Gå til innhold

Sminke til ujevn hudtone? (gul/grøn tone)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske ujevn hudtone. Noen steder synes jeg at jeg har gul/grøntskjær. Da spesielt rundt hakeområdet. Jeg har prøvd ulike primere for at foundation osv skal sitte bedre, prøvd ulike foundationer og farger, ulike pudre og farger, og concealere i ulike farger for å dekke (rosa på grønt feks). Men ingenting hjelper. 

Har dere noen råd? Jeg vil helst ikke måtte tette ansiktet mitt helt igjen av sminke, men kanskje noen har tips om en lett og godt dekkente foundation? 

Peeler ansiktet jevnlig også. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ganske ujevn hudtone. Noen steder synes jeg at jeg har gul/grøntskjær. Da spesielt rundt hakeområdet. Jeg har prøvd ulike primere for at foundation osv skal sitte bedre, prøvd ulike foundationer og farger, ulike pudre og farger, og concealere i ulike farger for å dekke (rosa på grønt feks). Men ingenting hjelper. 

Har dere noen råd? Jeg vil helst ikke måtte tette ansiktet mitt helt igjen av sminke, men kanskje noen har tips om en lett og godt dekkente foundation? 

Du mener foundaton som gir full dekning? 

Skrevet

Du mener foundaton som gir full dekning? 

Ja, gjerne det. Så lenge huden får puste samtidig og ikke er helt "tettet" igjen :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, gjerne det. Så lenge huden får puste samtidig og ikke er helt "tettet" igjen :)

Budsjett: L'oreals infallible matte.

Luksus: Nars All day luminous (fåes på feel unique). 

Skrevet

Budsjett: L'oreals infallible matte.

Luksus: Nars All day luminous (fåes på feel unique). 

Takk :) skal sjekke de ut!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk :) skal sjekke de ut!

Velbekomme. Begge er kjempegode. 

Endret av O.G.
Skrevet

Skitlei siteringsfunksjonen, går jo ikke an å fjerne når man trykker feil (skulle på endre).

Skrevet

Jeg liker veldig godt disse to CC-kremene fra L'Oreal.Begge jevner ut hudtonen min veldig bra,samtidig som de er lett i konsistensen.Synes de dekker vel så godt som mange tyngre typer foundation jeg har prøvd (jeg har ikke så mye som må dekkes,men noen småkviser av og til).

http://www.vita.no/makeup/hud/cc-cream/lor-lumi-cc-cream-lumi-cc-cream-mauve-antidullness

http://www.vita.no/makeup/hud/cc-cream/lor-lumi-cc-cream-lumi-cc-cream-green-antiredness

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...