Summers Skrevet 30. november 2015 #461 Skrevet 30. november 2015 @incognita Hva fikk du i gym?@mini-mio Dømmer du folk etter deres venner?@Hummels Ville en som både kjente deg i virkeligheten og leste innleggene dine på KG kjent deg igjen?
Gjest incognita Skrevet 30. november 2015 #462 Skrevet 30. november 2015 @incognita Hva fikk du i gym?På vgs tenker du? Jeg gikk ut med 6. @Summers Bruker du tinder? @Rainstorm Hvor gammel er du?
minister-mio Skrevet 30. november 2015 #463 Skrevet 30. november 2015 Hmm. Vanskelig. Jeg så et band på sentrum scene i fjor som jeg digget i barndommen. Det var stas! @mini-mio Hvilken årstid liker du best? Vinter. @incognita er sluket ditt fortsatt tett?@mini-mio hva slags vin?@incognita Tror du mini-mio vil gi en korrekt beskrivelse?@Jacklost Trives du med å være tilbake? Hyggelig å se deg.@Rainstorm Bruker du for mye tid på KG?Får se hva jeg har. @Uredd hvilken vin anbefaler du?@AnonGangerTo hvordan traff du kjæresten din?
minister-mio Skrevet 30. november 2015 #464 Skrevet 30. november 2015 @mini-mio Dømmer du folk etter deres venner?Nei, men det sier noe om hvem de er. Men jeg vil ikke dømme noen egentlig @Summers er vennene dine viktige for deg?@O.G. skal du spå snart?
Lady Skrevet 30. november 2015 #465 Skrevet 30. november 2015 Hmmm.... 10 år eldre enn meg ca. @Lady Hva er det eldste DU har datet? @Sunflower-Delight Er det aldersforskjell mellom deg og din utkårede? Hvis ja, hvor mange år? Bare et par år eldre @kncognita Hva er din quilty pleasure?
Gjest incognita Skrevet 30. november 2015 #466 Skrevet 30. november 2015 Vinter. @incognita er sluket ditt fortsatt tett? Tettere enn tett. @mini-mio Hvis du må velge, ville du opplevd en traumatisk flystyrt (og overlevd uten varige mén), eller bli rammet av orkan og miste alt du eier?
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #467 Skrevet 30. november 2015 Nei, men det sier noe om hvem de er. Men jeg vil ikke dømme noen egentlig @Summers er vennene dine viktige for deg?@O.G. skal du spå snart?Nei.
Gjest incognita Skrevet 30. november 2015 #468 Skrevet 30. november 2015 @incognita Hva er din quilty pleasure? Loff med nugatti og banan. Nam!! Dessverre er det sikkert 5 år siden sist, unner meg ikke sånt rett og slett. Men FY så godt det er! @Lady Sminker du deg samme hva du skal?
Gjest AnonGangerTo Skrevet 30. november 2015 #469 Skrevet 30. november 2015 Vinter. @incognita er sluket ditt fortsatt tett?Får se hva jeg har. @Uredd hvilken vin anbefaler du?@AnonGangerTo hvordan traff du kjæresten din? Jeg traff han her på KG. Helt tilfeldig!
Lady Skrevet 30. november 2015 #470 Skrevet 30. november 2015 Loff med nugatti og banan. Nam!! Dessverre er det sikkert 5 år siden sist, unner meg ikke sånt rett og slett. Men FY så godt det er! @Lady Sminker du deg samme hva du skal? Ja, jeg må ha litt sminke for å føle meg vel. @Incognita Er du komfortabel med å bli sett uten sminke?
Gjest incognita Skrevet 30. november 2015 #471 Skrevet 30. november 2015 @Incognita Er du komfortabel med å bli sett uten sminke?Nei, egentlig ikke. @Lady Har du noen gang vunnet penger? Hva er det meste du har vunnet?
Lady Skrevet 30. november 2015 #472 Skrevet 30. november 2015 Nei, egentlig ikke. @Lady Har du noen gang vunnet penger? Hva er det meste du har vunnet? 25kr på flaxlodd @incognita Indisk, asiatisk eller italiensk mat?
Gjest incognita Skrevet 30. november 2015 #473 Skrevet 30. november 2015 (endret) @incognita Indisk, asiatisk eller italiensk mat?Indisk!! Jeg ville spist lam tikka masala som alle døgnets måltider hvis det var ernæringsmessig forsvarlig! @Lady Hva er din favorittparfyme? Endret 30. november 2015 av incognita
Gjest AnonGangerTo Skrevet 30. november 2015 #474 Skrevet 30. november 2015 @Summers. Fant du banan essensen i den butikken jeg anbefalte deg i sommeren? Hva brukte du den til? @Severus Min datter elsker Metal Gear og har nettopp kjøpt seg Fallout 4. Har du spilt Metal Gear? @Ragnar89 Nevn 3 av dine beste egenskaper.
Summers Skrevet 30. november 2015 #475 Skrevet 30. november 2015 På vgs tenker du? Jeg gikk ut med 6. @Summers Bruker du tinder? Prøvde, men fikk for dårlig respons.Nei, men det sier noe om hvem de er. Men jeg vil ikke dømme noen egentlig @Summers er vennene dine viktige for deg? Nei, de er egentlig ikke det. Synes det er viktig å ha venner og jeg er kresen på hvilke venner jeg liker, men føler ikke noe spesielt bånd til vennene mine så kan lett bytte dem ut om det er noen som hadde tilsvarende personlighet som vennene jeg har nå. @incognita Har du utmerket deg i noen idretter? Hvis ja, hvor høyt nivå var du på?@mini-mio Trives du godt med jobben din? Type at den gir deg noe.
minister-mio Skrevet 30. november 2015 #476 Skrevet 30. november 2015 @mini-mio Hvis du må velge, ville du opplevd en traumatisk flystyrt (og overlevd uten varige mén), eller bli rammet av orkan og miste alt du eier?Orkan, ting er bare ting, og en flystyrt høres forferdelig ut. @incognita er du dreven på å lage pepperkakehus? @mini-mio Trives du godt med jobben din? Type at den gir deg noe.Ja og ja. @Summers Hva jobber du med?@Sunflower-Delight Ser du på Broen?
Lady Skrevet 30. november 2015 #477 Skrevet 30. november 2015 Indisk!! Jeg ville spist lam tikka masala som alle døgnets måltider hvis det var ernæringsmessig forsvarlig! @Lady Hva er din favorittparfyme? Dkny pure @Incognita Er du teknisk anlagt?
Summers Skrevet 30. november 2015 #478 Skrevet 30. november 2015 @Summers. Fant du banan essensen i den butikken jeg anbefalte deg i sommeren? Hva brukte du den til? Ja, ble brukt til drops.@AnonGangerTo Hvor ofte baker du? Ja og ja. @Summers Hva jobber du med?Butikkjobb@mini-mio Være 15 eller 55 år resten av livet? Du lever i like mange år.
Gjest supernova_87 Skrevet 30. november 2015 #479 Skrevet 30. november 2015 Ja, det er en bok. Jeg har den på original språket: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Five_Love_LanguagesMen du kan også få den på norsk. Jeg har alltid vært kjempeglad i å lese, men de siste åra har jeg ikke lest så mye, egentlig.Men jeg ønsker å "catche" opp med dette igjen en gang snart. @Rainstorm Bruker du sminke til hverdags? Og hva liker du best; Å se naturlig sminket ut eller å ha skikkelig knallfarget sminke på deg? Jeg har det akkurat på samme måte! Men man må ha konsentrasjonen i orden hvis ikke blir det vanskelig å "catche up". Jeg tror jeg skal sjekke den boken altså! Jeg bruker ikke sminke til hverdags. Jeg liker best å se naturlig sminket ut, men liker også å sminke meg opp bare for gøy. @Sunflower-Delight: Hadde du alltid drømt om brullypet (?) ditt? @Rainstorm Hva legger du i å lure andre brukere, jf. spørsmålet du stilte meg.Jeg tenker på å spille en karakter, være noen andre på KG enn man er til daglig. @Summers: Hvor skulle du helst vært akkurat nå, om du kunne vært hvor som helst?@Rainstorm hva skal du i morgen?I morgen skal jeg blant annet få tak i noen banan-kasser. @mini-mio: Bryr du deg genuint om fremmede? @Rainstorm Strikker du?Jepp!@incognita: Har du en hobby som de fleste hadde tenkt det var utypisk av deg å ha? @Rainstorm Hva liker du å bake/lage til jul? Sjakkruter og kakemenn. @AnonGangerTo: Hva med deg? @Rainstorm Bruker du for mye tid på KG?Ehum, hint-hint? Nei, jeg synes ikke det. @Uredd: Hva er din favoritt-julekake? @Rainstorm Hvor gammel er du?Mellom 21 og 31.
minister-mio Skrevet 30. november 2015 #480 Skrevet 30. november 2015 @mini-mio Være 15 eller 55 år resten av livet? Du lever i like mange år.55. Jeg syntes ikke 15 var så gøy at det gjør noe, har mer troen på 55. @Summers lager du drops selv?@mini-mio: Bryr du deg genuint om fremmede?Det er egentlig et vanskelig spørsmål, men jeg føler vel jeg gjør det. @Rainstorm Hvilken bok er din favoritt?@Pawn Hearts Liker du best strandferie eller storbyferie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå