Lady Skrevet 1. desember 2015 #581 Skrevet 1. desember 2015 Det egner seg ikke på trykk i et forum, men det er langt forbi å bli med noen jeg ikke kjenner til Sverige for å kjøpe godteri.@Lady - Ville du blitt med å kjøpt godteri på din lokale REMA1000 butikk, med noen du ikke kjente?Ja, det har jeg vel. Jeg slutta aldri etter den gangen som 8-åring @incognita - Hva med deg? Har du hatt deg en real doktorlek i voksen alder?Ja, jeg har hatt ganske mange brukere på KG gjennom mange år, men neppe noen dere har hørt om @mini-mio - Har du noen gang vært innblandet i en politisak?ja, det kunne jeg vel med mindre vedkommende virket psykisk ustabil @Intruder. Nå ble jeg nysgjerrig. Gi et hint om hva du gjorde?
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #582 Skrevet 1. desember 2015 @Lady Er du singel?@incognita Ville du ha vært med på paradise hotel?
minister-mio Skrevet 1. desember 2015 #583 Skrevet 1. desember 2015 @mini-mio er du kulturell ?Jeg liker sånn å gå på utstillinger og konserter og sånt iallefall. @Lady Skal du i kirken på julaften? @mini-mio - Har du noen gang vært innblandet i en politisak?Nei. @Intruder Hvor gammel er du?@Summers har du vært medlem i Speideren?
Lady Skrevet 1. desember 2015 #584 Skrevet 1. desember 2015 @Lady Er du singel?@incognita Ville du ha vært med på paradise hotel?ja.@jacklost er du redd for å bli kjent igjen her inne?
Lady Skrevet 1. desember 2015 #585 Skrevet 1. desember 2015 Jeg liker sånn å gå på utstillinger og konserter og sånt iallefall. @Lady Skal du i kirken på julaften? Nei. @Intruder Hvor gammel er du?@Summers har du vært medlem i Speideren?nei@mini-mio synes du take away kaffe er for dyrt ?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #586 Skrevet 2. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #587 Skrevet 2. desember 2015 ja.@jacklost er du redd for å bli kjent igjen her inne?Ikke egentlig, det er jo ikke som om noen kommer til å oppsøke meg og banke meg opp @Lady Har du tatt det bildet på profilbildet ditt selv?@mini-mio Liker du sport?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #588 Skrevet 2. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #589 Skrevet 2. desember 2015 @Okapi Anser du deg selv som en gamer?@Hoppetaujenta Har du hoppet tau i voksen alder før?
Lady Skrevet 2. desember 2015 #590 Skrevet 2. desember 2015 Haha, nei. Ikke i forumet.@Lady - Hvis det var en OK godterihandel, og vedkommede ikke var psykisk ustabil, hadde du vært enkel å bli kjent med da?Jeg er 34.@mini-mio - Hvor gammel er du?Tror jeg hadde synes det hadde vært en litt merkelig setting, men hadde sikkert vært åpen for å bli kjent. Er nok litt typisk norsk når det kommer til sånt. I Norge er man jo nesten rar bare man smiler til noen ukjente. @Intruder Nå ble jeg enda mer nysgjerrig ! Hvor hårreisende er det du har gjort på en skala fra 1-10?
Lady Skrevet 2. desember 2015 #591 Skrevet 2. desember 2015 Ikke egentlig, det er jo ikke som om noen kommer til å oppsøke meg og banke meg opp @Lady Har du tatt det bildet på profilbildet ditt selv?@mini-mio Liker du sport?Nei :/ @Jacklost beste junkfood?
Pawn Hearts Skrevet 2. desember 2015 #592 Skrevet 2. desember 2015 @Pawn Hearts Liker du best strandferie eller storbyferie?Jeg liker vel egentlig aller best strandbyferien. Men nå bor jeg jo midt i den greia der, en ganske liten by, på størrelse med Drammen, men med middelhav og strender på alle kanter. Bortsett fra sørover. Der er det bakeri og supermarked, og det er jo også bra. Og banker. Vi trenger dem, dessverre, men de går på ræva hele tiden.Storby! Jeg har hatt strålende storbyferier, men besynderlig nok har jeg aldri helt skjønt de greske storbyene. Athen-koden skal jeg nok klare å knekke en gang, hvis jeg bare kan ta meg råd til å bli der i ti dager. Det er verre med Thessaloniki. Til tross for alle de panegyriske sangene, opplevde jeg det som en ugjestmild møkkaby.Har jeg svart på spørsmålet? Jeg er ikke helt sikker. Det er kanskje ikke så viktig. Ofte er spørsmålet viktigere enn svaret. Derfor spør jeg deg nå: Hvilken tegner setter du høyest av Leonardo og Picasso?
Summers Skrevet 2. desember 2015 #593 Skrevet 2. desember 2015 @Summers har du vært medlem i Speideren? Det har jeg faktisk på barneskolen. Hytteturer, landstreff, osv var utrolig gøy. @Jacklost Kommer du noensinne til Bergen?
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #594 Skrevet 2. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
annebanane Skrevet 2. desember 2015 #595 Skrevet 2. desember 2015 (endret) ææææ, alle svarene mine har forsvunnet og jeg som brukte så lang tid på det @Intruder Hva ønsker du deg til jul?@incognita Om du skulle lagd en bok om livet ditt, hva hadde tittelen blitt? @Sunflower-DelightLiker du å dykke? Endret 2. desember 2015 av Moonwalker answers gone missing..
Gjest Skrevet 2. desember 2015 #596 Skrevet 2. desember 2015 Nei :/ @Jacklost beste junkfood?Kinamat Hvis det tells? Om ikke så hamburgere Dog ikke alle plasser har like gode hamburgere.. @Lady Hehe, blir mange spørmål på deg nå Hvis du skulle ha gått på date med noen i kveld, eller senere i dag siden det er natt nå Hvor ville du ha dratt hen da?@Pawn Hearts Hva er det på profilbildet ditt egentlig?
Lady Skrevet 2. desember 2015 #597 Skrevet 2. desember 2015 Kinamat Hvis det tells? Om ikke så hamburgere Dog ikke alle plasser har like gode hamburgere.. @Lady Hehe, blir mange spørmål på deg nå Hvis du skulle ha gått på date med noen i kveld, eller senere i dag siden det er natt nå Hvor ville du ha dratt hen da?@Pawn Hearts Hva er det på profilbildet ditt egentlig?Ville tatt han med til en av yndlingsrestaurantene mine. Elsker maten der, og atmosfæren er akkurat passe avslappet/uformell. @jacklost Hvilken norske kjendis synes du er mest attraktiv?
minister-mio Skrevet 2. desember 2015 #598 Skrevet 2. desember 2015 nei@mini-mio synes du take away kaffe er for dyrt ?Ja, og så vet jeg jo ikke om den er dyr fordi de som dyrket bønnene og sånn får godt betalt eller om det er en kapitalistisk kjede som tar stor del av kaken. @Lady hva tror du?@mini-mio - Hvor gammel er du?Typ 30. @Intruder Når skal du stå opp i morgen?Har jeg svart på spørsmålet? Jeg er ikke helt sikker. Det er kanskje ikke så viktig. Ofte er spørsmålet viktigere enn svaret. Derfor spør jeg deg nå: Hvilken tegner setter du høyest av Leonardo og Picasso?Du svarte Jeg setter på en måte Picasso høyere enn DaVinci fordi Picasso er litt nærmere sånn i tid.. Det er jo litt tullete av meg, men DaVinci blir liksom litt fjernt. Picasso sine bilder er litt mer morsomme i fargene og crazy, det er grenser for hvor lenge jeg kan stirre på den siste natteverd eller Mona Lisa liksom. @Pawn Hearts tror du en død kunstprofessor snudde seg i graven når jeg skrev dette?
minister-mio Skrevet 2. desember 2015 #599 Skrevet 2. desember 2015 @mini-mio Liker du sport?Ja. @Jacklost gjør du?
Lady Skrevet 2. desember 2015 #600 Skrevet 2. desember 2015 Ja, det var jo du som ikke ble med til Sverige, så da blir settingen REMA1000 da Men jeg er enig med deg. I Norge ER man rar dersom man finner på å smile til ukjente. Og kommer det frem at du har gjort det på KG, så er du psykopat før du vet ordet av det.Hehe, det kommer an på øyet som ser. Sett fra et Smiths Venner-perspektiv har jeg sikkert et par 10'ere. På Hells Angels treff er det kanskje en 1'er, muligens en 2'er.@Lady - Har du opplevd noe nasty pga. internett noen gang?Hmm nei, men opplevde en gang tidlig i tenårene at en mann henvendte seg til meg og spurte om jeg var "Nathalie" (husker ikke navnet ). Svarte nei.. Da spurte han om jeg ville være med på noe moro. Synes det var veldig ekkelt å gikk ut av butikken. På den tiden husker jeg det var en som brukte bilder av meg og sa det var henne. Muligens han var en hun sendte bilder til? Men det er heldigvis det eneste jeg har opplevd @Intruder bruker du tinder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå