Salka Skrevet 19. april 2017 #13781 Skrevet 19. april 2017 21 timer siden, Loki Laufeyson skrev: @Salka Hvilket Pink Floyd og R.E.M album er det beste? @fiole Hvilke språk kan du? Gud, nå spør du vanskelig! Derfor jeg har brukt så lang tid på å svare også, jeg har tenkt veldig. Favorittlåtene mine er spredt på mange album, men får si Dark Side Of The Moon på Pink Floyd og Document og New Adventures In HiFi på R.E.M. Digger også Monster, det er det mest rocka albumet. Alt er jo bra, så håpløst å velge. @Loki Laufeyson har du noen dyr? 20 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Liker Harold and Kumar go to white castle veldig godt Er også veldig glad i Harry Potter filmene? @QQbaby Kult profilbilde, er det snehvit som sniffer? Veldig gode Synes dog den forrige ikke var så veldig god som den kunne vært men fortsatt en grei film @Loki Laufeyson Liker du de andre superhelt filmene? Pelle @Salka deg da? Det er et fint navn btw Og trist med dyrene dine De er heldige som hadde deg til å ta vare på dem Digger navnet Cyrus men likte også Svinpäls veldig godt Mon tro om man kunne blandet de Svincyrus, Cyruspäls? Jeg er ikke på min kreative side i dag @Cyrus Var Cyrus (Eller din forrige bruker) den første? Husker ikke @Dr. A. Kula Har du noen gang vurdert å slette deg fra kg? PC som i de store hvite? Første gangen jeg holdt på med en var når jeg var liten og satt på fanget til pappa sin kompis og spilte der første Sonic spillet Første gangen vi fikk en hjemme var i 2001 men jeg brukte det så og si aldri, det var ikke før i 2007 når jeg var 16 at jeg fikk en bærbar PC og begynte å bruke nett mye @applestories savner du noen ganger tiden før Internett ble så stort og vanlig? Tusen takk. Savner dem fryktelig, ja. Pelle er favoritten her og. Alle skulle hatt en venn som Pelle @Winza/Jacklost hvem syns du er den mest irriterende karakteren i Cæsar da?
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #13782 Skrevet 19. april 2017 16 timer siden, BlandaDrops skrev: Mhm, vanskelig å si. Har egentlig få drømmer tror jeg... Hva drømmer du om? @QQbaby Jeg drømmer om en hverdag uten mann og barn Liker du familie? @BlandaDrops 9 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Må ærlig si at jeg ikke kan huske det 🤔 Vi har kanskje ikke hengt i de samme type trådene? Du virker som en hyggelig bruker i hvert fall @QQbaby Liker du Disney animasjonsfilmer? Bambi, snehvit osv Tusen takk Ja jeg liker å ta vare på de rundt meg <3 Nei Disney synes jeg er en vits, liker mer modent materiale som Hotel Cæsar og Fifty shades Hva liker du best med Fifty Shade serien? @Winza/Jacklost 8 timer siden, Loki Laufeyson skrev: På hytta, med nærmeste familie, utrolig deilig å komme hjem igjen. @QQbaby Har du dyr? Kondolerer, å være fanget med familien er det værste. Nei ikke forøyeblikket, er så mye mas med dyr. De er ikke selvstendige. Hvordan dyr liker du @Loki Laufeyson? 16 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Åhh, liker du ikke når menn går kommando? Inspirert av KLM (Kirkvaag, Lystad, Mjøen) sine navnsettinger. Liker vampyrfilmer og har sans for fler betydninger av ord. DrAKula, Doktor A. Kula, Dra kula, +++ og så inneholder navnet KUL! @QQbaby hva med ditt nicket, har Q'ene noe med Queen å gjøre? Selvfølgelig er jeg det Queen, hva ellers skulle jeg vært Men menn i kommando er noe kun gamle menn med mangel på selvrespekt gjør, så nei. Liker du menn i kommando @Dr. A. Kula?
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13783 Skrevet 19. april 2017 45 minutter siden, Salka skrev: Gud, nå spør du vanskelig! Derfor jeg har brukt så lang tid på å svare også, jeg har tenkt veldig. Favorittlåtene mine er spredt på mange album, men får si Dark Side Of The Moon på Pink Floyd og Document og New Adventures In HiFi på R.E.M. Digger også Monster, det er det mest rocka albumet. Alt er jo bra, så håpløst å velge. @Loki Laufeyson har du noen dyr? Tusen takk. Savner dem fryktelig, ja. Pelle er favoritten her og. Alle skulle hatt en venn som Pelle @Winza/Jacklost hvem syns du er den mest irriterende karakteren i Cæsar da? Har en chinchilla Hadde også en katt, men den ble påkjørt @Salka Har du lest noen bra bøker i det siste?
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13784 Skrevet 19. april 2017 37 minutter siden, QQbaby skrev: Jeg drømmer om en hverdag uten mann og barn Liker du familie? @BlandaDrops Tusen takk Ja jeg liker å ta vare på de rundt meg <3 Nei Disney synes jeg er en vits, liker mer modent materiale som Hotel Cæsar og Fifty shades Hva liker du best med Fifty Shade serien? @Winza/Jacklost Kondolerer, å være fanget med familien er det værste. Nei ikke forøyeblikket, er så mye mas med dyr. De er ikke selvstendige. Hvordan dyr liker du @Loki Laufeyson? Selvfølgelig er jeg det Queen, hva ellers skulle jeg vært Men menn i kommando er noe kun gamle menn med mangel på selvrespekt gjør, så nei. Liker du menn i kommando @Dr. A. Kula? Liker alle type dyr Men er spesielt glad i Kattedyr. @QQbaby Hva slags musikk liker du?
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #13785 Skrevet 19. april 2017 (endret) 7 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Liker alle type dyr Men er spesielt glad i Kattedyr. @QQbaby Hva slags musikk liker du? Liker veldig godt Didrik Solli Tangen, han ser så kjekk ut Hvilken musikk liker du @Loki Laufeyson? Endret 19. april 2017 av QQbaby
Gjest Winza Skrevet 19. april 2017 #13786 Skrevet 19. april 2017 6 timer siden, Cyrus skrev: Jeg slåss mye på ungdomsskolen. Men det var fordi jeg måtte. Har aldri likt å slåss. Lekeslåssing i fylla liker jeg derimot. Forrige gang brakk jeg et ribbein på kameraten min. @Winza/Jacklost Tror du det hadde fått konsekvenser om sjefen min visste hvor mye tid jeg bruker på KG i arbeidstiden? Spørs hva du jobber med @Cyrus Hva jobber du med? Var det bodyguard på en nattklubb? 6 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Litt usikker, men "Top Secret" er i hvertfall en het kandidat. Tror det må bli den. @Winza/Jacklost hvilken film så du sist på kino? Klart du må svare ærlig! Alltid! Trodde du var mann for å stå for dine (svar og) meninger. @Cyrus jobber ikke du skift? Helt klart popkorn. @BlandaDrops selvpopp eller mikropopp? @Loki Laufeyson har du hørt Faithless 2.0 albumet, og hva synes du i så fall? Fast and Furious 8 @Dr. A. Kula Har du sett fast and Furious før? 2 timer siden, Kruset skrev: Kreativt spørsmål Joda, jeg har en liten greie for fine krus, så jeg har samlet opp noen gjennom årene. @Winza/Jacklost Det neste året må du spise det samme til middag hver dag. Hva velger du? Jeg ringer mormor mer eller mindre jevnlig, men ellers er jeg dårlig på det altså. Ringer som regel til foreldrene mine om jeg trenger råd til hva det skulle være, og da blir det gjerne en god prat med det samme. Mamma ringer meg til gjengjeld ofte, så henne snakker jeg mye med. @Monstrum Hvem i familien din har du mest kontakt med? Jeg trodde med det første at den eneste gangen jeg hadde døgnet var i russetiden (da var jeg til gjengjeld våken 40 timer i strekk), men det var også en natt i løpet av det friåret jeg hadde. @Dr. A. Kula Hvis du fikk all makt i Norge, hvilke ting ville du forandret? Kjøttdeig Det eneste jeg ikke blir lei av @Kruset Du da? 57 minutter siden, Salka skrev: Gud, nå spør du vanskelig! Derfor jeg har brukt så lang tid på å svare også, jeg har tenkt veldig. Favorittlåtene mine er spredt på mange album, men får si Dark Side Of The Moon på Pink Floyd og Document og New Adventures In HiFi på R.E.M. Digger også Monster, det er det mest rocka albumet. Alt er jo bra, så håpløst å velge. @Loki Laufeyson har du noen dyr? Tusen takk. Savner dem fryktelig, ja. Pelle er favoritten her og. Alle skulle hatt en venn som Pelle @Winza/Jacklost hvem syns du er den mest irriterende karakteren i Cæsar da? Spørsmålet er vel mer hvem er ikke irritendes? Må bli Jenny da selv om hun ikke er med lenger @Salka Kommer du til å savne Hotel Cæsar? 39 minutter siden, QQbaby skrev: Jeg drømmer om en hverdag uten mann og barn Liker du familie? @BlandaDrops Tusen takk Ja jeg liker å ta vare på de rundt meg <3 Nei Disney synes jeg er en vits, liker mer modent materiale som Hotel Cæsar og Fifty shades Hva liker du best med Fifty Shade serien? @Winza/Jacklost Kondolerer, å være fanget med familien er det værste. Nei ikke forøyeblikket, er så mye mas med dyr. De er ikke selvstendige. Hvordan dyr liker du @Loki Laufeyson? Selvfølgelig er jeg det Queen, hva ellers skulle jeg vært Men menn i kommando er noe kun gamle menn med mangel på selvrespekt gjør, så nei. Liker du menn i kommando @Dr. A. Kula? Til og med Bambi og løvenes konge? Har aldri sett filmen Men har sett Fifty Shades of Tubby Trodde helt ærlig at jeg skulle dø av latter når jeg så denne 😬 @QQbaby Så ser du på Hotel Cæsar? @Loki Laufeyson Ble du lei av å stille meg spørsmål?
Gjest BlandaDrops Skrevet 19. april 2017 #13787 Skrevet 19. april 2017 50 minutter siden, QQbaby skrev: Jeg drømmer om en hverdag uten mann og barn Liker du familie? @BlandaDrops Tusen takk Ja jeg liker å ta vare på de rundt meg <3 Nei Disney synes jeg er en vits, liker mer modent materiale som Hotel Cæsar og Fifty shades Hva liker du best med Fifty Shade serien? @Winza/Jacklost Kondolerer, å være fanget med familien er det værste. Nei ikke forøyeblikket, er så mye mas med dyr. De er ikke selvstendige. Hvordan dyr liker du @Loki Laufeyson? Selvfølgelig er jeg det Queen, hva ellers skulle jeg vært Men menn i kommando er noe kun gamle menn med mangel på selvrespekt gjør, så nei. Liker du menn i kommando @Dr. A. Kula? Er glad i familien min <3 Er du Dom eller Sub ? @QQbaby
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13788 Skrevet 19. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Spørs hva du jobber med @Cyrus Hva jobber du med? Var det bodyguard på en nattklubb? Fast and Furious 8 @Dr. A. Kula Har du sett fast and Furious før? Kjøttdeig Det eneste jeg ikke blir lei av @Kruset Du da? Spørsmålet er vel mer hvem er ikke irritendes? Må bli Jenny da selv om hun ikke er med lenger @Salka Kommer du til å savne Hotel Cæsar? Til og med Bambi og løvenes konge? Har aldri sett filmen Men har sett Fifty Shades of Tubby Trodde helt ærlig at jeg skulle dø av latter når jeg så denne 😬 @QQbaby Så ser du på Hotel Cæsar? @Loki Laufeyson Ble du lei av å stille meg spørsmål? Neida, kom bare ikke på noe @Winza/Jacklost Liker du å lese tegneserier?
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13789 Skrevet 19. april 2017 5 minutter siden, QQbaby skrev: Liker veldig godt Didrik Solli Tangen, han ser så kjekk ut Hvilken musikk liker du @Loki Laufeyson? Liker mye, men alternativ rock er det jeg hører mest på. Hva hadde du til middag i dag @QQbaby ?
Gjest Winza Skrevet 19. april 2017 #13790 Skrevet 19. april 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Neida, kom bare ikke på noe @Winza/Jacklost Liker du å lese tegneserier? Ah, ja ikke alltid lett Har ikke noe imot det men gidder aldri å gjøre det @Loki Laufeyson Har du en hemmelig crush på han som spiller Loki? @BlandaDrops Unnskyld for hvordan jeg oppførte meg i den andre tråden, er ikke alltid jeg tenker over hvordan jeg oppfører meg. Skjønner om du er sint men vil beklage i hvert fall
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #13791 Skrevet 19. april 2017 8 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Til og med Bambi og løvenes konge? Har aldri sett filmen Men har sett Fifty Shades of Tubby Trodde helt ærlig at jeg skulle dø av latter når jeg så denne 😬 @QQbaby Så ser du på Hotel Cæsar? @Loki Laufeyson Ble du lei av å stille meg spørsmål? Ja, kjenner det venger seg inni meg når barna skal se på det søppelet Men tubby ødelegger mesterstykket Men så klart jeg ser på Hotel Cæsar, hvem gjør ikke det! Du ser også på Hotel Cæsar @Winza/Jacklost? 8 minutter siden, BlandaDrops skrev: Er glad i familien min <3 Er du Dom eller Sub ? @QQbaby Subway er usunt og gir mennesker stygge og feite kropper. Dominos pizza har vi ikke i Norge, men dette er også ekstremt usunt. Så er verken dom eller sub. Hva liker du å spise? @BlandaDrops
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #13792 Skrevet 19. april 2017 6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Liker mye, men alternativ rock er det jeg hører mest på. Hva hadde du til middag i dag @QQbaby ? Salat Hvem i One Direction ville du blitt sammens med om du måtte velge? @Loki Laufeyson
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13793 Skrevet 19. april 2017 9 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Ah, ja ikke alltid lett Har ikke noe imot det men gidder aldri å gjøre det @Loki Laufeyson Har du en hemmelig crush på han som spiller Loki? @BlandaDrops Unnskyld for hvordan jeg oppførte meg i den andre tråden, er ikke alltid jeg tenker over hvordan jeg oppfører meg. Skjønner om du er sint men vil beklage i hvert fall He he, har nok det ja Har du en hemmelig crush @Winza/Jacklost ?
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13794 Skrevet 19. april 2017 3 minutter siden, QQbaby skrev: Salat Hvem i One Direction ville du blitt sammens med om du måtte velge? @Loki Laufeyson Ingen, ikke mine typer det der. @QQbaby Hvilken tv-serie er din favoritt?
QQbaby Skrevet 19. april 2017 #13795 Skrevet 19. april 2017 Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev: Ingen, ikke mine typer det der. @QQbaby Hvilken tv-serie er din favoritt? Hotel Cæsar Hvorfor er ingen i One Direction din type? @Loki Laufeyson
Gjest BlandaDrops Skrevet 19. april 2017 #13796 Skrevet 19. april 2017 8 minutter siden, QQbaby skrev: Ja, kjenner det venger seg inni meg når barna skal se på det søppelet Men tubby ødelegger mesterstykket Men så klart jeg ser på Hotel Cæsar, hvem gjør ikke det! Du ser også på Hotel Cæsar @Winza/Jacklost? Subway er usunt og gir mennesker stygge og feite kropper. Dominos pizza har vi ikke i Norge, men dette er også ekstremt usunt. Så er verken dom eller sub. Hva liker du å spise? @BlandaDrops Dom eller Sub i senga ?? @QQbaby Spiser bare usunt, men spiser sykt lite. Digger kebab og burger, nam...
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13797 Skrevet 19. april 2017 9 minutter siden, QQbaby skrev: Hotel Cæsar Hvorfor er ingen i One Direction din type? @Loki Laufeyson Liker andre type mannfolk. Hvor var du sist på ferie i utlandet @QQbaby ?
Dr. A. Kula Skrevet 19. april 2017 #13798 Skrevet 19. april 2017 6 timer siden, Cyrus skrev: Det var som faen og du følger med æ 😂 Men denne uka jobber jeg formiddag. Og for å fatte meg så kort og konkret som mulig på ditt forrige spørsmål så synes jeg damefotball er morsomt. @Dr. A. Kula Er du avhengig av noe? @QQbaby Er du avhengig av noe? @BlandaDrops Er du avhengig av noe? @applestories Er du avhengig av noe? @Loki Laufeyson Liker du vaniljecola? Luft, vann og mat for å nevne noe. Verken røyker eller bruker narkotika eller medisiner. Drikker gjerne alkohol, men kan gå flere helger etter hverandre uten. @Cyrus når var du sist på ei skikkelig fyllekule? 6 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Ja, syns det var bra Hvilken artist er din absolutte favoritt @Dr. A. Kula ? Jean Michelle Jarre! Har du hørt Electronic 1 og 2 eller Oxygene 3, @Loki Laufeyson? 5 timer siden, BlandaDrops skrev: Micropopp  Solarium. Er du avhengig av noe da ? @Cyrus Kunne du ha dratt på ferie alene? @Dr. A. Kula Ja det kunne jeg, er ganske sosialt anlagt og kommer derfor lett i kontakt med fremmede, men som familiemann er det begrenset mulighet for det? @BlandaDrops kommer du lett i prat med ukjente? 3 timer siden, Kruset skrev: Kreativt spørsmål Joda, jeg har en liten greie for fine krus, så jeg har samlet opp noen gjennom årene. @Winza/Jacklost Det neste året må du spise det samme til middag hver dag. Hva velger du? Jeg ringer mormor mer eller mindre jevnlig, men ellers er jeg dårlig på det altså. Ringer som regel til foreldrene mine om jeg trenger råd til hva det skulle være, og da blir det gjerne en god prat med det samme. Mamma ringer meg til gjengjeld ofte, så henne snakker jeg mye med. @Monstrum Hvem i familien din har du mest kontakt med? Jeg trodde med det første at den eneste gangen jeg hadde døgnet var i russetiden (da var jeg til gjengjeld våken 40 timer i strekk), men det var også en natt i løpet av det friåret jeg hadde. @Dr. A. Kula Hvis du fikk all makt i Norge, hvilke ting ville du forandret? Tenker jeg måtte begynt med å endre meg selv først for å takle en slik rolle! @Kruset har du noen politiske ambisjoner? 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det heter ikke bukkøl, har ingen sammenheng med dyr. Sitat fra Wikipedia: Bokkøl er et mørkt, sterkt og maltrikt, undergjæret øl. I de fleste land brukes betegnelsen bock. Opphavet til bokkølet skal finnes i hansabyen Einbeck ved Hannover, der bryggeriet skilter med betegnelsen ur-bock. Seinere forskjøv tyngdepunktet for bock seg til München. Bokkøl er som regel mørkt på farge, men i Tyskland brygges også flere lysere sorter. Bokkøl har en alkoholstyrke på minst 4,8 %. Flere norske bryggerier brygger bokkøl med en alkoholstyrke på 6-7 %. I Tyskland brygges også et enda sterkere doppelbock. Bokkøl er svært mektig og har gjerne en karakteristisk karamellsmak på grunn av malten, og egner seg utmerket som drikke til søt mat og desserter, som et alternativ til portvin. Anonymkode: dc976...f20 Flott med litt faktaopplysninger. Har du smakt Stellinger Divum, og hva synes du i såkalt om det ølet, AB? 1 time siden, QQbaby skrev: Jeg drømmer om en hverdag uten mann og barn Liker du familie? @BlandaDrops Tusen takk Ja jeg liker å ta vare på de rundt meg <3 Nei Disney synes jeg er en vits, liker mer modent materiale som Hotel Cæsar og Fifty shades Hva liker du best med Fifty Shade serien? @Winza/Jacklost Kondolerer, å være fanget med familien er det værste. Nei ikke forøyeblikket, er så mye mas med dyr. De er ikke selvstendige. Hvordan dyr liker du @Loki Laufeyson? Selvfølgelig er jeg det Queen, hva ellers skulle jeg vært Men menn i kommando er noe kun gamle menn med mangel på selvrespekt gjør, så nei. Liker du menn i kommando @Dr. A. Kula? Tror ikke jeg ser forskjell på om en mann går kommando eller ei, så det bryr jeg meg lite om. Dessuten har jeg til gode å like en mann som noe annet en en kamerat. @QQbaby hvilket undertøy skal mannen ha da, helsetjenesten ? 18 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Spørs hva du jobber med @Cyrus Hva jobber du med? Var det bodyguard på en nattklubb? Fast and Furious 8 @Dr. A. Kula Har du sett fast and Furious før? Kjøttdeig Det eneste jeg ikke blir lei av @Kruset Du da? Spørsmålet er vel mer hvem er ikke irritendes? Må bli Jenny da selv om hun ikke er med lenger @Salka Kommer du til å savne Hotel Cæsar? Til og med Bambi og løvenes konge? Har aldri sett filmen Men har sett Fifty Shades of Tubby Trodde helt ærlig at jeg skulle dø av latter når jeg så denne 😬 @QQbaby Så ser du på Hotel Cæsar? @Loki Laufeyson Ble du lei av å stille meg spørsmål? Har selvsagt sett Fast and Furious, men har ikke sett alle enda. Har selvsagt samleboks på Blu-Ray. Hvilken av F&F filmene synes du er best, @Winza/Jacklost?
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. april 2017 #13799 Skrevet 19. april 2017 3 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Luft, vann og mat for å nevne noe. Verken røyker eller bruker narkotika eller medisiner. Drikker gjerne alkohol, men kan gå flere helger etter hverandre uten. @Cyrus når var du sist på ei skikkelig fyllekule? Jean Michelle Jarre! Har du hørt Electronic 1 og 2 eller Oxygene 3, @Loki Laufeyson? Ja det kunne jeg, er ganske sosialt anlagt og kommer derfor lett i kontakt med fremmede, men som familiemann er det begrenset mulighet for det? @BlandaDrops kommer du lett i prat med ukjente? Tenker jeg måtte begynt med å endre meg selv først for å takle en slik rolle! @Kruset har du noen politiske ambisjoner? Flott med litt faktaopplysninger. Har du smakt Stellinger Divum, og hva synes du i såkalt om det ølet, AB? Tror ikke jeg ser forskjell på om en mann går kommando eller ei, så det bryr jeg meg lite om. Dessuten har jeg til gode å like en mann som noe annet en en kamerat. @QQbaby hvilket undertøy skal mannen ha da, helsetjenesten ? Har selvsagt sett Fast and Furious, men har ikke sett alle enda. Har selvsagt samleboks på Blu-Ray. Hvilken av F&F filmene synes du er best, @Winza/Jacklost? Nei, har ikke det. Hvilke type filmer liker du @Dr. A. Kula
Dr. A. Kula Skrevet 19. april 2017 #13800 Skrevet 19. april 2017 Komedier med overdrivelser (sjekk Zucker brødrene), action (Fast an Furious, James Bond, Missing impossible, Matrix) eventyr/fantasi (Harry Potter, Ringenes Herre, Stat Wars, Underworld) og animasjon (Istid, Disney, Pilar) og selvsagt Vampyrfilmer. Men kan godt se romantiske, filmer, historiske eller dokumentar eller fra virkeligheten. @Loki Laufeyson sist sette kinofilm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå