Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg må vel si hjerterdame da, siden jeg er ei dame med et stort hjerte 😜 @Sphere Hvor gammel var du når du fikk din første kjæreste ? 

Jeg var 18 og hun var 16. Det holdt faktisk i 5 år.

@Raven.WritingDesk Hva havner alltid i handlekurven din?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
4 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg var 18 og hun var 16. Det holdt faktisk i 5 år.

@Raven.WritingDesk Hva havner alltid i handlekurven din?

Jarlsbergost, Rugsprø, skinkepålegg og skinkeost på tube.. @Sphere er du opptatt av trening og isåfall; hva trener du? 

AnonymBruker
Skrevet

@Sphere Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 6dcb8...005

Skrevet
2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jarlsbergost, Rugsprø, skinkepålegg og skinkeost på tube.. @Sphere er du opptatt av trening og isåfall; hva trener du? 

Jeg trener ofte fotball med poden, ellers går det mer i vekter hjemme. Vil gjerne begynne på yoga en gang. 

@Raven.WritingDesk Hva er den beste kick-ass treningsmusikken?

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Sphere Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 6dcb8...005

Jeg er 43.

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
11 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg trener ofte fotball med poden, ellers går det mer i vekter hjemme. Vil gjerne begynne på yoga en gang. 

@Raven.WritingDesk Hva er den beste kick-ass treningsmusikken?

Jeg er 43.

Jeg liker electronica, trance og dance. @Sphere beskriv en perfekt lørdagskveld for deg

Skrevet
På 28.4.2017 den 12.05, Kruset skrev:

Det er lenge siden, vi må ha vært ganske nye her begge to. Du siterte meg i en tråd på et tidspunkt, om jeg husker rett. Jeg hadde vel så vidt bitt meg merke i navnet ditt da, siden du var ganske aktiv på forumet. Om jeg ikke husker feil, hadde du et annet navn på den tiden.

@Winza/Jacklost Hvilke forumrom er du mest aktiv i?

Jeg kom vel året etter deg? Kom hit i februar eller mars 2014 men føles som en evighet :P Du er en hyggelig og grei bruker :)

Dette :P

@Kruset Du da?

På 28.4.2017 den 18.48, Salka skrev:

Har ikke det, men jeg vil til New York på shoppeferie en gang. :shoppe: 

@Winza/Jacklost har du vært på Island?

Nei :) Har du?

@Salka Synes du det er vanskelig noen ganger å komme med nye spørsmål?

På 28.4.2017 den 18.53, Bootyhunter skrev:

Ja :) 

@Winza/Jacklost ønsker du deg barn en gang eller vil du helst ikke ha barn?

Har ikke tenkt så mye på det, hvis det skjer så skjer det :)

@Bootyhunter Var det slik at du har et barn?

På 28.4.2017 den 18.58, Loki Laufeyson skrev:

Jonathan Rhys-Meyers.

@Winza/Jacklost Hva hadde du til middag i dag?

Pasta og kjøttdeig :)

@Loki Laufeyson Har du sett Guardians of the Galaxy?

På 28.4.2017 den 22.58, Raven.WritingDesk skrev:

Beklager sent svar (igjen!..) @Dr. A. Kula jeg skal nok følge godt med 17 mai toget ja, må innrømme at jeg gruegleder meg hvert år, så mange mennesker og så mye styr men samtidig så koselig. @Dr. A. Kula Hvordan pleier du å feire 17 mai? @Winza/JackIost nei, jeg har ikke vært i Polen, @Winza/Jacklost hva er det mest eksotiske landet du har besøkt? @Sphere hva er din favoritt alkoholholdige drikke ? 

Har bare vært i Sverige, Tyskland og Polen så ingen :P

@Raven.WritingDesk Er du god til å tegne?

11 timer siden, NonJuan skrev:

Jakten på kjærligheten!  Neida....

Jeg tror jeg ville vært i et eller annet tv program med Solveig Kloppen

@Winza/JackIost Du sier Ole Brum, anser du deg selv som en klok mann? Han har mnage gullkorn den bjørnen!

@Winza/JackIost Tileggspørsmål : Om en kvinne hadde spurt deg om du kunne lære henne å synge, hvordan ville du ha reagert?

Så for meg deg i jakten på kjærligheten nå :hoho:Tenkte mer siden han med er feit og later seg :fnise: Føler meg så absolutt ikke klok :P Ville sunget en sang og så ville hun ha spurt en annen :fnise:

@NonJuan Hva er din favoritt film igjennom tidene?

@Sphere Liker du spill? 

Skrevet
4 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Åhhh, det er et utrolig godt spørsmål. For jeg har filmdilla....

12 years a slave, Den grønne Mil, Hachi "A dog's tale"   Er jo noen!

@Winza/JackIost  Har du noen gang drevet sport? Ballsport?

Skrevet
10 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg liker electronica, trance og dance. @Sphere beskriv en perfekt lørdagskveld for deg

Nå er den perfekte lørdagskveld å lage litt ekstra god mat sammen med poden. Så se en fotballkamp sammen, for deretter å spille litt sjakk, kanskje. 

@Raven.WritingDesk Hvordan er du når du kjeder deg? 

10 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg kom vel året etter deg? Kom hit i februar eller mars 2014 men føles som en evighet :P Du er en hyggelig og grei bruker :)

@Kruset Du da?

Så for meg deg i jakten på kjærligheten nå :hoho:Tenkte mer siden han med er feit og later seg :fnise: Føler meg så absolutt ikke klok :P Ville sunget en sang og så ville hun ha spurt en annen :fnise:

@Sphere Liker du spill? 

Kommer an på hva slags spill du snakker om. I dating, nei. Sjakk, ja. Oddsen, ja. Poker, ja. Data, litt. 

@Winza/Jacklost Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Hvorfor dobbelt? 

Skrevet
10 timer siden, applestories skrev:

Vel... "Ekte menn" var noe helt annet enn jeg forventet, og tydeligvis noe annet enn deltakerne selv forventet også. Det er fem karer som spiser usunt og ikke trener som blir utsatt for blant annet svømming, yoga og ballett, og målet er å reise til Sør-Afrika i neste program for å delta i triathlon. Jeg tror ikke det blir en sesong to, for å si det sånn, men man blir jo litt glad i gutta og må følge dem helt til mål, kan ikke slutte å se på nå :)

Langhelg er deilig :) I går og i dag har jeg hjulpet mine foreldre med bil og hagearbeid (ikke at jeg kan noe, men jeg er jo to ekstra hender og halvparten så gammel). I morgen må vi vel være stille, og mandag blir det muligens skogsarbeid for at de skal få ved til vinteren. Om våren er det ikke noe som heter fridag på bygda :P

@Byjenta! Når flyttet du til Østlandet?

Aha! Såpass. :fnise:

Er jo herfra så har bodd her hele livet utenom et år som jeg bodde på nord-vestlandet. :) bodde på nord-vestlandet fra februar 2016-mars 2017 :) så da flyttet vi nedover :)

@applestories hva er ditt favoritt jente og guttenavn? =) 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
13 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

@Kruset Du da?

@Sphere Liker du spill? 

Nei.

@Winza/Jacklost siste konsert du var på ?

Skrevet
13 timer siden, NonJuan skrev:

Åhhh, det er et utrolig godt spørsmål. For jeg har filmdilla....

12 years a slave, Den grønne Mil, Hachi "A dog's tale"   Er jo noen!

@Winza/JackIost  Har du noen gang drevet sport? Ballsport?

Nei :P

@NonJuan Du da?

3 timer siden, Sphere skrev:

Nå er den perfekte lørdagskveld å lage litt ekstra god mat sammen med poden. Så se en fotballkamp sammen, for deretter å spille litt sjakk, kanskje. 

@Raven.WritingDesk Hvordan er du når du kjeder deg? 

Kommer an på hva slags spill du snakker om. I dating, nei. Sjakk, ja. Oddsen, ja. Poker, ja. Data, litt. 

@Winza/Jacklost Hva er bakgrunnen for nicket ditt? Hvorfor dobbelt? 

Liker begge to like godt så derfor begge to :)

@Sphere Favoritt film?

@QQbaby Ble du lei av denne tråden?

13 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Nei.

@Winza/Jacklost siste konsert du var på ?

Husker ikke, drar aldri på slike ting da jeg synes det er for bråkete :P

@Loki Laufeyson Du da?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet (endret)

@Winza/Jacklost Jeg er nok helt middels, jeg sitter ofte å drudler noe, helst når jeg egentlig skal lese/skrive oppgave.. @Sphere Jeg tror ikke jeg evner å kjede meg. Jeg har som regel alltid noe jeg skal gjøre, så om jeg ikke gjør noen ting (bare sitte i sofaen og se TV) så kjeder jeg meg heller ikke, da slapper jeg av. Jeg tror de fleste vokse idag har så mye å henge fingrene i at de færreste har tid til å kjede seg..? En liten avsporing her er at også barn idag har så hektisk hverdag at de kjeder seg sjeldent. Det tror jeg er litt synd, barn har godt av å kjede seg, det er ofte da kreativiteten slår til. @Winza/Jacklost har du noen kreative hobbyer? @Sphere har du noen gang vært i en slåsskamp? 

IMG_1734.JPG

Endret av noe tilfeldig
Skrevet
5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Winza/Jacklost Jeg er nok helt middels, jeg sitter ofte å drudler noe, helst når jeg egentlig skal lese/skrive oppgave. Legger med noen krusseduller så får du vurdere selv.. @Sphere Jeg tror ikke jeg evner å kjede meg. Jeg har som regel alltid noe jeg skal gjøre, så om jeg ikke gjør noen ting (bare sitte i sofaen og se TV) så kjeder jeg meg heller ikke, da slapper jeg av. Jeg tror de fleste vokse idag har så mye å henge fingrene i at de færreste har tid til å kjede seg..? En liten avsporing her er at også barn idag har så hektisk hverdag at de kjeder seg sjeldent. Det tror jeg er litt synd, barn har godt av å kjede seg, det er ofte da kreativiteten slår til. @Winza/Jacklost har du noen kreative hobbyer? @Sphere har du noen gang vært i en slåsskamp? 

IMG_1734.JPG

Du som har tegnet? Veldig fint :)

Nei :P Tror ikke jeg duger til noe

@Raven.WritingDesk Hvis noen hadde spurt om du føler deg perfekt, hva ville svaret ditt blitt?

11 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja har en.

@Winza/Jacklost hvordan er været hos deg?

@Loki Laufeyson første bokstav i fornavnet ditt?

Bra :)

@Bootyhunter Er det Snake?

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)
52 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Ja har en.

@Winza/Jacklost hvordan er været hos deg?

@Loki Laufeyson første bokstav i fornavnet ditt?

:)

Din da?@bootyhunter

Endret av Catalina Culès
Gjest Catalina Culès
Skrevet
20 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

@Kruset Du da?

@Sphere Liker du spill? 

Nei,

@Winza/Jacklost Favoritt spill?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Winza/Jacklost Da ville jeg flirt rått. Nei, såklart jeg ikke føler meg perfekt. Ingen er perfekt, og alle har alltids noe med segselv de må jobbe med. Gudene veit jeg har ei lang smørbrødliste med forbedringspotensiale.. 😜 @Winza/Jacklost Er du opptatt av overfladiske, ytre og materielle verdier ? 

Skrevet
10 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Nei :P

@NonJuan Du da?

Liker begge to like godt så derfor begge to :)

@Sphere Favoritt film?

@QQbaby Ble du lei av denne tråden?

Husker ikke, drar aldri på slike ting da jeg synes det er for bråkete :P

@Loki Laufeyson Du da?

7 Samurai.

@Winza/Jacklost Hva er det teiteste du har gjort for å kapre en kvinne?

10 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Winza/Jacklost Jeg er nok helt middels, jeg sitter ofte å drudler noe, helst når jeg egentlig skal lese/skrive oppgave.. @Sphere Jeg tror ikke jeg evner å kjede meg. Jeg har som regel alltid noe jeg skal gjøre, så om jeg ikke gjør noen ting (bare sitte i sofaen og se TV) så kjeder jeg meg heller ikke, da slapper jeg av. Jeg tror de fleste vokse idag har så mye å henge fingrene i at de færreste har tid til å kjede seg..? En liten avsporing her er at også barn idag har så hektisk hverdag at de kjeder seg sjeldent. Det tror jeg er litt synd, barn har godt av å kjede seg, det er ofte da kreativiteten slår til. @Winza/Jacklost har du noen kreative hobbyer? @Sphere har du noen gang vært i en slåsskamp? 

IMG_1734.JPG

Jeg vil ikke kalle det slåsskamp. Jeg har vel egentlig en sånn radar som gjør at jeg aldri er der når det blir bråk, men en gangbar det en drita brande på et utested som hadde fått det for seg at jeg sneik foran han på dass. Så da jeg skulle lukke igjen døra på båsen, røsket han den opp og kom inn etter meg. Han raget skikkelig over mine 1.81 og han var minst like brei. Og alt ble plutselig som i sakte film. Han hevet hånda og slo etter meg. Jeg rakk heldigvis å reagere. Hans knyttede neve traff veggen bak meg så litt av muren løsnet. Jeg smatt forbi og ut, mens han skrek over sin blodige hånd. 

@Raven.WritingDesk Ble du imponert over fighteregenskapene mine nå, eller? Og herlige skisser, forresten. 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
3 minutter siden, Sphere skrev:

7 Samurai.

@Winza/Jacklost Hva er det teiteste du har gjort for å kapre en kvinne?

Jeg vil ikke kalle det slåsskamp. Jeg har vel egentlig en sånn radar som gjør at jeg aldri er der når det blir bråk, men en gangbar det en drita brande på et utested som hadde fått det for seg at jeg sneik foran han på dass. Så da jeg skulle lukke igjen døra på båsen, røsket han den opp og kom inn etter meg. Han raget skikkelig over mine 1.81 og han var minst like brei. Og alt ble plutselig som i sakte film. Han hevet hånda og slo etter meg. Jeg rakk heldigvis å reagere. Hans knyttede neve traff veggen bak meg så litt av muren løsnet. Jeg smatt forbi og ut, mens han skrek over sin blodige hånd. 

@Raven.WritingDesk Ble du imponert over fighteregenskapene mine nå, eller? Og herlige skisser, forresten. 

Det der var vel mer flight enn fight egenskaper, men å begynne å sloss med en tilfeldig drita fyr på do er vel neppe særlig smart, så ja. Får vel si meg imponert. @Sphere du skrev tidligere at du var den lille gutten, ble du sent utviklet ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...