrenn som er mest min greie. Faller bestandig så mye i bakken Eksen min er en skikkelig kødd ja, du skjønner sikkert hvorfor jeg hater utroskap så jævlig nå? Liker egentlig både kvinner og menn jeg, men er mer fritenkende hetero enn lesbisk eller bi når alt kommer til alt. Blant menn så må jeg si at jeg lett blir kåt på de naturlig pene og slanke gutta. Liker ikke de som ser latterlig trente ut og som napper bryna osv. Kort og tøkk eller lang og tynn hva for noe? Pikk? Pikk! Kuk! Pekk! Kjøttfløyte! Rosa yoghurtspreder!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13708 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, Cyrus skrev: Og hvordan i huleste skal du kunne vite det?? 😂 Dette har vi allerede snakket om. Jeg har stalket deg en evighet hot stuff! Anonymkode: 324f6...f2f
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13709 Skrevet 18. april 2017 22 minutter siden, QQbaby skrev: Nei, men jeg tok fra barna sine påskeegg så det gikk fint Er du fan av Miley Cyrus siden du heter Cyrus @Cyrus Ja! Hoedown throwdown er them-songen min. @QQbaby Kan du spille noen instrumenter?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13710 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette har vi allerede snakket om. Jeg har stalket deg en evighet hot stuff! Anonymkode: 324f6...f2f Åja! Jeg glemte å sjekke ab-koden 🙃 Av alle stalkere jeg har hatt så må nok du være den hyggeligste da 😊
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13711 Skrevet 18. april 2017 4 minutter siden, Cyrus skrev: Pikk! Kuk! Pekk! Kjøttfløyte! Rosa yoghurtspreder! Ok, jeg synes det er viktigere hvem pikken sitter fast på en hvordan den ser ut.
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13712 Skrevet 18. april 2017 4 minutter siden, Cyrus skrev: Ja! Hoedown throwdown er them-songen min. @QQbaby Kan du spille noen instrumenter? Jeg kan spille blåseinstrument hvis du skjønner Hvordan blåseinstrument liker du best @Cyrus ?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13713 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, QQbaby skrev: Jeg kan spille blåseinstrument hvis du skjønner Hvordan blåseinstrument liker du best @Cyrus ? Sexofon 😉 Ingen flera fråger för nu är det kvälden.
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13714 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, Cyrus skrev: Sexofon 😉 Ingen flera fråger för nu är det kvälden. Drøm om meg da
Gjest noe tilfeldig Skrevet 18. april 2017 #13715 Skrevet 18. april 2017 3 timer siden, Sphere skrev: Lekeslossing er undervurdert. Kraftig. Jeg tror jeg er den eneste som ikke har Netflix. Jeg tok Sumo på grunn av fotballen, og har vært fornøyd med filmer, serier og dokumentarer der, så jeg har ikke kommet meg over på Netflix, men hvem vet en gang i framtiden? Den beste serien jeg har sett... Il capo dei capi er fantastisk. Ellers er vel Breaking Bad og The Wire helt der oppe også. @Raven.WritingDesk Hva er det beste du kan gjøre på en alenekveld hjemme? Mest sannsynlig ville jeg drukket alt for store mengder rødvin, spist sjokolade, tatt et varmt bad, sett litt på TV, blitt brisen, begynt å spille alt for høy musikk, danset på stua, ikledd meg noe av de merkelige klærne jeg har på lager, gjerne en sånn skjelettdrakt jeg har til Halloween og en blå paljettjakke, noe jeg ofte drar frem på hjemmebane når jeg er god i kakken.. danset mer på stua iført dette merkelige kostymet. Planlagt at jeg skulle gå på byen, sendt SMS til en rekke venninner i 19.00-20.00 tida og bedt dem med ut (helst sendt snap av megselv som danser i wierdo kostymene mine på stua) blitt sulten, fråtset i hva enn jeg har i kjøleskapet. Sett på noe meningsløst på tv. Ignorert svarene fra festklare venninner. Sovnet/blacket på sofaen rundt 22.00. @Sphere Trives du i ditt eget selskap eller kjeder du deg lett?
Arabella Skrevet 18. april 2017 #13716 Skrevet 18. april 2017 (endret) Sovner du til englekoret? (Var til Cyrus) Endret 18. april 2017 av Arabella
Sphere Skrevet 18. april 2017 #13717 Skrevet 18. april 2017 23 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Mest sannsynlig ville jeg drukket alt for store mengder rødvin, spist sjokolade, tatt et varmt bad, sett litt på TV, blitt brisen, begynt å spille alt for høy musikk, danset på stua, ikledd meg noe av de merkelige klærne jeg har på lager, gjerne en sånn skjelettdrakt jeg har til Halloween og en blå paljettjakke, noe jeg ofte drar frem på hjemmebane når jeg er god i kakken.. danset mer på stua iført dette merkelige kostymet. Planlagt at jeg skulle gå på byen, sendt SMS til en rekke venninner i 19.00-20.00 tida og bedt dem med ut (helst sendt snap av megselv som danser i wierdo kostymene mine på stua) blitt sulten, fråtset i hva enn jeg har i kjøleskapet. Sett på noe meningsløst på tv. Ignorert svarene fra festklare venninner. Sovnet/blacket på sofaen rundt 22.00. @Sphere Trives du i ditt eget selskap eller kjeder du deg lett? Hah... Fantastisk! 😂 Jeg trives egentlig godt i eget selskap, men sjelden jeg er alene. Blir mye tid med kiddo. ❤️ @Raven.WritingDesk Hva er det mest kjedelige du har opplevd?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 18. april 2017 #13718 Skrevet 18. april 2017 7 minutter siden, Sphere skrev: Hah... Fantastisk! 😂 Jeg trives egentlig godt i eget selskap, men sjelden jeg er alene. Blir mye tid med kiddo. ❤️ @Raven.WritingDesk Hva er det mest kjedelige du har opplevd? Kommer an på hva du legger i begrepet "kjedelig", sånn iform av at det er ingenting som skjer, eller at noe er trist? I første sammenheng må jeg innrømme at mitt indre liv er så fantasifullt at jeg kjeder meg egentlig aldri. Det er alltid tusen tanker som kverner det oppe på en gang, og jeg drømmer meg veldig ofte bort. I konteksten kjedelig/trist har jeg opplevd endel ting gjennom jobb, sykdom og dødsfall osv, som har vært voldsomme og triste opplevelser. @Sphere hva liker du best og minst med KG?
Sphere Skrevet 18. april 2017 #13719 Skrevet 18. april 2017 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Kommer an på hva du legger i begrepet "kjedelig", sånn iform av at det er ingenting som skjer, eller at noe er trist? I første sammenheng må jeg innrømme at mitt indre liv er så fantasifullt at jeg kjeder meg egentlig aldri. Det er alltid tusen tanker som kverner det oppe på en gang, og jeg drømmer meg veldig ofte bort. I konteksten kjedelig/trist har jeg opplevd endel ting gjennom jobb, sykdom og dødsfall osv, som har vært voldsomme og triste opplevelser. @Sphere hva liker du best og minst med KG? Det var egentlig det førstnevnte jeg tenkte på. Skulle av og til ønske jeg var litt mer drømmende, som deg, og ikke så sabla realist til tider.... Jeg liker best de fine folkene her inne som gir meg ny innsikt og åpner horisonten min. Det jeg liker minst er trollene som går inn for å skape konflikter. @Raven.WritingDesk Hvor går drømmeferien?
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13720 Skrevet 18. april 2017 (endret) 1 time siden, QQbaby skrev: Er noe annet når menn gjør det synes no jeg. Ligger litt i naturen til kvinner enig i at det å være slank er et must. Hva liker du minst ved menn da? @BlandaDrops Liker veldig dårlig menn som oppfører seg som dama i forholdet. Liker menn med øye for romantikk, en som behandler meg som den prinsessen jeg vet jeg er. Endret 18. april 2017 av BlandaDrops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå