NonJuan Skrevet 14. april 2017 #13521 Skrevet 14. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: @NonJuan Har du fått ny kjæreste? Anonymkode: 5d70c...4c6 Er du så feig at du må skrive med Anonym bruker? Alle her vet at jeg Elsker @Jessica! Hun er den mest vakreste jenta som finnes på jorden! Du skulle hørt hennes latter, sett hennes smil, kjent hennes pust Så mitt svar til deg er , nei! og ikke kommer det til å skje heller 3
applestories Skrevet 14. april 2017 #13522 Skrevet 14. april 2017 13 timer siden, Monstrum skrev: Jeg har påskepynt, men den står bakerst i et hjørne på loftet ett sted, og siden vi nesten ikke blir hjemme denee påsken, så får den stå der @applestories Er lam obligatorisk påskemat? Nei, i år blir det ikke lammelår her i påsken. Er ikke vokst opp med det heller så det er absolutt ikke obligatorisk. @Monstrum Har du stått på ski i påsken?
applestories Skrevet 14. april 2017 #13523 Skrevet 14. april 2017 15 timer siden, Byjenta! skrev: Kun reality programmer =) Liker ikke andre norske serier eller filmer. @applestories @Monstrum, @Moonwalker : Blir dere fort såret? Litt for lett, tror jeg. Men jeg viser det aldri. @Byjenta! Har du sett noe av påskekrimmen så langt?
Monstrum Skrevet 14. april 2017 #13524 Skrevet 14. april 2017 11 timer siden, BlandaDrops skrev: Australia, lett ! @MonstrumSiden du er inne på tema, er du sosialist eller borgerlig orientert politisk sett? Jeg tenker begge sidene har både positive og negative ting med seg, men jeg er nok mer på sosialist-siden. @BlandaDrops Har du en favoritt-tråd her på KG? 11 timer siden, Kruset skrev: Aah, at jeg kunne glemme det! Jeg har sett en del krim i mitt liv, og digger Criminal Minds. Garcia er en helt fantastisk karakter! Ikke mer enn at jeg stemmer ved Stortingsvalg. Ville nok også stemt ved kommunevalg også, om jeg faktisk bodde i kommunen jeg har addresse i, men det har jeg faktisk aldri gjort. @Monstrum Hvilken krimserie er den beste? Jeg er veeldig splittet mellom Rizzoli & Isles og Criminal Minds, men jeg tror Criminal Minds tar en knepen førsteplass. Det er gode, troverdige karakterer, det er varierte og intense historier, og det er veldig sjelden jeg har sittet igjen med inntrykk av at "dette var et nødskrik, et desperat forsøk på å få seerne til å fortsette å følge med". I R&I likte jeg godt den sarkastiske humoren, og de gode bakgrunnshistoriene til karakterene. Og de gjorde en skikkelig god jobb med seriemorderne sine, det var intenst! Ellers har du Bones, NCIS (med flere underprogrammer), SVU Law & Order, Castle osv... Jepp, jeg ser stort sett slike serier @Kruset Siden du sier du har sett en del krim selv, så går spørsmålet i retur 1 time siden, applestories skrev: Nei, i år blir det ikke lammelår her i påsken. Er ikke vokst opp med det heller så det er absolutt ikke obligatorisk. @Monstrum Har du stått på ski i påsken? Jeg står ikke på ski, punktum. @applestories Hva er ditt favoritt - sosiale medium?
Gjest BlandaDrops Skrevet 14. april 2017 #13525 Skrevet 14. april 2017 40 minutter siden, Monstrum skrev: Jeg tenker begge sidene har både positive og negative ting med seg, men jeg er nok mer på sosialist-siden. @BlandaDrops Har du en favoritt-tråd her på KG? Jeg er veeldig splittet mellom Rizzoli & Isles og Criminal Minds, men jeg tror Criminal Minds tar en knepen førsteplass. Det er gode, troverdige karakterer, det er varierte og intense historier, og det er veldig sjelden jeg har sittet igjen med inntrykk av at "dette var et nødskrik, et desperat forsøk på å få seerne til å fortsette å følge med". I R&I likte jeg godt den sarkastiske humoren, og de gode bakgrunnshistoriene til karakterene. Og de gjorde en skikkelig god jobb med seriemorderne sine, det var intenst! Ellers har du Bones, NCIS (med flere underprogrammer), SVU Law & Order, Castle osv... Jepp, jeg ser stort sett slike serier @Kruset Siden du sier du har sett en del krim selv, så går spørsmålet i retur Jeg står ikke på ski, punktum. @applestories Hva er ditt favoritt - sosiale medium? Burde svart denne kjenner jeg, men liker meg best i kosmetikk delen av KG. Er litt jentejente når det kommer til sminke og sko Hvor trives du hen her inne? @Monstrum
Kruset Skrevet 14. april 2017 #13526 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Monstrum skrev: Jeg tenker begge sidene har både positive og negative ting med seg, men jeg er nok mer på sosialist-siden. @BlandaDrops Har du en favoritt-tråd her på KG? Jeg er veeldig splittet mellom Rizzoli & Isles og Criminal Minds, men jeg tror Criminal Minds tar en knepen førsteplass. Det er gode, troverdige karakterer, det er varierte og intense historier, og det er veldig sjelden jeg har sittet igjen med inntrykk av at "dette var et nødskrik, et desperat forsøk på å få seerne til å fortsette å følge med". I R&I likte jeg godt den sarkastiske humoren, og de gode bakgrunnshistoriene til karakterene. Og de gjorde en skikkelig god jobb med seriemorderne sine, det var intenst! Ellers har du Bones, NCIS (med flere underprogrammer), SVU Law & Order, Castle osv... Jepp, jeg ser stort sett slike serier @Kruset Siden du sier du har sett en del krim selv, så går spørsmålet i retur Jeg står ikke på ski, punktum. @applestories Hva er ditt favoritt - sosiale medium? Det er vanskelig! Jeg har alltid likt Criminal Minds, at de har gode historier og gode karakterer, og har klart å beholde spenningen. Ellers liker jeg veldig godt Law & Order: Special Victims Unit. Sistnevnte er en serie jeg har skikkelig oppdaget først i senere tid, men episodene er veldig gode, og har ofte en litt uventet vri. @Monstrum Du har en hel dag fri og huset for deg selv. Hva gjør du?
Monstrum Skrevet 14. april 2017 #13527 Skrevet 14. april 2017 3 timer siden, BlandaDrops skrev: Burde svart denne kjenner jeg, men liker meg best i kosmetikk delen av KG. Er litt jentejente når det kommer til sminke og sko Hvor trives du hen her inne? @Monstrum Jeg er en Bryllups-snoker, hage-snoker, trives godt i prateforumet... Men aller best liker jeg nok dagbøkene @BlandaDrops Hvor mange kokebøker har du hjemme? Er de flittig brukt? 2 timer siden, Kruset skrev: Det er vanskelig! Jeg har alltid likt Criminal Minds, at de har gode historier og gode karakterer, og har klart å beholde spenningen. Ellers liker jeg veldig godt Law & Order: Special Victims Unit. Sistnevnte er en serie jeg har skikkelig oppdaget først i senere tid, men episodene er veldig gode, og har ofte en litt uventet vri. @Monstrum Du har en hel dag fri og huset for deg selv. Hva gjør du? Sover lenge, spiser i senga, ser serier og spiller Sims sannsynligvis Har jeg masse energi en slik dag blir det husarbeid! @Kruset Har du utsatt vindusvasken litt for lenge?
Kruset Skrevet 14. april 2017 #13528 Skrevet 14. april 2017 1 time siden, Monstrum skrev: Jeg er en Bryllups-snoker, hage-snoker, trives godt i prateforumet... Men aller best liker jeg nok dagbøkene @BlandaDrops Hvor mange kokebøker har du hjemme? Er de flittig brukt? Sover lenge, spiser i senga, ser serier og spiller Sims sannsynligvis Har jeg masse energi en slik dag blir det husarbeid! @Kruset Har du utsatt vindusvasken litt for lenge? Haha, veldig skyldig! Jeg har vel ikke egentlig vasket vinduer siden jeg flyttet inn i leiligheten, og det nærmer seg to år siden @Monstrum Er det noen form for husarbeid eller andre oppgaver du alltid utsetter litt for lenge?
Monstrum Skrevet 14. april 2017 #13529 Skrevet 14. april 2017 3 minutter siden, Kruset skrev: Haha, veldig skyldig! Jeg har vel ikke egentlig vasket vinduer siden jeg flyttet inn i leiligheten, og det nærmer seg to år siden @Monstrum Er det noen form for husarbeid eller andre oppgaver du alltid utsetter litt for lenge? Håret i sluken @Kruset Hva er planene dine for kvelden?
Kruset Skrevet 14. april 2017 #13530 Skrevet 14. april 2017 12 minutter siden, Monstrum skrev: Håret i sluken @Kruset Hva er planene dine for kvelden? Jeg vet ikke helt. Er hjemme sammen med familien, og vi har vært på tur i dag. Hvis jeg blir her resten av kvelden blir det kanskje noe brettspill, og ellers har jeg tatt opp strikketøyet @Monstrum Hvordan tilbringer du kvelden da?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2017 #13531 Skrevet 14. april 2017 @Jacklost @jackI0st @JackIost Hvor har du så mange brukere? Anonymkode: 3cd0e...d56
Gjest BlandaDrops Skrevet 14. april 2017 #13532 Skrevet 14. april 2017 (endret) 3 timer siden, Monstrum skrev: Jeg er en Bryllups-snoker, hage-snoker, trives godt i prateforumet... Men aller best liker jeg nok dagbøkene @BlandaDrops Hvor mange kokebøker har du hjemme? Er de flittig brukt? Sover lenge, spiser i senga, ser serier og spiller Sims sannsynligvis Har jeg masse energi en slik dag blir det husarbeid! @Kruset Har du utsatt vindusvasken litt for lenge? Nei, jeg bestiller takeaway alt for ofte Heldigvis så spiser jeg lite og sjelden slik at jeg holder meg slank Er helt elendig på kjøkkenet faktisk, husker jeg lagde, eller rettere sagt prøvde å lage pinnekjøtt en jul for mange år siden. Julemiddagen jeg stelte i stand har vært samtale emne hver jul siden... @Monstrum Kjole eller bukse ? Endret 14. april 2017 av BlandaDrops
JackIost Skrevet 14. april 2017 #13533 Skrevet 14. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Jacklost @jackI0st @JackIost Hvor har du så mange brukere? Anonymkode: 3cd0e...d56 Angående hvor, så er det vel på Kvinneguiden, men tror nok det er tre unike personer knyttet til de tre brukerne
applestories Skrevet 14. april 2017 #13534 Skrevet 14. april 2017 7 timer siden, Monstrum skrev: Jeg tenker begge sidene har både positive og negative ting med seg, men jeg er nok mer på sosialist-siden. @BlandaDrops Har du en favoritt-tråd her på KG? Jeg er veeldig splittet mellom Rizzoli & Isles og Criminal Minds, men jeg tror Criminal Minds tar en knepen førsteplass. Det er gode, troverdige karakterer, det er varierte og intense historier, og det er veldig sjelden jeg har sittet igjen med inntrykk av at "dette var et nødskrik, et desperat forsøk på å få seerne til å fortsette å følge med". I R&I likte jeg godt den sarkastiske humoren, og de gode bakgrunnshistoriene til karakterene. Og de gjorde en skikkelig god jobb med seriemorderne sine, det var intenst! Ellers har du Bones, NCIS (med flere underprogrammer), SVU Law & Order, Castle osv... Jepp, jeg ser stort sett slike serier @Kruset Siden du sier du har sett en del krim selv, så går spørsmålet i retur Jeg står ikke på ski, punktum. @applestories Hva er ditt favoritt - sosiale medium? Er egentlig bare på Facebook. Føler meg plutselig gammel når man skal hoppe fra det ene til det andre hele tiden, og det som kom i går allerede er gammeldags. Gikk fra å være tidlig ute til ikke å være ute i det hele tatt @Monstrum Har du fått påskeegg i år?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #13535 Skrevet 15. april 2017 @Winza/Jacklost: Hvordan går det med vektreduksjonen din? Anonymkode: d1b5d...f27
Byjenta! Skrevet 16. april 2017 #13536 Skrevet 16. april 2017 På 14.4.2017 den 10.28, applestories skrev: Litt for lett, tror jeg. Men jeg viser det aldri. @Byjenta! Har du sett noe av påskekrimmen så langt? Nei, har ikke det gitt =) Ikke helt på krim, ser heller på Disney filmer og andre filmer som går i påsken @applestories Høydeskrekk?
Byjenta! Skrevet 16. april 2017 #13537 Skrevet 16. april 2017 På 13.4.2017 den 23.34, Monstrum skrev: Kake hos svigers får duge! Det pleier å være noe arrangement i hallen på øya, men det er stort sett småbarnsfamilier der, så jeg føler meg litt utafor. I år tror jeg jeg skal prøve å pushe meg selv litt, og dra på basar. Det var i fjor og, men 17.mai er en dag med mye folk og inntrykk, så angsten ble litt for stor og jeg trengte noen timer for meg selv. @Byjenta! Har du en favorittfilm? Hvilken og hvorfor? Har i grunn ikke bare en nei =) @Monstrum Favoritt plagg å gå i? På 13.4.2017 den 23.10, Moonwalker skrev: Ja, det er jeg! Nei, vil ikke si det. Det er litt klisjé, men jeg har opplevd noen større svik tidligere som gjør at jeg beskytter meg selv ved å ikke forvente særlig av folk - og da blir jeg ikke lett såret @Byjenta! Hvordan blir påsken i år tilbragt? Avslapning med familien =) Duda? @Moonwalker
Gjest BlandaDrops Skrevet 16. april 2017 #13538 Skrevet 16. april 2017 (endret) Hvilket reisemål frister mest?@byjenta Endret 16. april 2017 av BlandaDrops
Gjest Winza Skrevet 16. april 2017 #13539 Skrevet 16. april 2017 På 15.4.2017 den 9.19, AnonymBruker skrev: @Winza/Jacklost: Hvordan går det med vektreduksjonen din? Anonymkode: d1b5d...f27 Dårlig Men prøver Fikk ikke varsel av en eller annen grunn @Dr. A. Kula Hvordan har året vært for deg hittil? @Svinpäls Er det en historie bak brukernavnet ditt? @Byjenta! Kunne du noen gang vurdert å bli en gårdsjente?
Gjest Cyrus Skrevet 16. april 2017 #13540 Skrevet 16. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: @Svinpäls Er det en historie bak brukernavnet ditt? På en måte så er det dét. Men den er litt lang, og veldig dårlig. Vil du høre historien @Winza/JackIost?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå