Gjest noe tilfeldig Skrevet 18. april 2017 #13681 Skrevet 18. april 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: Hah... Ganske så teit, men here we go: SPH (Small Penis Humiliation) here. Så slo jeg det sammen, og for å ikke gjøre det åpenbart, tok jeg den andre meningen som avatar. @Raven.WritingDesk Hva var yndlingsleken din som liten? Jeg hadde et søskenbarn som elsker turtles og transformers. Jeg elsker Barbie og My little Pony. Han tok med sine figurer og jeg mine, også lekte de sammen, alle disse merkelige dukkene. Jeg var også unormalt glad i å lekesloss. Det er jeg vel enda 😜 @Sphere Har du Netflix, og; hva er den beste siste serien du har sett?
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13682 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, BlandaDrops skrev: Kylling, ris og bernaisse. Snowboard eller Alpint ? @Loki Laufeyson Veldig vanskelig er ikke glad i vintersport.....snowboard, kanskje. Er du glad i vintersport @BlandaDrops ?
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13683 Skrevet 18. april 2017 (endret) @Salka Hvilket Pink Floyd og R.E.M album er det beste? @fiole Hvilke språk kan du? Endret 18. april 2017 av Catalina Culès
Sphere Skrevet 18. april 2017 #13684 Skrevet 18. april 2017 8 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg hadde et søskenbarn som elsker turtles og transformers. Jeg elsker Barbie og My little Pony. Han tok med sine figurer og jeg mine, også lekte de sammen, alle disse merkelige dukkene. Jeg var også unormalt glad i å lekesloss. Det er jeg vel enda 😜 @Sphere Har du Netflix, og; hva er den beste siste serien du har sett? Lekeslossing er undervurdert. Kraftig. Jeg tror jeg er den eneste som ikke har Netflix. Jeg tok Sumo på grunn av fotballen, og har vært fornøyd med filmer, serier og dokumentarer der, så jeg har ikke kommet meg over på Netflix, men hvem vet en gang i framtiden? Den beste serien jeg har sett... Il capo dei capi er fantastisk. Ellers er vel Breaking Bad og The Wire helt der oppe også. @Raven.WritingDesk Hva er det beste du kan gjøre på en alenekveld hjemme?
Gjest Cyrus Skrevet 18. april 2017 #13685 Skrevet 18. april 2017 1 time siden, BlandaDrops skrev: Haha, det må jo være Atle Antonsen Hvem tror du er den største luremusa på stortinget ? @Svinpäls Knut Arild Hareide såklart. @BlandaDrops En kort og tøkk, eller en lang og tynn? 57 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Kyllingfilet og salat er alltid en vinner, reker og Cottage cheese, elsker at man kan spise Snickers proteinbar med "bare" 200 kcal, (eller marsbar) - uten at de smaker pulver. Taco med karbondekjøttdeig. Laks og potet bakt i ovn. Lettsaltet torsk med gulrot og erter. Ellers tenker jeg at man kan spise litt av alt. Og dynker du det ned i ekstra lett rømme blandet med græsksalat pulver, og soyasaus, - smaker det garantert godt! 😜 @Svinpäls Hva med deg? Men så var det kaloriene da.. Jeg har ikke noe sånn kosegreier. Enten er jeg på diett, og da er det nazi, eller så er jeg ikke på diett og da koser jeg meg med akkurat hva det skulle være jeg har lyst på @Raven.WritingDesk Så du på Idol i 2005?
applestories Skrevet 18. april 2017 #13686 Skrevet 18. april 2017 21 timer siden, Byjenta! skrev: Jaaa, det gjør jeg =) Hva ser du frem til nå @applestories??? Akkurat nå - til helgen. @Byjenta! Hvis du skulle foreslå en bok eller sjanger for noen som har helt motsatt smak av deg, hva kunne det bli? 19 timer siden, Monstrum skrev: Nei, jeg gjør ikke det. Vurderer derimot å sende pm til en admin for å høre hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen. Èn ting er pm, noe annet er ufine kommentarer og ryktespredning i andre tråder! Vanskelig å blokkere også, da jeg hvertfall, helst vil kunne motsi ufine ting som blir sagt om meg. (Utfrysning, hat, tror jeg er bedre enn..) @Kruset Hva med deg, har du pleid å svare på slikt? I morgen blir det litt hagearbeid og en del jobb tror jeg Også har kjæresten lovet meg biffsnadder! @applestories Hvilke aviser/nyhetskilder leser du? Uff, sprer det seg til andre tråder... Jaja, nå er det forhåpentligvis over På papir bare lokalavisen. På nett andre lokalaviser, VG, Dagbladet, NRK, Nettavisen.. det er de jeg er innom flere ganger daglig. Ikke det helt spennende utvalget @Monstrum Tror du vi går asteroiden som passerer Jorden i morgen? 11 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ja Hvordan visste du det? Jeg brukte et program som het second life når jeg var yngre og ene jeg ble venn med der het Winza og etter den tiden har Winza blitt et sært navn for meg som jeg bruker nesten like ofte som Jacklost Som forøvrig var brukernavnet mitt på Second life (blanding av Jack fra lost og lost ) Så begge navnene stammer fra Second Life @applestories Har du hørt om Second life? Har prøvd det, men tror ikke PCen jeg hadde da helt taklet programmet. Elsket ideen men fikk dessverre ikke prøvd det noe særlig. @Winza/Jacklost Husker du at dere fikk PC hjemme, eller er du så ung at det er noe som "alltid" har eksistert?
Byjenta! Skrevet 18. april 2017 #13687 Skrevet 18. april 2017 5 minutter siden, applestories skrev: Akkurat nå - til helgen. @Byjenta! Hvis du skulle foreslå en bok eller sjanger for noen som har helt motsatt smak av deg, hva kunne det bli? Vanskelig.... Jeg er jo stor fan av Harry potter, liker calendar girl og fifty shades bøkene, elsker slike bonderomaner, fra gammelt av typ 17-1800 tallet med kjærlighet og intriger, så ville kanskje vært det =) hehe @applestories Hva har du gjort i dag?
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #13688 Skrevet 18. april 2017 (endret) 8 timer siden, QQbaby skrev: Uansett helse og oppvekst høres spennende ut det 5 år på høyskole her Har du noen favoritt filmer? @Byjenta! ? Som sagt høyskole? Noen filmer du liker? @Winza/Jacklost Vel teller sengekos som idrett? Hvis du liker fotball, hva var det som gjorde deg interessert i fotball @BlandaDrops ? Liker Harold and Kumar go to white castle veldig godt Er også veldig glad i Harry Potter filmene? @QQbaby Kult profilbilde, er det snehvit som sniffer? 8 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Det har jeg, gleder meg veldig til filmen kommer @Winza/Jacklost Hva syns du om Thor filmene? Veldig gode Synes dog den forrige ikke var så veldig god som den kunne vært men fortsatt en grei film @Loki Laufeyson Liker du de andre superhelt filmene? 7 timer siden, Salka skrev: Har hatt 12 dyr, nå har jeg 8. Savner de jeg har mistet så fryktelig. @Loki Laufeyson har du vært på "skjæret"? (Island) Salka er et islandsk kvinne og hestenavn som jeg liker, jeg elsker Island og islandshest, driver med islandshest @Winza/Jacklost hvem er din favorittkarakter av de som er i Cæsar nå? Pelle @Salka deg da? Det er et fint navn btw Og trist med dyrene dine De er heldige som hadde deg til å ta vare på dem 7 timer siden, Cyrus skrev: I'm so confused.. Har jeg sett deg i bildetråden eller på pm? Jepp det er det! Nå venter jeg bare på å få nytt nick så er Cyrus oppe og går igjen. Med fler kleine kroppsbilder enn noen gang før. Digger navnet Cyrus men likte også Svinpäls veldig godt Mon tro om man kunne blandet de Svincyrus, Cyruspäls? Jeg er ikke på min kreative side i dag @Cyrus Var Cyrus (Eller din forrige bruker) den første? 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Fantasy premier league (https://fantasy.premierleague.com) Ja, nå ser jeg jo hvilket vakkert nummer du tenkte på. I følge slike elektroniske dingser sover jeg 7-8 timer i snitt pr døgn. Men tar nok mye igjen i helgen, så i ukedagen blir det 5-6 timer pr. natt. @Kruset når døgnet du sist? Jepp, men bare i 6 divisjon. Men spiller fortsatt "gubbefotball" innimellom. @BlandaDrops hvor aktiv var du i håndball da, og hva foretrekker du av fotball vs håndball? Takk for klemmen. Nei, hatt en sløv påske. Nei, har ikke gitt meg nyttårsforsett. @Winza/Jacklost har du holdt forsettet ditt (om du hadde noe)? Svært sjeldent. (Velger å tro jeg lukter godt av natur ) @Monstrum når var du sist så full at du ikke husker alt? Det er da mange damer også som spiller fotball, følger du ikke med der heller? Har universitetsutdannelse fra utlandet. @QQbaby var det godt å komme inn i varmen i tråden her? Jippii, velkommen tilbake!! Ca 3%. Det er ikke bare bilder som avslører... @Svinpäls hvor lenge klarte du deg uten KG? Husker ikke @Dr. A. Kula Har du noen gang vurdert å slette deg fra kg? 36 minutter siden, applestories skrev: Akkurat nå - til helgen. @Byjenta! Hvis du skulle foreslå en bok eller sjanger for noen som har helt motsatt smak av deg, hva kunne det bli? Uff, sprer det seg til andre tråder... Jaja, nå er det forhåpentligvis over På papir bare lokalavisen. På nett andre lokalaviser, VG, Dagbladet, NRK, Nettavisen.. det er de jeg er innom flere ganger daglig. Ikke det helt spennende utvalget @Monstrum Tror du vi går asteroiden som passerer Jorden i morgen? Har prøvd det, men tror ikke PCen jeg hadde da helt taklet programmet. Elsket ideen men fikk dessverre ikke prøvd det noe særlig. @Winza/Jacklost Husker du at dere fikk PC hjemme, eller er du så ung at det er noe som "alltid" har eksistert? PC som i de store hvite? Første gangen jeg holdt på med en var når jeg var liten og satt på fanget til pappa sin kompis og spilte der første Sonic spillet Første gangen vi fikk en hjemme var i 2001 men jeg brukte det så og si aldri, det var ikke før i 2007 når jeg var 16 at jeg fikk en bærbar PC og begynte å bruke nett mye @applestories savner du noen ganger tiden før Internett ble så stort og vanlig? Endret 18. april 2017 av Winza
Gjest Catalina Culès Skrevet 18. april 2017 #13689 Skrevet 18. april 2017 12 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Liker Harold and Kumar go to white castle veldig godt Er også veldig glad i Harry Potter filmene? @QQbaby Kult profilbilde, er det snehvit som sniffer? Veldig gode Synes dog den forrige ikke var så veldig god som den kunne vært men fortsatt en grei film @Loki Laufeyson Liker du de andre superhelt filmene? Pelle @Salka deg da? Det er et fint navn btw Og trist med dyrene dine De er heldige som hadde deg til å ta vare på dem Digger navnet Cyrus men likte også Svinpäls veldig godt Mon tro om man kunne blandet de Svincyrus, Cyruspäls? Jeg er ikke på min kreative side i dag @Cyrus Var Cyrus (Eller din forrige bruker) den første? Husker ikke @Dr. A. Kula Har du noen gang vurdert å slette deg fra kg? PC som i de stort hvite? Første gangen jeg holdt på med en var når jeg var liten og satt på fanget til pappa sin kompis og spilte der første Sonic spillet Første gangen vi fikk en hjemme var i 2001 men jeg brukte det så og si aldri, det var ikke før i 2007 når jeg var 16 at jeg fikk en bærbar PC og begynte å bruke nett mye @applestories savner du noen ganger tiden før Internett ble så stort og vanlig? Liker The Avengers, Spidermann og Batmann. @Winza/Jacklost Hvem er favoritt karakteren din i Prison Break?
applestories Skrevet 18. april 2017 #13690 Skrevet 18. april 2017 11 minutter siden, Byjenta! skrev: Vanskelig.... Jeg er jo stor fan av Harry potter, liker calendar girl og fifty shades bøkene, elsker slike bonderomaner, fra gammelt av typ 17-1800 tallet med kjærlighet og intriger, så ville kanskje vært det =) hehe @applestories Hva har du gjort i dag? Vært på jobb, ikke fått tid til noe av det som lå igjen fra før påsken. Prøver igjen i morgen! Når jeg kom hjem var det så fint at jeg satt ute og leste i et par timer. Nå frrrryser jeg under et pledd mens jeg vurderer å finne noe å se på TV. @Byjenta! Er du en sånn som sitter ute i kulda og tviholder på sola, eller går du inn når det blir for dumt å sitte ute og fryse? 3 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: PC som i de stort hvite? Første gangen jeg holdt på med en var når jeg var liten og satt på fanget til pappa sin kompis og spilte der første Sonic spillet Første gangen vi fikk en hjemme var i 2001 men jeg brukte det så og si aldri, det var ikke før i 2007 når jeg var 16 at jeg fikk en bærbar PC og begynte å bruke nett mye @applestories savner du noen ganger tiden før Internett ble så stort og vanlig? Både og. Jeg har alltid vært glad i internett. Da vi fikk det i 1996, jeg var 12, gledet jeg meg sånn til å få snakke med folk ute i verden, langt utenfor den lille bygda jeg kom fra. Jeg tror ikke jeg brukte norsk noe særlig på nett før jeg var tidlig i 20-åra, og ante ikke hvordan jeg skulle uttrykke meg .. Synes fortsatt engelsk er enklere på mange måter. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten internett, men jeg hater at jeg kaster bort så mye tid her. Timene går så fort, vi stirrer alle på hver vår skjerm. Jeg kan bare forestille meg hvordan det å være barn og ungdom i dag med mobiler og kameraer og nettmobbing. Før så visste man ihvertfall hvem mobberne var, de kunne ikke være anonyme. Som alle andre som begynner å bli gamle må jeg vel si at enkelte ting var bedre før @Winza/Jacklost Vet du om - dersom man blokkerer PM fra noen, får de da beskjed om at de er blokkert eller blir meldingen sendt som vanlig?
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #13691 Skrevet 18. april 2017 5 minutter siden, applestories skrev: Vært på jobb, ikke fått tid til noe av det som lå igjen fra før påsken. Prøver igjen i morgen! Når jeg kom hjem var det så fint at jeg satt ute og leste i et par timer. Nå frrrryser jeg under et pledd mens jeg vurderer å finne noe å se på TV. @Byjenta! Er du en sånn som sitter ute i kulda og tviholder på sola, eller går du inn når det blir for dumt å sitte ute og fryse? Både og. Jeg har alltid vært glad i internett. Da vi fikk det i 1996, jeg var 12, gledet jeg meg sånn til å få snakke med folk ute i verden, langt utenfor den lille bygda jeg kom fra. Jeg tror ikke jeg brukte norsk noe særlig på nett før jeg var tidlig i 20-åra, og ante ikke hvordan jeg skulle uttrykke meg .. Synes fortsatt engelsk er enklere på mange måter. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten internett, men jeg hater at jeg kaster bort så mye tid her. Timene går så fort, vi stirrer alle på hver vår skjerm. Jeg kan bare forestille meg hvordan det å være barn og ungdom i dag med mobiler og kameraer og nettmobbing. Før så visste man ihvertfall hvem mobberne var, de kunne ikke være anonyme. Som alle andre som begynner å bli gamle må jeg vel si at enkelte ting var bedre før @Winza/Jacklost Vet du om - dersom man blokkerer PM fra noen, får de da beskjed om at de er blokkert eller blir meldingen sendt som vanlig? Er så enig De får beskjed om at du har valgt å ikke motta flere meldinger fra vedkommende, det skulle dog vært slik at meldingen blir sendt som vanlig slik de ikke visste de er blokkert, slik er det på Second life Ja har blitt blokkert der, var veldig rampete i starten 11 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Liker The Avengers, Spidermann og Batmann. @Winza/Jacklost Hvem er favoritt karakteren din i Prison Break? T-Bag @Loki Laufeyson Din da?
Byjenta! Skrevet 18. april 2017 #13692 Skrevet 18. april 2017 17 minutter siden, applestories skrev: Vært på jobb, ikke fått tid til noe av det som lå igjen fra før påsken. Prøver igjen i morgen! Når jeg kom hjem var det så fint at jeg satt ute og leste i et par timer. Nå frrrryser jeg under et pledd mens jeg vurderer å finne noe å se på TV. @Byjenta! Er du en sånn som sitter ute i kulda og tviholder på sola, eller går du inn når det blir for dumt å sitte ute og fryse? Aaah =) Jeg går inn om jeg fryser ja. Gidder ikke sitte ute og fryse... @applestories : Er du glad i å synge?
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13693 Skrevet 18. april 2017 2 timer siden, BlandaDrops skrev: Nei, han lå med venninna mi ett år senere Kjedelig å tenke på at det nullet kødda til karrieren min ! For en kødd, håper han brenner 2 timer siden, BlandaDrops skrev: Har du vært intim med en annen kvinne før? @QQbaby Nei, er nok ikke for meg Hvordan mannfolk liker du? @BlandaDrops 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: @QQbaby Var du på ferie i påska, hvor i så fall? Ja vi hadde en kjip tur på fjellet. Fanget med familien i en hel uka, trodde det skulle gå rundt for meg Hvordan har du tilbringt din ferie? @Loki Laufeyson Hei @Cyrus har du hatt en fin ferie?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13694 Skrevet 18. april 2017 @Cyrus Er du den ekte Cyrus/Ajax? Han fra Halden? Anonymkode: 6dcb8...005
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13695 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: @Cyrus Er du den ekte Cyrus/Ajax? Han fra Halden? Anonymkode: 6dcb8...005 Ja! Pent stykke mannfolk det Anonymkode: 324f6...f2f
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13696 Skrevet 18. april 2017 49 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Liker Harold and Kumar go to white castle veldig godt Er også veldig glad i Harry Potter filmene? @QQbaby Kult profilbilde, er det snehvit som sniffer? Ja det er snehvit som koser seg Hvilke film ville du aldri sett med familien din? Hvorfor? @Winza/Jacklost
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13697 Skrevet 18. april 2017 (endret) 33 minutter siden, applestories skrev: Vært på jobb, ikke fått tid til noe av det som lå igjen fra før påsken. Prøver igjen i morgen! Når jeg kom hjem var det så fint at jeg satt ute og leste i et par timer. Nå frrrryser jeg under et pledd mens jeg vurderer å finne noe å se på TV. @Byjenta! Er du en sånn som sitter ute i kulda og tviholder på sola, eller går du inn når det blir for dumt å sitte ute og fryse? Både og. Jeg har alltid vært glad i internett. Da vi fikk det i 1996, jeg var 12, gledet jeg meg sånn til å få snakke med folk ute i verden, langt utenfor den lille bygda jeg kom fra. Jeg tror ikke jeg brukte norsk noe særlig på nett før jeg var tidlig i 20-åra, og ante ikke hvordan jeg skulle uttrykke meg .. Synes fortsatt engelsk er enklere på mange måter. Jeg kan ikke tenke meg et liv uten internett, men jeg hater at jeg kaster bort så mye tid her. Timene går så fort, vi stirrer alle på hver vår skjerm. Jeg kan bare forestille meg hvordan det å være barn og ungdom i dag med mobiler og kameraer og nettmobbing. Før så visste man ihvertfall hvem mobberne var, de kunne ikke være anonyme. Som alle andre som begynner å bli gamle må jeg vel si at enkelte ting var bedre før @Winza/Jacklost Vet du om - dersom man blokkerer PM fra noen, får de da beskjed om at de er blokkert eller blir meldingen sendt som vanlig? Ser du er på igjen, og velger å FRYSE meg ut, og MOBBE meg som vanlig!!!! Kan vi heller ikke være litt mer voksne her. Synes det er så vondt måten du er så imot meg på kan du ikke gi meg en sjanse, hvordan utdannelse har du@applestories ????? Endret 18. april 2017 av QQbaby
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #13698 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Ja det er snehvit som koser seg Hvilke film ville du aldri sett med familien din? Hvorfor? @Winza/Jacklost Fifty shades of grey Fordi der er mange sex scener og jeg ville ikke følt meg komfortabel med å se på den i lag med mamma og søster @QQbaby Har du sett meg på kg utenom denne tråden før?
Gjest BlandaDrops Skrevet 18. april 2017 #13699 Skrevet 18. april 2017 2 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Veldig vanskelig er ikke glad i vintersport.....snowboard, kanskje. Er du glad i vintersport @BlandaDrops ? Jeg liker afterski, men ellers må jeg vel innrømme at det er langrenn som er mest min greie. Faller bestandig så mye i bakken 12 minutter siden, QQbaby skrev: For en kødd, håper han brenner Nei, er nok ikke for meg Hvordan mannfolk liker du? @BlandaDrops Ja vi hadde en kjip tur på fjellet. Fanget med familien i en hel uka, trodde det skulle gå rundt for meg Hvordan har du tilbringt din ferie? @Loki Laufeyson Hei @Cyrus har du hatt en fin ferie? Eksen min er en skikkelig kødd ja, du skjønner sikkert hvorfor jeg hater utroskap så jævlig nå? Liker egentlig både kvinner og menn jeg, men er mer fritenkende hetero enn lesbisk eller bi når alt kommer til alt. Blant menn så må jeg si at jeg lett blir kåt på de naturlig pene og slanke gutta. Liker ikke de som ser latterlig trente ut og som napper bryna osv. 1 time siden, Cyrus skrev: Knut Arild Hareide såklart. @BlandaDrops En kort og tøkk, eller en lang og tynn? Men så var det kaloriene da.. Jeg har ikke noe sånn kosegreier. Enten er jeg på diett, og da er det nazi, eller så er jeg ikke på diett og da koser jeg meg med akkurat hva det skulle være jeg har lyst på @Raven.WritingDesk Så du på Idol i 2005? Kort og tøkk eller lang og tynn hva for noe? Pikk?
QQbaby Skrevet 18. april 2017 #13700 Skrevet 18. april 2017 14 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Fifty shades of grey Fordi der er mange sex scener og jeg ville ikke følt meg komfortabel med å se på den i lag med mamma og søster @QQbaby Har du sett meg på kg utenom denne tråden før? Skulle ønske min familie var voksen nok til å se den filmen Jada sett deg på kg før Har du sett meg før denne tråden @Winza/Jacklost ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå