annebanane Skrevet 2. april 2017 #13481 Skrevet 2. april 2017 (endret) Byjenta! skrev (På 31.3.2017 den 20.58): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Escape Skrevet 2. april 2017 #13482 Skrevet 2. april 2017 På 31.3.2017 den 23.46, Monstrum skrev: @Escape Hva er det som fascinerer deg med hester? Det er samspillet og harmonien man kan ha med et så stort og sterkt dyr! :D @Monstrum Hva er dine planer for sommeren?
Byjenta! Skrevet 2. april 2017 #13483 Skrevet 2. april 2017 7 timer siden, Moonwalker skrev: Flink! Min egen? Jeg liker godt mange dialekter langs hele vestlandet. Det avhenger litt av kjønn. @Byjenta! Hadde du vært villig til å dele bolig med 10 andre over et år? Hehe okei Spørs hvem andre og hvorfor. Utenom familien? Nei. @Moonwalker Ser du på huskestue?
annebanane Skrevet 3. april 2017 #13484 Skrevet 3. april 2017 (endret) Byjenta! skrev (På 2.4.2017 den 21.44): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Byjenta! Skrevet 3. april 2017 #13485 Skrevet 3. april 2017 1 time siden, Moonwalker skrev: En sjelden gang om jeg har tilgang til kanalen det går på. @Byjenta! har du et godt pokerfjes? Okei =) Deeeet..... er jeg ikke sikker på, muligens. Haha =) @Moonwalker : Er du glad i cafeturer, kino, osv...? =)
applestories Skrevet 3. april 2017 #13486 Skrevet 3. april 2017 På 31.3.2017 den 20.54, Byjenta! skrev: Avslapning her =) Med mindre plutselig leiligheten blir solgt der oppe og vi skal opp og vaske og rydde ut der @applestories : Er du glad i dyr? Vil si det, selv om noen av dem kan være skikkelige drittsekker. @Byjenta! Tror du det kommer til å snø mer der du bor?
Byjenta! Skrevet 3. april 2017 #13487 Skrevet 3. april 2017 8 minutter siden, applestories skrev: Vil si det, selv om noen av dem kan være skikkelige drittsekker. @Byjenta! Tror du det kommer til å snø mer der du bor? Absolutt ikke det kommer ikke til å snø noe mer her =) Det er jeg helt sikker på. @applestories Er det noen yrker du syntes er mer sexy enn andre?
Monstrum Skrevet 3. april 2017 #13488 Skrevet 3. april 2017 På 1.4.2017 den 17.10, Kruset skrev: Jeg lever studentlivet, jobber ikke på siden. All ære til de som klarer det altså, jeg har ikke kapasitet. Med det sagt, helgene går iblant med til studier. @Monstrum Nevn tre egenskaper du liker ved deg selv? Blæh, det tror jeg er det verste spørsmålet jeg kan få. Det er faktisk ikke mange år siden jeg var i stand til å svare på det, og det først etter mange år i behandling. Men, hei; fremskritt! Jeg er omsorgsfull. Jeg vil at andre skal ha det bra, enten personlig eller profesjonelt. Jeg er kreativ på enkelte områder, og flink til det. Og jeg er psykisk veldig sterk. Herdet om det går an å si. @Kruset Har du en uvane du sliter med å legge av deg? På 2.4.2017 den 20.44, Escape skrev: Det er samspillet og harmonien man kan ha med et så stort og sterkt dyr! :D @Monstrum Hva er dine planer for sommeren? Jeg skal ha èn uke ferie, da skal jeg reise til hjembyen min og til besteforeldrene mine. Resten av sommeren blir jeg hjemme. I sommer er det to år siden vi startet bedriften vår, og sommeren er høysesong, i tillegg til at jeg har en annen jobb. Men jeg vet at jeg får besøk av en fin gjeng med venner i løpet av sommeren, også kommer det vel noe familie på besøk @Escape Hva er favorittretten din?
Kruset Skrevet 3. april 2017 #13489 Skrevet 3. april 2017 20 minutter siden, Monstrum skrev: Blæh, det tror jeg er det verste spørsmålet jeg kan få. Det er faktisk ikke mange år siden jeg var i stand til å svare på det, og det først etter mange år i behandling. Men, hei; fremskritt! Jeg er omsorgsfull. Jeg vil at andre skal ha det bra, enten personlig eller profesjonelt. Jeg er kreativ på enkelte områder, og flink til det. Og jeg er psykisk veldig sterk. Herdet om det går an å si. @Kruset Har du en uvane du sliter med å legge av deg? Jeg skal ha èn uke ferie, da skal jeg reise til hjembyen min og til besteforeldrene mine. Resten av sommeren blir jeg hjemme. I sommer er det to år siden vi startet bedriften vår, og sommeren er høysesong, i tillegg til at jeg har en annen jobb. Men jeg vet at jeg får besøk av en fin gjeng med venner i løpet av sommeren, også kommer det vel noe familie på besøk @Escape Hva er favorittretten din? Beklager Håper ikke spørsmålet gjorde deg altfor utilpass. Synes du svarer fint, og så legger jeg til: åpenhet. Jeg liker det ved deg Jeg har mange Skal jeg velge én? Den kanskje verste er min ekstreme evne til å utsette alt jeg ikke har lyst til å gjøre. Jeg utsetter klesvasken til jeg omtrent ikke har klær igjen, oppgaver til rett før innleveringsfristen, å stå opp til jeg må haste meg gjennom morgenen. Og jeg utsetter alltid å legge meg til altfor sent på kvelden. @Monstrum Hvilken egenskap verdsetter du mest i venner?
Monstrum Skrevet 3. april 2017 #13490 Skrevet 3. april 2017 55 minutter siden, Kruset skrev: Beklager Håper ikke spørsmålet gjorde deg altfor utilpass. Synes du svarer fint, og så legger jeg til: åpenhet. Jeg liker det ved deg Jeg har mange Skal jeg velge én? Den kanskje verste er min ekstreme evne til å utsette alt jeg ikke har lyst til å gjøre. Jeg utsetter klesvasken til jeg omtrent ikke har klær igjen, oppgaver til rett før innleveringsfristen, å stå opp til jeg må haste meg gjennom morgenen. Og jeg utsetter alltid å legge meg til altfor sent på kvelden. @Monstrum Hvilken egenskap verdsetter du mest i venner? Det går helt fint! Jeg synes åpenhet er viktig, og at det burde være like naturlig å være åpen om de psykiske plagene som det er om fysiske, men jeg setter pris på at andre setter pris på det Det må være ærlighet. En venn skal være en som støtter deg og er glad i deg, ja. Men en venn skal ikke bare "jatte med". En god venn skal våge å si sin mening, selv om den kanskje ikke er lik din. Det er slik man utvikler et dypere vennskap, tror jeg, og ikke bare et helt overfladisk ett. Det er slik man kan gi og få de beste rådene (og det er veldig greit å få beskjed om det hvis det man har tenkt å ha på seg en kveld ikke kler deg like godt som det du først trodde ) @Kruset Hvordan oppdaget du kvinneguiden?
Kruset Skrevet 3. april 2017 #13491 Skrevet 3. april 2017 Helt enig med deg! Dessverre mange tabuer fortsatt, men så viktig å rive dem ned, synes jeg. Tilstår at jeg kanskje ikke alltid er like flink til det selv, jobber med saken. Kvinneguiden poppet rett og slett opp nesten hver gang jeg Googlet noe, så til slutt trykket jeg meg jo inn. Ble litt lesing og underholdning, før det til slutt var et eller annet som engasjerte meg så mye at jeg bare måtte svare. Samme spørsmål går i retur
QQbaby Skrevet 3. april 2017 #13492 Skrevet 3. april 2017 Hei på dere @Kruset @Monstrum @Byjenta! og @applestories , jeg er ny i denne tråden, og tenke at denne tråden virkelig så spennende ut. Så da kan jeg vel starte å stille dere et spørsmål, så er jeg klar til å svare. Jeg lurer på, hva synes dere er min aller beste egenskap?
Escape Skrevet 4. april 2017 #13493 Skrevet 4. april 2017 23 timer siden, Monstrum skrev: @Escape Hva er favorittretten din? Å, det er virkelig vanskelig å velge Men noe av det beste jeg vet er moussaka/lasagne og risgrøt! @Monstrum Hvordan traff du kjæresten din?
applestories Skrevet 8. april 2017 #13494 Skrevet 8. april 2017 (endret) På 25.1.2017 den 9.55, Byjenta! skrev: På 3.4.2017 den 21.30, Byjenta! skrev: Absolutt ikke det kommer ikke til å snø noe mer her =) Det er jeg helt sikker på. @applestories Er det noen yrker du syntes er mer sexy enn andre? Neei... Kan ikke komme på noe spesielt.. Men menn med litt autoritet og ansvar kan jo være tiltrekkende @Byjenta! Får du sure meldinger fra folk her inne dersom du ikke svarer på kommentarene deres? Endret 8. april 2017 av applestories
Monstrum Skrevet 8. april 2017 #13495 Skrevet 8. april 2017 På 4.4.2017 den 0.55, Kruset skrev: Helt enig med deg! Dessverre mange tabuer fortsatt, men så viktig å rive dem ned, synes jeg. Tilstår at jeg kanskje ikke alltid er like flink til det selv, jobber med saken. Kvinneguiden poppet rett og slett opp nesten hver gang jeg Googlet noe, så til slutt trykket jeg meg jo inn. Ble litt lesing og underholdning, før det til slutt var et eller annet som engasjerte meg så mye at jeg bare måtte svare. Samme spørsmål går i retur Akkurat samme faktisk, kom ikke unna KG når jeg googlet, så til slutt meldte jeg meg inn selv @Kruset Hva studerer du? På 4.4.2017 den 22.28, Escape skrev: Å, det er virkelig vanskelig å velge Men noe av det beste jeg vet er moussaka/lasagne og risgrøt! @Monstrum Hvordan traff du kjæresten din? Haha,jeg spurte om hjelp til noe jeg ikke fikk til med kameraet på et forum, han sendte pm med svar, og så... Ja, så ble det nå bare oss etter en stund @Escape Hva er planene dine for helga? 13 minutter siden, applestories skrev: Neei... Kan ikke komme på noe spesielt.. Men menn med litt autoritet og ansvar kan jo være tiltrekkende @Byjenta! Får du sure meldinger fra folk her inne dersom du ikke svarer på kommentarene deres? Ikke meg du spurte men; det var ikke bare meg altså....
applestories Skrevet 8. april 2017 #13496 Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, Monstrum skrev: Akkurat samme faktisk, kom ikke unna KG når jeg googlet, så til slutt meldte jeg meg inn selv @Kruset Hva studerer du? Haha,jeg spurte om hjelp til noe jeg ikke fikk til med kameraet på et forum, han sendte pm med svar, og så... Ja, så ble det nå bare oss etter en stund @Escape Hva er planene dine for helga? Ikke meg du spurte men; det var ikke bare meg altså.... Å sitere dere alle ble litt for avslørende, men hadde på følelsen at jeg ikke var den eneste heldige utvalgte.. 1
Byjenta! Skrevet 8. april 2017 #13497 Skrevet 8. april 2017 25 minutter siden, applestories skrev: Neei... Kan ikke komme på noe spesielt.. Men menn med litt autoritet og ansvar kan jo være tiltrekkende @Byjenta! Får du sure meldinger fra folk her inne dersom du ikke svarer på kommentarene deres? Nja, kan skje @applestories: Favoritt fugl?
applestories Skrevet 8. april 2017 #13498 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Byjenta! skrev: Nja, kan skje @applestories: Favoritt fugl? Oisann, er det også noe man skal ta stilling til Svalene flyr så fint, de virker så glade. Svanene er elegante og dompapen er en sjelden besøkende som betyr jul. Den rareste jeg har sett er marabou-storken, traskende rundt i søppelhauger på leting etter mat, med enorme hengende hals, nesten som nebbet på en pelikan. Påfuglen er en mest imponerende og strutsen virke morsom. Kan ikke velge en favoritt, jeg @Byjenta! Merker du stor forskjell på klesvasken fra sommer til vinter?
Byjenta! Skrevet 8. april 2017 #13499 Skrevet 8. april 2017 1 time siden, applestories skrev: Oisann, er det også noe man skal ta stilling til Svalene flyr så fint, de virker så glade. Svanene er elegante og dompapen er en sjelden besøkende som betyr jul. Den rareste jeg har sett er marabou-storken, traskende rundt i søppelhauger på leting etter mat, med enorme hengende hals, nesten som nebbet på en pelikan. Påfuglen er en mest imponerende og strutsen virke morsom. Kan ikke velge en favoritt, jeg @Byjenta! Merker du stor forskjell på klesvasken fra sommer til vinter? Hehe! =) Nja, litt, men ikke ekstremt mye =) @applestories hytte, bobil eller campingvogn? Og hvorfor?
applestories Skrevet 8. april 2017 #13500 Skrevet 8. april 2017 6 timer siden, Byjenta! skrev: Hehe! =) Nja, litt, men ikke ekstremt mye =) @applestories hytte, bobil eller campingvogn? Og hvorfor? Campingvogn har jeg prøvd en gang, i Bø i Telemark, i høljende regnvær. Felles dusj og toalett, men med ti meter tilbake til den leide vognen så kunne vi like godt dusjet med klærne på. Reisefølget hadde bobil. Bobilferie hadde vært gøy å prøve. Hva slags førerkort trenger man for bobil? Tror ikke jeg skal prøve det med det første, når jeg tenker meg om, har nok med vanlig bil. Så lander på hytte uten helt å ville det.. @Byjenta! Ser du noen norske TV-serier for tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå