Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #41 Del Skrevet 26. november 2015 @O.G. Hvilket årstall er du født i? Anonymkode: e0dfb...0e1Det hadde du likt og visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #42 Del Skrevet 26. november 2015 Dette er en spørretråd da Anonymkode: e0dfb...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. november 2015 #43 Del Skrevet 26. november 2015 @incognita fikk du tak i sababind? For det var du som hadde den tråden sant? Finner den ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 26. november 2015 #44 Del Skrevet 26. november 2015 Hmm jeg er neimen ikke sikker, har aldri vært mere forelsket enn jeg er i skrivende stund iallefall. @Lady Er du bittelitt gretten om morgenen?@Hindenburg Pleier du bruke Jean Paul klær? Ikke bare bittelitt, men VELDIG. Uff, stakkars mennesker som har møtt meg i den tilstanden.@incognita Skal du på black friday i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 26. november 2015 #45 Del Skrevet 26. november 2015 @incognita fikk du tak i sababind? For det var du som hadde den tråden sant? Finner den ikke igjen. Det stemmer, og JA! Jeg fikk en pakke tilsendt av verdens snilleste kg-frøken. Det var 5 dager med ren nytelse den måneden, foråsidetsånn. @Salka Har du truffet noen i virkeligheten som du har blitt kjent med her inne?@O.G. Hvorfor stiller du ikke spørsmål tilbake (ref HI)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 26. november 2015 #46 Del Skrevet 26. november 2015 @incognita Skal du på black friday i morgen? Overhode ikke. Jeg kan ikke få uttrykt sterkt nok med ord alene hvor sterkt jeg misliker slikt (kjøpesentermareritt). @Lady Fortell om en (u)vane du har som du synes er flau. @Snublefella Hvorfor "snublefella"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 26. november 2015 #47 Del Skrevet 26. november 2015 Det stemmer, og JA! Jeg fikk en pakke tilsendt av verdens snilleste kg-frøken. Det var 5 dager med ren nytelse den måneden, foråsidetsånn. @Salka Har du truffet noen i virkeligheten som du har blitt kjent med her inne?@O.G. Hvorfor stiller du ikke spørsmål tilbake (ref HI)?Hehe, så bra. Nei, det har jeg ikke. Om ikke noen jeg kjenner er her uten at jeg har kjent dem igjen da. @incognita har du noen dyr? @O.G har du drevet med tarot lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. november 2015 #48 Del Skrevet 26. november 2015 @Severus Hvor langt har håret sitt vært på det lengste?Ned til skulderbladene ca@Severus hvor gammel er du sånn ca.?22@incognitaHva synes du om Dale Cooper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #49 Del Skrevet 26. november 2015 Dette er en spørretråd daAnonymkode: e0dfb...0e1Hvorfor skal du vite hvilket år jeg er født? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #50 Del Skrevet 26. november 2015 Hehe, så bra. Nei, det har jeg ikke. Om ikke noen jeg kjenner er her uten at jeg har kjent dem igjen da. @incognita har du noen dyr? @O.G har du drevet med tarot lenge?Ja, 23 år.@Silfen Gleder du de til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #51 Del Skrevet 26. november 2015 @O.G. Hvorfor blir du så sur bare fordi jeg lurer på alderen din? Anonymkode: e0dfb...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #52 Del Skrevet 26. november 2015 @O.G. Hvorfor blir du så sur bare fordi jeg lurer på alderen din?Anonymkode: e0dfb...0e1Fordi jeg er en eldre dame.@BondFått ferdig julegavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 26. november 2015 #53 Del Skrevet 26. november 2015 @Intruder Har du generelt vanskelig for å sette deg inn i spilleregler? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. november 2015 #54 Del Skrevet 26. november 2015 Digger Twin Peaks! @mini-mio Blir du rørt av tore på sporet?Jeg blir mest kvalm@incognita blir du lett rørt?@Citronella hva er morsmålet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 27. november 2015 #55 Del Skrevet 27. november 2015 Overhode ikke. Jeg kan ikke få uttrykt sterkt nok med ord alene hvor sterkt jeg misliker slikt (kjøpesentermareritt). @Lady Fortell om en (u)vane du har som du synes er flau. @Snublefella Hvorfor "snublefella"?Jeg skjelver og stammer hvis jeg må snakke forran mange mennesker.. Det synes jeg er utrolig flaut. Jeg takler ikke å være midtpunktet i større forsamlinger.. Ellers spiser jeg som en gris når jeg er alene. Hadde aldri spist slik forran noen Flere som ikke får sove? Bli med i tråden da vel :)!@incognita Hva er det værste et menneske har utsatt deg for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #56 Del Skrevet 27. november 2015 @incognita blir du lett rørt?Altfor lett! @mini-mio hva gjør du når du er skikkelig sint? @Citronella Hva koster din dyreste veske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2015 #57 Del Skrevet 27. november 2015 Ja.Er det derfor du ikke spør spørsmål videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 27. november 2015 #58 Del Skrevet 27. november 2015 @incognita Hva er det værste et menneske har utsatt deg for?Det må være måten produsentene valgte å avslutte det som en gang var favoritt-serien min på, sopranos. @Lady Har du noen gang bodd utenlands? @Rainstorm Hvordan tror du vennene dine ville beskrevet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 27. november 2015 #59 Del Skrevet 27. november 2015 Er det derfor du ikke spør spørsmål videre? Ok, greit da! :D@incognita Har du noen gang fått noe du har inntatt som mat eller drikke ut av nesa når du har fått latterkrampe og satt noe fast i halsen samtidig?og@incognita - sier du faktisk SNABEL-A til alfakrøll?@Rainstorm Er du singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 27. november 2015 #60 Del Skrevet 27. november 2015 @Rainstorm Hvordan tror du vennene dine ville beskrevet deg? Endelig! Det måtte gå et døgn, og jeg måtte selv kommentere i tråden først, før jeg ble nevnt. Men endelig, så nå kan jeg være superlykkelig til nyttår i alle fall! Omtenksom, god lytter, reflektert, snodig, engstelig, "best", "god", overtenker, nysgjerrig, eventyrlysten. @incognita: Hvorfor får jeg ikke til å tagge folk skikkelig? Noen ganger funker det og noen ganger ikke, jeg forventer at du har et svar til meg? @waco: Hva ønsker du deg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå