Salka Skrevet 28. april 2017 #14021 Skrevet 28. april 2017 1 time siden, Loki Laufeyson skrev: Ikke annet enn at jeg gikk på rideskole. Har du planer for sommerferien @Salka ? Håper og satser på Islandstur igjen. Blir nok en tur nordpå også. Du da, @Loki Laufeyson
annebanane Skrevet 28. april 2017 #14022 Skrevet 28. april 2017 (endret) Byjenta! skrev (På 22.4.2017 den 22.05): Endret 15. januar 2023 av annebanane
Gjest noe tilfeldig Skrevet 28. april 2017 #14023 Skrevet 28. april 2017 Beklager sent svar (igjen!..) @Dr. A. Kula jeg skal nok følge godt med 17 mai toget ja, må innrømme at jeg gruegleder meg hvert år, så mange mennesker og så mye styr men samtidig så koselig. @Dr. A. Kula Hvordan pleier du å feire 17 mai? @Winza/JackIost nei, jeg har ikke vært i Polen, @Winza/Jacklost hva er det mest eksotiske landet du har besøkt? @Sphere hva er din favoritt alkoholholdige drikke ?
Sphere Skrevet 29. april 2017 #14024 Skrevet 29. april 2017 13 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Beklager sent svar (igjen!..) @Dr. A. Kula jeg skal nok følge godt med 17 mai toget ja, må innrømme at jeg gruegleder meg hvert år, så mange mennesker og så mye styr men samtidig så koselig. @Dr. A. Kula Hvordan pleier du å feire 17 mai? @Winza/JackIost nei, jeg har ikke vært i Polen, @Winza/Jacklost hva er det mest eksotiske landet du har besøkt? @Sphere hva er din favoritt alkoholholdige drikke ? Jeg tar gjerne en øl til kampen, eller et glass vin til maten, eller til og med en whiskey til filmen i godt lag. Men sjeldent jeg blir brisen. Det aller beste må ha vært en Brunello jeg drakk i Italia. Sikkert mye med settingen også. @Raven.WritingDesk Hva er din yndlingsfilmquote?
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. april 2017 #14025 Skrevet 29. april 2017 14 timer siden, Salka skrev: Håper og satser på Islandstur igjen. Blir nok en tur nordpå også. Du da, @Loki Laufeyson Skal en tur til Barcelona, men ellers ingen planer. @Salka Har du vært i Barcelona?
NonJuan Skrevet 29. april 2017 #14026 Skrevet 29. april 2017 På 28.4.2017 den 10.41, Winza/Jacklost skrev: @NonJuan Hvis du kunne vært med i en TV serie, hvilken ville det da vært? Kan være avsluttende serier med Jakten på kjærligheten! Neida.... Jeg tror jeg ville vært i et eller annet tv program med Solveig Kloppen @Winza/JackIost Du sier Ole Brum, anser du deg selv som en klok mann? Han har mnage gullkorn den bjørnen! @Winza/JackIost Tileggspørsmål : Om en kvinne hadde spurt deg om du kunne lære henne å synge, hvordan ville du ha reagert?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #14027 Skrevet 29. april 2017 (endret) 14 minutter siden, Sphere skrev: Jeg tar gjerne en øl til kampen, eller et glass vin til maten, eller til og med en whiskey til filmen i godt lag. Men sjeldent jeg blir brisen. Det aller beste må ha vært en Brunello jeg drakk i Italia. Sikkert mye med settingen også. @Raven.WritingDesk Hva er din yndlingsfilmquote? Er ikke det ganske åpenlyst da? "Why is a Raven like a writingdesk" ? (Alice in wondeland) 😜 Jeg samler ellers på gode quotes, den siste jeg bet meg merke i var fra serien "Girls", om du kjenner til den? Det er en scene som viser en diskusjon mellom to mennesker som begge befinner seg i ulike sårbare og vanskelige livssituasjoner, og tragikomisk begynner den ene å gråte, legger hodet sitt i fanget på den andre Som ikke forstår hvorfor, og irriterer seg over dette. "Why are you crying, whats wrong with you"..? - Så sier den som gråter: "We are all just naked children", og da begynner den andre å gråte også. Så for tiden er det mitt favoritt quote. Jeg begynte også selv å hulke og strigråte av dette utsagnet. Jeg synes det var så symbolsk, fordi selv om vi blir voksen, og de fleste forsøker å komme oss som best vi kan helberget gjennom livet, kanskje gjennom å både ha en form for maske eller skjule mange av våre sårbarheter og problemer, for å beskytte og skåne oss selv, ofte mer og mer med alderen, - så er vi alle tross alt innerst inne bare nakne, avkledde barn.. Hva med deg, @Sphere har du en favoritt quote? Endret 29. april 2017 av noe tilfeldig
Sphere Skrevet 29. april 2017 #14028 Skrevet 29. april 2017 35 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Er ikke det ganske åpenlyst da? "Why is a Raven like a writingdesk" ? (Alice in wondeland) 😜 Jeg samler ellers på gode quotes, den siste jeg bet meg merke i var fra serien "Girls", om du kjenner til den? Det er en scene som viser en diskusjon mellom to mennesker som begge befinner seg i ulike sårbare og vanskelige livssituasjoner, og tragikomisk begynner den ene å gråte, legger hodet sitt i fanget på den andre Som ikke forstår hvorfor, og irriterer seg over dette. "Why are you crying, whats wrong with you"..? - Så sier den som gråter: "We are all just naked children", og da begynner den andre å gråte også. Så for tiden er det mitt favoritt quote. Jeg begynte også selv å hulke og strigråte av dette utsagnet. Jeg synes det var så symbolsk, fordi selv om vi blir voksen, og de fleste forsøker å komme oss som best vi kan helberget gjennom livet, kanskje gjennom å både ha en form for maske eller skjule mange av våre sårbarheter og problemer, for å beskytte og skåne oss selv, ofte mer og mer med alderen, - så er vi alle tross alt innerst inne bare nakne, avkledde barn.. Hva med deg, @Sphere har du en favoritt quote? Jeg burde selvsagt tatt den, men nå fikk jeg jo litt mer info også. Mitt må være fra den glitrende "The Usual Suspects" - "The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist". @Raven.WritingDesk Hvilken årstid beskriver deg best, og hvorfor?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #14029 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Sphere skrev: Jeg burde selvsagt tatt den, men nå fikk jeg jo litt mer info også. Mitt må være fra den glitrende "The Usual Suspects" - "The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist". @Raven.WritingDesk Hvilken årstid beskriver deg best, og hvorfor? Jøss, det var et dypt spørsmål.. jeg har aldri beskrevet megselv gjennom en årstid, men det må vel bli høst. Høsten er full av vakre og intense farger, også er den både litt melankolsk samtidig som jeg synes den er spennende. @Sphere tror du Djevelen eksisterer?
Sphere Skrevet 29. april 2017 #14030 Skrevet 29. april 2017 30 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jøss, det var et dypt spørsmål.. jeg har aldri beskrevet megselv gjennom en årstid, men det må vel bli høst. Høsten er full av vakre og intense farger, også er den både litt melankolsk samtidig som jeg synes den er spennende. @Sphere tror du Djevelen eksisterer? Jeg tror ikke på Gud og Djevelen i bibelsk forstand. Men jeg tror vi alle har en liten djevel inne i oss, som vi har mer eller mindre kontroll på. 😉 @Raven.WritingDesk Hva representerer mørket for deg?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #14031 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Sphere skrev: Jeg tror ikke på Gud og Djevelen i bibelsk forstand. Men jeg tror vi alle har en liten djevel inne i oss, som vi har mer eller mindre kontroll på. 😉 @Raven.WritingDesk Hva representerer mørket for deg? Oi.. "hva representerer mørket for deg". Nå var jo tema før dette årstid, Gud og djevelen, men noe av det første som falt meg inn er at mørket er bare fravær av lys. @Sphere Tror du mennesker har en sjel?
Sphere Skrevet 29. april 2017 #14032 Skrevet 29. april 2017 26 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Oi.. "hva representerer mørket for deg". Nå var jo tema før dette årstid, Gud og djevelen, men noe av det første som falt meg inn er at mørket er bare fravær av lys. @Sphere Tror du mennesker har en sjel? Nei, det tror jeg ikke. Jeg er kjedelig vitenskapelig av meg. @Raven.WritingDesk Hva gjør deg skikkelig sinna?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #14033 Skrevet 29. april 2017 7 minutter siden, Sphere skrev: Nei, det tror jeg ikke. Jeg er kjedelig vitenskapelig av meg. @Raven.WritingDesk Hva gjør deg skikkelig sinna? Hm.. mennesker som er falsk. Utnytter andre. Mennesker som mobber eller tråkker andre ned. Kanskje mest av alt sistnevnte. Jeg er nok kjent for å være veldig direkte og ha et lite temperament, (uten at jeg ønsker å være ufin) - Men har jeg misforstått eller vi kommer til enighet når jeg snakker med deg går det fort over. Jeg er aldri langsint. Sårer du meg reagerer jeg kanskje først med sinne (som kan repareres) og vet jeg at dette var ikke OK, så går det over til skuffelse og at jeg blir trist, og da er nok vennskapet/forholdet over. @Sphere Anser du degselv som en direkte og tydelig person eller er du konfliktsky?
Sphere Skrevet 29. april 2017 #14034 Skrevet 29. april 2017 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Hm.. mennesker som er falsk. Utnytter andre. Mennesker som mobber eller tråkker andre ned. Kanskje mest av alt sistnevnte. Jeg er nok kjent for å være veldig direkte og ha et lite temperament, (uten at jeg ønsker å være ufin) - Men har jeg misforstått eller vi kommer til enighet når jeg snakker med deg går det fort over. Jeg er aldri langsint. Sårer du meg reagerer jeg kanskje først med sinne (som kan repareres) og vet jeg at dette var ikke OK, så går det over til skuffelse og at jeg blir trist, og da er nok vennskapet/forholdet over. @Sphere Anser du degselv som en direkte og tydelig person eller er du konfliktsky? Jeg anser meg selv som analyserende og tålmodig, men er ikke redd for å ta tyren ved hornene. Uten å kommunisere, får man heller ikke gjort noe med problemer eller utfordringer. @Raven.WritingDesk Har du klart å beholde noen barndomsvenner?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #14035 Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, Sphere skrev: Jeg anser meg selv som analyserende og tålmodig, men er ikke redd for å ta tyren ved hornene. Uten å kommunisere, får man heller ikke gjort noe med problemer eller utfordringer. @Raven.WritingDesk Har du klart å beholde noen barndomsvenner? Ja, Jeg har nok beholdt flere barndomsvenner enn det som normalt er. Slike lange vennskap betyr mye for meg, så jeg tar meg tid til å pleie det og ivareta det. @Sphere Hvem er de(n) personen(e) i livet ditt som har betydd mest og hvorfor?
Sphere Skrevet 29. april 2017 #14036 Skrevet 29. april 2017 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Ja, Jeg har nok beholdt flere barndomsvenner enn det som normalt er. Slike lange vennskap betyr mye for meg, så jeg tar meg tid til å pleie det og ivareta det. @Sphere Hvem er de(n) personen(e) i livet ditt som har betydd mest og hvorfor? Jeg må svare poden der. Livet forandret seg helt da han ble født. Han betyr alt for meg. Han kan feks bare le den herlige latteren hans, og fullstendig forandre en ellers dårlig dag. @Raven.WritingDesk Hva er det mest "nerdete" du driver med?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #14037 Skrevet 29. april 2017 3 timer siden, Sphere skrev: Jeg må svare poden der. Livet forandret seg helt da han ble født. Han betyr alt for meg. Han kan feks bare le den herlige latteren hans, og fullstendig forandre en ellers dårlig dag. @Raven.WritingDesk Hva er det mest "nerdete" du driver med? Hmm.. jeg synes det er vanskelig å svare på det fordi jeg veit ikke helt hva som er "nerd" eller ikke nå til dags.. menneh; jeg henger jo på KG.. Det er vel relativt Nerd ? Jeg liker å Google endel ting som andre kanskje synes er kjedelig, det er også kanskje litt nerd? Også elsker jeg å spille Pinball, og PS4, men da helst GTA5. Det er vel litt nerd..? - også samler jeg på quotes fra Filmer og serier ja.. herrgud, jeg er skikkelig nørd!! @Sphere hvem var du på ungdomsskolen? En av de kule kidsa, en nøytral en, et utskudd eller er mobbeoffer..? Eller noe helt annet ?
Sphere Skrevet 29. april 2017 #14038 Skrevet 29. april 2017 3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Hmm.. jeg synes det er vanskelig å svare på det fordi jeg veit ikke helt hva som er "nerd" eller ikke nå til dags.. menneh; jeg henger jo på KG.. Det er vel relativt Nerd ? Jeg liker å Google endel ting som andre kanskje synes er kjedelig, det er også kanskje litt nerd? Også elsker jeg å spille Pinball, og PS4, men da helst GTA5. Det er vel litt nerd..? - også samler jeg på quotes fra Filmer og serier ja.. herrgud, jeg er skikkelig nørd!! @Sphere hvem var du på ungdomsskolen? En av de kule kidsa, en nøytral en, et utskudd eller er mobbeoffer..? Eller noe helt annet ? Jeg var han usynlige, minste gutten i klassen. Ingen jenter så på meg, inntil noen fant ut at jeg var enda mindre der nede. Da var det en jentegjeng som mobbet og herjet en stund. Og jeg både hatet det og likte det på en gang. Det verste var vel at jeg ikke skjønte hvorfor jeg følte som jeg gjorde. @Raven.WritingDesk Hvilket kort i kortstokken representerer deg, og hvorfor?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. april 2017 #14039 Skrevet 29. april 2017 27 minutter siden, Sphere skrev: Jeg var han usynlige, minste gutten i klassen. Ingen jenter så på meg, inntil noen fant ut at jeg var enda mindre der nede. Da var det en jentegjeng som mobbet og herjet en stund. Og jeg både hatet det og likte det på en gang. Det verste var vel at jeg ikke skjønte hvorfor jeg følte som jeg gjorde. @Raven.WritingDesk Hvilket kort i kortstokken representerer deg, og hvorfor? Jeg må vel si hjerterdame da, siden jeg er ei dame med et stort hjerte 😜 @Sphere Hvor gammel var du når du fikk din første kjæreste ?
applestories Skrevet 29. april 2017 #14040 Skrevet 29. april 2017 (endret) På 28.4.2017 den 18.11, Byjenta! skrev: Nei, aldri sett på det! Hva går det ut på? Hva skal du denne langhelgen? @applestories Vel... "Ekte menn" var noe helt annet enn jeg forventet, og tydeligvis noe annet enn deltakerne selv forventet også. Det er fem karer som spiser usunt og ikke trener som blir utsatt for blant annet svømming, yoga og ballett, og målet er å reise til Sør-Afrika i neste program for å delta i triathlon. Jeg tror ikke det blir en sesong to, for å si det sånn, men man blir jo litt glad i gutta og må følge dem helt til mål, kan ikke slutte å se på nå Langhelg er deilig I går og i dag har jeg hjulpet mine foreldre med bil og hagearbeid (ikke at jeg kan noe, men jeg er jo to ekstra hender og halvparten så gammel). I morgen må vi vel være stille, og mandag blir det muligens skogsarbeid for at de skal få ved til vinteren. Om våren er det ikke noe som heter fridag på bygda @Byjenta! Når flyttet du til Østlandet? Endret 29. april 2017 av applestories
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå