Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Moonwalker skrev:

Den ble tilbragt med de gamle :)

@Byjenta! Hvor mange måltid spiser du om dagen?

Som regel 3 måltider om dagen ;) Hva med deg? 

@Moonwalker er du singel eller i et forhold? 

Skrevet
3 minutter siden, Byjenta! skrev:

Som regel 3 måltider om dagen ;) Hva med deg? 

@Moonwalker er du singel eller i et forhold? 

Alt fra 1 til 4 måltid. Er dårlig på det der :P

Ingen +1 her, haha :)

@Byjenta! Hvor ofte vasker du vinduene på boligen?

Skrevet
1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Alt fra 1 til 4 måltid. Er dårlig på det der :P

Ingen +1 her, haha :)

@Byjenta! Hvor ofte vasker du vinduene på boligen?

Når det blir møkkete hehe, ikke noe fasit på det gitt... .... :fnise:

Glad i dyr? Hvilke dyr liker du i såfall IKKE? ( husdyr) @Moonwalker

Skrevet
12 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Så du klippet? Ja har sett på det siden det startet og jeg var 7 år så har sett på det nesten hele livet :P Blir rart når det er over /: Heldigvis har jeg Home and Away så jeg fortsatt har en såpeserie jeg kan følge med på :)

@QQbaby Liker du Home and Away?

Ja, er så mange deilige mennesker på Home and away :rodmer:

Hvem av mennene i Home and Away har du størst crush på @Winza/Jacklost???

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm...ja, må nok innrømme det. :)  Et trivelig sted. 
p.s. jeg er ikke veldig nysgjerrig, så jeg spør ikke om noe i denne tråden. 

Det er greit, men koselig at duer her :hug:

6 timer siden, Kruset skrev:

Ja, det har jeg :) Må ha vært i 2011, tror jeg.

@Winza/Jacklost Har du reist utenfor Europa noen gang? I tilfelle hvor?

Du glemte å svare meg @Kruset.

4 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Det må være den gangen jeg ble matforgiftet  i Danmark.

Hva er din verste ferie da @QQbaby ?

Må være den gangen vi var på bryllupsreise. Var vel da jeg skjønte at alle god ting tar slutt før eller siden her i livet:trist:

AnonymBruker
Skrevet

Haha, treg i oppfattelsen du, da.

:fnise:

Anonymkode: dc976...f20

Skrevet
15 timer siden, QQbaby skrev:

Det er kun å se nedenfor beltestedet så ser man om mannen går kommando ;) 

Du bør begynne å se på menn som mer enn bare en kamerat, livet blir gøyere med det ;)

Mannen bør helst ha stramt undertøy som får frem formen på utstyret :alice:

Hvordan undertøy synes du menn blir deiligst i? @Dr. A. Kula

Kanskje jeg bare ikke har funnet en mann jeg liker til slikt? :ninja:

Tettsittende boxer (vet ikke om det har eget navn).

@QQbaby hvordan vil du beskrive undertøyet du tar på deg selv (om noe) når du skal kle deg for intimaktiviteter?

15 timer siden, Kruset skrev:

Ikke noe jeg har tenkt på, men det er ikke utenkelig at jeg deltar. Ikke de første årene dog, det er visst mer enn nok å gjøre.

@Dr. A. Kula Hva er ditt første minne?

Litt usikker om det er minne eller minne fra billder, men husker jeg klappet en geit i en dyrepark. Sliter litt med å skille minner fra bilder/film.

@Kruset har du kruset hår? :nigo: 

12 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Så du klippet? Ja har sett på det siden det startet og jeg var 7 år så har sett på det nesten hele livet :P Blir rart når det er over /: Heldigvis har jeg Home and Away så jeg fortsatt har en såpeserie jeg kan følge med på :)

@QQbaby Liker du Home and Away?

Nei :P

@Loki Laufeyson Var dette din første bruker?

Nr 5 :) Digger når de kjører rundt med en safe hengendes fast :P Men blir aldri det samme å se de nå som Paul Walker er død :(

@Dr. A. Kula Ble du også ganske lei deg når han døde?

Du virker jo til å være i god nok form til det :) Du ligner faktisk litt på gamle læreren :fnise:

Har ingen favoritt, er ikke noe dyre person :) Men liker Mammuter, dumt de er utryddet :/ Istedenfor fikk vi noen store mammut wannabe dyr som er livredd for små mus :dry:

@Cyrus Liker du Miley Cyrus?

Nå ble jeg nysgjerrig :lur:

Nei :)

@Bootyhunter Du da? Og er det pewdiepie?

Bare aktiv her :) Blir for mye med flere forumer samtidlig :P

@Kruset Har du vært i Polen før? Lol sliter med å komme på spørsmål nå :P

Den sekvensen er bare digg, spesielt når søppelbilen overtar.

Det kom veldig overraskende. Selv om jeg blir trist når mennesker dør, har jeg ikke for vane å la kjendisdød påvirke meg veldig. Men selvsagt kjente jeg tristheten over at et så ungt menneske går bort så plutselig.

@Winza/Jacklost hvilket dødsfall har gjort mest inntrykk på deg/ gjort deg mest trist?

6 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg liker onkel skrue. McDuck be keepin it real.

@Dr. A. Kula Abonnerer du på noen blader/aviser?

Skulle gjerne hatt innholdet i bingen hans (og da snakker jeg ikke om bingen han sover i). 

Holder en avis (nett+papir i helgen) samt noen få magasiner.

@Cyrus hvor mange timer (ca) med film har du av ungene dine?

4 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Kong: Skull Island.

Hvilken vampyrfilm er favoritten din? @Dr. A. Kula

Åh, nå minte du meg på en film jeg skulle se. Var den bra?

Liker Underworld og Blade filmene, men Bram Stoker's Dracula (1992) er en av filmene jeg liker. Men det finnes en del gamle Vampyr/Drakula filmer som jeg så i ungdomstiden som jeg ikke lenger vet hva heter, som kommer høyt opp.

@Loki Laufeyson Har jeg stilt deg fotballspørsmålet?

2 timer siden, Moonwalker skrev:

Oida :ler: Var bestemt på at jeg hadde svart, så måtte tilbake og sjekke :plystre:

Svaret er at jeg foretrekker å rusle rundt barbent inne. Friheten er helt nydelig! Er så varmblodig at det ikke er noen problem. Har faktisk innesko på nå da for en periode! Tester ut det livet.

@Dr. A. Kula Parkerer du innimellom på handicapplassene uten tillatelse?

Innesko er tullball, phøy.

Selvsagt parkerer jeg ikke på HC plasser! :nei: 

@Moonwalker hva slags bil kjører du, og hvilken ville du kjøpt om penger (og miljø) ikke var hindring? (Og hva betyr Ingen +1? :nigo: )

Skrevet
På 18.4.2017 den 1.17, Dr. A. Kula skrev:

@NonJuan

Som nye brukere i tråden stiller jeg standardspørsmålet mitt, Har du spilt eller spiller du fotball og i tilfelle på hvilket nivå var det høyeste? Bonusspørsmål: Spiller du FPL? (Dette vet du om du gjør, og vet du ikke gjør du det ikke)

Ja jeg har spilt fotball. Høyeste nivå var for Kjelsås  men 3 div

@Dr. A. Kula

Spiller du nettspill?

Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

@QQbaby hvordan vil du beskrive undertøyet du tar på deg selv (om noe) når du skal kle deg for intimaktiviteter?

Litt usikker om det er minne eller minne fra billder, men husker jeg klappet en geit i en dyrepark. Sliter litt med å skille minner fra bilder/film.

Det kom veldig overraskende. Selv om jeg blir trist når mennesker dør, har jeg ikke for vane å la kjendisdød påvirke meg veldig. Men selvsagt kjente jeg tristheten over at et så ungt menneske går bort så plutselig.

@Winza/Jacklost hvilket dødsfall har gjort mest inntrykk på deg/ gjort deg mest trist?

Skulle gjerne hatt innholdet i bingen hans (og da snakker jeg ikke om bingen han sover i). 

Liker Underworld og Blade filmene, men Bram Stoker's Dracula (1992) er en av filmene jeg liker. Men det finnes en del gamle Vampyr/Drakula filmer som jeg så i ungdomstiden som jeg ikke lenger vet hva heter, som kommer høyt opp.

@Moonwalker hva slags bil kjører du, og hvilken ville du kjøpt om penger (og miljø) ikke var hindring? (Og hva betyr Ingen +1? :nigo: )

I veldig liten grad, håret mitt er ganske slett.

@Dr. A. Kula Hvor reiste du sist?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
På 19.4.2017 den 10.33, Sphere skrev:

Jeg har en, ja. Og jeg har kommet dit at jeg egentlig er godt fornøyd. MEN, dukker det opp ei som tar meg helt med storm, og som ønsker seg barn, så har jeg ikke lukket døra.

@Raven.WritingDesk Hva er ditt varmeste minne fra barndommen?

Beklager sent svar...: Mitt varmeste minne er ikke en spesifikk episode, men en spesifikk person; min bestevenninne som jeg først møtte da jeg gikk i bleier og var rundt 1år. Vi er beste venner enda den dag idag. Hun representerer alt som er positivt med min barndom, for meg.. Vi hoppet strikk utenfor huset til hverandre, bygde stråhytter ute på åkeren om sommeren og flettet blomsterkranser.. stjal småpenger og kjøpte snop for det når vi ble tenåringer, forelsket oss i nabogutta uten at det alltid ble gjengjeldt, kranglet så bøsta føyk, ble bestevenner igjen etter en times tid. Badet ute på skjærene i regnvær, lyn og torden. Overnattet hos hverandre nesten hver helg. Vi så hverandre vokse opp. Opplevde sorger og gleder, felles gjennom hele livet. Støttet oss alltid på hverandre.. så ja; hun er mitt beste barndomsminne.. @Sphere Som tenåringsfar, hva er din største bekymring ? 

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Dr. A. Kula Beklager sent svar til deg også.. - Ja, det tror jeg. Har jeg først bestemt meg for noe bruker jeg som regel å gjennomføre det.. @Dr. A. Kula har du noen planer for sommeren? 

Skrevet
1 time siden, NonJuan skrev:

Ja jeg har spilt fotball. Høyeste nivå var for Kjelsås  men 3 div

@Dr. A. Kula

Spiller du nettspill?

Kun FPL (Fantasy Premier League). Slenger inn en Lotto kupong med ujevne mellomrom, det skjer jo gjerne på nettt i våre dager. Men holder meg ellers borte fra pengespill på nett. Ellers er vel noen PS spill mulig å spille over nett, men gjør det i svært liten grad (er forresten lenge siden jeg spilte på PS nå).

@NonJuan spiller du selv online, og i så fall på PC eller konsoll?

50 minutter siden, Kruset skrev:

I veldig liten grad, håret mitt er ganske slett.

@Dr. A. Kula Hvor reiste du sist?

(Nå er det ikke sikkert jeg bare refererte til hår på hodet :nigo: , ikke alle som fjerner utveksten under armene :fnis: ) 

Sist jeg reiste (med fly) var til hovedstaden, men det var på et kurs/konferanse på et hotell i utkanten slik at det ikke ble noen anledning til å sjekke ut bylivet.

@Kruset når besøkte du foreldrene dine sist?

3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

@Dr. A. Kula Beklager sent svar til deg også.. - Ja, det tror jeg. Har jeg først bestemt meg for noe bruker jeg som regel å gjennomføre det.. @Dr. A. Kula har du noen planer for sommeren? 

:jolie: (men vil du virkelig kutte ned på rødvinen?)

Har vært forferdelig dårlig på sommer-/ferieplanlegging i år, så ikke noe spesifikt foreløpig.

@Raven.WritingDesk har treningen gitt ønskede resultater, over eller under forventning?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet

@Dr. A. Kula 1.) JA. 2.)  Hadde jo vært digg å påstå at jeg nå var en stram størrelse 36, med sixpack og enorme biceps, men det er da ikke tilfellet. Har dog gått ned endel kilo, blitt sterkere og strammere, men viktigst av alt; har mer energi, lært masse ulike ting jeg finner spennende vedrørende trening, er mer livsglad og positiv, takler ulike utfordringer i livet bedre, har mer struktur og rutiner. Alt i alt: mer glad i både megselv og livet enn tidligere.. (og fått bedre helse underveis..) så ja; treningen har absolutt gitt ønskede resultater :) - @Dr. A. Kula Hva er din favoritt årstid ? 

Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Den var veldig bra. Nei kan ikke huske at du har stilt meg fotball spørsmålet.

@Dr. A. Kula Hva er din favoritt mattrett?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
4 timer siden, QQbaby skrev:

Må være den gangen vi var på bryllupsreise. Var vel da jeg skjønte at alle god ting tar slutt før eller siden her i livet:trist:

:klem:

Gjest Catalina Culès
Skrevet
4 timer siden, Bootyhunter skrev:

Er sammen med ei. Like sprø som meg og utrolig vakker😍

Ja det er han. Dama som skiftet pb til han (må få meg nytt passord altså😂) for hun har alltid vert småforelska i han..Lage seg egen bruker her inne skal hun få gjøre. Får ikke bruke min! 

@Winza/Jacklost er du forelska i noen for tiden da?

@Loki Laufeyson er du forelska eller dater noen for tiden?

Nope :)

Har du barn @bootyhunter ?

Skrevet
7 timer siden, Cyrus skrev:

Jeg hater hotell cæsar. Men jeg så omtrent alle episodene fra det begynte og frem til 2015 😅

Hvem er favorittkarakteren din fra Hotell Cæsar?

Av alle som har vært med så er det definitivt Svein, kongen av Drammen :biggrin:

@Cyrus Hvorfor så du på når du hatet det? :P

7 timer siden, Kruset skrev:

Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Polen, Italia, Spania, USA, Colombia, England. Har husket alle nå, tror jeg :)

@Winza/Jacklost Hva er drømmereisemålet?

Litt av en globetrotter du :)

Australia :) Og se området hvor de spiller inn Home and Away :)

@Kruset Ser du på det?

5 timer siden, Bootyhunter skrev:

Er sammen med ei. Like sprø som meg og utrolig vakker😍

Ja det er han. Dama som skiftet pb til han (må få meg nytt passord altså😂) for hun har alltid vert småforelska i han..Lage seg egen bruker her inne skal hun få gjøre. Får ikke bruke min! 

@Winza/Jacklost er du forelska i noen for tiden da?

@Loki Laufeyson er du forelska eller dater noen for tiden?

Heldig dame :) Hvem er det nå?

Nei :) Er det veldig sjeldent :P

@Bootyhunter gruer du deg til du fyller 30?

4 timer siden, QQbaby skrev:

Ingen da jeg liker damer, ikke menn :fnise: Synes Kath er den deiligste der nå :)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, treg i oppfattelsen du, da.

:fnise:

Anonymkode: dc976...f20

Hvem?

3 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Morfar sin :(

@Dr. A. Kula Deg da?

4 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Har du et kjæledyr @Winza/Jacklost ?

Han som får deg er veldig heldig :)

@Loki Laufeyson Blir du rasende når du hører om dyr som blir mishandlet?

@NonJuan Hvem liker du best i Hotel Cæsar?

Gjest Axl Rose
Skrevet
16 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Har du barn @bootyhunter ?

Ja 1 barn.

@Loki Laufeyson liker du de her 432.jpg? :P 

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Takk. Mest av alt er jeg heldig som har ei så god og vakker dame. Hvem er hva? Dama eller pb'et? 

Gruer meg ikke. 30 åra er herlig tid det sier folk. Håper og tror det blir mye bedre enn starten på 20 åra som jeg kastet bort.

@Winza/Jacklost Hva med deg? Gruer du deg?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
8 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Av alle som har vært med så er det definitivt Svein, kongen av Drammen :biggrin:

@Cyrus Hvorfor så du på når du hatet det? :P

Litt av en globetrotter du :)

Australia :) Og se området hvor de spiller inn Home and Away :)

@Kruset Ser du på det?

Ingen da jeg liker damer, ikke menn :fnise: Synes Kath er den deiligste der nå :)

Hvem?

Morfar sin :(

@Dr. A. Kula Deg da?

Han som får deg er veldig heldig :)

@Loki Laufeyson Blir du rasende når du hører om dyr som blir mishandlet?

@NonJuan Hvem liker du best i Hotel Cæsar?

Ja.

Har du meldt deg på neste farmen @Winza/Jacklost ?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Ja 1 barn.

@Loki Laufeyson liker du de her 432.jpg? :P 

Takk. Mest av alt er jeg heldig som har ei så god og vakker dame. Hvem er hva? Dama eller pb'et? 

Gruer meg ikke. 30 åra er herlig tid det sier folk. Håper og tror det blir mye bedre enn starten på 20 åra som jeg kastet bort.

@Winza/Jacklost Hva med deg? Gruer du deg?

Har ikke noe imot de.

@Bootyhunter Er du lett skremt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...