Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1081 Skrevet 5. desember 2015 Ja, husker den saken, visste ikke at han ble dømt til døden. Synes det er helt fryktelig. Men jeg synes det må være frykteilgere for foreldrene at den første dreper den andre, så tar staten å dreper den første. Håpløst.Dexter ville nesten hatt sjans på meg.Tror ikke jeg har noen guilty pleasure når det kommer til TV faktisk - jeg nevnte for øvrig aldri høyt at jeg koste meg med "Huset på Prærien" på TVNorge da jeg var 14, og var dødsforelska i hun som ble blind etterhvert.. I frykt for at de i klassen skulle tro jeg var soft. Men nå om dagen ser jeg vanvittig lite på TV.@incognita - Hva er årsaken til at jeg aldri får vite det?@incognita - Bonusspørsmål - Blir du surrete av så mange spørsmål som du både stilller og blir stilt i denne tråden, at du merker hjernen blir sliten? Han ble ikke dømt til døden. Han aksepterte en "plea" og innrømmet skyld for å få mildere straff. Det som er det syke med denne saken er at det er moren som har drept 2-åringen, det er jeg nesten sikker på. Han dekker over for henne og det kommer frem flere ganger i løpet av rettsaken, men fordi han aksepterte en "plea bargain" (jeg vet ikke det norske ordet for dette.. erkjenne straffeskyld?) er saken avsluttet og han vil ikke bli stillt for retten på ny. Syk sak. (Ok nok geek'ing fra meg nå )Til det første: I could tell you... but then I'd have to .. you know. Og det siste: JA Og med dette tar jeg natta. Det er tydeligvis på høy tid. Sov godt søtnoser --@Intruder Husk nesespray før du legger deg ! @_Tvillingjenta_ er du faktisk tvilling? @Aucaman Hva er din beste atributt?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1082 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Bare i stjernetegnet, dessverre. Eller heldigvis, kanskje - mamma og pappa hadde nok ikke orka to av meg i tenårene @Intruder Bruker du mye nesespray?@incognita Beste barndomsminne? Endret 5. desember 2015 av _Tvillingjenta_ Glemte å stille spørsmål :)
Stueloff Skrevet 5. desember 2015 #1083 Skrevet 5. desember 2015 @O.G. Har du prøvd noen av de Sherlock-contouringene fra Shirocosmetics som vi snakket om for bortimot et år siden?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 5. desember 2015 #1084 Skrevet 5. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #1085 Skrevet 5. desember 2015 Bare i stjernetegnet, dessverre. Eller heldigvis, kanskje - mamma og pappa hadde nok ikke orka to av meg i tenårene @Intruder Bruker du mye nesespray?Nei, det gjør jeg ikke @_Tvillingjenta_ - Har du noen gang vært på en cruisebåt? Anonymkode: b3c6a...7f6
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 5. desember 2015 #1086 Skrevet 5. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1087 Skrevet 5. desember 2015 Det var meg over der @_Tvillingjenta_ - så sitér heller denne om du svarer, så får jeg det med meg Ikke så lett alltid :)Men nei, nærmeste jeg kommer er nok danskebåten i min ungdom @Intruder Har DU farta rundt på cruisebåt? :D 1
Gjest Aucaman Skrevet 5. desember 2015 #1088 Skrevet 5. desember 2015 @Aucaman Hva er din beste atributt? Etter å ha lest her inne tror jeg det er høyden min. Hadde du spurt meg før hadde jeg sagt anklene. Them babies are gorgeous. Neida, joda. Kler å være skallet. Det er en lettelse, og ikke fullt så galt om jeg må si det selv.@altflyter Hvis det skulle blitt lagd en film basert på livet ditt. Hvem skulle spilt deg?@incognita Dersom du måtte en av delene: Være med Lars Monsen på tur over Grønland eller være med på Paradise Hotel fra start til slutt, men tape finalen?@skylady Av alle råd du noensinne har fått, hvilken har vært det verste?@_Tvillingjenta_ Hvis du skulle hatt en tvilling, hvem ville du ønsket det hadde vært?
Summers Skrevet 5. desember 2015 #1089 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Er det nå jeg skal si "fordi solen skinner ikke gjennom skyene", også sier du "så hvordan er det dagslys ute da?" ?@Summers Er du interessert i fysikk?Spurte mest for å sjekke om du fulgte med på skolen, stod mellom det og å spørre når Koreakrigen var. Det var to spørsmål jeg husker jeg ikke klarte på prøver da jeg fikk dem.Nei, ingen interesse for fysikk.DN.no, banken, og en del andre som er knyttet til jobb.@Summers - Hva er du flinkest til/på?Å få komplimenter:P @incognita Største kjendis som kan navnet ditt og hadde gått bort for å hilse på deg?@intruder Ditt beste triks for å dra damer? Endret 5. desember 2015 av Summers
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1090 Skrevet 5. desember 2015 Etter å ha lest her inne tror jeg det er høyden min. Hadde du spurt meg før hadde jeg sagt anklene. Them babies are gorgeous. Neida, joda. Kler å være skallet. Det er en lettelse, og ikke fullt så galt om jeg må si det selv.@altflyter Hvis det skulle blitt lagd en film basert på livet ditt. Hvem skulle spilt deg?@incognita Dersom du måtte en av delene: Være med Lars Monsen på tur over Grønland eller være med på Paradise Hotel fra start til slutt, men tape finalen?@skylady Av alle råd du noensinne har fått, hvilken har vært det verste?@_Tvillingjenta_ Hvis du skulle hatt en tvilling, hvem ville du ønsket det hadde vært? Oi, det var et litt vanskelig spørsmål.. Men jeg tror faktisk jeg må si lillesøsteren min, vi har hatt det mye morro gjennom oppveksten (til tross for at hun er seks år yngre). Jeg kan se for meg hvor mye morro det ville vært om vi var tvillinger :D Tror også hun er den eneste jeg kunne overlevd å leve med så nær meg over et lengre tidsrom. @Aucaman Hvis du kunne byttet liv med noen i 24 timer, hvem ville du byttet med?@Summers Hvilken del av din personlighet liker du minst?
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2015 #1091 Skrevet 5. desember 2015 @O.G - Er du glad i å si minst mulig, men allikevel komme med et svar - eller er det en del av en taktikk?Nei.
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2015 #1092 Skrevet 5. desember 2015 @O.G. Har du prøvd noen av de Sherlock-contouringene fra Shirocosmetics som vi snakket om for bortimot et år siden? Ja, bruker denne.
Stueloff Skrevet 5. desember 2015 #1093 Skrevet 5. desember 2015 Ja, bruker denne.Herlig! Fornøyd? Jeg har også den, men syns ikke fargen er helt rett for meg. Denne derimot bruker jeg nesten daglig
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #1094 Skrevet 5. desember 2015 @Jacklost og @incognita hvilken modeller er dere? (født, årstall)1991 Spørs helt på tema. Kvinneguiden er bedre på personlige greier, men det ville ikke ramle meg inn å be om teknisk hjelp her. Når det gjelder gamer, tja. Er generelt ikke så begeistret for merkelapper siden folk legger så mye forskjellig i dem. Om jeg sier ja er det garantert folk som tenker WoW, FIFA og CoD, selv om jeg ærlig talt heller spiller brettspill og indies. Pleier som regel bare si jeg spiller spill.Aner ikke, aldri prøvd. Kjenner en fyr som gjør sånt i fylla, og jeg blir ærlig talt edru bare av å se på. Er egentlig ikke spesielt animert, sånn generelt.Garantert, men aner ikke hva. Til midt på rumpa, omtrent.Ja sant, tenk om jeg skulle blitt slik kosete og gi folk klemmer på diskusjon Jeg er 20 Vet ikke helt hvem jeg skal spørre.. Så da spør jeg deg tilbake! Hva er den rareste drømmen du har hatt? Det må være den eneste drømmen jeg har hatt som faktisk var realistisk og korrekt. Når jeg var 5 år så drømte jeg om når jeg var 3 år og jeg falt og slo meg på jordet hos mamma sin daværende kjæreste og hun kom løpende for å hjelpe meg. Rart hva man husker.. Tja. Har ingen formening egentlig. -_-@Jellybean78 Favorittfilm med Aksel Hennie? ^^,Skal de med tatoveringer være mindre intelligente mener du? :3 Har jeg ikke lagt merke til i så fall. (Ellers i følge en studie av en sosiologiprofessor ved Texas Tech University, kalt "Tattoos, Gender and Well-Being Among American College Students" så finnes det en sterk korrelasjon mellom kvinner med mange tatoveringer (flere enn fire) og høyere selvtillit). @Hindenburg Siden du spurte om det- hva mener du om kvinner som tatoverer seg når de har mistet et bryst til kreft? @Jacklost Skjedde med profilbildet ditt da? <_< Følte ikke for å ha noe profilbilde siden jeg begynte å bli deppa igjen og følte meg langt nede igjen :/ @mini-mio Hva var førsteinntrykket ditt av meg på kg?@incognita Husker du meg fra den tiden jeg var helt ny på forumet og het Sid Walker?@urenluren Dette trenger du ikke å svare på om du ikke vil Men hvordan gikk det med han du datet? Husker du snakket om det i en tråd for et par uker siden @Stueloff Kan du beskrive drømmemannen din?@Hummels Liker du spill? Ikke brettspill altså Wow, 6 sider med innlegg siden jeg la meg i går
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2015 #1095 Skrevet 5. desember 2015 Herlig! Fornøyd? Jeg har også den, men syns ikke fargen er helt rett for meg. Denne derimot bruker jeg nesten daglig Meget, passe dramatikk for meg som er så lys. Jeg må huske på å bestille den du linker til også. Synes Shiro har mye bra, øyeskyggene deres er sinnsyke.
Stueloff Skrevet 5. desember 2015 #1096 Skrevet 5. desember 2015 1991 Ja sant, tenk om jeg skulle blitt slik kosete og gi folk klemmer på diskusjon Det må være den eneste drømmen jeg har hatt som faktisk var realistisk og korrekt. Når jeg var 5 år så drømte jeg om når jeg var 3 år og jeg falt og slo meg på jordet hos mamma sin daværende kjæreste og hun kom løpende for å hjelpe meg. Rart hva man husker.. Følte ikke for å ha noe profilbilde siden jeg begynte å bli deppa igjen og følte meg langt nede igjen :/ @mini-mio Hva var førsteinntrykket ditt av meg på kg?@incognita Husker du meg fra den tiden jeg var helt ny på forumet og het Sid Walker?@urenluren Dette trenger du ikke å svare på om du ikke vil Men hvordan gikk det med han du datet? Husker du snakket om det i en tråd for et par uker siden @Stueloff Kan du beskrive drømmemannen din?@Hummels Liker du spill? Ikke brettspill altså Wow, 6 sider med innlegg siden jeg la meg i går Hvorfor tror du personen i mine drømmer er en mann? Meget, passe dramatikk for meg som er så lys. Jeg må huske på å bestille den du linker til også. Synes Shiro har mye bra, øyeskyggene deres er sinnsyke.Ja, jeg har sittet og sett gjennom produktene deres nå, og tror jeg må bestille meg et par øyenskygger etter jul!
ajarRun Skrevet 5. desember 2015 #1097 Skrevet 5. desember 2015 Haha, det er sant!Ingen av dem. Acer.@ambivalentReaction - har du planer om å få deg noe til helgen?Siden du er så interessert i mine seksuelle eskapader tenkte jeg at jeg skulle oppdatere. Jeg har nå fått meg noe, sånn type tre ganger. Jeg tror jeg er full, men jeg er ikke sikker, har drukket en del i kveld men virker normalt edru nå. Hun ville dra, hun innbiller seg at jeg ikke liker at hun sover her, eventuelt så liker ikke hun å sove med meg, det er også mulig at hun bare sier det hun tror jeg vil høre, det tror jeg hun gjør. Hun er ganske klar på at vi ikke er kjærester når vi er edru, men når hun er full virker det som hun endrer mening,Hun mente det var en forferdelig ide for meg å bli ilag med søsteren til eksen min, jeg er usikker på om det er en seriøs mening eller om hun bare er sjalu.Så nå sitter jeg her alene, midt i Oslo (ikke egentlig midt i Oslo, ikke i nærheten en gang) helt alene og drikker svinbillig julebrus og revurderer mine livsvalg.
Stueloff Skrevet 5. desember 2015 #1098 Skrevet 5. desember 2015 Leste reglene for tråden nå og må visst stille noen spørsmål også @Jacklost : Hva er din drømmeperson da @skylady : Du har en fantastisk kropp! Vil du fortelle hemmeligheten bak den?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #1099 Skrevet 5. desember 2015 Hvorfor tror du personen i mine drømmer er en mann? Ja, jeg har sittet og sett gjennom produktene deres nå, og tror jeg må bestille meg et par øyenskygger etter jul! Ah, skjønner Da kan jeg reformulere spørsmålet, kan du beskrive din drømmepartner?
Gjest Gjest_Jacklost Skrevet 5. desember 2015 #1100 Skrevet 5. desember 2015 Leste reglene for tråden nå og må visst stille noen spørsmål også @Jacklost : Hva er din drømmeperson da @skylady : Du har en fantastisk kropp! Vil du fortelle hemmeligheten bak den? En dame som er snill, hun liker meg for den jeg er og vi kan le og snakke om alt sammen. Da hadde jeg vært ganske lykkelig Utseende og kropp spiller ingen rolle for meg @AnonGangerTo Ville du ha vært president i USA hvis du hadde muligheten?@incognita Er du glad i godteri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå