Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Byjenta! skrev:

Aaah =) Nope, har ikke det! 

Har du noen dyr @applestories og er det noen dyr du ikke liker? 

Skulle være "noen" påskenøtter, ikke "nok" :P

En katt. Ikke helt sikker på at jeg hadde likt slanger og store edderkopper og slikt. Hater tusenbeinet, de er djevelens skapninger, tror jeg. Ikke helt begeistret for sanddyr heller, de er så snikete. Men ikke sikker på om det teller som dyr. Så finnes det jo noen hunder og katter med helt ufyselig personlighet - da kan du være så myk og koselig du bare vil, det biter ikke på meg!

@Byjenta! Får du blomster av kjæresten din?

Skrevet
1 time siden, Monstrum skrev:

Jeg gleder meg først og fremst til det begynner å spire og gro i hagen, også gleder jeg meg egentlig bare til det blir varmere. Jeg er en frossenpinn :fryser:

@applestories Har du noen gang blokkert noen her på KG?

Er vel ikke spesielt interessert, men har en stor kjærlighet for Disney, og Pixar, og også andre tegne/animasjonsfilmer :)

@Winza/Jacklost Trener du, og hva?

Skal plante sukkertert, det fikk jeg veldig godt til i år. Så skal gjøre ett nytt forsøk med spinat, men i krukke i stedet for bed, for den fikk for mye sol i fjor og vokste aaltfor fort :fnise: Så blir det vel reddiker, løk, salat, gressløk og noe urter. Tror jeg nå :P Men jeg kommer helt garantert til å plante mange flere ting :P

@Kruset Iphone eller samsung?

Samsung :)

@Monstrum Svarer du på aggressive pm fra brukere på forumet?

Skrevet
5 minutter siden, Monstrum skrev:

Må innrømme at jeg vurderer det for tiden

@applestories Hva er det beste du får å spise?

Sannsynligvis noe med pasta og ost :spise:

@Monstrum Hva er dine planer for morgendagen?

Skrevet
1 time siden, applestories skrev:

Skulle være "noen" påskenøtter, ikke "nok" :P

En katt. Ikke helt sikker på at jeg hadde likt slanger og store edderkopper og slikt. Hater tusenbeinet, de er djevelens skapninger, tror jeg. Ikke helt begeistret for sanddyr heller, de er så snikete. Men ikke sikker på om det teller som dyr. Så finnes det jo noen hunder og katter med helt ufyselig personlighet - da kan du være så myk og koselig du bare vil, det biter ikke på meg!

@Byjenta! Får du blomster av kjæresten din?

Jaaa, det gjør jeg =) 

Hva ser du frem til nå @applestories???

Skrevet
3 timer siden, Kruset skrev:

Samsung :)

@Monstrum Svarer du på aggressive pm fra brukere på forumet?

Nei, jeg gjør ikke det. Vurderer derimot å sende pm til en admin for å høre hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen. Èn ting er pm, noe annet er ufine kommentarer og ryktespredning i andre tråder! Vanskelig å blokkere også, da jeg hvertfall, helst vil kunne motsi ufine ting som blir sagt om meg. (Utfrysning, hat, tror jeg er bedre enn..)

@Kruset Hva med deg, har du pleid å svare på slikt?

3 timer siden, applestories skrev:

Sannsynligvis noe med pasta og ost :spise:

@Monstrum Hva er dine planer for morgendagen?

I morgen blir det litt hagearbeid og en del jobb tror jeg :) Også har kjæresten lovet meg biffsnadder!

@applestories Hvilke aviser/nyhetskilder leser du?

Skrevet
3 minutter siden, Monstrum skrev:

Nei, jeg gjør ikke det. Vurderer derimot å sende pm til en admin for å høre hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen. Èn ting er pm, noe annet er ufine kommentarer og ryktespredning i andre tråder! Vanskelig å blokkere også, da jeg hvertfall, helst vil kunne motsi ufine ting som blir sagt om meg. (Utfrysning, hat, tror jeg er bedre enn..)

@Kruset Hva med deg, har du pleid å svare på slikt?

I morgen blir det litt hagearbeid og en del jobb tror jeg :) Også har kjæresten lovet meg biffsnadder!

@applestories Hvilke aviser/nyhetskilder leser du?

Har også vurdert den løsningen, ja! Pm har jeg blokkert. Svarer generelt ikke folk som er ufine/plagsomme eller hva det måtte være.

@Monstrum Har du hatt en fin påske? :)

Skrevet

:hallo: Det er visst lenge siden jeg har svart i tråden her, men her er jeg plutselig tilbake i tråden igjen.

På 30.3.2017 den 0.02, Kruset skrev:

Oi, der gikk det litt i kjappeste laget. Skal korrigere i opprinnelig svar, har selvsagt flesk til. Smør på flesk gjelder helst også pannekaker, forresten.

@Dr. A. Kula Hvis du skal velge, vil du helst ha typisk norsk husmannskost, eller noe mer eksotisk?

Jeg spiser begge deler, hver til sin anledning. Det er vanskelig å velge favorittmat på generelt grunnlag. Trodde vi hadde vært innom det før?

@Kruset hvor mange eksamener har du foran deg før sommerferien begynner?

På 31.3.2017 den 18.10, Monstrum skrev:

Det er ett kallenavn jeg fikk av mamma når jeg hadde det litt vanskelig på barneskolen. Jeg følte meg som et monster, og da fikk jeg beskjed om at jeg var slett ikke noe monster, men derimot ett monstrum - og alle visste jo at et monstrum var mye smartere enn de dustene som snakket stygt om andre ;)

@Escape Hva er drømmeferien?

Jeg bor på det som i min mening er Norges vakreste sted :hjerte: Jeg vil være litt anonym her inne, så jeg sier ikke hvor, men jeg har ikke angret en dag på at jeg slapp alt jeg hadde i hendene og flyttet for snart to år siden.

@Kruset Skulle du noen gang ønske livet ditt hadde tatt en annen vending, og hvordan ville det i så fall ha sett ut?

Alt jeg kan om øl er utelukkende teoretisk desverre. Jeg har cøliaki, og dermed tåler jeg ikke, rett og slett :)  Jeg finner ølet du snakker om på nettsiden vår, men da som juleøl, og det er utgått. Men det ser ut som ett skikkelig fyldig og godt øl! Vil tro det (i tillegg til å drikke for seg selv) går godt sammen med gulrotkake, evt også en frisk sitronkake, eller til litt skarpere oster.

@Dr. A. Kula Er du interessert i øl/annen drikke, og hva er det i så fall som vekker den interessen?

@Byjenta!  Hvordan går det med bryllupsplanleggingen? :bryllup:

Ja, er interessert i øl, først og fremst. Dog utelukker ikke det å drikke vin, men jeg er ingen vinkjenner. Har noen relasjoner til ett bryggeri som har vært medvirkende til å vekke øl-interessen, men også lang periode i utlandet hjalp på å åpne øynene for annet øl enn pils.

@Monstrum hvilken pol-kategori er vinmonopolet du jobber på?

På 16.4.2017 den 22.45, Winza/Jacklost skrev:

Dårlig :P Men prøver :) Fikk ikke varsel av en eller annen grunn

@Dr. A. Kula Hvordan har året vært for deg hittil?

@Svinpäls Er det en historie bak brukernavnet ditt?

@Byjenta! Kunne du noen gang vurdert å bli en gårdsjente?

Året har nok ikke vært av de beste, dessverre. Trodde det skulle bli bra, men det ser heller ut til å bli vanskelig. Uten at jeg vil gå nærmere inn på det.

@Winza/Jacklost hat du hatt en fin påske?

@Moonwalker har du helt glemt ut spørsmålet mitt om du bruker innesko/tøfler? (og hva er svaret på spørsmålet?)

@Svinpäls, jeg fikk ikke med bildet du postet, men kommentarene der tydet på at du er en returnert bruker som jeg tidligere utvekslet spørmål med i denne tråden. Det gir jo da mening at du tagget meg i en annen tråd. Stemmer dette?

@Escape, @BlandaDrops, @QQbaby, @NonJuan + AB

Som nye brukere i tråden stiller jeg standardspørsmålet mitt, Har du spilt eller spiller du fotball og i tilfelle på hvilket nivå var det høyeste? Bonusspørsmål: Spiller du FPL? (Dette vet du om du gjør, og vet du ikke gjør du det ikke)

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

:hallo: Det er visst lenge siden jeg har svart i tråden her, men her er jeg plutselig tilbake i tråden igjen.

Jeg spiser begge deler, hver til sin anledning. Det er vanskelig å velge favorittmat på generelt grunnlag. Trodde vi hadde vært innom det før?

(...)

Det var et forsøk på en enklere variant av spørsmålet :fnise: Jeg har tre eksamener før semesteret er over.

@Dr. A. Kula Har du planlagt årets sommerferie? I tilfelle, hva inneholder den?

Skrevet
Akkurat nå, Kruset skrev:

Det var et forsøk på en enklere variant av spørsmålet :fnise: Jeg har tre eksamener før semesteret er over.

@Dr. A. Kula Har du planlagt årets sommerferie? I tilfelle, hva inneholder den?

Nei, sommerferien er ikke planlagt enda. Har såvidt fått avklart ferieuker, men har en del andre brikker som må falle på plass før jeg kan gjøre noen konkrete planer.

@Kruset er det forelesningsfri i morgen?

Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Nei, sommerferien er ikke planlagt enda. Har såvidt fått avklart ferieuker, men har en del andre brikker som må falle på plass før jeg kan gjøre noen konkrete planer.

@Kruset er det forelesningsfri i morgen?

Jeg har seminartime sent på dagen, så jeg skal reise hjem til det. Jeg skal opp tidlig, om det egentlig er det som er spørsmålet.

@Dr. A. Kula Er du mest A- eller B-menneske?

Skrevet
Akkurat nå, Kruset skrev:

Jeg har seminartime sent på dagen, så jeg skal reise hjem til det. Jeg skal opp tidlig, om det egentlig er det som er spørsmålet.

@Dr. A. Kula Er du mest A- eller B-menneske?

Tenker vi kaller det C!

@Kruset hvorfor har ikke jeg lagt meg enda?

Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Tenker vi kaller det C!

@Kruset hvorfor har ikke jeg lagt meg enda?

Det lurer jeg også litt på! For å få knabbet det fine innleggstallet over her, kanskje?

@Dr. A. Kula Hadde din familie noen tradisjoner da du var barn, som du har videreført til dine?

Skrevet
1 minutt siden, Kruset skrev:

Det lurer jeg også litt på! For å få knabbet det fine innleggstallet over her, kanskje?

@Dr. A. Kula Hadde din familie noen tradisjoner da du var barn, som du har videreført til dine?

Litt usikker på hvilket innleggsnummer du tenker på nå, men det var ikke i mine tanker i hvertfall.

Ja, kommer i hvertfall på en. Vi samles 1.søndag i advent og alle ungene lager en spesiell adventskalender, som vi har tradisjon for. 

@Kruset har du savnet spørsmålene mine?

Gjest BlandaDrops
Skrevet (endret)
28 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, er interessert i øl, først og fremst. Dog utelukker ikke det å drikke vin, men jeg er ingen vinkjenner. Har noen relasjoner til ett bryggeri som har vært medvirkende til å vekke øl-interessen, men også lang periode i utlandet hjalp på å åpne øynene for annet øl enn pils.

Året har nok ikke vært av de beste, dessverre. Trodde det skulle bli bra, men det ser heller ut til å bli vanskelig. Uten at jeg vil gå nærmere inn på det.

@Moonwalker har du helt glemt ut spørsmålet mitt om du bruker innesko/tøfler? (og hva er svaret på spørsmålet?)

@Svinpäls, jeg fikk ikke med bildet du postet, men kommentarene der tydet på at du er en returnert bruker som jeg tidligere utvekslet spørmål med i denne tråden. Det gir jo da mening at du tagget meg i en annen tråd. Stemmer dette?

Som nye brukere i tråden stiller jeg standardspørsmålet mitt, Har du spilt eller spiller du fotball og i tilfelle på hvilket nivå var det høyeste? Bonusspørsmål: Spiller du FPL? (Dette vet du om du gjør, og vet du ikke gjør du det ikke)

Hei dr kula, jeg er ikke aktiv lengre men jeg spilte i stabæk til jeg ble tjue.

Var aldri i nærheten av verken idealvekt eller toppserien den gangen...

Har mer matchvekt inne nå, men har dårlig knær så får bli fotball fra sofakroken for meg.

Hva er fpl?

Endret av BlandaDrops
Skrevet
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Litt usikker på hvilket innleggsnummer du tenker på nå, men det var ikke i mine tanker i hvertfall.

Ja, kommer i hvertfall på en. Vi samles 1.søndag i advent og alle ungene lager en spesiell adventskalender, som vi har tradisjon for. 

@Kruset har du savnet spørsmålene mine?

13579. Litt vakkert var det, synes jeg.

Tja, det er i alle fall hyggelig å se deg tilbake i tråden :) Mange gode spørsmål, og så er måten du inkluderer nykommere på veldig hyggelig!

@Dr. A. Kula Hvor mange timer vil du anslå at du (gjennomsnittlig) sover per natt?

Skrevet
15 timer siden, Svinpäls skrev:

Er det de som bor på østlandet?

Jeg har såvidt begynt å planlegge en sydentur med ungene, og utover det tar vi det som det kommer.

Ja :) Hvordan visste du det? :ninja:

14 timer siden, applestories skrev:

Ah.. har ikke hørt om Winza før :) 

Noen hadde tatt "apples" så da måtte jeg velge noe annet. Så etter jeg registrerte meg at denne personen ikke var aktiv, ellers hadde jeg kanskje bedt om at de "låste det opp" på en måte.

@Winza/Jacklost Hvorfor Winza, hva slags betydning har det?

Jeg brukte et program som het second life når jeg var yngre og ene jeg ble venn med der het Winza og etter den tiden har Winza blitt et sært navn for meg som jeg bruker nesten like ofte som Jacklost :) Som forøvrig var brukernavnet mitt på Second life (blanding av Jack fra lost og lost :P) Så begge navnene stammer fra Second Life :)

@applestories Har du hørt om Second life?

13 timer siden, Monstrum skrev:

Jeg gleder meg først og fremst til det begynner å spire og gro i hagen, også gleder jeg meg egentlig bare til det blir varmere. Jeg er en frossenpinn :fryser:

@applestories Har du noen gang blokkert noen her på KG?

Er vel ikke spesielt interessert, men har en stor kjærlighet for Disney, og Pixar, og også andre tegne/animasjonsfilmer :)

@Winza/Jacklost Trener du, og hva?

Skal plante sukkertert, det fikk jeg veldig godt til i år. Så skal gjøre ett nytt forsøk med spinat, men i krukke i stedet for bed, for den fikk for mye sol i fjor og vokste aaltfor fort :fnise: Så blir det vel reddiker, løk, salat, gressløk og noe urter. Tror jeg nå :P Men jeg kommer helt garantert til å plante mange flere ting :P

@Kruset Iphone eller samsung?

I wish :P Jeg er for lat :fnise:

@Monstrum Liker du å game?

7 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

:klem1:

Hatt en grei påske :)

@Dr. A. Kula Har du nyttårsforsett?

@Tibbie Er det deg på profilbildet?

@Kruset Har du mange krus?

Skrevet
8 timer siden, Kruset skrev:

Har også vurdert den løsningen, ja! Pm har jeg blokkert. Svarer generelt ikke folk som er ufine/plagsomme eller hva det måtte være.

@Monstrum Har du hatt en fin påske? :)

Hmm,  går det an å blokkere kun PM altså, men fortsatt se innlegg og varsler? Smart!

Påska har vært helt grei, litt jobb, litt avslapping, møte venner man ikke har sett på en stund, og en knallbra kveld på fest/ute :)
@Kruset Ringer du familiemedlemmer ofte? 

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Velkommen tilbake! :goodbye:
Jobber på kategori 1

@Dr. A. Kula  Bruker du parfyme/"godlukt" av og til?

39 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

@Monstrum Liker du å game?

Vel, jeg spiller The Sims om det teller? Sims 3, en dunge utvidelsespakker, har perioder hvor jeg spiller veldig mye :)

@Winza/JackIost Hva med deg? Ser du nevnte SL oppi her, og med mindre det er flere ting som heter troor jeg kanskje jeg hadde en bruker der en gang i tiden. Hva annet spiller du?

Skrevet
28 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Ja :) Hvordan visste du det? :ninja:

I know a lot of things Jackie boy..

Hvordan er døgnrytmen din om dagen @Winza/Jacklost?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...