Gjest Cyrus Skrevet 8. januar 2017 #12601 Skrevet 8. januar 2017 5 minutter siden, Ukorrekt skrev: Nei @Svinepels Leser du blader? Tegneserier ja. @Ukorrekt Har du farget hår?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12602 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Prøver å få spilt, men det blir desverre for sjeldent. Har også vært ute med skader i flere perioder, så det er helt på hobbybasis nå. @Ukorrekt fikk med deg hvem som vant NM i fotball for J-16 og J-19 i 2016? Slik som @epletre og meg selv fikk med oss. Nei hvem? @Dr. A. Kula Har du spist opp julens syv slag?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12603 Skrevet 8. januar 2017 6 minutter siden, Batgirl skrev: Faktisk! Heldigvis bare av en person. @Ukorrekt Sjokolade eller vanilje? Vanilje @Batgirl Mørkt eller blondt hår på menn?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12604 Skrevet 8. januar 2017 2 minutter siden, Svinepels skrev: Tegneserier ja. @Ukorrekt Har du farget hår? Ja mørkt @Svinepels Rosa eller rød neglelakk?
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #12605 Skrevet 8. januar 2017 4 minutter siden, Ukorrekt skrev: Nei hvem? @Dr. A. Kula Har du spist opp julens syv slag? Hhv Forus og Gausel (16) og Klepp (19). Har enda rester. @Ukorrekt hvilke (syv) slag har du hatt å by på i julen?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. januar 2017 #12606 Skrevet 8. januar 2017 20 timer siden, pika skrev: Det er jo bilde av meg daa @EpleDrue Hvilken champagne drakk du på nyttårsaften? Åja, er det det ja.🙄 Alkoholfri champagne! @pika Hvorfor er det slik at nesen er det første som blir brent i solen? Jeg har ikke så stor nese, men likevel er den illrød nå. Hvilke kjerringråd har du for en slik brannskade? 3 timer siden, Ukorrekt skrev: @EpleDrue Er "henne" fra Stavanger? Det skulle du nok likt å visst, ja. @Ukorrekt Hvem tror du spytter lengst av @pika og meg? 52 minutter siden, Batgirl skrev: @EpleDrue Når var du sist på kino og hva så du? Det var mandag den 26 desember klokken 20:15. Filmen heter why him?. Ganske morsom faktisk. @Batgirl Hva er det beste med å være en kvinne synes du?
Gjest Cyrus Skrevet 8. januar 2017 #12607 Skrevet 8. januar 2017 15 minutter siden, Ukorrekt skrev: Ja mørkt @Svinepels Rosa eller rød neglelakk? Helt klart rosa. En litt pastellrosa. @Ukorrekt Når hadde du sist på deg et plagg av kordfløyel?
pika Skrevet 8. januar 2017 #12608 Skrevet 8. januar 2017 58 minutter siden, Ukorrekt skrev: Nei @pika Er Rema1000 din nærbutikk? Naah, er vel egentlig Kiwi. @Ukorrekt Når drakk du sist alkohol? 54 minutter siden, Bootyhunter skrev: @Ukorrekt og @pika hva gjør dere akkurat nå? Neeh, skulle vel ha rydda litt men sitter nå her med macen i fanget og svarer på KG i stedet.. @Bootyhunter Hva gjør du? 6 minutter siden, EpleDrue skrev: Alkoholfri champagne! @pika Hvorfor er det slik at nesen er det første som blir brent i solen? Jeg har ikke så stor nese, men likevel er den illrød nå. Hvilke kjerringråd har du for en slik brannskade? Haha - fikk du ikke beskjed om å smøre nesen? Ser jeg ut som en kjerring eller @EpleDrue ? (men aloe vera er bra å smøre på solbrent hud ).
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12609 Skrevet 8. januar 2017 23 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Hhv Forus og Gausel (16) og Klepp (19). Har enda rester. @Ukorrekt hvilke (syv) slag har du hatt å by på i julen? Spilte mot FGI og Klepp i årets sesong jeg er student, det ble bakt pepperkaker i kollektivet @Dr. A. Kula Er dress hverdags plagg i jobben din?
Byjenta! Skrevet 8. januar 2017 #12610 Skrevet 8. januar 2017 3 timer siden, Ukorrekt skrev: Kom tilbake etter en kort pause @Byjenta! Har du prøvd ut Rema1000's app Æ? Nope, har du? @Ukorrekt: Favoritt tid på døgnet?
Gjest EpleDrue Skrevet 8. januar 2017 #12611 Skrevet 8. januar 2017 9 minutter siden, pika skrev: Haha - fikk du ikke beskjed om å smøre nesen? Ser jeg ut som en kjerring eller @EpleDrue ? (men aloe vera er bra å smøre på solbrent hud ). Nei, kan jeg saksøke reisefølget? Det er hva en svidd nesemann ville gjort i Amerika! Helt ærlig vet jeg ikke helt hva du ser ut som på profilbildet ditt. @pika Hvordan hadde du reagert dersom fyren du dater hadde bremsespor i boxeren?
Gjest Axl Rose Skrevet 8. januar 2017 #12612 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Batgirl skrev: Jeg ligger på sofan, har Luksusfellen Sverige på i bakgrunnen og tenker på alt det fornuftige jeg egentlig burde gjort. @Bootyhunter Enn du? 16 minutter siden, pika skrev: Neeh, skulle vel ha rydda litt men sitter nå her med macen i fanget og svarer på KG i stedet.. @Bootyhunter Hva gjør du? Slapper av, koser meg med øl og tv.
Batgirl Skrevet 8. januar 2017 #12613 Skrevet 8. januar 2017 48 minutter siden, Ukorrekt skrev: @Batgirl Mørkt eller blondt hår på menn? Mørkt. @Ukorrekt Trener du? 32 minutter siden, EpleDrue skrev: Det var mandag den 26 desember klokken 20:15. Filmen heter why him?. Ganske morsom faktisk. @Batgirl Hva er det beste med å være en kvinne synes du? Det må være hvor enkelt det er å få vilja mi, bare fordi jeg har pupper og innovertiss. Jeg liker'e! @EpleDrue Er du klar for mandag og ny uke?
Dr. A. Kula Skrevet 8. januar 2017 #12614 Skrevet 8. januar 2017 29 minutter siden, Ukorrekt skrev: Spilte mot FGI og Klepp i årets sesong jeg er student, det ble bakt pepperkaker i kollektivet @Dr. A. Kula Er dress hverdags plagg i jobben din? Nei, heldigvis ikke. Er mye kjekkere å kle seg opp til anledninger når man ikke går slik til daglig. @Ukorrekt hva studerer du?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12615 Skrevet 8. januar 2017 57 minutter siden, EpleDrue skrev: Åja, er det det ja.🙄 Alkoholfri champagne! @pika Hvorfor er det slik at nesen er det første som blir brent i solen? Jeg har ikke så stor nese, men likevel er den illrød nå. Hvilke kjerringråd har du for en slik brannskade? Det skulle du nok likt å visst, ja. @Ukorrekt Hvem tror du spytter lengst av @pika og meg? Det var mandag den 26 desember klokken 20:15. Filmen heter why him?. Ganske morsom faktisk. @Batgirl Hva er det beste med å være en kvinne synes du? Kanskje Pika @EpleDrue Hvem av jentene på kåge er finest?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12616 Skrevet 8. januar 2017 1 time siden, Svinepels skrev: Helt klart rosa. En litt pastellrosa. @Ukorrekt Når hadde du sist på deg et plagg av kordfløyel? 2010 @Svinepels Hvem av oss jenter på kåge er finest?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12617 Skrevet 8. januar 2017 50 minutter siden, pika skrev: Naah, er vel egentlig Kiwi. @Ukorrekt Når drakk du sist alkohol? Neeh, skulle vel ha rydda litt men sitter nå her med macen i fanget og svarer på KG i stedet.. @Bootyhunter Hva gjør du? Haha - fikk du ikke beskjed om å smøre nesen? Ser jeg ut som en kjerring eller @EpleDrue ? (men aloe vera er bra å smøre på solbrent hud ). I natt @pika Drikker du ofte alkohol?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12618 Skrevet 8. januar 2017 42 minutter siden, Byjenta! skrev: Nope, har du? @Ukorrekt: Favoritt tid på døgnet? Nei etteemiddagen @Byjenta! Trener du?
Gjest Ukorrekt Skrevet 8. januar 2017 #12619 Skrevet 8. januar 2017 29 minutter siden, Batgirl skrev: Mørkt. @Ukorrekt Trener du? Det må være hvor enkelt det er å få vilja mi, bare fordi jeg har pupper og innovertiss. Jeg liker'e! @EpleDrue Er du klar for mandag og ny uke? Ja jeg trener fotball 3 dager i uken @Batgirl Trener du?
Byjenta! Skrevet 8. januar 2017 #12620 Skrevet 8. januar 2017 1 minutt siden, Ukorrekt skrev: Nei etteemiddagen @Byjenta! Trener du? Okei Ikke utenom å gå turer nei @Ukorrekt : Dine største frykter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå