Batgirl Skrevet 9. januar 2017 #12662 Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, EpleDrue skrev: Dere får viljen deres alt for lett. Klar for mandag, og veldig klar for en spennende uke! Hva blir ukens høydepunkt for din del, @Batgirl? Sånn sett bort fra fredag og ny helg. Pff, du er bare sjalu! Så deilig da! Hm, jeg vet egentlig ikke helt. Katten jeg har hatt i fosterhjem for Dyrebeskyttelsen de tre siste mnd skal opereres på tirsdag, så akkurat nå gruer jeg meg bare til det. Hva driver du med til vanlig @EpleDrue?
Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12663 Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, Strixa skrev: Fordi jeg ikke har sovnet vel! @EpleDrue hvorfor spør du så dumt? Og hva gjør en guttunge som deg på nettet så seint på natta? Du vet hva guttunger gjør på nettet så seint på natta @Strixa Har du spist noe du selv har slaktet? 20 minutter siden, Batgirl skrev: Pff, du er bare sjalu! Så deilig da! Hm, jeg vet egentlig ikke helt. Katten jeg har hatt i fosterhjem for Dyrebeskyttelsen de tre siste mnd skal opereres på tirsdag, så akkurat nå gruer jeg meg bare til det. Hva driver du med til vanlig @EpleDrue? Ja, du har rett. Mine mannepupper har ingen fordeler Så flink du er som er blitt fostermor til en katt! Håper operasjonen går fint Til vanlig er jeg en ekte Liverpoolsupporter. Driver på med friidrett og spiser god mat. Nå for tiden ser jeg på tv-serier og kjenner kondisjonen dø ut. Tenkte du jobb kan jeg dessverre ikke uttale meg om det her på Kvinneguiden, men du kan gjøre som andre nysgjerrige brukere gjør. Sende en PM. Men skuffelsen blir alltid stor når svaret ikke er at jeg er kongelig. @Batgirl Hva er din historie? Og hvor mange slemme menn har du fanget i natt?
Batgirl Skrevet 9. januar 2017 #12664 Skrevet 9. januar 2017 21 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, du har rett. Mine mannepupper har ingen fordeler Så flink du er som er blitt fostermor til en katt! Håper operasjonen går fint Til vanlig er jeg en ekte Liverpoolsupporter. Driver på med friidrett og spiser god mat. Nå for tiden ser jeg på tv-serier og kjenner kondisjonen dø ut. Tenkte du jobb kan jeg dessverre ikke uttale meg om det her på Kvinneguiden, men du kan gjøre som andre nysgjerrige brukere gjør. Sende en PM. Men skuffelsen blir alltid stor når svaret ikke er at jeg er kongelig. @Batgirl Hva er din historie? Og hvor mange slemme menn har du fanget i natt? Du kan få litt av meg, jeg har plenty! Liverpoolsupporter er bra! Jeg var i L-town senest i høst og så Liverpool - Manchester United. Hadde vært bedre med en seier, men fortsatt en utrolig morsom kamp å se! Hvilke TV-serier ser du på da? Kanskje jeg skal la være da, så jeg kan leve i fantasien om at du faktisk har blått blod Jeg er til daglig siviløkonomstudent i det kalde nord. Veksler litt på å fange slemme menn og temme isbjørner, finner begge delene like spennende! Ellers prøver jeg å få kroppen på lag med å være aktiv og trene, selv om jeg ikke alltid synes det er like gøy. Ellers spiser jeg ostepop med skje og har snart runda Netflix da jeg ikke er spesielt flink å sove. @EpleDrue Burde ikke du få skjønnhetssøvnen din så du er klar til din spennende uke?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #12665 Skrevet 9. januar 2017 30 minutter siden, EpleDrue skrev: Du vet hva guttunger gjør på nettet så seint på natta @Strixa Har du spist noe du selv har slaktet? Nei, aner ikke. @EpleDrue kan du forklare meg om guttunger og Internett sen nattestid? Aldri.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #12666 Skrevet 9. januar 2017 4 timer siden, Svinepels skrev: Jeg vet jo knapt hvordan noen av dere ser ut. Jeg har sett bilde av kroppen til Strixa, Marshmallow Treat (er det?), og Batgirl og FruKG som jeg kommer på i farta. Der er det vel førstnevnte som skiller seg ut mest i positiv retning. @Svinepels bør jeg føle meg smigret?
Batgirl Skrevet 9. januar 2017 #12667 Skrevet 9. januar 2017 @Strixa Hvorfor er du våken på denne tiden?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #12668 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Batgirl skrev: @Strixa Hvorfor er du våken på denne tiden? Fordi jeg ikke sover. @Batgirl har jeg rett i mine antagelse om at du har det likedan?
Batgirl Skrevet 9. januar 2017 #12669 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Strixa skrev: Fordi jeg ikke sover. @Batgirl har jeg rett i mine antagelse om at du har det likedan? Hahah, det kan nok stemme ganske bra det ja! Når må du opp, @Strixa?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 9. januar 2017 #12670 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Batgirl skrev: Hahah, det kan nok stemme ganske bra det ja! Når må du opp, @Strixa? Om tretimer og ti minutter. Må vel tusle i seng igjen straks. @Batgirl opp før eller etter meg?
Batgirl Skrevet 9. januar 2017 #12671 Skrevet 9. januar 2017 Akkurat nå, Strixa skrev: Om tretimer og ti minutter. Må vel tusle i seng igjen straks. @Batgirl opp før eller etter meg? Kan vel kanskje være lurt det, ja. Opp etter deg, heldigvis! @Strixa Håper du får sove godt i tre timer og ti minutter! God natt
Gjest EpleDrue Skrevet 9. januar 2017 #12672 Skrevet 9. januar 2017 16 minutter siden, Batgirl skrev: Du kan få litt av meg, jeg har plenty! Liverpoolsupporter er bra! Jeg var i L-town senest i høst og så Liverpool - Manchester United. Hadde vært bedre med en seier, men fortsatt en utrolig morsom kamp å se! Hvilke TV-serier ser du på da? Kanskje jeg skal la være da, så jeg kan leve i fantasien om at du faktisk har blått blod Jeg er til daglig siviløkonomstudent i det kalde nord. Veksler litt på å fange slemme menn og temme isbjørner, finner begge delene like spennende! Ellers prøver jeg å få kroppen på lag med å være aktiv og trene, selv om jeg ikke alltid synes det er like gøy. Ellers spiser jeg ostepop med skje og har snart runda Netflix da jeg ikke er spesielt flink å sove. @EpleDrue Burde ikke du få skjønnhetssøvnen din så du er klar til din spennende uke? Takk, men nei takk. Jeg ser på The good wife. Regner med du er ferdig med den serien? Hva anbefaler du etter jeg er ferdig med denne? Temme isbjørner må jo være hakket gøyere. Hvordan går du frem når du skal få en isbjørn tam? Trenger noen råd til jeg skal nordover! Hvordan aktiv da? Bar til bar, eller kjøpesenter til kjøpesenter? Er det sistnevnte forstår jeg godt du ikke alltids synes det er like gøy. Med en skje? Prøv med kinapinner du! Da snakker vi ekstremsport på høyt nivå! Er alt for giret på uken, derfor får jeg ikke sove. Eller så var det Netflix sin feil. En av de to. @Batgirl Fullfør setningen: Jeg er stolt over å være nordmann fordi... Bonusspørsmål: Liker du britisk eller amerikansk humor best? 12 minutter siden, Strixa skrev: Nei, aner ikke. @EpleDrue kan du forklare meg om guttunger og Internett sen nattestid? Aldri. Jeg vet ikke hva guttungene du liker gjør på, men jeg ser på Netflix. @Strixa Har du bestilt noen gøyale turer for 2017?
annebanane Skrevet 9. januar 2017 #12673 Skrevet 9. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 8.1.2017 den 23.17): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #12674 Skrevet 9. januar 2017 2 timer siden, Moonwalker skrev: De kan brukes der også. Multipurpose boots Slik er det å ha månestøvler. Anbefales! @EpleDrue Hva kan en gjøre for å ikke automatisk våkne etter ca 6 timer søvn når en helst vil sove 12 timer en natt? Ser et alt for godt mønster nå. Jeg både må og kan reise litt i jobben min. Alt fra 2 minutter bort til flere tusen kilometer @Dr. A. Kula Hva handlet det siste kurset du var på om? Siste kurset var i bruk av hjertestarter. @Moonwalker hvor var reisemålet for jobbreisen sist gang du brukte fly?
Gjest Cyrus Skrevet 9. januar 2017 #12675 Skrevet 9. januar 2017 5 timer siden, Strixa skrev: @Svinepels bør jeg føle meg smigret? Det bør du. Jeg er nemlig ganske så kresen av meg.
Byjenta! Skrevet 9. januar 2017 #12676 Skrevet 9. januar 2017 10 timer siden, Moonwalker skrev: Stort sett en slags hvitfarge rundtom her @Byjenta! Hvilken farge har putene i sofaen? Pynteputene? I såfall, flere farger, sofaputene er beige aktig. @Moonwalker Følger du med på nyheter?
pika Skrevet 9. januar 2017 #12677 Skrevet 9. januar 2017 13 timer siden, EpleDrue skrev: Nei, kan jeg saksøke reisefølget? Det er hva en svidd nesemann ville gjort i Amerika! Helt ærlig vet jeg ikke helt hva du ser ut som på profilbildet ditt. @pika Hvordan hadde du reagert dersom fyren du dater hadde bremsespor i boxeren? Do it! Morsom du... Hmm.. Aner ikke, men siden jeg skal bli følelsesløs i 2017 så skal jeg ikke date så slipper å ta stilling til spørsmålet. @EpleDrue Når er neste gang du skal kjøre fly? 12 timer siden, Ukorrekt skrev: I natt @pika Drikker du ofte alkohol? Kommer an på definisjonen av ofte - gjør du @Ukorrekt ?
annebanane Skrevet 9. januar 2017 #12678 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 9.1.2017 den 8.35): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #12679 Skrevet 9. januar 2017 26 minutter siden, Moonwalker skrev: Som du kanskje så skrev jeg "må og kan". Jeg har nok ikke reist med fly med jobben. @Dr. A. Kula Er du allergisk mot noe? Om ja, hva da? Jeg følger noe med, men det blir nok litt for lite av det. Har mine faste nettaviser jeg sjekker hver dag. @Dr. A. Kula Hvor ofte vasker du håret? Har du funnet formelen for å ikke få så fett hår? Jeg har heldigvis sluppet unna allergier, jeg har aldri fått noe påvist. Dog finnes det noe mat jeg unngår da det kommer rett opp igjen de gangene jeg har forsøkt, også uten å være klar over at det var dette jeg spiste. Skulle det andre egentlig være til @Byjenta!? Jeg svarer likevel, dusjer hver dag og det inkluderer hårvask. Håret blir mindre fort fett når det er kortere, men det er greit med litt manke. @Moonwalker hva er det lengste du faktisk har reist med jobben din, og hvilket fremkomstmiddel benyttet du deg av da? @Byjenta! oppfordrer deg til å svare på spørsmålet @Moonwalker ga meg (håret)
annebanane Skrevet 9. januar 2017 #12680 Skrevet 9. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 9.1.2017 den 13.29): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå