Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1041 Skrevet 5. desember 2015 Ahh, så bra!Ja, jeg gjør faktisk det. Bruddstykker. Steroanlegget som faren min testa (nytt), Sen 70-talls sofa som klødde, at bilen vår trilla av seg selv og krasja i en gjerdestolpe, at jeg trodde det var ulver i skogen (som egentlig var duer som kurret), at jeg prøvde å ta posten til naboen på postkassestativet, men at mamma ropte at det ikke var lov.Mange sånne ting, og det skjedde før jeg var 4, fordi vi flyttet fra det stedet jeg har minnene da jeg var 3. Tror jeg husker veldig mye mer enn hva som er vanlig å gjøre fra du er barn - i allefall virker det sånn når jeg snakker med kamerater. De husker jo ikke en dritt før etter fylte 13.@incognita - Hvis du kunne møtt en person, hvem som helst - hvem ville det vært da?Spennende! Jeg husker ingenting fra barndommen min. Hadde vært fantastisk å få møte Stephen Hawking. Det ville nok vært det ultimate høydepunktet. @Intruder Hvilken bro er den mest kjente broen du har kjørt over/under eller beskuet fra avstand?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 5. desember 2015 #1042 Skrevet 5. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1043 Skrevet 5. desember 2015 @mini-mio Hestejente?NopeJa, så du ikke my story'n min i går? @mini-mio har du allerede satt pepperkakedeigen? Jo, jeg så! Pepperkakedeigen er satt, men det var ikke jeg som gjorde det.Dessverre ingen. Jeg drar ikke på kino alene.Skal vi dra sammen på neste @mini-mio?Ja, ok!@Summers hvor kommer du fra?@incognita er det mer vanlig blandt dine venner å bruke chatten på facebook eller snapchat?@Intruder favorittfilm?@Ragnar89 hvordan liker du å ha håret ditt?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1044 Skrevet 5. desember 2015 Golden Gate, kjørt under med båt. Den er SCHVÆR!@incognita - Har du noen gang vært på radio eller tv?Jeg har også sett golden gate! Både beskuet den fra avstand OG kjørt over! Woho! Ja, og ja. Jo, jeg så! Pepperkakedeigen er satt, men det var ikke jeg som gjorde det. @incognita er det mer vanlig blandt dine venner å bruke chatten på facebook eller snapchat?Face er nok mest vanlig. @mini-mio Hvem satt deigen?@Intruder Besøkte du Alcatraz?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 5. desember 2015 #1045 Skrevet 5. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 5. desember 2015 #1046 Skrevet 5. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1047 Skrevet 5. desember 2015 Nei, jeg var på jobb.@incognita - Tror du på mirakler?Ja, egentlig. Men ikke "mirakler"-mirakler (sånn onsdagsfilmen på tvnorge typ). Men ja. Definitivt.@Intruder Når var sist du følte deg skikkelig lykkelig?
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1048 Skrevet 5. desember 2015 @mini-mio Hvem satt deigen?Moren min Perfekt Nå ble jeg faktisk glad! Jeg dukker opp så lenge det er casual.Favorittfilm, hmm.. det tror jeg må være Wolf of Wallstreet eller Jumper (bare fordi det hadde vært kult om det gikk an å teleportere seg).@mini-mio - Film-favorittsjanger?Det er vanskelig å velge en favorittsjanger da. Eller.. Det er kanskje komedie, men det er jo så få bra, men det er en bra sjanger.@Intruder leste du boka Jumper før du så filmen? Den er så kul! @incognita baker du sammen med noen eller helt selv?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1049 Skrevet 5. desember 2015 Moren min @incognita baker du sammen med noen eller helt selv?ntååå søt du er. Jeg bakte sammen med mamma i går jeg og.. @mini-mio Har du noen gang tatt med deg poteter inn til norge? Det er nemlig ulovlig (jeg lærte det i dag )
Gjest O.G. Skrevet 5. desember 2015 #1050 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Er du ferdig med den situasjonen du var så opprørt over tidligere?
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 5. desember 2015 #1051 Skrevet 5. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1052 Skrevet 5. desember 2015 (endret) @mini-mio Har du noen gang tatt med deg poteter inn til norge? Det er nemlig ulovlig (jeg lærte det i dag )Jeg tror ikke jeg har gjort det, men jeg visste ikke at det var ulovlig.@mini-mio - Har du opptrådt på et teater, eller danseshow før?neineinei @incognita / @Intruder skal du sove snart? Endret 5. desember 2015 av mini-mio
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1053 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Er du ferdig med den situasjonen du var så opprørt over tidligere?Jeg har lagt det bak meg nå. Takk for at du spør. @incognita - Tror du finnes perfekte matcher for alle, og at de matchene egentlig er nokså tilgjengelige? Jeg tror det finnes matcher for alle overalt, men at man må lære seg å skille de ut - og at dette er noe man lærer med årene. Derfor ender nesten ingen opp med den første de ble sammen med, fordi man visste ikke hva man skulle se etter rett og slett. Når man vet det må man tørre å by på seg selv når man merker kjemi med noen. @O.G. Ville du helst vært styggrik i Kambodsja eller lutfattig i Norge? @Intruder Hva synes du om at det frem til 2005 ble gitt dødsstraff til barn (iallefall for kriminelle handlinger foretatt av "juvi's", selv om de mest sannsynlig ble voksne før de satt i stolen) i usa? Skremmende, eller helt på sin plass?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1054 Skrevet 5. desember 2015 @incognita / @Intruder skal du sove snart?Meh. Jeg vet ikke. Har vært stuptrøtt hele dagen fordi jeg sov lite natt til i dag, men nå har jeg (selvsagt ) kviknet til. Skal legge meg innen en time tenker jeg.@mini-mio Sover du i pysjamas?
Summers Skrevet 5. desember 2015 #1055 Skrevet 5. desember 2015 @Summers - Hva er drømmeyrket ditt?Statsminister. @Summers Hva er det mest malplasserte du noensinne har hatt i fryseren?Har alt for dårlig plass i fryseren til å kaste den bort.@incognita ser du mye på matvideoer, hvis ja, hvem ser du på?@Intruder hvilken tvkarakter liker du best?
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1056 Skrevet 5. desember 2015 Meh. Jeg vet ikke. Har vært stuptrøtt hele dagen fordi jeg sov lite natt til i dag, men nå har jeg (selvsagt ) kviknet til. Skal legge meg innen en time tenker jeg.@mini-mio Sover du i pysjamas?Nei, jeg er mer en t-skjorte og truse-sover@incognita hender det du bruker et artig dialektord for truse?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1057 Skrevet 5. desember 2015 @incognita ser du mye på matvideoer, hvis ja, hvem ser du på?Nei, men jeg pleier å google bilder av kaker og sånt hvis jeg er fysen. Så ser jeg litt på de og drømmer meg bort i 2 min før jeg sysselsetter meg med noe annet.@incognita hender det du bruker et artig dialektord for truse?Hender rett som det er! @Summers Hva har du alltid med deg når du er på byen? @mini-mio Kan du et artig dialektord for truse?
Summers Skrevet 5. desember 2015 #1058 Skrevet 5. desember 2015 @Summers hvor kommer du fra? Er oslogutt.@mini-mio skal du noe morsomt i jula?
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1059 Skrevet 5. desember 2015 @mini-mio Kan du et artig dialektord for truse?Ja, jeg har lært et av noen bergensere.@mini-mio skal du noe morsomt i jula?Tja, tradisjonell julefeiring og noen turer ut. Morsomt nok @incognita hvilken dialekt liker du best?@Summers Har du bodd andre steder enn Oslo? Hvilke?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1060 Skrevet 5. desember 2015 @incognita hvilken dialekt liker du best?(Send det dialektordet til meg på snap da!)Jeg liker best oslomål (kvalifiserer det til "dialekt"?).@mini-mio hva er din guilty pleasure?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå