AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #13541 Skrevet 16. april 2017 @Svinpäls bor du i Halden og har to barn? Anonymkode: 6dcb8...005
Gjest Winza Skrevet 17. april 2017 #13542 Skrevet 17. april 2017 12 timer siden, Svinpäls skrev: På en måte så er det dét. Men den er litt lang, og veldig dårlig. Vil du høre historien @Winza/JackIost? Gjerne det
Gjest Cyrus Skrevet 17. april 2017 #13543 Skrevet 17. april 2017 55 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Gjerne det Historien er at jeg og en dame jeg var sammen med hadde en diskusjon om hva som var innafor av aldersforskjeller når det gjelder sex. Da jeg fortalte hvor gammel den yngste jeg har ligget med er så bestemte hun seg for at jeg var en svinepels. Videre syntes jeg å huske at svinpäls er det svenske navnet på en kjent og kjær disneyfigur fra "piff og puff rädningspatruljen" og derfor byttet jeg nick fra svinepels til svinpäls fordi jeg ville ha bilde av fat cat på profilen min. @Winza/Jacklost Du drev og traff en dame for en tid tilbake. Hvordan gikk det??
applestories Skrevet 17. april 2017 #13544 Skrevet 17. april 2017 16 timer siden, Byjenta! skrev: Nei, har ikke det gitt =) Ikke helt på krim, ser heller på Disney filmer og andre filmer som går i påsken @applestories Høydeskrekk? Jeg tror jeg er helt normalt redd for høyder - går ikke helt ut på fjellkanter og slikt, men er ikke redd for å være høyt oppe i seg selv. Jeg har mer fallskrekk enn høydeskrekk, det er jo ikke farlig om man ikke faller @Byjenta! Planer for i morgen?
Monstrum Skrevet 17. april 2017 #13545 Skrevet 17. april 2017 På 14.4.2017 den 18.19, Kruset skrev: Jeg vet ikke helt. Er hjemme sammen med familien, og vi har vært på tur i dag. Hvis jeg blir her resten av kvelden blir det kanskje noe brettspill, og ellers har jeg tatt opp strikketøyet @Monstrum Hvordan tilbringer du kvelden da? KVelden ble brukt på påskequiz faktisk! Laget vårt kom på 5. plass I dag skal jeg trene, og jobbe i hagen @Kruset Interesserer hagearbeid deg noe? På 14.4.2017 den 19.46, BlandaDrops skrev: Nei, jeg bestiller takeaway alt for ofte Heldigvis så spiser jeg lite og sjelden slik at jeg holder meg slank Er helt elendig på kjøkkenet faktisk, husker jeg lagde, eller rettere sagt prøvde å lage pinnekjøtt en jul for mange år siden. Julemiddagen jeg stelte i stand har vært samtale emne hver jul siden... @Monstrum Kjole eller bukse ? Elsker å gå med kjole, men det er sjelden det er kjolevær her jeg bor, så det blir mest når jeg bare skal være inne @BlandaDrops Har du kjæledyr? På 14.4.2017 den 19.59, applestories skrev: Er egentlig bare på Facebook. Føler meg plutselig gammel når man skal hoppe fra det ene til det andre hele tiden, og det som kom i går allerede er gammeldags. Gikk fra å være tidlig ute til ikke å være ute i det hele tatt @Monstrum Har du fått påskeegg i år? Niks, vi pleier å kjøpe til hverandre, men i år hadde vi ikke råd.. Fikk en pose med smågodt nå når det var så billig da :D @applestories spiser du mye godteri og snop? @GratefulOctopus Vil du være med her?
Gjest Winza Skrevet 17. april 2017 #13546 Skrevet 17. april 2017 2 timer siden, Svinpäls skrev: Historien er at jeg og en dame jeg var sammen med hadde en diskusjon om hva som var innafor av aldersforskjeller når det gjelder sex. Da jeg fortalte hvor gammel den yngste jeg har ligget med er så bestemte hun seg for at jeg var en svinepels. Videre syntes jeg å huske at svinpäls er det svenske navnet på en kjent og kjær disneyfigur fra "piff og puff rädningspatruljen" og derfor byttet jeg nick fra svinepels til svinpäls fordi jeg ville ha bilde av fat cat på profilen min. @Winza/Jacklost Du drev og traff en dame for en tid tilbake. Hvordan gikk det?? Vet ikke om jeg burde si trist eller artig historie? Snipp og snapp redningspatruljen så jeg mye på i barndommen Var han hoved skurken i serien eller? Har ikke sett den på 10-15 år Vi slutta og date og forble venner noe som jeg synes var greit Kjente jeg begynte å få skikkelig angst når jeg innså at det kanskje var på vei i et forhold Har innsett at jeg trives som singel, og være for meg selv og game og se TV Skal jeg komme i et forhold med noen må det da bli ei som også liker å game, da jeg aldri kunnet lagt vekk den hobbyen @Svinpäls Liker du å game? @Monstrum Hva er det på profilbildet ditt?
Gjest Cyrus Skrevet 17. april 2017 #13547 Skrevet 17. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Vet ikke om jeg burde si trist eller artig historie? Snipp og snapp redningspatruljen så jeg mye på i barndommen Var han hoved skurken i serien eller? Har ikke sett den på 10-15 år Vi slutta og date og forble venner noe som jeg synes var greit Kjente jeg begynte å få skikkelig angst når jeg innså at det kanskje var på vei i et forhold Har innsett at jeg trives som singel, og være for meg selv og game og se TV Skal jeg komme i et forhold med noen må det da bli ei som også liker å game, da jeg aldri kunnet lagt vekk den hobbyen @Svinpäls Liker du å game? Jeg gamer masse, og som tur er så har jeg også truffet ei som deler denne interessen med meg. @Winza/Jacklost Har du planer om noen sommerferie?
Monstrum Skrevet 17. april 2017 #13548 Skrevet 17. april 2017 20 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: @Monstrum Hva er det på profilbildet ditt? Det er en tegning jeg fant på nettet før jeg ble med her på KG, og skal forestille dragen "Tannløs/Toothless" i How To Train Your Dragon @Winza/Jacklost Er du filminteressert?
applestories Skrevet 17. april 2017 #13549 Skrevet 17. april 2017 39 minutter siden, Monstrum skrev: Niks, vi pleier å kjøpe til hverandre, men i år hadde vi ikke råd.. Fikk en pose med smågodt nå når det var så billig da :D @applestories spiser du mye godteri og snop? Av og til aaltfor mye, andre ganger nesten aldri. Jeg er i en aaltfor mye-periode nå, og det merkes. Perfekt timing nå når det er blitt vår, men jeg har for vane å sabotere for meg selv @Monstrum Hva gleder du deg til i vår?
Gjest Winza Skrevet 17. april 2017 #13550 Skrevet 17. april 2017 48 minutter siden, Svinpäls skrev: Jeg gamer masse, og som tur er så har jeg også truffet ei som deler denne interessen med meg. @Winza/Jacklost Har du planer om noen sommerferie? Så hyggelig :D Hun er heldig som har truffet en slik hyggelig person som deg Bruker aldri å planlegge ting Blir sikkert å reise for å besøke mamma og søster @Svinpäls Du da? 32 minutter siden, Monstrum skrev: Det er en tegning jeg fant på nettet før jeg ble med her på KG, og skal forestille dragen "Tannløs/Toothless" i How To Train Your Dragon @Winza/Jacklost Er du filminteressert? Det er et fint bilde Minner meg om slike japanske anime figurer Ja @Monstrum Er du og hvilke filmer liker du best? @applestories Er du glad i eple?
Kruset Skrevet 17. april 2017 #13551 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, Monstrum skrev: KVelden ble brukt på påskequiz faktisk! Laget vårt kom på 5. plass I dag skal jeg trene, og jobbe i hagen @Kruset Interesserer hagearbeid deg noe? Elsker å gå med kjole, men det er sjelden det er kjolevær her jeg bor, så det blir mest når jeg bare skal være inne @BlandaDrops Har du kjæledyr? Niks, vi pleier å kjøpe til hverandre, men i år hadde vi ikke råd.. Fikk en pose med smågodt nå når det var så billig da :D @applestories spiser du mye godteri og snop? @GratefulOctopus Vil du være med her? Tja, jeg har ikke hage og veldig lite grønne fingre. Kunne egentlig tenke med å dyrke noe grønnsaker og slikt selv da, når jeg får meg eget hjem. Svaret er kanskje ja da? @Monstrum Hva planlegger du å plante i år?
Gjest Cyrus Skrevet 17. april 2017 #13552 Skrevet 17. april 2017 46 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Så hyggelig :D Hun er heldig som har truffet en slik hyggelig person som deg Bruker aldri å planlegge ting Blir sikkert å reise for å besøke mamma og søster @Svinpäls Du da? Er det de som bor på østlandet? Jeg har såvidt begynt å planlegge en sydentur med ungene, og utover det tar vi det som det kommer.
applestories Skrevet 17. april 2017 #13553 Skrevet 17. april 2017 45 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: @applestories Er du glad i eple? Alle liker vel eple? @Winza/Jacklost Bor du i Ålesund eller er du en av kopiene?
Gjest Winza Skrevet 17. april 2017 #13554 Skrevet 17. april 2017 21 minutter siden, applestories skrev: Alle liker vel eple? @Winza/Jacklost Bor du i Ålesund eller er du en av kopiene? Bor i Ålesund ja Er den ekte, derfor jeg la til begge navnene så folk vet @applestories Hva er grunnen til at du valgte brukernavnet ditt?
applestories Skrevet 17. april 2017 #13555 Skrevet 17. april 2017 7 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Bor i Ålesund ja Er den ekte, derfor jeg la til begge navnene så folk vet @applestories Hva er grunnen til at du valgte brukernavnet ditt? Ah.. har ikke hørt om Winza før Noen hadde tatt "apples" så da måtte jeg velge noe annet. Så etter jeg registrerte meg at denne personen ikke var aktiv, ellers hadde jeg kanskje bedt om at de "låste det opp" på en måte. @Winza/Jacklost Hvorfor Winza, hva slags betydning har det?
Monstrum Skrevet 17. april 2017 #13556 Skrevet 17. april 2017 3 timer siden, applestories skrev: Av og til aaltfor mye, andre ganger nesten aldri. Jeg er i en aaltfor mye-periode nå, og det merkes. Perfekt timing nå når det er blitt vår, men jeg har for vane å sabotere for meg selv @Monstrum Hva gleder du deg til i vår? Jeg gleder meg først og fremst til det begynner å spire og gro i hagen, også gleder jeg meg egentlig bare til det blir varmere. Jeg er en frossenpinn @applestories Har du noen gang blokkert noen her på KG? 2 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Så hyggelig :D Hun er heldig som har truffet en slik hyggelig person som deg Bruker aldri å planlegge ting Blir sikkert å reise for å besøke mamma og søster @Svinpäls Du da? Det er et fint bilde Minner meg om slike japanske anime figurer Ja @Monstrum Er du og hvilke filmer liker du best? @applestories Er du glad i eple? Er vel ikke spesielt interessert, men har en stor kjærlighet for Disney, og Pixar, og også andre tegne/animasjonsfilmer @Winza/Jacklost Trener du, og hva? 2 timer siden, Kruset skrev: Tja, jeg har ikke hage og veldig lite grønne fingre. Kunne egentlig tenke med å dyrke noe grønnsaker og slikt selv da, når jeg får meg eget hjem. Svaret er kanskje ja da? @Monstrum Hva planlegger du å plante i år? Skal plante sukkertert, det fikk jeg veldig godt til i år. Så skal gjøre ett nytt forsøk med spinat, men i krukke i stedet for bed, for den fikk for mye sol i fjor og vokste aaltfor fort Så blir det vel reddiker, løk, salat, gressløk og noe urter. Tror jeg nå Men jeg kommer helt garantert til å plante mange flere ting @Kruset Iphone eller samsung?
Byjenta! Skrevet 17. april 2017 #13557 Skrevet 17. april 2017 21 timer siden, Winza/Jacklost skrev: @Byjenta! Kunne du noen gang vurdert å bli en gårdsjente? Nei, kunne ikke det 6 timer siden, applestories skrev: Jeg tror jeg er helt normalt redd for høyder - går ikke helt ut på fjellkanter og slikt, men er ikke redd for å være høyt oppe i seg selv. Jeg har mer fallskrekk enn høydeskrekk, det er jo ikke farlig om man ikke faller @Byjenta! Planer for i morgen? I morgen kommer det besøk, ellers slappe av. Du? @applestories
applestories Skrevet 17. april 2017 #13558 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, Monstrum skrev: Jeg gleder meg først og fremst til det begynner å spire og gro i hagen, også gleder jeg meg egentlig bare til det blir varmere. Jeg er en frossenpinn @applestories Har du noen gang blokkert noen her på KG? Ikke noen jeg kan komme på sånn umiddelbart. Har du, @Monstrum ? 18 minutter siden, Byjenta! skrev: Nei, kunne ikke det I morgen kommer det besøk, ellers slappe av. Du? @applestories Jobb, begynne på alt som skulle være ferdig før påske. Har virkelig ikke lyst til at fridagene skal være over denne gangen @Byjenta! Har du løst nok påskenøtter i år?
Byjenta! Skrevet 17. april 2017 #13559 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, applestories skrev: Jobb, begynne på alt som skulle være ferdig før påske. Har virkelig ikke lyst til at fridagene skal være over denne gangen @Byjenta! Har du løst nok påskenøtter i år? Aaah =) Nope, har ikke det! Har du noen dyr @applestories og er det noen dyr du ikke liker?
Monstrum Skrevet 17. april 2017 #13560 Skrevet 17. april 2017 4 minutter siden, applestories skrev: Ikke noen jeg kan komme på sånn umiddelbart. Har du, @Monstrum ? Jobb, begynne på alt som skulle være ferdig før påske. Har virkelig ikke lyst til at fridagene skal være over denne gangen @Byjenta! Har du løst nok påskenøtter i år? Må innrømme at jeg vurderer det for tiden @applestories Hva er det beste du får å spise?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå