Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13621 Skrevet 18. april 2017 20 minutter siden, QQbaby skrev: Synes fifty shades serien er sååå fin Hvilke skuespiller skulle du ønske at du var? @Loki Laufeyson Ingen. @QQbaby Har du en favoritt skuespiller?
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13622 Skrevet 18. april 2017 @Hoppetaujenta Kunne du tenke deg å feriere i verdensrommet?
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13623 Skrevet 18. april 2017 (endret) @Loki Laufeyson Foretrekker du basseng eller havet når det kommer til bading? @Svinpäls Liker du høye eller lave kvinner? @Hoppetaujenta Hvilken norsk by er din favorittby? (ikke velg byen du kommer fra nå da ) Endret 18. april 2017 av BlandaDrops
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13624 Skrevet 18. april 2017 30 minutter siden, BlandaDrops skrev: æsj nei Denne jenta er silkemyk, det er for øvrig et krav at de jeg er sammen med også er hårløse. Fikser ikke hår! Husker enda hvordan eksen min (kanskje det er derfor han er ex? hehe) prøvde å vri seg unna at jeg skulle vokse han Kom noen lyder jeg ikke har hørt fra noen mann tidligere, HAHA. Å nekte BJ så lenge det ikke vokses er et effektivt virkemiddel som kan anbefales @QQbaby Soler du deg i solarium eller spraytaner du? Ekte farge og skjønnhet trenger verken solarium eller spray Og takk for tipset, hår er ekkelt ja Hvilke is liker du best om sommeren? @BlandaDrops
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13625 Skrevet 18. april 2017 (endret) 11 minutter siden, BlandaDrops skrev: @Loki Laufeyson Foretrekker du basseng eller havet når det kommer til bading? @Svinpäls Liker du høye eller lave kvinner? @Hoppetaujenta Hvilken norsk by er din favorittby? (ikke velg byen du kommer fra nå da ) Havet, men i varmere strøk. Hvor er ditt favoritt reisemål @BlandaDrops ? Hvorfor ble det ikke blått Endret 18. april 2017 av Catalina Culès
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13626 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Ekte farge og skjønnhet trenger verken solarium eller spray Og takk for tipset, hår er ekkelt ja Hvilke is liker du best om sommeren? @BlandaDrops Er vell upassende å svare penis så jeg lar være Elsker softis med sjokoladestrø i kjeks på varme dager Søtt, salt eller surt i godteposen? @QQbaby
Hoppetaujenta Skrevet 18. april 2017 #13627 Skrevet 18. april 2017 17 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: @Hoppetaujenta Kunne du tenke deg å feriere i verdensrommet? Aldri i verden! 7 minutter siden, BlandaDrops skrev: @Hoppetaujenta Hvilken norsk by er din favorittby? Har egentlig ingen favoritt, for det finnes så mange fine....og om ikke 100% av byene er superfine, så har de fleste noen deler som er det, men jeg kan godt si...Tønsberg, bare for å si et sted.
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13628 Skrevet 18. april 2017 28 minutter siden, Svinpäls skrev: Hmmm... det mest motbydelige... jeg liker alt så det blir vanskelig å kalle noe motbydelig. Det mest spesielle er vel kanskje friterte gresshopper. @QQbaby Hvem er din favorittbruker på KG ? Er det lov å si seg selv? @WubWub er nå søt. Hvem liker du her på kg? @Svinpäls 20 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ingen. @QQbaby Har du en favoritt skuespiller? Orlando Bloom Liker du twerking? @Loki Laufeyson
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13629 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, BlandaDrops skrev: Er vell upassende å svare penis så jeg lar være Elsker softis med sjokoladestrø i kjeks på varme dager Søtt, salt eller surt i godteposen? @QQbaby Ingenting er upassende her Vi vet alle hvilke godtepose som er salt, så det må vel bli favoritten her Er du i et fast forhold? @BlandaDrops
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13630 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Havet, men i varmere strøk. Hvor er ditt favoritt reisemål @BlandaDrops ? Har utrolig nok aldri vært i Paris så det kan jeg virkelig tenke meg Deilig rødvin og god atmosfære. Festrøyk eller nattbab ? @Loki Laufeyson
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13631 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Ingenting er upassende her Vi vet alle hvilke godtepose som er salt, så det må vel bli favoritten her Er du i et fast forhold? @BlandaDrops Heldigvis ikke, er lei av å ha noen å drasse på Roter litt med ei venninne om dagen da
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13632 Skrevet 18. april 2017 Ville du datet nedover eller oppover i alder? @QQbaby
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13633 Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, QQbaby skrev: Er det lov å si seg selv? @WubWub er nå søt. Hvem liker du her på kg? @Svinpäls Orlando Bloom Liker du twerking? @Loki Laufeyson Nei, fysj. 2 minutter siden, BlandaDrops skrev: Har utrolig nok aldri vært i Paris så det kan jeg virkelig tenke meg Deilig rødvin og god atmosfære. Festrøyk eller nattbab ? @Loki Laufeyson Må bli nattbad.
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13634 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, BlandaDrops skrev: Ville du datet nedover eller oppover i alder? @QQbaby Kommer an på hvor godt vedkommende er trent. Kunne du vært utro (om du var i et forhold)? @BlandaDrops
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13635 Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Nei, fysj. Hva er det som gjør twerking til en uting? @Loki Laufeyson
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13636 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Kommer an på hvor godt vedkommende er trent. Kunne du vært utro (om du var i et forhold)? @BlandaDrops Jeg kan virke litt grenseløs her inne, men utroskap der går grensen. Nei, ville heller slått opp dersom jeg ikke var interessert lenger. kunne du ? @QQbaby
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13637 Skrevet 18. april 2017 4 minutter siden, QQbaby skrev: Hva er det som gjør twerking til en uting? @Loki Laufeyson Syns bare det ikke er særlig pent. @QQbaby Driver du med twerking?
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13638 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, BlandaDrops skrev: Jeg kan virke litt grenseløs her inne, men utroskap der går grensen. Nei, ville heller slått opp dersom jeg ikke var interessert lenger. kunne du ? @QQbaby Har vurdert det, mannen min ser ikke spesielt bra ut. Har litt for mye fett på kroppen for å si det slik. Ganske egoistisk av han, men jeg har ikke gjort det med tanke på barna våre som er så glad i han Hva er det viktigste for deg når du møter nye mennesker? @BlandaDrops
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13639 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Syns bare det ikke er særlig pent. @QQbaby Driver du med twerking? Er for gammel for slike rampestreker. Hva synes du om fattige mennesker? @Loki Laufeyson
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13640 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Har vurdert det, mannen min ser ikke spesielt bra ut. Har litt for mye fett på kroppen for å si det slik. Ganske egoistisk av han, men jeg har ikke gjort det med tanke på barna våre som er så glad i han Hva er det viktigste for deg når du møter nye mennesker? @BlandaDrops Det viktigste er at de ikke er kjedelige A4 mennesker. Jeg liker å gjøre ting på innfall og være spontan derfor trenger jeg andre Ja mennesker rundt meg for å trives. Ville du foretrukket at mannen din var feit eller skallet dersom du kunne velge? @QQbaby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå