Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12681 Skrevet 9. januar 2017 7 timer siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hva kan en gjøre for å ikke automatisk våkne etter ca 6 timer søvn når en helst vil sove 12 timer en natt? Ser et alt for godt mønster nå. Det er mye som spiller inn. Hva er temperaturen i rommet? Det må ikke være for varmt, men heller ikke for kaldt. Er det gode luftemuligheter gjennom natten? Hvor mørkt får du soverommet? Alt av elektroniske duppeditter bør ikke være i rommet når du skal sove. Dette inkluderer mobiltelefon, nettbrett, laptop o.l. Du bør ikke spise mat rett før du legger deg, men heller ikke la det gå for lang tid da våkner du sulten ila natten. Du kan gjerne drikke litt vann. Finn din sovestilling i sengen, slapp av i musklaturen og du vil sovne. Ikke fortell hjernen din at nå må du sove, slapp av, pust og vært avslappet. Men helt seriøst, jeg vet ikke hva jeg snakker om. Mulig du kan få noen pillere på apoteket? Trodde det var normalt å legge seg igjen om en våknet. Lykke til! @Moonwalker Kommer du til å følge mine råd? Eller er det helt på tryne? Forresten.. Tror du vi mennesker sover best med eller uten klær på? 2 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Når er neste gang du skal kjøre fly? Kjøre fly håper jeg det blir mange år til, da jeg ikke har flysertifikat. Reise med fly skal jeg i slutten av januar. @pika Kunne du tenkt deg å kjøpe ståbillett hos flyselskap for en mye rimeligere penger enn en ordinær sitteplass? Nå tenker jeg på korte flyreiser på max 2 timer, og ikke over til Amerika.
annebanane Skrevet 9. januar 2017 #12682 Skrevet 9. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 9.1.2017 den 13.34): Endret 14. januar 2023 av annebanane
pika Skrevet 9. januar 2017 #12683 Skrevet 9. januar 2017 4 minutter siden, EpleDrue skrev: Kjøre fly håper jeg det blir mange år til, da jeg ikke har flysertifikat. Reise med fly skal jeg i slutten av januar. @pika Kunne du tenkt deg å kjøpe ståbillett hos flyselskap for en mye rimeligere penger enn en ordinær sitteplass? Nå tenker jeg på korte flyreiser på max 2 timer, og ikke over til Amerika. Da skulle det vært sjukt billig isåfall! @EpleDrue Kunne du hatt et avstandsforhold?
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #12684 Skrevet 9. januar 2017 17 minutter siden, Moonwalker skrev: Oisann. Ja, det andre spørsmålet skulle egentlig til @Byjenta!! Så @Byjenta!; hvor ofte vasker du håret? Usikker på hvor langt, men et par timer i bil har det vært. @Dr. A. Kula Hvor lang er manken din? Panneluggen er lengre enn ned til øynene, og i nakken går det helt ned til nakkeroten. @Moonwalker hvor ofte fletter du håret?
Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12685 Skrevet 9. januar 2017 17 minutter siden, Moonwalker skrev: Haha, det var litt av en utgreing! Funker alt dette for deg, @EpleDrue? Tror kroppen min er blitt vant med 6t søvn, så våkner etter det uansett nå. Sovnet igjen etter 1 time dilling og litt vann Våknet igjen etter nye 6 timer Generelt vil jeg si at mennesker sover best uten klær så sant det er temperatur til det. Sett bort fra å ikke få utstyret i klem hos menn, så ser ikke jeg vitsen med å sove med klær på til vanlig. @EpleDrue Tynn eller tykk dyne? Varierer du med sesongen? Du spurte, jeg svarte. Ja, jeg tror det. Spesielt det med bra temp, ingen mobil, mørke og avslappet. Du er ung, 6t med søvn holder ikke. 12t er kanskje i overkant mye? Får du ikke vondt i hodet av for mye søvn? Jeg har en dyne. Den er midt mellom tykk og tynn. Som meg. Kunne nok variert med sesongen, men det oppgaven overlater jeg til en fremtidig kjæreste. @Moonwalker Er Lothepus syn på damer litt vel gammeldags, eller er det helt ok? 10 minutter siden, pika skrev: Da skulle det vært sjukt billig isåfall! @EpleDrue Kunne du hatt et avstandsforhold? Det kunne jeg. Så sant det var for en periode. Kommer kanskje litt an på avstanden også. Vet ikke hvor kult det hadde vært å måtte pendle mellom Tokyo og Stavanger annenhver helg. Spesielt ikke om det var ståplass på flyet @pika Hva er årets planer for Valentines dagen?
pika Skrevet 9. januar 2017 #12686 Skrevet 9. januar 2017 13 minutter siden, EpleDrue skrev: Det kunne jeg. Så sant det var for en periode. Kommer kanskje litt an på avstanden også. Vet ikke hvor kult det hadde vært å måtte pendle mellom Tokyo og Stavanger annenhver helg. Spesielt ikke om det var ståplass på flyet @pika Hva er årets planer for Valentines dagen? Skulle se 50 shades darker med en venninne, men hun har fått seg type.. Så for meg er det bare en vanlig tirsdag @EpleDrue Du da? DU skal vel sikkert på kino?
Byjenta! Skrevet 9. januar 2017 #12687 Skrevet 9. januar 2017 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: @Byjenta! oppfordrer deg til å svare på spørsmålet @Moonwalker ga meg (håret) Jeg vasker håret hver 2 dag, og da får jeg i grunn ikke noe fett hår. @Moonwalker: blir det fort mørkt hos deg?
Gjest Jacklost Skrevet 9. januar 2017 #12688 Skrevet 9. januar 2017 (endret) . Endret 9. januar 2017 av Jacklost
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. januar 2017 #12689 Skrevet 9. januar 2017 23 timer siden, Ukorrekt skrev: @Mysticgirl Er Ragnar89 singel? Hva med å spørre han selv da?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12690 Skrevet 9. januar 2017 @Ragnar89 er du singel? Anonymkode: 6dcb8...005
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12691 Skrevet 9. januar 2017 Vet noen om @EpleDrue er singel? Anonymkode: fb56a...c3d
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12692 Skrevet 9. januar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet noen om @EpleDrue er singel? Anonymkode: fb56a...c3d Jeg tror @EpleDrue er sammen med @Mysticgirl og @Ragnar89 Anonymkode: e8ba1...ac6 1
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #12693 Skrevet 9. januar 2017 14 timer siden, EpleDrue skrev: Jeg vet ikke hva guttungene du liker gjør på, men jeg ser på Netflix. @Strixa Har du bestilt noen gøyale turer for 2017? Jeg liker best menn jeg, og de ser nok på Netflix nattestid, de og. Ikke bestilt enda, men skal en tur til Thailand i år. @EpleDrue fått noe gøy på Snap siden sist?
Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12694 Skrevet 9. januar 2017 3 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Du da? DU skal vel sikkert på kino? Liker hvordan dere damer allerede vet hvilken dag i uken det er Tirsdag.. Ja, da kan jeg helt sikkert dra på kino. Eller kanskje jeg kan bowle. @pika Har du spist sjokolade i dag? 7 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue fått noe gøy på Snap siden sist? Selvfølgelig har jeg fått noe gøy på Snapchat siden sist. @Strixa Hvordan feiret du innlevering av eksamen? Og hvor i Thailand skal du på tur? Ikke tro at alle damene som smiler til deg nødvendigvis er damer i Thailand..
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12695 Skrevet 9. januar 2017 Er @Mysticgirl singel? Anonymkode: 3fc78...7a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12696 Skrevet 9. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror @EpleDrue er sammen med @Mysticgirl og @Ragnar89 Anonymkode: e8ba1...ac6 Håper virkelig @EpleDrue satser litt høyere Anonymkode: 94750...bed
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #12697 Skrevet 9. januar 2017 Hvor gammel er du @Jerry Lee ? Anonymkode: c6252...acc
Jerry Lee Skrevet 9. januar 2017 #12698 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du @Jerry Lee ? Anonymkode: c6252...acc Det har jeg fortalt i minst 5 andre tråder. Viktigere er det HVORFOR du spør? 😉
annebanane Skrevet 9. januar 2017 #12699 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 9.1.2017 den 13.52): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #12700 Skrevet 9. januar 2017 21 minutter siden, EpleDrue skrev: Selvfølgelig har jeg fått noe gøy på Snapchat siden sist. @Strixa Hvordan feiret du innlevering av eksamen? Og hvor i Thailand skal du på tur? Ikke tro at alle damene som smiler til deg nødvendigvis er damer i Thailand.. @EpleDrue sånn -gøy eller mer -gøy? Jeg feiret med å gå en lang tur langs stranda. Trengte frisk luft og bevegelse. Skal til Jomtien og takk for tipset. Tror ikke det spiller noen rolle hva de er, hyggelige at noen smiler uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå