Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13601 Skrevet 18. april 2017 7 minutter siden, Salka skrev: Har hatt 12 dyr, nå har jeg 8. Savner de jeg har mistet så fryktelig. @Loki Laufeyson har du vært på "skjæret"? (Island) Salka er et islandsk kvinne og hestenavn som jeg liker, jeg elsker Island og islandshest, driver med islandshest @Winza/Jacklost hvem er din favorittkarakter av de som er i Cæsar nå? Har aldri vært på Island, men kunne tenke meg å dra dit engang. @Salka Har du vært i mange land?
Salka Skrevet 18. april 2017 #13602 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Har aldri vært på Island, men kunne tenke meg å dra dit engang. @Salka Har du vært i mange land? Det må du! Island er helt fantastisk! Ganske mange, men har aldri vært utenfor Europa. @Loki Laufeyson hvilket land reiste du til sist?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13603 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Han har bedt om å få Cyrus tilbake og da falt mange brikker på plass. Er du sur fordi du ikke fant en meme som passer? Joda. Ansiktet mitt har du sett før Og du har erta litt. Morsom du. Burde skjønt det på replikkene dine Anonymkode: 324f6...f2f I'm so confused.. Har jeg sett deg i bildetråden eller på pm? 1 time siden, Winza/Jacklost skrev: En @Svinpäls Er det han fra Warriors som du hadde profilbilde av før? Jepp det er det! Nå venter jeg bare på å få nytt nick så er Cyrus oppe og går igjen. Med fler kleine kroppsbilder enn noen gang før.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13604 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Svinpäls skrev: I'm so confused.. Har jeg sett deg i bildetråden eller på pm? Vi har aldri utvekslet PM. Jeg er jo altfor gammel for deg. Ikke ligner jeg Emma Watson heller. Men vi har skrevet mange gøyale ting på forumet. Du er en artig fyr Anonymkode: 324f6...f2f
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13605 Skrevet 18. april 2017 14 minutter siden, Salka skrev: Det må du! Island er helt fantastisk! Ganske mange, men har aldri vært utenfor Europa. @Loki Laufeyson hvilket land reiste du til sist? Spania
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13606 Skrevet 18. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har aldri utvekslet PM. Jeg er jo altfor gammel for deg. Ikke ligner jeg Emma Watson heller. Men vi har skrevet mange gøyale ting på forumet. Du er en artig fyr Anonymkode: 324f6...f2f Ja da vet jeg hvem du er. Hvorfor skriver du ikke med nick lenger?
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13607 Skrevet 18. april 2017 2 timer siden, QQbaby skrev: Uansett helse og oppvekst høres spennende ut det 5 år på høyskole her Har du noen favoritt filmer? @Byjenta! ? Som sagt høyskole? Noen filmer du liker? @Winza/Jacklost Vel teller sengekos som idrett? Hvis du liker fotball, hva var det som gjorde deg interessert i fotball @BlandaDrops ? Har bestandig likt lagspill og ballspill generelt. Spilte håndball i ungdommen også
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13608 Skrevet 18. april 2017 Menn med eller uten skjegg? @QQbaby
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13609 Skrevet 18. april 2017 11 minutter siden, BlandaDrops skrev: Menn med eller uten skjegg? @QQbaby Skjegg ser skittent og ustelt ut. Bakteriebombe, slikker heller doskåla. Liker du kroppshår? @BlandaDrops
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13610 Skrevet 18. april 2017 Hei @Loki Laufeyson og @Svinpäls Hvilket fremkomstmiddel foretrekker dere?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13611 Skrevet 18. april 2017 16 minutter siden, QQbaby skrev: Hei @Loki Laufeyson og @Svinpäls Hvilket fremkomstmiddel foretrekker dere? Berg- og dalbane er min absolutte favoritt. Eller vannski! @QQbaby Tror du vi vil ha teleporteringsmaskiner tilgjengelig innen de neste 50 årene?
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13612 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Svinpäls skrev: Berg- og dalbane er min absolutte favoritt. Eller vannski! @QQbaby Tror du vi vil ha teleporteringsmaskiner tilgjengelig innen de neste 50 årene? Aldri likt Star Wars, så nei det tror jeg ikke vi vil se de 50 årene. Hvilket kjønn er du @Svinpäls ?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13613 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Aldri likt Star Wars, så nei det tror jeg ikke vi vil se de 50 årene. Hvilket kjønn er du @Svinpäls ? Jeg er født mann, men jeg identifiserer meg som binne. Hva er rekorden din på å springe 60 meter @QQbaby?
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13614 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, Svinpäls skrev: Jeg er født mann, men jeg identifiserer meg som binne. Hva er rekorden din på å springe 60 meter @QQbaby? Tror det er på rundt 7 sekunder Hvorfor identifiserer du deg som binne? @Svinpäls
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13615 Skrevet 18. april 2017 6 minutter siden, QQbaby skrev: Tror det er på rundt 7 sekunder Hvorfor identifiserer du deg som binne? @Svinpäls Fordi jeg har gjort meg selv ganske mange bjørnetjenester i det siste. @QQbabyHva skal du ha til middag idag?
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13616 Skrevet 18. april 2017 46 minutter siden, QQbaby skrev: Hei @Loki Laufeyson og @Svinpäls Hvilket fremkomstmiddel foretrekker dere? Bil eller sykkel, men om det er langt fly. @QQbaby Hva er din favoritt film?
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13617 Skrevet 18. april 2017 13 minutter siden, Svinpäls skrev: Fordi jeg har gjort meg selv ganske mange bjørnetjenester i det siste. @QQbabyHva skal du ha til middag idag? Gubben lager middag i dag, så det blir lapskaus på boks. Barna bryr seg uansett ikke hva de får Hva er det mest motbydelige du har spist? @Svinpäls
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13618 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Bil eller sykkel, men om det er langt fly. @QQbaby Hva er din favoritt film? Synes fifty shades serien er sååå fin Hvilke skuespiller skulle du ønske at du var? @Loki Laufeyson
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13619 Skrevet 18. april 2017 (endret) 1 time siden, QQbaby skrev: Skjegg ser skittent og ustelt ut. Bakteriebombe, slikker heller doskåla. Liker du kroppshår? @BlandaDrops æsj nei Denne jenta er silkemyk, det er for øvrig et krav at de jeg er sammen med også er hårløse. Fikser ikke hår! Husker enda hvordan eksen min (kanskje det er derfor han er ex? hehe) prøvde å vri seg unna at jeg skulle vokse han Kom noen lyder jeg ikke har hørt fra noen mann tidligere, HAHA. Å nekte BJ så lenge det ikke vokses er et effektivt virkemiddel som kan anbefales @QQbaby Soler du deg i solarium eller spraytaner du? Endret 18. april 2017 av BlandaDrops
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13620 Skrevet 18. april 2017 13 minutter siden, QQbaby skrev: Gubben lager middag i dag, så det blir lapskaus på boks. Barna bryr seg uansett ikke hva de får Hva er det mest motbydelige du har spist? @Svinpäls Hmmm... det mest motbydelige... jeg liker alt så det blir vanskelig å kalle noe motbydelig. Det mest spesielle er vel kanskje friterte gresshopper. @QQbaby Hvem er din favorittbruker på KG ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå