happiest Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Jeg har ganske ujevn hudtone. Noen steder synes jeg at jeg har gul/grøntskjær. Da spesielt rundt hakeområdet. Jeg har prøvd ulike primere for at foundation osv skal sitte bedre, prøvd ulike foundationer og farger, ulike pudre og farger, og concealere i ulike farger for å dekke (rosa på grønt feks). Men ingenting hjelper. Har dere noen råd? Jeg vil helst ikke måtte tette ansiktet mitt helt igjen av sminke, men kanskje noen har tips om en lett og godt dekkente foundation? Peeler ansiktet jevnlig også. 1
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #2 Skrevet 26. november 2015 Jeg har ganske ujevn hudtone. Noen steder synes jeg at jeg har gul/grøntskjær. Da spesielt rundt hakeområdet. Jeg har prøvd ulike primere for at foundation osv skal sitte bedre, prøvd ulike foundationer og farger, ulike pudre og farger, og concealere i ulike farger for å dekke (rosa på grønt feks). Men ingenting hjelper. Har dere noen råd? Jeg vil helst ikke måtte tette ansiktet mitt helt igjen av sminke, men kanskje noen har tips om en lett og godt dekkente foundation? Peeler ansiktet jevnlig også. Du mener foundaton som gir full dekning?
happiest Skrevet 26. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2015 Du mener foundaton som gir full dekning? Ja, gjerne det. Så lenge huden får puste samtidig og ikke er helt "tettet" igjen 1
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #4 Skrevet 26. november 2015 Ja, gjerne det. Så lenge huden får puste samtidig og ikke er helt "tettet" igjen Budsjett: L'oreals infallible matte.Luksus: Nars All day luminous (fåes på feel unique).
happiest Skrevet 26. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2015 Budsjett: L'oreals infallible matte.Luksus: Nars All day luminous (fåes på feel unique). Takk skal sjekke de ut! 1
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #6 Skrevet 26. november 2015 (endret) Takk skal sjekke de ut!Velbekomme. Begge er kjempegode. Endret 26. november 2015 av O.G.
Gjest O.G. Skrevet 26. november 2015 #7 Skrevet 26. november 2015 Skitlei siteringsfunksjonen, går jo ikke an å fjerne når man trykker feil (skulle på endre).
Sandie Skrevet 29. november 2015 #8 Skrevet 29. november 2015 Jeg har ganske ujevn hudtone. Noen steder synes jeg at jeg har gul/grøntskjær. Da spesielt rundt hakeområdet. Jeg har prøvd ulike primere for at foundation osv skal sitte bedre, prøvd ulike foundationer og farger, ulike pudre og farger, og concealere i ulike farger for å dekke (rosa på grønt feks). Men ingenting hjelper. Har dere noen råd? Jeg vil helst ikke måtte tette ansiktet mitt helt igjen av sminke, men kanskje noen har tips om en lett og godt dekkente foundation? Peeler ansiktet jevnlig også. Jeg liker veldig godt disse to CC-kremene fra L'Oreal.Begge jevner ut hudtonen min veldig bra,samtidig som de er lett i konsistensen.Synes de dekker vel så godt som mange tyngre typer foundation jeg har prøvd (jeg har ikke så mye som må dekkes,men noen småkviser av og til).http://www.vita.no/makeup/hud/cc-cream/lor-lumi-cc-cream-lumi-cc-cream-mauve-antidullnesshttp://www.vita.no/makeup/hud/cc-cream/lor-lumi-cc-cream-lumi-cc-cream-green-antiredness
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå