Gjest Skrevet 1. desember 2015 #561 Skrevet 1. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder 1
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #562 Skrevet 1. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #563 Skrevet 1. desember 2015 Ja den Skjønner den, det er så mye trafikk her at det er lett å bli forvirret
Gjest incognita Skrevet 1. desember 2015 #564 Skrevet 1. desember 2015 @incognita Hadde du en god oppvekst?Oppveksten min var alle tiders. @incognita Har du noengang stått på snowboard?Ja, noen ganger. Men jeg var ikke supergod liksom. Så da gadd jeg ikke mer. (incognita i et nøtteskall)@incognita - Vil du starte band sammen med meg?Haha ellers takk @Lady gikk du på samme barneskole fra 1 til 7 (evt 1 til 6) klasse? @mini-mio Hva får du mest komplimenter for? @Intruder Hva drikker du på fest?
Lady Skrevet 1. desember 2015 #565 Skrevet 1. desember 2015 Har vært i veldig mange land, vanskelig å velge ett. Synes Sør-Amerika er stilig.@Lady - (taggen på deg virker aldri) - Ville du blitt med til Maldivene 3 uker i Januar 2016, all inclusive, hvis du måtte si "Ja takk" nå i kveld, og du kjente han som ba deg med omtrent like godt som du kjenner meg?Nei, helt klart ikke. Hadde aldri bevisst satt meg i en potensiellt farlig situasjon. Ikke at jeg tror du er farlig, men man vet jo aldri med fremmede mennesker. @Intruder Salt eller søtt godteri?
Lady Skrevet 1. desember 2015 #566 Skrevet 1. desember 2015 Ja. @incognita Har du noengang stått på snowboard?Ja, to til @Lady har du møtt noen herfra?@Stjerner og planeter hvorfor valgte du det nicket? ja, en @mini-mio Har du komplekser for noe med utseende ?
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #567 Skrevet 1. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Lady Skrevet 1. desember 2015 #568 Skrevet 1. desember 2015 Oppveksten min var alle tiders. Ja, noen ganger. Men jeg var ikke supergod liksom. Så da gadd jeg ikke mer. (incognita i et nøtteskall)Haha ellers takk @Lady gikk du på samme barneskole fra 1 til 7 (evt 1 til 6) klasse? @mini-mio Hva får du mest komplimenter for? @Intruder Hva drikker du på fest?ja @Incognita avslører du raskt en player?
Gjest incognita Skrevet 1. desember 2015 #569 Skrevet 1. desember 2015 @incognita - var du populær på ungdomsskolen?"Populær" som i at jeg hadde mange venner, ja. Populær blant gutta,... nei! @Intruder Hvor gammel var du første gangen du kysset en jente?
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #570 Skrevet 1. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Gjest incognita Skrevet 1. desember 2015 #571 Skrevet 1. desember 2015 @Incognita avslører du raskt en player?Jeg liker å tro det iallefall, men det kan være vanskelig å vite også egentlig.. @Lady har du langt hår?
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #572 Skrevet 1. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Lady Skrevet 1. desember 2015 #573 Skrevet 1. desember 2015 Søtt / surt.@Lady - ville du tatt en spontan biltur til Sverige for å kjøpe godteri med noen du ikke kjente?og et bonusspørsmål:@Lady - er du klar over at du høres litt slem ut når du svarer på spørsmålet mitt med "Nei".Sjekk ut side 27 - den sinnsyk lange posten min med fargekoder Nei igjen Du spør jo generelt da. Så da er det vel ikke så slemt å si nei? De færreste hadde vel blitt med fremmede til Maldivene ? @Intruder Hva er det sprøeste du har gjort?
Gjest incognita Skrevet 1. desember 2015 #574 Skrevet 1. desember 2015 Det var faktisk i en bursdagsfest i 2. klasse på barneskolen. Vi råklina. Dagen etter lekte vi doktor på rommet hennes.. haha. Husker det godt.@incognita - Hvor mange nære venner har du i dag, som du alltid kan ringe til å si "Hallooo" til?Haha, høres ut som en opplevelse. Hmmm..... kanskje 7? @Intruder Har du noen gang "lekt doktor" som voksen?
Lady Skrevet 1. desember 2015 #575 Skrevet 1. desember 2015 Jeg liker å tro det iallefall, men det kan være vanskelig å vite også egentlig.. @Lady har du langt hår?ikke langt, men ikke kort heller @Incognita slitte tupper eller ettervekst ?
minister-mio Skrevet 1. desember 2015 #576 Skrevet 1. desember 2015 (endret) @mini-mio Hva får du mest komplimenter for?At jeg er en bra kjæreste. Det er bare kjæresten min som sier det som regel, men han sier det ganske ofte. @incognita burde man være bedre på å gi hverandre komplimenter?ja, en @mini-mio Har du komplekser for noe med utseende ?Ja, jeg hater hvordan jeg ser ut. @Lady tror du det er veldig romantisk på Maldivene?@Intruder har du hatt andre brukere på KG? Endret 1. desember 2015 av mini-mio fikset tagger
Lady Skrevet 1. desember 2015 #577 Skrevet 1. desember 2015 At jeg er en bra kjæreste. Det er bare kjæresten min som sier det som regel, men han sier det ganske ofte.@Incognita burde man være bedre på å gi hverandre komplimenter?Ja, jeg hater hvordan jeg ser ut. @Lady tror du det er veldig romantisk på Maldivene?@Intruder har du hatt andre brukere på KG?ikke vær så slem mot deg selv! ja, ser herlig ut på bilder @mini-mio er du kulturell ?
Summers Skrevet 1. desember 2015 #578 Skrevet 1. desember 2015 (endret) @Summers - Hva synes du er oppskrytt med jula?Å se det samme på tv-hver jul og selve maten man får på juleaften. Endret 1. desember 2015 av Summers
Gjest Skrevet 1. desember 2015 #579 Skrevet 1. desember 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
Summers Skrevet 1. desember 2015 #580 Skrevet 1. desember 2015 @Intruder Om du skulle bedt noen på KG om råd(samlivsdelen), hvem ville du spurt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå