Byjenta! Skrevet 8. januar 2017 #12641 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Moonwalker skrev: Raide ikea for putetrekk! @Byjenta! Når var du sist på ikea? Det er et sted jeg er svæææært sjeldent, er nok et par år sida. vært der 3 ganger i løpet av mitt liv hehe;) @Moonwalker hvilke farge har du på veggene?
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #12642 Skrevet 8. januar 2017 22 minutter siden, Ukorrekt skrev: Vernepleie @Dr. A. Kula Hva jobber du med? Jeg sitter foran PC'en hele dagen (eller bak vil vel noen si). @Ukorrekt Ukorrekt favoritt øl (eller drikke om du ikke drikker øl) @Moonwalker hva skjedde med spørsmålene mellom oss?
annebanane Skrevet 8. januar 2017 #12643 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: @Moonwalker hva skjedde med spørsmålene mellom oss? Du sluttet å svare? @Dr. A. Kula Hva er den lengste jobbvakten du har hatt?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #12644 Skrevet 8. januar 2017 23 timer siden, EpleDrue skrev: Ikke del frekke selfies er mitt råd. Hva gjør du i kveld, @Strixa? Ah, da har jeg dritt på draget! @EpleDrue hvordan kan jeg gjøre opp for det? Gjør ikke no! Snap, KG og TV.
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #12645 Skrevet 8. januar 2017 18 minutter siden, Moonwalker skrev: Du sluttet å svare? @Dr. A. Kula Hva er den lengste jobbvakten du har hatt? Åh, trodde jeg var ajourført, beklager i så fall. Mistenker den lengste vakten kan være i konflikt med loven, men det er i alle hovedsak meg selv som har styrt. Eventuelt lang vakt og kun en time eller to i sengen før jeg var tilbake. @Moonwalker kan du lovverket og er nøye på å si i fra om det strekkes litt?
annebanane Skrevet 8. januar 2017 #12646 Skrevet 8. januar 2017 (endret) Dr. A. Kula skrev (På 8.1.2017 den 23.09): @Moonwalker Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest EpleDrue Skrevet 8. januar 2017 #12647 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Batgirl skrev: Det må være hvor enkelt det er å få vilja mi, bare fordi jeg har pupper og innovertiss. Jeg liker'e! @EpleDrue Er du klar for mandag og ny uke? Dere får viljen deres alt for lett. Klar for mandag, og veldig klar for en spennende uke! Hva blir ukens høydepunkt for din del, @Batgirl? Sånn sett bort fra fredag og ny helg. 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hvor mange ulike ski-par eier du? En ekte skimester eier to par med ski. @Moonwalker Bruker du dine såkalte månestøvler (for et søtt ord) når du kjører snøbrett? 22 minutter siden, Strixa skrev: Ah, da har jeg dritt på draget! @EpleDrue hvordan kan jeg gjøre opp for det? Gjør ikke no! Snap, KG og TV. Burde ta meg betalt for å hjelpe dere damer her inne. Nå må du nok bare leve livet videre, og innse at du aldri vil bli like kul som meg. Hvis det er noe trøst i det så ler folk av meg på Snapchat akkurat nå. Av meg, ikke med meg. @Strixa Hva er gøyest? Snapchat, Kvinneguiden eller tv?
annebanane Skrevet 8. januar 2017 #12648 Skrevet 8. januar 2017 (endret) Byjenta! skrev (På 8.1.2017 den 22.40): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #12649 Skrevet 8. januar 2017 4 minutter siden, Moonwalker skrev: Jeg kan alt for lite om arbeidsloven innen min jobb. Lærer noe nytt rundt ulike lover de fleste vakter da, så sier ifra om det er noe spesielt. @Dr. A. Kula Jobber du turnus? Nei, egentlig bare vanlig arbeidsdag, men har måttet jobbe kveld og natt i forbindelse med omlegginger, så det er ikke normalt, derfor det går fint ved en unntakssituasjon. @Moonwalker må du reise i jobben din?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #12650 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, EpleDrue skrev: Burde ta meg betalt for å hjelpe dere damer her inne. Nå må du nok bare leve livet videre, og innse at du aldri vil bli like kul som meg. Hvis det er noe trøst i det så ler folk av meg på Snapchat akkurat nå. Av meg, ikke med meg. @Strixa Hva er gøyest? Snapchat, Kvinneguiden eller tv? @EpleDrue hvor høy timebetaling vil du ha? Og vil du ikke en gang forsøke å redde meg, en fallen kvinne? Og hvis du er så kul, hvorfor ler noen av deg på Snap? Snap er gøyest. Der skravler jeg med vennene mine i tillegg til noen av KGs kuleste folk.
Gjest EpleDrue Skrevet 8. januar 2017 #12651 Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue hvor høy timebetaling vil du ha? Og vil du ikke en gang forsøke å redde meg, en fallen kvinne? Og hvis du er så kul, hvorfor ler noen av deg på Snap? Snap er gøyest. Der skravler jeg med vennene mine i tillegg til noen av KGs kuleste folk. Du hadde ikke hatt råd til å betale meg. Jeg er kjent for å være superhelt, kan nok redde deg også. Om det enda er mulig. Det kan jeg dessverre ikke diskutere her i en åpen tråd. @Strixa Hva er det flaueste du har feilsendt på Snapchat?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #12652 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, EpleDrue skrev: Du hadde ikke hatt råd til å betale meg. Jeg er kjent for å være superhelt, kan nok redde deg også. Om det enda er mulig. Det kan jeg dessverre ikke diskutere her i en åpen tråd. @Strixa Hva er det flaueste du har feilsendt på Snapchat? @EpleDrue mener du at du har lukkede tråder og? Jeg sendte noe herfra og avslørte min bruker for noen som ikke trengte vite. Fortell om ditt flaueste øyeblikk på Snap.
Gjest EpleDrue Skrevet 8. januar 2017 #12653 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrue mener du at du har lukkede tråder og? Jeg sendte noe herfra og avslørte min bruker for noen som ikke trengte vite. Fortell om ditt flaueste øyeblikk på Snap. Ja, har ikke du det? Haha! Hvordan reagerte vedkommende? Jeg åpnet en snap på bussen. Snappen inneholdt pupper. Min mor satt ved siden av meg. Hun reagerte med at jeg gjerne måtte invitere damen på snappen hjem til min mor slik at hun fikk møte henne. @Strixa Hørtes det ut som en ok måte å møte din fremtidige svigermor på?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #12654 Skrevet 8. januar 2017 3 minutter siden, EpleDrue skrev: Ja, har ikke du det? Haha! Hvordan reagerte vedkommende? Jeg åpnet en snap på bussen. Snappen inneholdt pupper. Min mor satt ved siden av meg. Hun reagerte med at jeg gjerne måtte invitere damen på snappen hjem til min mor slik at hun fikk møte henne. @Strixa Hørtes det ut som en ok måte å møte din fremtidige svigermor på? Seff ikke, jeg har jo lagt ut bilde. Da har man ikke lukkede tråder, da er man uten en tråd. Vet ikke. Aldri snakket om det. Deilig tabbe!!! Jeg personlig liker å se svigermødre i øynene før jeg flasher puppene. @EpleDrueflasher du puppene på Snap?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. januar 2017 #12655 Skrevet 8. januar 2017 4 minutter siden, Strixa skrev: @EpleDrueflasher du puppene på Snap? Spørs hvem som spør. @Strixa Hvorfor er du enda våken?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #12656 Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Spørs hvem som spør. @Strixa Hvorfor er du enda våken? Fordi jeg ikke har sovnet vel! @EpleDrue hvorfor spør du så dumt? Og hva gjør en guttunge som deg på nettet så seint på natta?
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #12657 Skrevet 8. januar 2017 @Nolife lever du ditt brukernavn?
Nolife Skrevet 8. januar 2017 #12658 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, Strixa skrev: @Nolife lever du ditt brukernavn? Ja hvorfor skulle jeg ellers være her inne? Hadde jeg hatt et liv så hadde jeg vært opptatt med andre ting nå 😉
Gjest Annetnavn_ Skrevet 8. januar 2017 #12659 Skrevet 8. januar 2017 Akkurat nå, Nolife skrev: Ja hvorfor skulle jeg ellers være her inne? Hadde jeg hatt et liv så hadde jeg vært opptatt med andre ting nå 😉 @Nolife hvorfor har du rotet deg inn hit av alle steder?
Nolife Skrevet 8. januar 2017 #12660 Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, Strixa skrev: @Nolife hvorfor har du rotet deg inn hit av alle steder? Det er et godt spørsmål. Jeg googlet litt og plutselig dukket dette opp. Og da tenkte jeg hvorfor ikke. Er sikkert noen ålreite kvinner her inne 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå