Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Jippii, velkommen tilbake!!

Ca 3%. Det er ikke bare bilder som avslører...

@Svinpäls hvor lenge klarte du deg uten KG?

En måneds tid gikk det vel.

@Dr. A. Kula Ditt favoritt fotballag i England?

Skrevet
4 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Angrer på at jeg ikke begynte på medisinstudiet jeg kom inn på da jeg var nitten.

Kom inn i Polen, men droppet det pga kjæresten min (verdens største idiot! ) den gangen :frustrert:

Er du å kjæresten fortsatt sammen? 

Skrevet
4 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Spør meg så får du deg en ego boost ;)

Du er på topp 5 lista mi over kule mennesker her inne etter denne tråden :D

Takk :lillesky2:

Vel jeg har masse kule tråder her på forumet. Tror første tråden jeg skrev handlet om det å være utro. Aaaa så tiden flyr :ninuskapus:

mmen hvem liker du MINST her på kg da?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
25 minutter siden, Svinpäls skrev:

Jeg liker @Pjokkeline jeg. Og @Raven.WritingDesk. Og @Teriyaki. Og @Winza/Jacklost. Og @Katten.2.0. Og @ElizabethTaylor. Og @Dr. A. Kula. Og @Rossin. Og mange fler.

Takk! 💕 @Dr. A. Kula Har du hatt ei fin påske ? @Svinpäls hva er treningsregimet for våren? @Sphere har du mange barn, og kan jeg spørre hvor gammel de er ? @Rainstorm hvordan har påska di vært? 

Gjest BlandaDrops
Skrevet
15 minutter siden, QQbaby skrev:

Er du å kjæresten fortsatt sammen? 

Nei, han lå med venninna mi ett år senere :frustrert:

Kjedelig å tenke på at det nullet kødda til karrieren min !

Gjest BlandaDrops
Skrevet (endret)
16 minutter siden, QQbaby skrev:

Takk :lillesky2:

Vel jeg har masse kule tråder her på forumet. Tror første tråden jeg skrev handlet om det å være utro. Aaaa så tiden flyr :ninuskapus:

mmen hvem liker du MINST her på kg da?

Har èn spesiell i tankene som jeg er helt sikker er klar over det også, men føler det blir litt hets å disse han i en KG tråd liksom...

Endret av BlandaDrops
Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Takk! 💕 @Dr. A. Kula Har du hatt ei fin påske ? @Svinpäls hva er treningsregimet for våren? @Sphere har du mange barn, og kan jeg spørre hvor gammel de er ? @Rainstorm hvordan har påska di vært? 

Regimet er:

- High reps, medium weight

- Spis kylling, makrell, cottage cheese, og rosenkål.

- Bli enda mer ripped enn i fjor

- Stå foran speilet og hate meg selv minst 5 minutter hver dag for å få motivasjon

Hvordan er det med treningen din da? Blitt forelska i treneren ennå? 🙄

Skrevet
5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg er pappa til verdens beste fjortis! :nordvesta:

@Raven.WritingDesk Du har sikkert svart på det før her inne, men hvorfor nicket ditt? Originalt og herlig.

Skrevet
1 time siden, BlandaDrops skrev:

Heller litt for lave enn litt for høye, men dette er jo kun en bagatell egentlig.

Blondiner eller brunetter @Svinpäls

Jeg synes brunetter er finest å se på, men statistisk sett ender jeg alltid opp med blondiner eller rødhårede 😅

@BlandaDrops Tror du bush sto bak 9/11?

Gjest BlandaDrops
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Svinpäls skrev:

Jeg synes brunetter er finest å se på, men statistisk sett ender jeg alltid opp med blondiner eller rødhårede 😅

@BlandaDrops Tror du bush sto bak 9/11?

Haha, nei :P

Tror du Jens Stoltenberg vet hvor retard han høres ut når han snakker Engelsk? @Svinpäls

Endret av BlandaDrops
Skrevet
2 minutter siden, BlandaDrops skrev:

Haha, nei :P

Tror du Jens Stoltenberg vet hvor retard han høres ut når han snakker Engelsk? @Svinpäls

Jeg synes Jens snakker bra Engelsk jeg. Kunne nok ikke gjort det bedre selv 😅

Hvilken norsk kjendis tror du har den mest hårete rumpa @BlandaDrops?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg er pappa til verdens beste fjortis! :nordvesta:

@Raven.WritingDesk Du har sikkert svart på det før her inne, men hvorfor nicket ditt? Originalt og herlig.

Nicket kommer fra Alice i eventyrland: "Why is a raven like a writingdesk"? Spør den gale hattemaker. @Sphere hva med nicket ditt ? 

12 minutter siden, Svinpäls skrev:

Regimet er:

- High reps, medium weight

- Spis kylling, makrell, cottage cheese, og rosenkål.

- Bli enda mer ripped enn i fjor

- Stå foran speilet og hate meg selv minst 5 minutter hver dag for å få motivasjon

Hvordan er det med treningen din da? Blitt forelska i treneren ennå? 🙄

Skal bli mer rigid på kost nå mot sommeren, kutte ned vinkonsumet, løpe helst daglig (5km) og holde styrketreninga ved like, men ikke like prioritert. Treneren min er jeg ikke "forelska i", jeg elsker treneren min! Deep løøve,baby. @Svinpäls hvorfor "ruller med øynene emoji"? Er det ikke en god ting å elske treneren sin? 

Endret av noe tilfeldig
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, QQbaby skrev:

Har du flere spørsmål til meg? :)

@QQbaby Var du på ferie i påska, hvor i så fall?

Skrevet
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Nicket kommer fra Alice i eventyrland: "Why is a raven like a writingdesk"? Spør den gale hattemaker. @Sphere hva med nicket ditt ? 

Skal bli mer rigid på kost nå mot sommeren, kutte ned vinkonsumet, løpe helst daglig (5km) og holde styrketreninga ved like, men ikke like prioritert. Treneren min er jeg ikke "forelska i", jeg elsker treneren min! Deep løøve,baby. @Svinpäls hvorfor "ruller med øynene emoji"? Er det ikke en god ting å elske treneren sin? 

Først og fremst.. Det er en lur emoji, ikke en som himler 🙄

And og fremst.. den forrige treneren min var min gamle fotballtrener. Vi røk såpass uvenner at jeg slutta på fotball, og vi hilser fortsatt ikke på hverandre den dag i dag. Men for all del, elsk treneren din du 😁

Hva er din go to mat om du har lyst på noe godt, men prøver å være sunn?

Gjest BlandaDrops
Skrevet
8 minutter siden, Svinpäls skrev:

Jeg synes Jens snakker bra Engelsk jeg. Kunne nok ikke gjort det bedre selv 😅

Hvilken norsk kjendis tror du har den mest hårete rumpa @BlandaDrops?

Haha, det må jo være Atle Antonsen :fnise:

Hvem tror du er den største luremusa på stortinget ? @Svinpäls

Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hah... Ganske så teit, men here we go: SPH (Small Penis Humiliation) here. Så slo jeg det sammen, og for å ikke gjøre det åpenbart, tok jeg den andre meningen som avatar. :fnise:

@Raven.WritingDesk Hva var yndlingsleken din som liten?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
Akkurat nå, Svinpäls skrev:

Først og fremst.. Det er en lur emoji, ikke en som himler 🙄

And og fremst.. den forrige treneren min var min gamle fotballtrener. Vi røk såpass uvenner at jeg slutta på fotball, og vi hilser fortsatt ikke på hverandre den dag i dag. Men for all del, elsk treneren din du 😁

Hva er din go to mat om du har lyst på noe godt, men prøver å være sunn?

Kyllingfilet og salat er alltid en vinner, reker og Cottage cheese, elsker at man kan spise Snickers proteinbar med "bare" 200 kcal, (eller marsbar) - uten at de smaker pulver. Taco med karbondekjøttdeig. Laks og potet bakt i ovn. Lettsaltet torsk med gulrot og erter. Ellers tenker jeg at man kan spise litt av alt. Og dynker du det ned i ekstra lett rømme blandet med græsksalat pulver, og soyasaus, - smaker det garantert godt! 😜 @Svinpäls Hva med deg? 

Gjest BlandaDrops
Skrevet
1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev:

@BlandaDrops Om du måtte spise kun en matrett i et år, hvilken hadde du valgt?

Kylling, ris og bernaisse.

Snowboard eller Alpint ? @Loki Laufeyson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...